Huh, sushi = vis = dierquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:03 schreef msacras het volgende:
[..]
lekkaaah
wou ik ook doen maar daar is minimum bestelbedrag 20 euro, das dan weer wat veel
Welke snack is datquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:09 schreef Ezell het volgende:
Of ik haal bij de snackbar om de hoek even wat goedkoops.
Of je doet nog goedkoper en gaat niks halen! En bespaar geld.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:09 schreef Ezell het volgende:
Of ik haal bij de snackbar om de hoek even wat goedkoops.
Mja, even geen kracht om te gaan koken.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Of je doet nog goedkoper en gaat niks halen! En bespaar geld.
Weet je wat goedkoop is, popcorn
Heb je wel, je bent een sterke Mädchen!!! JE KAN HET!!!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mja, even geen kracht om te gaan koken.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:11 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Heb je wel, je bent een sterke Mädchen!!! JE KAN HET!!!
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:11 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Heb je wel, je bent een sterke Mädchen!!! JE KAN HET!!!
Niet. Ik bedoelde dat ik dacht dat vegetariërs geen vis aten.quote:
Wikipedia als bron gebruikenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:12 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Niet. Ik bedoelde dat ik dacht dat vegetariërs geen vis aten.
Wikipedia zegt ook: Vegetarisme is de voedingswijze waarbij men geen vlees (inclusief gevogelte), vis, schaaldieren en insecten eet.
Thuis wonenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:13 schreef Spatieloos het volgende:
En ik maar genieten van mijn ouders die voor me koken
https://www.vegsoc.org/sslpage.aspx?pid=508#.UhUDOT8SNW8quote:
Oh die betalen sowieso, maar ik bedoel meer dat voor 20 euro aan eten echt tering veel is voor één persoon, dus dat zou ik nooit opkrijgenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:03 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je ouders voor de kosten laten opdraaien
Daar kan ik niet over oordelenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
https://www.vegsoc.org/sslpage.aspx?pid=508#.UhUDOT8SNW8
Dat is de bron die Wikipedia gebruikt, mag die wel?
Oooooh, that explains!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:14 schreef msacras het volgende:
[..]
Nee, je hebt ook heel veel sushi zonder vis
Geef de rest maar aan mijquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:14 schreef msacras het volgende:
[..]
Oh die betalen sowieso, maar ik bedoel meer dat voor 20 euro aan eten echt tering veel is voor één persoon, dus dat zou ik nooit opkrijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |