Nee want lowlands boeit me niet en falafel vind ik goorquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:53 schreef msacras het volgende:
[..]
Dan ben je raar. Nog nooit de falafel op Lowlands gehad zeker.
*Ijsselmeerquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:54 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
En nog veel meer, Ijselmeer, Zoetermeer...
Falafel is geen nepvlees, het is gemaakt van kikkererwten. Het smaakt ook helemaal niet naar vlees, of nepvlees. Ik hou gewoon van falafel, heeft niks met vegetarisch eten of niet te maken.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:54 schreef KLTZK het volgende:
[..]
ik bedoel dat als je vegetariër wilt zijn, je er ook echt een moet zijn. Geen nepvlees eten dus, wees dan geen vegetariër
ga maar wegquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:55 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Nee want lowlands boeit me niet en falafel vind ik goor
Oh, zeg dat dan meteenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:55 schreef msacras het volgende:
[..]
Falafel is geen nepvlees, het is gemaakt van kikkererwten. Het smaakt ook helemaal niet naar vlees, of nepvlees. Ik hou gewoon van falafel, heeft niks met vegetarisch eten of niet te maken.
Waar heb ik dat gezegd?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:57 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
omdat ik falafel goor vind meteen rellen?
Mensen moorden voor minderquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:57 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
omdat ik falafel goor vind meteen rellen?
Beetje valse informatie verspreiden!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:57 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat het nepvlees is, dat maakte iemand die het niet begrijpt er van
Waarom quote je mij met Spatie's tekst?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:54 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
En nog veel meer, Ijselmeer, Zoetermeer...
Ja!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:58 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Beetje valse informatie verspreiden!![]()
Pak jij de fakkels, dan pak ik de hooivorken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |