je verkoos hem boven mijquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:29 schreef Crack_ het volgende:
Oh Msacras, via fok ontmoet ja. Waren allebei echt niet uit op daten maar als je zoveel met elkaar praat gaat dat toch wel vanzelf.
Waarom is dat niet goed voor je dan?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:30 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind het eigenlijk best jammer dat je niet iedere dag kunt hardlopen. Of nouja, dat dat niet goed is voor je. Nu heb ik juist zin maar nu kan het dus niet.
Wat romantisch awwquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:29 schreef Crack_ het volgende:
Oh Msacras, via fok ontmoet ja. Waren allebei echt niet uit op daten maar als je zoveel met elkaar praat gaat dat toch wel vanzelf.
Mensen die daar zo minachtend over denkenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:32 schreef Spatieloos het volgende:
'En mama, waar hebben jullie elkaar ontmoet?'
'Op het internet, schat, een gezellig Nederlands forum! '
Gozerquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Mensen die daar zo minachtend zo denken![]()
Kom op nou, wat maakt het uit waar je elkaar ontmoet, als je maar van elkaar houdt en een klik hebt.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Mensen die daar zo minachtend over denken![]()
Kom op nou, wat maakt het uit waar je elkaar ontmoet, als je maar van elkaar houdt en een klik hebt.
Wij hebben elkaar gevonden he Ezellquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
geen zorgen
er heeft nu iemand voor je gekozen
no longer forever alone
quote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Mensen die daar zo minachtend over denken![]()
Iemand uit Flevoland met 3 hondenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
Vind het trouwens al een beetje awkward om te zeggen dat ik met een paar mensen omga die ik van het internet ken.
Dat is het dus niet, niet voor schamen!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
Vind het trouwens al een beetje awkward om te zeggen dat ik met een paar mensen omga die ik van het internet ken.
Je gaat stappen, ziet een leuk iemand, hoort via via zijn naam en voegt hem op Facebook toe. Hij/zij accepteert je en je raakt aan de praat. Uiteindelijk krijgen jullie een relatie. Hoe? Ja, via internet. Ook al zag je hem/haar direct in 't echt, je hebt niet gepraat, en dus ken je diegene via internet. Lekker boeiend dus.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat zei jij over mij tegen een vriendin van je.
ik ben ook wel een beetje ouderwets somsquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:35 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat is het dus niet, niet voor schamen!
Mensen die dat raar vinden zijn gewoon ouderwets!
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik verkies jou boven iedereen, HH is baas
DAT ZEI JE TEGEN MEquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:36 schreef Ezell het volgende:
[..]helemaal niet
[..]
ik ben ook wel een beetje ouderwets soms
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |