a) als je geen bedrijf, kinderen of veel vermogen hebt is 't helemaal niet nodig op jonge leeftijdquote:
Ik heb vet veel vermogenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
a) als je geen bedrijf, kinderen of veel vermogen hebt is 't helemaal niet nodig op jonge leeftijd
b) jij hebt het pas sinds vorige week klaphark
Nog niet eigenlijk. Maandag tekenen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
a) als je geen bedrijf, kinderen of veel vermogen hebt is 't helemaal niet nodig op jonge leeftijd
b) jij hebt het pas sinds vorige week klaphark
Doe niet aan twitterquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:12 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
kun je meteen de twitter app downloaden
Ik hoef m'n bankstel niet op mij te hebben hoor als ik in de grond lig.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:12 schreef KLTZK het volgende:
Niet met al je bezittingen begraven worden
Nee hoor.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:13 schreef Crack_ het volgende:
Als tchock dood gaat krijg ik alleen maar schulden. Leuk hoor. FANFUCKINGTASTISCH.
... Wat?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:14 schreef Crack_ het volgende:
Als ik tchock z'n eigenschappen en shit en zn uitspraken zo op een rijtje zet is hij eigenlijk het type waar ik normaal echt een stronthekel aan zou hebben
Idemito.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:14 schreef Crack_ het volgende:
Als ik tchock z'n eigenschappen en shit en zn uitspraken zo op een rijtje zet is hij eigenlijk het type waar ik normaal echt een stronthekel aan zou hebben
Jup, maar jij doet daar verder toch niks aan dus ja. Blijft lekker zo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |