Wellus, anders breek je de natuurkundige regels van dit universumquote:
Ach, het is gewoon hoe ze is, alles wat ze zegt moet je sowieso met een flinke korrel zout nemen, en ze is altijd al vrij hard geweest, door dingen die ze heeft meegemaakt. Ook over zichzelf. Ik kan daar inmiddels prima doorheen kijken, maar niet iedereen kan dat, zeker als je haar niet kent kan het inderdaad vrij apart overkomen.quote:
Hij kan het af en toe ook niet zo hebben volgensmij. Ik snap ook niet hoe die 2 nu al 2,5 jaar samen kunnen zijn, maargoed. Die jongen in kwestie is toevallig de broer van een andere vriendin van mij (die is dan weer geen vrienden verder met de vriendin in kwestie, snap je het nog?), dus ik hoor wel eens verhalen over hoe ze dan doet als ze daar is. Dan zegt hij ook gewoon "Je hebt vandaag nog niks aardigs tegen me gezegd, doe dat eens niet de hele tijd." Dus ja, ik snap eigenlijk niet wat hij nog met haar moet, maar ze kan ook wel heel lief zijn hoor, en ze hebben echt alles voor elkaar over.quote:
Nee precies. Nou moet je het niet te serieus nemen, maar dan nog, ik zou het zelf nooit zo doen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is wel even wat andersIets niet waarderen is iets anders dan iemand belachelijk maken tegenover anderen.
Nou ja, meer kennissen natuurlijk. Vrienden heb ik nietquote:
Ja nee ok, maar het kan ook heel goed werken. Mijn ouders zijn echt het tegenovergestelde van elkaar en dat werkt ook al 20 jaarquote:
Dan nog.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:26 schreef msacras het volgende:
[..]
Nee precies. Nou moet je het niet te serieus nemen, maar dan nog, ik zou het zelf nooit zo doen.
Kijk, zo kennen we je weer als fok!kerquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou ja, meer kennissen natuurlijk. Vrienden heb ik niet
Schrok al johquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou ja, meer kennissen natuurlijk. Vrienden heb ik niet
Ah.. nouja als ze toch gelukkig zijn samen.. Denk dat veel mensen ook wel gewoon samen zijn om het niet alleen zijn oidquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:26 schreef msacras het volgende:
[..]
Ach, het is gewoon hoe ze is, alles wat ze zegt moet je sowieso met een flinke korrel zout nemen, en ze is altijd al vrij hard geweest, door dingen die ze heeft meegemaakt. Ook over zichzelf. Ik kan daar inmiddels prima doorheen kijken, maar niet iedereen kan dat, zeker als je haar niet kent kan het inderdaad vrij apart overkomen.
[..]
Hij kan het af en toe ook niet zo hebben volgensmij. Ik snap ook niet hoe die 2 nu al 2,5 jaar samen kunnen zijn, maargoed. Die jongen in kwestie is toevallig de broer van een andere vriendin van mij (die is dan weer geen vrienden verder met de vriendin in kwestie, snap je het nog?), dus ik hoor wel eens verhalen over hoe ze dan doet als ze daar is. Dan zegt hij ook gewoon "Je hebt vandaag nog niks aardigs tegen me gezegd, doe dat eens niet de hele tijd." Dus ja, ik snap eigenlijk niet wat hij nog met haar moet, maar ze kan ook wel heel lief zijn hoor, en ze hebben echt alles voor elkaar over.
[..]
Nee precies. Nou moet je het niet te serieus nemen, maar dan nog, ik zou het zelf nooit zo doen.
Ohquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:26 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Wellus, anders breek je de natuurkundige regels van dit universum
Gelukkig maarquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:27 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Kijk, zo kennen we je weer als fok!ker
Nee precies. Maargoed, zoals ik zei, die vriendin is wel het type om zo te doen, ze is heel hard geworden over de jaren heen. Ik ben er wel aan gewend inmiddels en kan er om lachen, maar ik zou het zelf ook nooit zo doen. Ik lach dan ook niet om hem ofzo hoor, maar meer om hoe ze het zegt.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan nog.Ik maak Crack ook niet 'voor de grap' belachelijk tegen mijn vrienden.
Jij minder zeiken en hij meer z'n best doen?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:29 schreef Crack_ het volgende:
Tchock vind ook dat ik hem te vaak afzeik maar ik vind dat hij te weinig zn best doet, wat nu?
Uitmaken en Tchock aan mij geven.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:29 schreef Crack_ het volgende:
Tchock vind ook dat ik hem te vaak afzeik maar ik vind dat hij te weinig zn best doet, wat nu?
Hij mag beginnen, ik volg.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:30 schreef msacras het volgende:
[..]
Jij minder zeiken en hij meer z'n best doen?
bel zijn moederquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:29 schreef Crack_ het volgende:
Haha okequote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohgod, nee gelukkig niet zeg. Veels te vroeg.
1 jaar en 6? maanden dacht ik.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:32 schreef msacras het volgende:
[..]
Haha okehoe lang zijn jullie nou al samen dan?
19 maanden en drie wekenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:32 schreef msacras het volgende:
[..]
Haha okehoe lang zijn jullie nou al samen dan?
Je weet toch ook op welke datum je jarig bent?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:36 schreef Ezell het volgende:
Ik vind het altijd zo knap dat sommige stelletje echt precies weten hoelang ze samen zijn. Altijd van die specifieke cijfers als je vraagt hoelang ze samen zijn.
Lijkt me toch niet zo moeilijk?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:36 schreef Ezell het volgende:
Ik vind het altijd zo knap dat sommige stelletje echt precies weten hoelang ze samen zijn. Altijd van die specifieke cijfers als je vraagt hoelang ze samen zijn.
Ik moet er voor op een kalender kijken, hoor. En Crack weet het ook niet uit haar hoofd.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:36 schreef Ezell het volgende:
Je gaat in het prachtige Grunnen studeren?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:56 schreef msacras het volgende:
[..]
Oké, maar dan wil ik volgend jaar met de KEI-week bij jou slapen oke
Ze heeft het toch niet over onsquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik moet er voor op een kalender kijken, hoor. En Crack weet het ook niet uit haar hoofd.Lekker boeiend ook, trouwens.
Precies..quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik moet er voor op een kalender kijken, hoor. En Crack weet het ook niet uit haar hoofd.Lekker boeiend ook, trouwens.
jazeker!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:37 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Je gaat in het prachtige Grunnen studeren?
same herequote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:39 schreef Etsu het volgende:
Ik weet precies wanneer ik jarig ben, wanneer ik m'n diploma's gehaald heb, wanneer ik heb afgereden, wanneer ik voor het eerst verliefd werd, wanneer ik gedumpt werd, wanneer ik begon met roken, etc.
M'n geheugen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |