Zeg me dat Elle Bandita het bij Christina niet op zijn Grieks doet.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:24 schreef Kim-Holland het volgende:
Zeg me dat de foto van Patries fake is!
Zeg me dat ze deze fotos niet zelf op twitter gezet hebbenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:27 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Zeg me dat Elle Bandita het bij Christina niet op zijn Grieks doet.
Ik vind elle, christina, patricia en nicky vies ( en ook het hondje)quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:15 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind Elle een vies wijf.
[ afbeelding ]
Je hebt gelijk, Adam en Mickey ook, maar Elle het allerviestquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:29 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
Ik vind elle, christina, patricia en nicky vies ( en ook het hondje)
Hier heeft ze in ieder geval haarokselhaar geschoren. Vorig jaar heb ik op Fok! nog een foto van Elle gepost waarop ze haar bezwete en tevens behaarde oksel kuste.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:07 schreef DjinN het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe kan je hier in godsnaam geil van worden
Die mag hier niet ontbrekenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier heeft ze in ieder geval haarokselhaar geschoren. Vorig jaar heb ik op Fok! nog een foto van Elle gepost waarop ze haar bezwete en tevens behaarde oksel kuste.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:41 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Die mag hier niet ontbreken
[ afbeelding ]
Ik vind dat altijd zo raar als mensen hun geliefde met hun artiestennaam aansprekenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:39 schreef Tuinfluitert het volgende:
[ afbeelding ]
Christina: Elle Bandita heeft mij aan het zingen gekregen. Vroeger viel ik bij de gedachte alleen al flauw. Samen met Elle heb ik een cover opgenomen. Thuis in de vertrouwde omgeving van de huiskamer. Mijn moeder vindt het schitterend, meent dat ik het moet uitbrengen. Voorlopig ben ik dat nog niet van plan.'
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo raar als mensen hun geliefde met hun artiestennaam aansprekenNet als die shagstem die continu vertelde wat "Dj Afrojack" allemaal vond en deed en dacht...
vadsig wijfquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:07 schreef DjinN het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe kan je hier in godsnaam geil van worden
De overgrootvader van Patricia?? wel erg ver hequote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:24 schreef Tuinfluitert het volgende:
Patricia Anglaia Paay heeft een Griekse overgrootvader.
[ afbeelding ]
Christina Cury heeft dus ook Grieks bloed.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:24 schreef Tuinfluitert het volgende:
Patricia Anglaia Paay heeft een Griekse overgrootvader.
Christina Curry heeft dus ook Grieks bloed.
Ja ik dook er ver in.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:12 schreef sherezade het volgende:
[..]
De overgrootvader van Patricia?? wel erg ver he
Kijk es goed lieve schat...dat is echt een ongeschoren oksel hoorquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier heeft ze in ieder geval haarokselhaar geschoren. Vorig jaar heb ik op Fok! nog een foto van Elle gepost waarop ze haar bezwete en tevens behaarde oksel kuste.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |