Dat quoten blijft moeilijkquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom quote je mij met Spatie's tekst?
Al 2x, ondanks dat mijn broer mijn tandpasta heeft gejat, nu moet ik zwerver tandpasta gebruikenquote:
Hoi Donniequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spatiequote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:01 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik moest lachen
120 dollar swag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:01 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik moest lachen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Echte gangsters hebben geen haast!" - Clubvan90
Oprichter van De Masculiene Partij
Je ouders voor de kosten laten opdraaienquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:03 schreef msacras het volgende:
[..]
lekkaaah
wou ik ook doen maar daar is minimum bestelbedrag 20 euro, das dan weer wat veel
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:03 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je ouders voor de kosten laten opdraaien
hier 13 euroquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:03 schreef msacras het volgende:
[..]
lekkaaah
wou ik ook doen maar daar is minimum bestelbedrag 20 euro, das dan weer wat veel
Verzendkosten?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
hier 13 euro
maar 15 euro zonder verzendkosten
bezorg danquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:06 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Verzendkosten?
heb je dan ook track & Trace en zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |