Dat blonde staat haar beter als dat zwarte wat ze nu heeftquote:Op zondag 18 augustus 2013 13:26 schreef Tuinfluitert het volgende:
Twitter:
'Laat de gekte beginnen'
'Ik en Bobbi Eden, de enige vrouw die ik tegenkwam op Adult Con #dutchgirls'.
[ afbeelding ]
Bruin, blonde , mahonie, rood en roze haren Christina heeft het allemaal gehad.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:25 schreef sherezade het volgende:
[..]
Dat blonde staat haar beter als dat zwarte wat ze nu heeft
en ook niet altijd even een succes aan de foto;s te zienquote:Op zondag 18 augustus 2013 15:52 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Bruin, blonde , mahonie, rood en roze haren Christina heeft het allemaal gehad.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar vind ik haar wel het leukst op. Lekker fris en wat natuurlijks, maar dat is niet de look waar zij voor gaat, denk ik zo.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:28 schreef computergirl het volgende:
Op de 3e foto lijkt ze echt enorm op haar vader
Nog steeds samen. Leukquote:
Wat een vieze familie zijn die Paays en Curries toch. En die nieuwe vlam van oma lijkt wel simpeltje, net alsof ie niet helemaal bij is in zijn bovenkamerquote:
Christina was vroeger geen onverdienstelijke zangeres?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:14 schreef Iwanius het volgende:
Ach...Christina heeft duidelijk de "vrijheid/blijheid"houding van haar vader en haar moeder..tja..die kan maar moeilijk afscheid nemen van het Hilversumse "reality"wereldje terwijl ze vroeger echt geen onverdienstelijke zangeres was.
Raar dat ze dat nooit verder heeft uitgebouwd al of niet met haar zuster die ook kon zingen.
klok/klepelquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:43 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Christina was vroeger geen onverdienstelijke zangeres?
Ik weet wie The Star Sisters zijn,quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:46 schreef computergirl het volgende:
[..]
klok/klepel
http://nl.wikipedia.org/wiki/The_Star_Sisters
Zeg me dat Elle Bandita het bij Christina niet op zijn Grieks doet.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:24 schreef Kim-Holland het volgende:
Zeg me dat de foto van Patries fake is!
Zeg me dat ze deze fotos niet zelf op twitter gezet hebbenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:27 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Zeg me dat Elle Bandita het bij Christina niet op zijn Grieks doet.
Ik vind elle, christina, patricia en nicky vies ( en ook het hondje)quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:15 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind Elle een vies wijf.
[ afbeelding ]
Je hebt gelijk, Adam en Mickey ook, maar Elle het allerviestquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:29 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
Ik vind elle, christina, patricia en nicky vies ( en ook het hondje)
Hier heeft ze in ieder geval haarokselhaar geschoren. Vorig jaar heb ik op Fok! nog een foto van Elle gepost waarop ze haar bezwete en tevens behaarde oksel kuste.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:07 schreef DjinN het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe kan je hier in godsnaam geil van worden
Die mag hier niet ontbrekenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier heeft ze in ieder geval haarokselhaar geschoren. Vorig jaar heb ik op Fok! nog een foto van Elle gepost waarop ze haar bezwete en tevens behaarde oksel kuste.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:41 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Die mag hier niet ontbreken
[ afbeelding ]
Ik vind dat altijd zo raar als mensen hun geliefde met hun artiestennaam aansprekenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:39 schreef Tuinfluitert het volgende:
[ afbeelding ]
Christina: Elle Bandita heeft mij aan het zingen gekregen. Vroeger viel ik bij de gedachte alleen al flauw. Samen met Elle heb ik een cover opgenomen. Thuis in de vertrouwde omgeving van de huiskamer. Mijn moeder vindt het schitterend, meent dat ik het moet uitbrengen. Voorlopig ben ik dat nog niet van plan.'
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo raar als mensen hun geliefde met hun artiestennaam aansprekenNet als die shagstem die continu vertelde wat "Dj Afrojack" allemaal vond en deed en dacht...
vadsig wijfquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:07 schreef DjinN het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe kan je hier in godsnaam geil van worden
De overgrootvader van Patricia?? wel erg ver hequote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:24 schreef Tuinfluitert het volgende:
Patricia Anglaia Paay heeft een Griekse overgrootvader.
[ afbeelding ]
Christina Cury heeft dus ook Grieks bloed.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:24 schreef Tuinfluitert het volgende:
Patricia Anglaia Paay heeft een Griekse overgrootvader.
Christina Curry heeft dus ook Grieks bloed.
Ja ik dook er ver in.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:12 schreef sherezade het volgende:
[..]
De overgrootvader van Patricia?? wel erg ver he
Kijk es goed lieve schat...dat is echt een ongeschoren oksel hoorquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier heeft ze in ieder geval haarokselhaar geschoren. Vorig jaar heb ik op Fok! nog een foto van Elle gepost waarop ze haar bezwete en tevens behaarde oksel kuste.
Ik zie het mop, leesbril maakt het verschilquote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:03 schreef DjinN het volgende:
[..]
Kijk es goed lieve schat...dat is echt een ongeschoren oksel hoor
Links lijkt net een walrus in ruste.quote:
Ja SBS tilt soms stenen op waarvan je zou willen dat ze waren blijven liggen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:01 schreef utrecht1970 het volgende:
ik vind het altijd zo grappig dat sbs alleen maar c of d artiesten kan krijgen voor hun programmas. Bij het programma sabotage zaten ook alleen artiesten die al lang uitgerangeerd zijn en weer in de picture willen komen
http://www.telegraaf.nl/quote:"Als ik hem tegenkom sla ik zijn licht uit, hij is een eikel"
Adam Curry woest over tv-grap rond dochter
Adam Curry is boos omdat zijn dochter flink in de maling is genomen in het nieuwe SBS 6-programma Welkom bij de Kamara's.
Negen bekende Nederlanders, onder wie Adams dochter Christina, waren bijna drie weken te gast bij een Afrikaanse stam.
Nu blijkt dat zes 'inboorlingen' Nederlandse acteurs zijn en dat de rituelen die de BN'ers in Namibië ondergaan stuk voor stuk zijn verzonnen. SBS 6 belooft 'bijzonder komische situaties' en spreekt van de 'grootste open camera-grap' op de Nederlandse televisie.
Adam Curry is echter razend. In zijn podcastshow No Agenda vertelt hij hoe verdrietig Christina (die in het programma onder meer haar borsten laat verven) was toen zij de ware aard van Welkom bij de Kamara's ontdekte. De serie wordt gemaakt door Eyeworks van Reinout Oerlemans. Over Reinout zegt Adam: ,Als ik hem tegenkom sla ik zijn licht uit, hij is een eikel."
Remko van Westerloo, programmadirecteur van SBS, reageert: ,,De BN'ers hebben gelogeerd bij een authentieke Afrikaanse stam en de grap dat we er zes acteur aan hebben toegevoegd is goed gelukt. Wij gaan ervan uit het een leuk en sympathiek programma wordt." Volgens SBS reageerden de overige deelnemers wel enthousiast op de verrassende ontknoping.
De bekende Nederlanders keerden vanochtend terug op Schiphol en waren pas tegen het einde van hun reis op de hoogte van de grap. De Kamara's bestaan overigens niet, de stam heet eigenlijk Damara. De leden leven niet meer helemaal op traditionele wijze. De meesten hebben een rol in een museum, waar toeristen kunnen zien hoe de Damara's vroeger leefden.
Naast Christina Curry nemen Irene van der Laar, Johannes Rypma, Dave Roelvink, Mariska van Kolck, Dick Jol, Semmy Schilt, Janice en Sylvia Geersen deel aan het programma. Welkom bij de Kamara's is te zien vanaf zaterdag 26 oktober.
quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:51 schreef Tuinfluitert het volgende:
Patricia Paay heeft een 4-kamerhuis gekocht in het dorp Lijnden, gemeente Haarlemmermeer, 918 inwoners. Het is gelegen aan de Lijnderdijk en heeft ook een eigen aanlegsteiger.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mijn hemel wat een wanstaltig en suf huis.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:51 schreef Tuinfluitert het volgende:
Patricia Paay heeft een 4-kamerhuis gekocht in het dorp Lijnden, gemeente Haarlemmermeer, 918 inwoners. Het is gelegen aan de Lijnderdijk en heeft ook een eigen aanlegsteiger.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik verwachtte hem eigenlijk al sinds de hook upquote:Op dinsdag 6 januari 2015 07:22 schreef Pisces29 het volgende:
Toch weer de zoveelste keer dat roddels waar zijn.
Jammer wel, had echt geen scheiding verwacht.
Ik weet niet meer wat ik in het begin verwachtte, maar na 5 jaar dacht ik dat ze samen oud zouden worden.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 07:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik verwachtte hem eigenlijk al sinds de hook up
Zo begon de relatie van Patricia en Adam toch ook?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 07:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik verwachtte hem eigenlijk al sinds de hook up
Stiekem hoop ik, karmatechnisch, dat er overspel in het spel is geweest.
Ja, daarom!quote:Op dinsdag 6 januari 2015 09:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo begon de relatie van Patricia en Adam toch ook?
Mickey en Nicky, nice.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:16 schreef utrecht1970 het volgende:
Zou ze stiekum op een hereniging hopen? Mag mickey haar 26 jarige toyboy hebben
Ja, inderdaad. Ik snap alleen het gebruik van aanhalingstekens dan niet helemaal.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:19 schreef Leandra het volgende:
Ik denk dat het gros van de "interviews" uit het topic sowieso weinig meer zijn dan een paar zinnen die door "journalisten" tot een heel verhaal zijn gemaakt.
quote:Adam Curry is zaterdag de grote afwezige bij de opening van de foto-expositie van zijn vrouw Micky Hoogendijk. Momenteel viert Adam’s dochter Christina vakantie bij haar vader in Amerika. Hiermee lijkt het erop dat hij de gezelschap van zijn dochter verkiest boven dat van Micky. En dat zou juist één van de redenen zijn dat het huwelijk van Adam en Micky in zwaar weer zou zitten…
Micky Hoogendijk laat afgelopen donderdag in het AD weten dat zij en Adam absoluut niet gaan scheiden. Ze voegt er wel aan toe dat er in ieder huwelijk wel eens wat speelt.
Eerder gingen al geruchten dat dochter Christina Curry de reden van de breuk is. Micky zou jaloers zijn op Christina omdat Adam teveel tijd aan zijn dochter zou besteden.
Er blijkt trouwens een naaktfoto van Christina in de woonkamer van Adam te hangen…
Adams flirtpogingen hebben tot op heden trouwens nog niets opgeleverd. Maar dat het rommelt binnen het huwelijk is wel duidelijk.
Expositie
De werken van fotografe Micky Hoogendijk hangen op de juiste plek. Zaterdag opent in de Eduard Planting Gallery in Amsterdam haar tentoonstelling The Other Side of Fear is Freedom, met een grote verzameling van haar werk.
Hoogendijk kreeg bij het grote publiek vooral bekendheid als actrice, onder meer in GTST, en model. De laatste jaren concentreert zij zich vooral op haar carrière als fotograaf en kunstenaar.
Zij exposeerde de afgelopen jaren onder meer in Los Angeles, Washington, Tokyo en Istanbul. Hoogendijk is tien dagen in Nederland.
In The Other Side of Freedom is Fear toont Hoogendijk met een serie portretten de kwetsbaarheid en de verborgen schoonheid van de mens. De expositie is te zien tot en met 7 maart.
(Redactie/ANP)
quote:"Ik zat ernaast toen Christina en Adam recent contact hadden over de scheiding", vertelt de presentatrice in Party. "We zijn allebei in shock."
Ja, daar braakte ik ook een beetje van in m'n mond zeg!quote:Op zaterdag 10 januari 2015 11:21 schreef Copycat het volgende:
Adams flirtpogingen hebben tot op heden trouwens nog niets opgeleverd.
Suggereren ze nu dat hij met zijn eigen dochter flirt?
Nee, die is lekker origineelquote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:25 schreef Pisces29 het volgende:
Lijkt me wel een interessante en sterke vrouw, zou ik best een bakkie leut mee kunnen doen, alleen om haar kijk op kunst.
T'zullen best mooie foto's kunnen zijn, maar hallo, dat is toch ook al duizend keer gedaanquote:In The Other Side of Freedom is Fear toont Hoogendijk met een serie portretten de kwetsbaarheid en de verborgen schoonheid van de mens.
Wat is eigenlijk de bron van dit suggestieve stukje?quote:
Ze houdt zich bezig met fotografie en kunst, daar ging het om.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 11:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nee, die is lekker origineel
[..]
T'zullen best mooie foto's kunnen zijn, maar hallo, dat is toch ook al duizend keer gedaan
quote:
Aanvulling post Ole,quote:Op zaterdag 10 januari 2015 11:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk de bron van dit suggestieve stukje?
Mij ook.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 07:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
Brrr, zij lijkt me gewoon zo naar. Dat gevoel voert altijd de boventoon als ik iets van haar lees...
tnxquote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:18 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
[..]
Aanvulling post Ole,
Bron:
http://www.show.nl/showfl(...)a-boven-vrouw-micky/
Vergeet ook de naaktfoto van Christina niet!quote:Op zaterdag 10 januari 2015 11:21 schreef Copycat het volgende:
Adams flirtpogingen hebben tot op heden trouwens nog niets opgeleverd.
Suggereren ze nu dat hij met zijn eigen dochter flirt?
Das kunstquote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:17 schreef Ole het volgende:
[..]
Vergeet ook de naaktfoto van Christina niet!
StinkPaayquote:Op woensdag 14 januari 2015 08:29 schreef Kim-Holland het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)ding-adam-curry.html
Patricia Paay weet zeker dat haar ex Adam Curry en zijn echtgenote Micky Hoogendijk gaan scheiden. Hoewel Hoogendijk ontkent, zegt Paay dat zij niet degene is die liegt.
In een interview met Story zegt de presentatrice de uitspraken van Hoogendijk gezien te hebben. Hoogendijk beweert dat Paay liegt en dat er geen sprake is van een scheiding.
"Ik ben niet degene die liegt! Ik begrijp wel dat Micky het ontkent, niet iedereen vindt het nodig om de vuile was buiten te hangen.Zelf ben ik een heel openhartige vrouw en ik vertel nooit een leugen. Dat zit niet in mij. Het scheidingsverhaal klopt", aldus Paay.
De presentatrice zegt zelf te hebben gezien hoe Curry hun dochter Christina via Skype liet zien hoe zijn nieuwe vrijgezellenwoning er uitziet. "Dat zegt toch genoeg? Micky mag het ontkennen, maar ik weet wat ik weet. En ik weet meer dan wie dan ook." [...........]
Dat somt het wel een beetje op jaquote:Op woensdag 14 januari 2015 08:40 schreef Grunge. het volgende:
Mensen die denken dat eerlijkheid is dat je alles maar zegt. Mensen die denken dat je liegt als je iets niet zegt
. Mensen die nog steeds rancuneus zijn na al die jaren
.
En jezelf dan "openhartig" noemen... Weten we gelijk dat Adam daar nog zit.quote:Op woensdag 14 januari 2015 08:40 schreef Grunge. het volgende:
[..]
StinkPaay.
Mensen die denken dat eerlijkheid is dat je alles maar zegt. Mensen die denken dat je liegt als je iets niet zegt
. Mensen die nog steeds rancuneus zijn na al die jaren
.
Micky ontkent overigens niet, zie mijn citaat van haar hierboven. Wat ze ontkent is dat ze al officieel gescheiden zijn.
Ja!quote:Op woensdag 14 januari 2015 09:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
En jezelf dan "openhartig" noemen... Weten we gelijk dat Adam daar nog zit.
Scherp! Die neemt ze stante pede terug. Hij een Micky, zij een Nicky maar nu mag Adam meteen terug de armen van die warme, openhartige vrouw in. Schaamteloos en smakeloos dit.quote:Op woensdag 14 januari 2015 09:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
En jezelf dan "openhartig" noemen... Weten we gelijk dat Adam daar nog zit.
Die wil haar moeder natuurlijk niet afvallen, vooral niet in dit verhaal, dus die houdt haar mond wel. Althans voor nu. Ik kan me zomaar voorstellen dat Chrissiequote:Op woensdag 14 januari 2015 12:35 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik vraag mij af wat dochter christina van de actie van haar moeder vind. Was toch prive gesprek vader-dochter???
quote:Op donderdag 15 januari 2015 07:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
team Pwtish
![]()
Anytime over die kille bonestaak
Inderdaad, het begint al promising!quote:Op woensdag 14 januari 2015 09:50 schreef Duderinnetje het volgende:
Oh jongens, Ptwish op rancuneus oorlogspad, Bonnie die wil scheiden en weer contact heeft met José (dus komt er binnenkort ook weer ruzie van)... Dit kon zo maar eens een heerlijk SHO-jaar worden.
Ikal die viswijven.
quote:Patricia Paay date met getrouwde man
Patricia Paay date met getrouwde manPatricia Paay date momenteel met een getrouwde man, ze kan er echter niet te veel over vertellen want ‘zijn vrouw mag het niet weten’ aldus de diva zondag in Life4you van Carlo en Irene.
Hoewel Patricia Paay dus weer langzaam maar zeker gelukkig in de liefde aan het worden is, gaat het met haar ex man Adam Curry steeds slechter. Patricia vertelt aan Carlo en Irene dat ze hem recent nog heeft gesproken:”Nou ja gesproken, het was wel kort. Hij is verdrietig, hij zit niet lekker in zijn vel nu.” Volgens Patricia is zijn huwelijk met Micky Hoogendijk voorbij, ondanks dat Micky dit zelf ontkent.
Op de vraag waarom Patricia het nieuws over de breuk tussen haar ex-man en zijn nieuwe vrouw naar buiten brengt terwijl ze zelf hun mond houden is ze duidelijk: “ja maar d’r is me ook niet gezegd dat ik het niet mag zeggen. Ja het is toch te leuk”. “Ja maar ja het gaat mij natuurlijk ook wel aan. Ik heb een dochter met die man.” Volgens Patricia is het klip en klaar: “Je blijft natuurlijk altijd in verband met deze man wordt je gebracht dus sowieso dus waarom zou ik iets weet of wat dan ook ik heb dat ook gehoord”
Toevallig het gisteren gezien en volgens mij heeft ze het ook echt zo gezegdquote:Op maandag 19 januari 2015 12:57 schreef Copycat het volgende:
Ja het is toch te leuk
Wat een flutstukje verder. Op het eind kreeg de schrijver een beroerte?
Ja, dat is behoorlijk hypocriet, dat je je eigen "openhartigheid" alleen maar op laat spelen als het over iemand gaat die je niet meer leuk vindt.quote:Op maandag 19 januari 2015 13:12 schreef Kim-Holland het volgende:
Netjes hoor, aanpappen met een getrouwde kerel.
Daar zit je dan, met je zogenaamde eerlijkheid. Als ze ballen had had ze wel een tipje van de sluier kunnen geven, weet de vrouw van haar neukertje ook waar ze aan toe is.
Vals secreet, die Patries, maar dat vind Irene Moors eigenlijk ook. Zij zei dat ze zich nooit zo zou uitlaten, maar Patries lulde zich daar snel uit door te zeggen dat haar niet is gezegd haar mond te houden. En een lol dat ze had..pff.
Nee, dan de panty's. Doen alsof ze ze zelf ontworpen heeft terwijl ze alleen haar naam plus foto eraan heeft weten te binden.
Volgens mij is het MIJN manquote:Op maandag 19 januari 2015 13:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat is behoorlijk hypocriet, dat je je eigen "openhartigheid" alleen maar op laat spelen als het over iemand gaat die je niet meer leuk vindt.
Maar als blijkt dat Adam die getrouwde man is waar ze wat mee heeft dan verbaast het me ook al niet meer.....
Kennelijk is hij z'n goede smaak kwijtgeraakt, anders zou hij niet met Patries aanpappen, dus waarschijnlijk beter kwijt dan rijk?quote:
Volgens mij worden de panty's ook nu al Botox-panty's genoemd.quote:Op maandag 19 januari 2015 13:12 schreef Kim-Holland het volgende:
Netjes hoor, aanpappen met een getrouwde kerel.
Daar zit je dan, met je zogenaamde eerlijkheid. Als ze ballen had had ze wel een tipje van de sluier kunnen geven, weet de vrouw van haar neukertje ook waar ze aan toe is.
Vals secreet, die Patries, maar dat vind Irene Moors eigenlijk ook. Zij zei dat ze zich nooit zo zou uitlaten, maar Patries lulde zich daar snel uit door te zeggen dat haar niet is gezegd haar mond te houden. En een lol dat ze had..pff.
Nee, dan de panty's. Doen alsof ze ze zelf ontworpen heeft terwijl ze alleen haar naam plus foto eraan heeft weten te binden.
Take him to the cleaners en schrijf er een vernietigend boek over!quote:
Omg, zou Ptwish daarom zo zeker van haar zaak zijn dat het huwelijk over is?!?!quote:Op maandag 19 januari 2015 13:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar als blijkt dat Adam die getrouwde man is waar ze wat mee heeft dan verbaast het me ook al niet meer.....
Yup.quote:Op maandag 19 januari 2015 14:22 schreef Pisces29 het volgende:
En als het niet Adam is... was zij niet nog met Adam getrouwd toen hij naar Mick ging?
quote:Patricia Paay heeft geen spijt van uitspraken
Patricia Paay heeft er geen spijt van dat ze in de roddelbladen heeft ‘bevestigd’ dat haar ex Adam Curry en Micky Hoogendijk gaan scheiden. Dat vertelde de diva zondagavond in Life 4 You. Hoogendijk heeft de breuk op televisie ontkend, waarna beide dames elkaar als leugenaar bestempelden. “Ik ben een open boek, dus als ze aan mij wat vragen, dan geef ik altijd maar gewoon eerlijk antwoord. Ik sta erom bekend dat ik de waarheid spreek“, aldus de societyster op RTL 4.
Paay wist geen weerstand te bieden tegen de roddelbladen. “Het is natuurlijk niet aan mij om dat te zeggen, maar ze bleven maar zeuren. Natuurlijk weet je dan ‘wat’. En als je dan ‘wat’ zegt, dan trekken ze het natuurlijk meteen helemaal uit elkaar en weet ik alles.”
Volgens Paay heeft ze de huwelijksperikelen van haar ex al lang voor zich gehouden. “Ik heb gehoord dat het al een hele tijd niet goed ging. Dat wist ik al en heb ik aan niemand verteld. Nu heb ik gehoord en verteld dat ze uit elkaar gaan en ik heb er bij gezegd dat ik dat heel triest vind.”
Dat Hoogendijk op televisie heeft ontkend, zegt volgens Paay niet veel. “Ze vroegen aan haar of ze al gescheiden waren. Dat duurt even natuurlijk. Maar het gaat niet goed en dat is jammer, want er is een hoop verdriet en ellende geweest en dat is zonde.”
De kritiek dat het niet Paay’s zaak is, slaat ze in de wind. “Het gaat mij natuurlijk ook wel aan, want ik heb een dochter met die man. Hij was de liefde van mijn leven. Je blijft altijd in verband gebracht worden met die man. Dus waarom zou ik het niet zeggen als ik het weet?“
quote:Patricia Paay liegt in interviews
Patricia Paay spreekt niet altijd de waar- heid in interviews. Het gaat haar vooral om de amusementswaarde. Dat vertelt de RTL 4-presentatrice in Glossy. Paay onthult onder meer dat haar uitspraak dat haar ex Adam Curry op ‘chick with dicks’ valt, onwaar is. Ze wilde slechts een schok veroorzaken. “Toen ik de op- merking maakte over chicks with dicks wist ik heel goed wat ik zei. Waarom ik het deed? Omdat ik anderen daarmee entertain. Als je op tv bent, moet je er iets leuks van maken.”
De tv-persoonlijkheid staat graag in de aandacht. “Het is soms nog niet eens waar wat ik zeg, het is pure entertainment. Als je op tv bent, moet je er iets leuks van maken. Dat het daarna wordt opgepikt en volledig uit zijn verband wordt gerukt, vind ik alleen maar leuk.“
En dan zo gefrustreerd zijn toen hij naar Mick gingquote:Op maandag 19 januari 2015 15:09 schreef Ole het volgende:
[..]
Yup.
En toen ze met Adam ging was ze ook nog getrouwd.
Botox-panty's?quote:Op maandag 19 januari 2015 14:11 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Volgens mij worden de panty's ook nu al Botox-panty's genoemd.
Nog nooit gehoord dat er speciaal voor de Bazaar producten worden geproduceerd. Hoeveel zou zij ervoor krijgen?
In 2009 had ze dezelfde bloes aan zag ik in de korte stukjes over Paay bij Life and Cooking.quote:Op maandag 19 januari 2015 17:02 schreef Tuinfluitert het volgende:
Patricia Paay in life4you, 18 januari 2015.
http://www.rtl.nl/compone(...)21/Patricia_Paay.xml
[ afbeelding ]
Eerlijk is eerlijk, voor een vrouw die richting de 70 gaat ziet ze er goed uit.quote:Op maandag 19 januari 2015 17:25 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
In 2009 had ze dezelfde bloes aan zag ik in de korte stukjes over Paay bij Life and Cooking.
Absoluut!quote:Op maandag 19 januari 2015 18:30 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, voor een vrouw die richting de 70 gaat ziet ze er goed uit.
Vraag me wel af hoe anders zij eruit ziet zonder al dat plamuursel.
+ 15 kilo?quote:Op maandag 19 januari 2015 20:10 schreef Leandra het volgende:
Ik denk dat Yvonne de beperkt plastic versie is.
Alleen door het lengteverschil al.... maar ze heeft ook van nature een grovere bouw, dus het zal al snel +15 zijn.quote:
Ik heb Mick nog nooit zien aandachtshoeren in de media. Of ik heb dingen gemist.quote:Op woensdag 21 januari 2015 08:23 schreef utrecht1970 het volgende:
Mickey minder mediaaandacht nodig te hebben dan patricia. Denk dat adam dat wel prima vindt
olifant gespotquote:Op donderdag 15 januari 2015 07:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
team Pwtish
![]()
Anytime over die kille bonestaak
Hier geloof ik ook niet zo in. Volgens mij zijn die twee helemaal klaar met elkaar.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:42 schreef Leandra het volgende:
Wat een gezeik om niets dan al die tijd....
Maar goed, het zou me niet eens meer verbazen als Adam die getrouwde man is waar Patricia wat mee heeft, niets verbaast mee meer bij deze mensen.
Patricia Paay lijkt me een vreselijk veeleisend mens die naarmate ze ouder wordt alleen maar een grotere zeur wordt met ook de oma-karaktertrekjes (bemoeizucht en roddelen)quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:12 schreef Smallish het volgende:
[..]
Hier geloof ik ook niet zo in. Volgens mij zijn die twee helemaal klaar met elkaar.
Eigen keuze of niet, het lijkt me wel lekker om als BN-er een scheiding in je eigen tijd te verwerken.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:15 schreef utrecht1970 het volgende:
Waarom van die omtrekkende bewegingen van mickey pasgeleden. Lijkt erop dat zij de stekker eruit getrokken heeft.
zoveel mogelijk!quote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:20 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vraag me af of er nog iets smeuïgs aan vooraf is gegaan. Hoe Eddem dat zegt, vind ik zo vreemd: Ze houdt niet van Austin en ook niet meer van mij. - of zoiets.
Ik wil dirt mensen.
Die heeft zeker dezelfde behandeling gehad als Robin McGrawquote:Op maandag 19 januari 2015 19:35 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Absoluut!
Zonder plamuur zal ze er waarschijnlijk net zo uitzien als haar zus Yvonne met plamuur
[ afbeelding ]
Ik vind (quote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:20 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vraag me af of er nog iets smeuïgs aan vooraf is gegaan. Hoe Eddem dat zegt, vind ik zo vreemd: Ze houdt niet van Austin en ook niet meer van mij. - of zoiets.
Ik wil dirt mensen.
Bron: Nu.nl.quote:Christina Curry zou erg blij zijn met de breuk van haar vader Adam Curry en zijn vrouw Micky Hoogendijk.
Dat meldt haar moeder Patricia Paay aan RTL Boulevard.
Adam Curry heeft vandaag in een podcast laten weten dat hij en Hoogendijk uit elkaar zijn. Zijn ex Paay riep dit al enkele weken geleden.
Paay had haar dochter eerst beloofd er niets over te zeggen. Toch laat ze aan het televisieprogramma weten dat Christina Curry 'erg blij is' dat haar vader en stiefmoeder niet langer samen zijn.
Volgens Paay kon Hoogendijk dochter Christina niet uitstaan en konden de twee absoluut niet door één deur.
Geen idee hoe Eddem aan zijn geld komt en dat maakt ook geen reet uit. Maar een grote puber is het volgens mij wel. Je moet er als vrouw maar zin an hebben. En als je dan ook Xtina nog regelmatig over de vloer hebt, dan waan je je in een aflevering van The Young Ones, me dunkt.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 09:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maar Edem is toch behoorlijk self-made? Die heeft toch al zijn geld zelf verdiend? Of ben ik in de war?
Het lijkt me ook een beetje een zweverige klager hoor, daar niet van. Maar ik vind het altijd meer dan prima wanneer mensen dat van hun zuurverdiende eigen centjes doen en behoorlijkwanneer ze dat op papa's/mama's zak doen.
Ja precies.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 09:34 schreef Copycat het volgende:
Die podcasts zijn toch vooral conspiracy-minded?
Ook vermoeiend, zo'n paranoïde aluhoedje. En onflatteus.
Ik vraag me juist bij Meisje Mick altijd heel erg af, waar het kind in hemelsnaam over praat. Dat lijkt me ook iemand waar je totaal geen logisch/inhoudelijk/gezellig geprek mee kunt hebben. Iemand die een beetje conceptueel in de ruimte lult met een hoop ingewikkelde woorden en weet je wel-s, en het juiste gevoels zonder dat ze echt iets zegt of bijdraagt...quote:Op zaterdag 31 januari 2015 09:32 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
[
Geen idee hoe Eddem aan zijn geld komt en dat maakt ook geen reet uit. Maar een grote puber is het volgens mij wel. Je moet er als vrouw maar zin an hebben. En als je dan ook Xtina nog regelmatig over de vloer hebt, dan waan je je in een aflevering van The Young Ones, me dunkt.
Eddem is vast heel wat minder hip en happening en de-diepte-in, dan Mick hoopte. Lekker lullen kan hij wel natuurlijk. Maar uiteindelijk zit hij stoned op zolder zijn podcastjes in elkaar te frummelen.
In Austin.
Ja dat vraag ik me bij Mick ook af. Die voelt zich waarschijnlijk artistiek en intellectueel ver verheven boven het gepeupel. Maar ze lijkt me niet van het soort dat ongeschoren boven een asbak gebogen verzucht dat de Illuminatie het allemaal hebben gedaan. Met kunst red je de wereld, werpt Mick dan tegen. Maar dan mompelen Xtina en Eddem weer dat alles van waarde weerloos is en dan sta je weer met je mond vol tanden natuurlijk.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 09:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik vraag me juist bij Meisje Mick altijd heel erg af, waar het kind in hemelsnaam over praat. Dat lijkt me ook iemand waar je totaal geen logisch/inhoudelijk/gezellig geprek mee kunt hebben. Iemand die een beetje conceptueel in de ruimte lult met een hoop ingewikkelde woorden en weet je wel-s, en het juiste gevoels zonder dat ze echt iets zegt of bijdraagt...
Niet dat Edem me koning Inhoud lijkt, in die zin hadden ze misschien wel kunnen werken. Maar toch was en ben ik team Pwtish
In de VS doen de conspiracies het erg goed, geloof ik. Dus daaromheen zal best wat reclamezendtijd kunnen worden verkocht.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 09:38 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja precies.
Het verdienmodel daarvan intrigeert me ook trouwens.
Zeg en dat type dat jij hierboven postte, is dat een she-male?
Want daar hangt ook nog ergens een los draadje, in deze gate.
Ik keur hem ook goed!quote:Op zaterdag 31 januari 2015 09:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
Oh! Meisje Mick goes Mexican, lees ik in de cliffhanger op Telegraaf.nl!
Ooooooooooooh Oprah, once again gelijk? What they'll do with you, they'll do to you!
Al gaat die vlieger dan weer niet helemaaaal op, omdat Mick niet vreemdging toen ze haar koude tengels in Edem sloeg, maar soit, ik keur hem goed.
Kan me toch voorstellen dat Eddem wel even in zijn broekje heeft willen gluren, just to be sure.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 09:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
In de VS doen de conspiracies het erg goed, geloof ik. Dus daaromheen zal best wat reclamezendtijd kunnen worden verkocht.
Nee Austin Scarlett is full male. Maar toch zie ik Adam best happy in Austin ...
Volgens mij is Christina tegenwoordig happy met haar -onaantrekkelijke- shemale chick, die hoeft geen mannen meerquote:Op zaterdag 31 januari 2015 12:10 schreef WRH het volgende:
Hij geeft tenminste zijn eigen geld uit en heeft iets gedaan en doet waarschijnlijk nog steeds wel iets.
Dochter daarentegen ken ik eigenlijk alleen maar van semi interessant proberen uit de ogen te kijken in tijdschriften als 'dochter van'
hm, eigenlijk nu ik er over nadenk probeert ze volgens mij dezelfde 'look' te imiteren als die van Roelvink. Lijkt mij een ideale combi, 2 niksnutten die niets kunnen maar wel 'kunnen kíjken' ....
nee, het is uit met Elle Banditaquote:Op zaterdag 31 januari 2015 13:11 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Volgens mij is Christina tegenwoordig happy met haar -onaantrekkelijke- shemale chick, die hoeft geen mannen meer
Ok..quote:
quote:'Ik geloof dat ze wat rust nemen', antwoordt Paay op de vraag wat de relatiestatus van haar dochter is. Elle Bandita, die in het echt Ryanne van Dorst heet, en Christina wonen hierom niet meer samen. 'Ryanne is druk bezig, zij is druk bezig. Ik denk dat ze altijd wel vrienden blijven', gaat Paay verder over haar enige kind. Elle Bandita wil onder geen beding ingaan op de al dan niet tijdelijke relatiebreuk. 'Dit is strikt privé. Absoluut geen commentaar.' Christina heeft inmiddels bevestigt dat haar relatie al een paar maande geschiedenis is. Of het om een al dan niet permanente breuk gaat wil ze niet zeggen.
Ouder AD bericht van 29 september 2014.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 14:23 schreef Leandra het volgende:
Dat van Christina en Elle is toch al van veel eerder?
Ik heb er bewust voor gekozen die snipper informatie niet verder te onderzoekenquote:
Jup. Zo heet het bandjequote:
Christina Curry en LouLou Hameleers uit de band Adam.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zij is nu toch met 1 van die vrouwen uit die orgasmeclip?
De she-male van Adam!quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:18 schreef Tuinfluitert het volgende:
Christina Curry en LouLou Hameleers uit de band Adam.
[ afbeelding ]
quote:Deel op FB0 Share on Facebook
za 21 feb 2015, 14:07
Adam en Micky waren al véél langer uit elkaar
van onze redactie
FOTO'S - Nog geen maand geleden bevestigde Adam Curry het nieuws dat hij en Micky Hoogendijk uit elkaar zijn. Begin dit jaar liet Patricia Paay al doorschemeren dat het niet goed ging tussen de twee en Privé kon in december 2014 al over de relatieproblemen vertellen. Nu blijkt dat Adam en Micky in de zomer van 2014 al uit elkaar waren!
Hollywoodhuizen.nl weet te vertellen dat Adam Curry en Micky Hoogendijk hun liefdesnest in Austin, Texas, dat ze in 2013 kochten, in de zomer van 2014 al weer hebben verkocht en hun eigen weg gingen. Dat blijkt uit officiële stukken die de website in handen heeft.
Curry en Hoogendijk kochten het huis begin 2013 voor $ 930.000 en verkochten het huis voor bijna een miljoen. Ze hebben dus winst gemaakt, maar waarschijnlijk niet veel, vanwege de verbouwingen die het stel aan het huis deed.
Op de foto's op de website Hollywoodhuizen.nl is te zien hoe het huis in perfecte staat is gebracht, inclusief kunstwerken van Micky aan de muren.
Eind januari vertelde Adam in een een podcast: "We wonen niet meer samen en ik ben er vrij zeker van dat dat ook niet meer gaat gebeuren. Ze is niet meer in Austin en zelfs niet meer in het land. Ze houdt niet van Austin en hoogstwaarschijnlijk ook niet meer van mij."
Het gerucht gaat dat Micky ervandoor is gegaan met een Mexicaanse kunsthandelaar.
Over wie gaat dit geraaskal nu?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:37 schreef killerkip69 het volgende:
Wat 'n trut is het toch, mocht vernemen via de tv (ja tv![]()
) dat ze met haar trollhoofd 'n beetje moeilijk doet over dat boek met al die mooie plaatjes die de man had gemaakt. manmanman wat 'n zeikwijf is het toch met dat kuthoofd. M'n moeder vind (of is het dt?) haar altijd irritant, ma ben het met je eens...
Maar die is niet in '69 geboren..quote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:51 schreef Duderinnetje het volgende:
Het is Xtina!![]()
Die Micky dist. Vanwege een fotoboek.
Please!
ik sla helemaal de plank mis, blame the jenever..nvmquote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Over wie gaat dit geraaskal nu?
En vindt. Stam plus t.
Nu ben ik nog benieuwder.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:32 schreef killerkip69 het volgende:
ik sla helemaal de plank mis, blame the jenever..nvm![]()
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:32 schreef killerkip69 het volgende:
[..]
ik sla helemaal de plank mis, blame the jenever..nvm![]()
ps: nee, heleas ik doe niet aan pilletjes...zuurpruimpje![]()
Schaamteloosquote:Adam Curry (50) heeft zijn excuses aangeboden aan zijn ex Patricia Paay (65) in een urenlang gesprek dat tot 2 uur 's nachts duurde. De twee hadden elkaar sinds hun plotselinge scheiding in 2009 niet meer zo uitvoerig gesproken. ,,Het hoge woord is eruit.''
Patricia met dochter Christina tijdens de première van The Sound of Music, in november. © bruno.
,,Ik vond het lief dat hij sorry heeft gezegd. Sorry voor de foute keuze die hij gemaakt heeft'', vertelt Paay in De Telegraaf. Ze verweet hem dat hij hun scheiding niet goed heeft afgewikkeld, maar concludeert na het gesprek dat Adam geen miljoenen meer heeft liggen voor een financiële regeling. ,,De mensen die altijd dachten dat de miljoenen bij ons binnenstroomden kan ik uit de droom helpen. Ze zijn er niet, of niet meer. Ik weet zelf niet hoe het zit. Maar hij heeft ze ook niet liggen. 'Ik heb er zélf naast gegrepen' vertelde hij me. Nou ja, ook goed, dan is het hoge woord er nu maar uit; ik zal het zelf moeten doen.''
Micky
La Paay blikt tevreden terug op het uitgebreide gesprek met Adam, die weer vrijgezel is na zijn scheiding met Micky Hoogendijk. ,,Hij zei sorry voor dat hij zichzelf zo heeft laten gaan en mij daardoor ook, na ál die jaren. Al die jaren waarin tussen ons nooit iets was voorgevallen. Het zomaar, pats boem, over en voorbij. 'Wil je een kopje thee?' vroeg hij die ochtend. Dat was scary, want dat had hij nog nooit gevraagd. De schrik sloeg me om het hart. Ik dacht nog: hij gaat me vertellen dat hij ziek is. Schéíden, dat kwam gewoon niet in me óp!''
Ondanks dat ze niet meer samen is met Adam, maakt ze zich zorgen om hem. ,,Nu is hij alleen. En hij is nog nooit alleen geweest. Ik vond hem er moe uitzien, zorgelijk ook. Ja, hij zal het zich ook allemaal anders hebben voorgesteld. Het is hem allemaal niet in de koude kleren gaan zitten. Hij heeft, dat begreep ik uit onze avond met elkaar ook meteen, geen gemakkelijke tijd met die vrouw gehad.''
Christina
Het stel heeft samen één dochter, Christina, van 24 jaar. Zij was de reden dat Adam de scheiding met Micky eerder niet wilde bevestigen en ook zij hield voet bij stuk. ,,We moeten lachen om de geruchten'', liet de kunstenares in januari los aan het AD.
Daarna klapte Adam toch uit de school. ,,Ik moet iets bekennen, ik heb mezelf gecensureerd de afgelopen tijd, uit eigen belang. Ik heb de laatste maanden in een mediastorm gezeten tussen m'n vrouw en m'n ex-vrouw. Daar was met name mijn onschuldige dochter Christina het slachtoffer van, vandaar dat ik zelf maar even zweeg. Micky en ik leven niet langer samen, ik ben er vrij zeker van dat dat niet gaat veranderen. Ze is niet eens in het land momenteel. Ze heeft het niet zo op Austin en, waarschijnlijk, en dat dat weet ik zeker, ook niet zo op mij.''
Of:quote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:41 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dat is een understatement
Durf te wedden dat die 2 weer bij elkaar komen.
True love dan, want ze hebben allebei geen geld meer.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:41 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dat is een understatement
Durf te wedden dat die 2 weer bij elkaar komen.
Micky is door Patricia al gedegradeerd tot "die vrouw"quote:
quote:Tja....
http://glamora.ma/2015/03/patricia_paay_adam_is_te_arm_v.html
quote:
NOG MEER VUILE WASPATRICIA PAAY: ADAM IS TE ARM VOOR ALIMENTATIE
Je zou Adam Curry maar zijn. Dat je ex Skype-gesprekken met je dochter afluistert en vervolgens de roddelbladen belt om te vertellen dat Micky Hoogendijk je heeft gedumpt. Dat je om allerlei vage financiële redenen terugkeert naar Nederland, daar afspreekt met die ex, waarop ze meteen de Telegraaf belt om de vuile was buiten te hangen. We hebben het hier natuurlijk over Patricia Paay. Die geniet met volle teugen van het feit dat Eddem en Micky uit elkaar zijn. Onlangs spraken ze af in een restaurant bij Schiphol. Patries zat vol vragen die ze hem eindelijk kon stellen. Waarom Adam haar geen alimentatie gaf bijvoorbeeld, waardoor ze zélf moest werken. Dat is nu duidelijk, want Patricia meldt dat Adam geen geld heeft om haar te onderhouden. ‘De mensen die altijd dachten dat de miljoenen bij ons binnenstroomden kan ik eveneens uit de droom helpen. Ze zijn er niet, of niet meer.’ Gisteravond wist Shownieuws het feit dat Adam te arm is voor een alimentatieregeling verder uit te melken. Ze meldden dat mister Curry naar Nederland is gekomen om zijn financiële situatie te regelen. Hij zegt: ‘Ik ben ook maar een arme sloeber die podcasts maakt vanuit een schuurtje.’ Overdreven natuurlijk, maar goed gaat het niet. Hij heeft nog een tip voor Patricia: ‘Ik heb een idee: als jij nu eens niet meer met de pers praat over ons?’ Maar dat is natuurlijk tegen dovemansoren gezegd. Patricia zegt doodleuk: ‘Dat is toch heel normaal, ik moet het gewoon even kwijt.’ Als wij Eddem waren hadden we het wel geweten: nooit meer een woord aan verspillen.
http://www.mediacourant.n(...)t-niet-voor-oprapen/
quote:
Patricia Paay: ‘Werk ligt niet voor oprapen’
Patricia Paay is er na een gesprek met haar ex Adam Curry achter gekomen dat bij hem écht geen geld meer te halen valt. Daarom is ze er nog bewuster van geworden dat ze een goed betaalde klus wel kan gebruiken. Dat vertelt de tv-diva in De Telegraaf. Paay blijft vurig hopen op een lucratief belletje. “Hóé ik miljonair ga worden? In elk geval met hard werken. Maar nee, ik weet het echt niet. Werk ligt niet voor het oprapen. Ik wil van alles, maar ik kan nu toch nog moeilijk mezelf gaan promoten.”
De presentatrice heeft een afwachtende houding. “De mensen die er in het vak toe doen, weten dat ik er ben, weten wat ik allemaal kan, en als ze me ergens voor nodig hebben dan weten ze me te vinden.”
“En ja, het zou erg plezierig zijn als er iemand belde met een leuke klus. Daarvan ben ik sinds woensdagavond nog zekerder dan daarvoor”, zegt ze, verwijzend naar het gesprek met haar ex.
Door het gebrek aan tv-werk heeft Paay zich gestort op het verkopen van panty’s bij Big Bazar.
Hengelen naar een rijke man die van oudere vrouwen houdt, en dan een goede (financiele) regeling treffen?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:52 schreef Ericr het volgende:
Wat kan ze dan allemaal? Dertig a veertig jaar terug kon ze nog wel een deuntje zingen maar daar kan je nu toch niet meer op teren. Als cougar rondhangen bij wat talentenshows is nu ook wel eens uitgekauwd.
Deze zin fascineert mij: panty's, Big Bazar?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 12:41 schreef hunter2011 het volgende:
Door het gebrek aan tv-werk heeft Paay zich gestort op het verkopen van panty’s bij Big Bazar.
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:23 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Deze zin fascineert mij: panty's, Big Bazar?
Nou... Patries is zeker niet mijn grootste heldin, maar die (verdampte) miljoenen hebben ze samen verdiend. Ik snap best dat ze daar een deel van had willen opstrijken. Nu het geld weg is, heeft ze niks meer te willen, maar zuur is het wel.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik snap niet waarom vrouwen nou denken dat de man van wie ze gescheiden zijn en waarmee ze geen onvolwassen kinderen hebben hen alimentatie moet geven.
Hoezo is na een scheiding alles weg? Ze hebben samen jarenlang verdiend en pensioen opgebouwd en na de scheiding is hij daarmee vandoor gegaanquote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:00 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Nou... Patries is zeker niet mijn grootste heldin, maar die (verdampte) miljoenen hebben ze samen verdiend. Ik snap best dat ze daar een deel van had willen opstrijken. Nu het geld weg is, heeft ze niks meer te willen, maar zuur is het wel.
Misschien hebben ze niet alle zakelijke afspraken samen gedaan, en ongetwijfeld was Adam meer het brein achter hun activiteiten, maar zij was wel overal bij betrokken, volgens mij. Zij zorgde ook (met dat rare tv-programma) voor de naamsbekendheid, méér dan Adam.Bovendien paste zij op hun kind en had haar carrière stopgezet. Dan ben je in mijn ogen echt wel een duo. Je deelt een leven (huis, kind, inkomen) en daar breng je offers voor (carrière) en profiteer je van mee (inkomen). Je deelt ook een toekomst (pensioen). Na een scheiding is dat ineens allemaal weg, óók die toekomst, terwijl een carrière er vaak niet meer inzit na een lang huwelijk; Patries is niet bepaald de jongste meer, en in haar vak is dat geen pre.
Dus nee, zo gek vind ik dat niet
Als het waar is dat ze hun geld hebben verdeeld, lijkt alimentatie me ook raar, want dan is het financiële hoofdstuk afgesloten (en naar volle tevredenheid van Patries, lijkt me). Ik vermoed dus dat ze het geld niet hebben verdeeld, bijvoorbeeld omdat het vast zat in allerlei bv'tjes en andere zakelijke constructies. En daar kan het pensioen ook heel goed bij gezeten hebben; vaak zit dat vast in een bv. Dat is dan overigens een risico - het risico van elke zelfstandig ondernemer - dat Patries zelf heeft genomen, dus dan is het gewoon pech.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hoezo is na een scheiding alles weg? Ze hebben samen jarenlang verdiend en pensioen opgebouwd en na de scheiding is hij daarmee vandoor gegaanVolgens mij hebben ze hun geld gewoon verdeeld hoor. Als zij haar zaken niet goed genoeg geregeld heeft en te weinig in haar pensioenpot heeft gestopt is het niet fair om dat maar bij haar ex op zijn bord te schuiven.
Het feit dat Pwtish meteen met Evert belt om alles met de wereld te delen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:12 schreef sherezade het volgende:
Het kan ook zo zijn geweest dat er destijds (25 jaar geleden) niet alles goed geregeld is
en alles schriftelijk is vastgelegd toen ze in het huwelijksbootje zijn gestapt.
Tegenwoordig is alles anders en beter geregeld.
Ik snap dat gezeur niet zo op die 2 als ze samen een onderonsje hebben.
Ze zijn 25 jaar samen geweest en hebben een dochter, dus ze hebben een band voor het leven en hebben nu eenmaal met elkaar te maken, 25 jaar is niet niks en zijn niet veel koppels in dat showbizz wereldje die dat volhouden dus wat is daar zo gek aan?
Ah oke, daar heb ik dan overheen gelezen, maar wat is daarvan waar?quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:12 schreef Ole het volgende:
[..]
Het feit dat Pwtish meteen met Evert belt om alles met de wereld te delen.
Zijn vast weer bij elkaar. Eat that RAF & Sylviequote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:12 schreef Tuinfluitert het volgende:
Patricia Paay en Adam Curry, een middagje Amsterdam.
[ afbeelding ]
Con?quote:Op woensdag 15 juli 2015 16:59 schreef Cynix ® het volgende:
Ik herken Curry maar amper. Bij Con in de stoel gezeten?
Dat heb ik ook, en dat had ik ook bij deze. Hij ziet er helemaal niet raar uit of zo maar er is iets gebeurd, zo lijkt het. Z'n ogen?quote:Op woensdag 15 juli 2015 16:59 schreef Cynix ® het volgende:
Ik herken Curry maar amper. Bij Con in de stoel gezeten?
Ah!quote:
Yep, normaal gesproken ben je als man alleen interessant zolang je met iemand bent.quote:Op donderdag 16 juli 2015 07:51 schreef letmehearyouscream het volgende:
Vreemd, dat dat goede contact pas kan als de andere vrouw uit beeld is.
Of die Micky dulde haar niet, zou zomaar kunnenquote:Op donderdag 16 juli 2015 07:51 schreef letmehearyouscream het volgende:
Vreemd, dat dat goede contact pas kan als de andere vrouw uit beeld is.
Dat.quote:Op donderdag 16 juli 2015 19:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Of die Micky dulde haar niet, zou zomaar kunnen
Kan wel ik had een goede band met mijn ex, maar dame nr. 3 (na 15 jaar) moest niks van me hebben. Niks meer van gehoordquote:Op donderdag 16 juli 2015 19:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat.
Ik denk dat er weinig ex-stellen zijn die met nieuwe partners dikke vrienden zijn en/of het geen invloed op de relatie heeft.
Ja maar met kinderen?quote:Op donderdag 16 juli 2015 19:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Kan wel ik had een goede band met mijn ex, maar dame nr. 3 (na 15 jaar) moest niks van me hebben. Niks meer van gehoord
Gewone exen. Wat is dat dan. Omdat er geen kinderen zijnquote:Op donderdag 16 juli 2015 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar met kinderen?
Ik bedoelde niet gewone ex-en.
Alleen al een kind zorgt voor stress wegens wel of geen voorkeur voor de nieuwe partner.
Christina relkop zal ook niet sfeerverhogend hebben bijgedragen aan al het contact.
Dan valt er geen zak te 'vechten'quote:Op donderdag 16 juli 2015 19:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Gewone exen. Wat is dat dan. Omdat er geen kinderen zijn
Je praat poep, maar goed. Ik ben blij dat ze weer door één deur kunnenquote:Op donderdag 16 juli 2015 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan valt er geen zak te 'vechten'
Een kind dat ineens naar papa met nieuwe partner gaat, dat geeft al snel strijd bij moeder.
Zonder kinderen is er toch niks te zeuren.
Mickey is weg, dus Edem en Patries kunnen weer door één deur.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |