Haten op emogifquote:
ik eet het niet want het is goorquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:51 schreef msacras het volgende:
[..]
Nee, iedereen eet falafel, ook mensen die verder wel vlees eten.
?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:51 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Mexicaans, falafel![]()
Als je vegetariër wilt zijn, doe het dan ook echt
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Niks tegen emogif, maar om MIJ te emogiffen is
Ik heb wel eerder mensen leuk gevonden, maar echte gevoelens, nee.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nou ehh ik was dacht ik al op de basisschool verliefd, maar is misschien niet echt verliefd, maar in de 3e van de middelbare was ik toch wel echt verliefd, dacht dat iedereen gewoon eerder verliefd werd
Niet dus.
Dan ben je raar. Nog nooit de falafel op Lowlands gehad zeker.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:52 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
ik eet het niet want het is goor
Niet zoveel denkenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
o![]()
had dat treinkaartje voor de eerste klas nog liggen en ik dacht dat het die dag was
ik bedoel dat als je vegetariër wilt zijn, je er ook echt een moet zijn. Geen nepvlees eten dus, wees dan geen vegetariërquote:
Carequote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:54 schreef KLTZK het volgende:
[..]
ik bedoel dat als je vegetariër wilt zijn, je er ook echt een moet zijn. Geen nepvlees eten dus, wees dan geen vegetariër
En nog veel meer, Ijselmeer, Zoetermeer...quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:53 schreef Etsu het volgende:
d, maar is misschien niet echt verliefd, maar in de 3e van de middelbare was ik toch wel echt verliefd,
Hoezo ben je dan ineens geen vegetariër? Dat is onzin. Het is niet voor niks nepvlees.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:54 schreef KLTZK het volgende:
[..]
ik bedoel dat als je vegetariër wilt zijn, je er ook echt een moet zijn. Geen nepvlees eten dus, wees dan geen vegetariër
Nee want lowlands boeit me niet en falafel vind ik goorquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:53 schreef msacras het volgende:
[..]
Dan ben je raar. Nog nooit de falafel op Lowlands gehad zeker.
*Ijsselmeerquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:54 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
En nog veel meer, Ijselmeer, Zoetermeer...
Falafel is geen nepvlees, het is gemaakt van kikkererwten. Het smaakt ook helemaal niet naar vlees, of nepvlees. Ik hou gewoon van falafel, heeft niks met vegetarisch eten of niet te maken.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:54 schreef KLTZK het volgende:
[..]
ga maar wegquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:55 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Nee want lowlands boeit me niet en falafel vind ik goor
Oh, zeg dat dan meteenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:55 schreef msacras het volgende:
[..]
Falafel is geen nepvlees, het is gemaakt van kikkererwten. Het smaakt ook helemaal niet naar vlees, of nepvlees. Ik hou gewoon van falafel, heeft niks met vegetarisch eten of niet te maken.
Waar heb ik dat gezegd?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:57 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
omdat ik falafel goor vind meteen rellen?
Mensen moorden voor minderquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:57 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
omdat ik falafel goor vind meteen rellen?
Beetje valse informatie verspreiden!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:57 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat het nepvlees is, dat maakte iemand die het niet begrijpt er van
Waarom quote je mij met Spatie's tekst?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:54 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
En nog veel meer, Ijselmeer, Zoetermeer...
Ja!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:58 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Beetje valse informatie verspreiden!![]()
Pak jij de fakkels, dan pak ik de hooivorken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |