abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 18 augustus 2013 @ 13:24:30 #1
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_130194586
Patricia Paay , Adam Curry en Christina Curry

1987 : Patricia en Adam gaan wonen in New York.
1988 : Trouwen in New York, achteraf bleek het huwelijk niet rechtsgeldig.
1990 : 27 augustus, Christina Valerie Curry is geboren.
1999 : Familie Curry keren terug naar Nederland en wonen op de Keizersgracht, Amsterdam.
1999 : Gaan wonen in Rijkevorsel, Belgie. In de weekeinden in 't appartement op de Keizersgracht.
2002 : Reality Adam's Family: een kijkje in het leven van de familie Curry, SBS6.
2003 : Trouwen opnieuw in hun reality Adam's family , in Italië.
2004 : Verhuizen naar Curry Cottage nabij het Engelse Guildford
2008 : Familie Curry woont in Londen.
2009 : Scheiding Patricia en Adam . Adam gaat verder met Mickey en wonen in San Francisco.
2010 : Patricia en dochter Christina blijven nog even in Londen wonen.
2010 : Eind januari, Patricia en Christina verhuizen naar Cornelis Schuijtstraat Amsterdam.
2010 : Christina gaat in Los Angeles wonen.

Vooral Patricia had genoeg van Amerika
Patricia: "We zijn naar Amerika gekomen met een stapel handdoeken, een bestekbak, twee koffers met kleding, een hond, een kat en een beetje geld en we zijn als multimiljonair teruggekomen."
Adam vroeg: ‘Waar wil je heen?’ "Ik vond Engeland leuk. Maar we hadden inmid­dels vier katten en twee honden en die moes­ten dan zes maanden in de VS in quarantaine. Nou, zei Adam, dat gaan ze volgende maand veranderen. Je moet de honden en katten inenten en dan kunnen ze het land in. We besloten een jaar naar Neder­land te gaan en tijdelijk een appartement te huren en dan oversteken naar Engeland. Het grachtenhuis dat ons beviel, op de Keizersgracht, was niet te huur. Nou ja, dan kochten we het toch. Wat was nou vier miljoen gulden? "Adam begon opnieuw. Maar nu niet op een zolderkamer, maar in een grachtenpand met een smak geld op de bankrekening. Hij gaf het makkelijk uit. Een helikopter? Ja, dat was ook wel leuk. "Hij deed gekke dingen, geloofde iedereen, ik vond dat hij met de verkeerde mensen in zee ging. Ik had er geen lekker gevoel bij, ik kon me daar helemáál niet in vinden." Maar anders dan in de VS luisterde Adam in Nederland en Engeland niet naar mij. Ik was niet tevreden over zijn hele gedrag, ik vond hem niet zo leuk, met geld. Zijn karak­ter veranderde, absoluut.
Uit Boek: La Paay.

Christina Curry

2002 : Christina was te zien in de reality Adam's Family: een kijkje in het leven van familie Curry.
2003 : Ouders Patricia en Adam trouwen opnieuw in hun reality Adam's family , in Italië.
2004 : Verhuizen naar Curry Cottage nabij het Engelse Guildford
2008 : Gezin Curry woont in Londen.
2009 : Auditie Britse America's Next Top Model, maar werd afgewezen vanwege haar lengte.
2009 : Scheiding ouders. Adam gaat verder met Mickey Hoogendijk en wonen in San Francisco, Californië.
2010 : Christina en haar moeder verhuizen naar Amsterdam.
2010 : Christina gaat bij Adam en Mickey in Los Angeles wonen.
2011 : Adam en Mickey verhuizen naar elders, Christina blijft in Los Angeles.
2012 : November, Christina zat een week in een klooster voor het EO-Op Zoek naar God.
2013 : Gaat weer in Nederland wonen.
2013 : Christina en Elle Bandita kennen elkaar van EO-Op Zoek Naar God. Zijn verliefd en wonen samen.
2013 : Christina zit in Jungle Vips Afrika. Vavaf eind oktober , zaterdags SBS. Patty Brard doet presentatie.

Christina verhuisde drie jaar geleden van Londen naar Los Angeles en woont nu in Nederland.
Christina was doodongelukkig toen ze in Los Angeles woonde.
'Ik voelde me depressief en had problemen met alcohol'. Iedereen is er zo oppervlakkig en leeg. Ik ben blij dat ik er niet meer bij hoor. 'Eindelijk durf ik hardop uit te spreken hoe ongelukkig ik me daar altijd heb gevoeld: mijn relatie was slecht en ik had daar geen vrienden. Ik rende er alleen maar weg voor mijn problemen.'

Christina verhuisde drie jaar geleden van Londen naar Los Angeles en woont nu in Nederland.
"De bedoeling was in december de feestdagen bij mijn moeder en mijn vriendin te vieren. Uiteindelijk ben ik 2 maanden gebleven. Ik ben daarna met Elle naar Los Angeles gegaan om mijn leven daar te beëindigen. Al mijn persoonlijke bezittingen, acht dozen, zijn naar Nederland gebracht. Die staan nog steeds bij mijn moeder op de Minervalaan in Amsterdam.'

'Niemand kan zijn eigen leven voorspellen.
Een paar jaar geleden had ik niet gedacht dat ik nu zo gelukkig zou kunnen zijn met een vrouw. Mijn ouders zeiden, dat ze al heel lang wisten dat ik meisjes leuk vind. Als ik goed bevriend was met een meisje, deed ik 'het' daar meestal mee. En als ze een keer niet terugbelden reageerde ik obsessief, raakte ik in paniek.

Bericht van Christina:
Liefde is liefde. Mij of mijn vriendin "lelijk" "manwijf" of een "spook" noemen maakt jullie niet mooier, en niet minder eenzaam. Ik heb nooit gezegd dat ik NU kinderen wil, ik zei over een paar jaar kijken we wel.
Dat een kind een liefdevol, en stabiel leventje heeft - dat is het belangrijkste.”

Patricia Paay en Nicky van Dam.

2010 Maart, Patricia en Nicky zijn verliefd en wonen samen.
2012 30 december, wonen niet meer samen, volgens status Nicky facebook weer vrijgezel.
2013: Augustus, Patricia en Nick gaan het weer proberen, zijn de beste vrienden. Blijven zich vermaken met elkaar.
Het leven is te kort om er een probleem van te maken. Ze maken er in ieder geval geen probleem van.
Zijn partners, slapen samen én geven elkaar de vrijheid om ook met anderen sex te delen.
2013 : Patricia zit middenin de opnames Cougar Love en daar geniet ze heel erg van. Het past zó leuk bij haar,
ze is er heel blij mee! Vanaf oktober Cougar Love, waarin de relaties vrouwen met jongere mannen centraal staan.

Adam Curry en Micky Hoogendijk

2009 : Adam en Micky wonen in San Francisco, Californië.
2009 : Gaan wonen in Los Angeles, Christina komt bij hen wonen.
2010 : Mickey 's nieuwe passie is fotografie, Christina is voor Mickey het perfecte oefenmodel, wonen in Los Angeles.
2011 : Wonen in Austin, Texas.
2012 : Trouwen 16 juli in Amsterdam.
2013 : Vanaf 1 juni is in woonwinkel Baden Baden Interior het fotowerk van Mickey te zien.
2013 : Mickey heeft een gastrol als 'bitchy barvrouw' in de Amerikaanse soapserie Dallas.

Adam, Christina en Patricia.

Patrica : Ik wist dat Christina het fantastisch zou vinden als haar vader en moeder weer normaal met elkaar zouden omgaan en dan doe je dit toch voor je kind? Je wilt als ouder alleen maar het beste voor je dochter."

[ Bericht 0% gewijzigd door Tuinfluitert op 28-08-2013 10:38:31 ]
  zondag 18 augustus 2013 @ 13:26:36 #2
384473 Tuinfluitert
pi_130194666
Twitter:
'Laat de gekte beginnen'
'Ik en Bobbi Eden, de enige vrouw die ik tegenkwam op Adult Con #dutchgirls'.
pi_130197063
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 13:26 schreef Tuinfluitert het volgende:
Twitter:
'Laat de gekte beginnen'
'Ik en Bobbi Eden, de enige vrouw die ik tegenkwam op Adult Con #dutchgirls'.
[ afbeelding ]
Dat blonde staat haar beter als dat zwarte wat ze nu heeft
  zondag 18 augustus 2013 @ 15:52:10 #4
384473 Tuinfluitert
pi_130200268
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 14:25 schreef sherezade het volgende:

[..]

Dat blonde staat haar beter als dat zwarte wat ze nu heeft
Bruin, blonde , mahonie, rood en roze haren Christina heeft het allemaal gehad.

pi_130200421
quote:
12s.gif Op zondag 18 augustus 2013 15:52 schreef Tuinfluitert het volgende:

[..]

Bruin, blonde , mahonie, rood en roze haren Christina heeft het allemaal gehad.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

en ook niet altijd even een succes aan de foto;s te zien
pi_130207924
Op de 3e foto lijkt ze echt enorm op haar vader
  zondag 18 augustus 2013 @ 19:44:13 #7
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_130208677
quote:
1s.gif Op zondag 18 augustus 2013 19:28 schreef computergirl het volgende:
Op de 3e foto lijkt ze echt enorm op haar vader
Daar vind ik haar wel het leukst op. Lekker fris en wat natuurlijks, maar dat is niet de look waar zij voor gaat, denk ik zo.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
  zondag 18 augustus 2013 @ 20:24:25 #8
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_130210649
:D Is er nu ook een Paay-gate? :P
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 19 augustus 2013 @ 19:39:50 #9
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_130247071
Die keer dat ik met Christina gesproken heb, was ze een leuke meid wel. Ze lijkt ook een stuk volwassener geworden, :). Good for her & Elle.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_130256386
Naja schijnbaar kickt ze op een 'vrouw' met een flinke bos okselhaar. Ik begrijp het niet maar ok.
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_130261534
Hadden we deze al?

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 20-08-2013 01:43:36 ]
pi_130261994
pi_130262075
pi_130263417
quote:
Nog steeds samen. Leuk :Y
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_130264903
quote:
Dat is Patricia's vriend?

Hij lijkt nogal op Andre Pronk. :{

dinsdag 20 augustus 2013 @ 12:47:08 #16
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_130270403
quote:
Wat een vieze familie zijn die Paays en Curries toch. En die nieuwe vlam van oma lijkt wel simpeltje, net alsof ie niet helemaal bij is in zijn bovenkamer ;)
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_130271351
Ach...Christina heeft duidelijk de "vrijheid/blijheid"houding van haar vader. En haar moeder..tja..die kan maar moeilijk afscheid nemen van het Hilversumse "reality"wereldje terwijl ze vroeger echt geen onverdienstelijke zangeres was.

Raar dat ze dat nooit verder heeft uitgebouwd al of niet met haar zuster die ook kon zingen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-08-2013 13:46:32 ]
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 20 augustus 2013 @ 13:43:39 #18
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_130272450
quote:
15s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 13:14 schreef Iwanius het volgende:
Ach...Christina heeft duidelijk de "vrijheid/blijheid"houding van haar vader en haar moeder..tja..die kan maar moeilijk afscheid nemen van het Hilversumse "reality"wereldje terwijl ze vroeger echt geen onverdienstelijke zangeres was.

Raar dat ze dat nooit verder heeft uitgebouwd al of niet met haar zuster die ook kon zingen.

Christina was vroeger geen onverdienstelijke zangeres? :o
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_130272592
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 13:43 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Christina was vroeger geen onverdienstelijke zangeres? :o
klok/klepel

http://nl.wikipedia.org/wiki/The_Star_Sisters
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 20 augustus 2013 @ 13:47:38 #20
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_130272617
quote:
Ik weet wie The Star Sisters zijn, ;).
  woensdag 21 augustus 2013 @ 00:39:57 #21
384473 Tuinfluitert
pi_130300556

Christina: Elle Bandita heeft mij aan het zingen gekregen. Vroeger viel ik bij de gedachte alleen al flauw. Samen met Elle heb ik een cover opgenomen. Thuis in de vertrouwde omgeving van de huiskamer. Mijn moeder vindt het schitterend, meent dat ik het moet uitbrengen. Voorlopig ben ik dat nog niet van plan.'
pi_130302896
Bedankt voor het openen van dit nu al heerlijke verzameltopic!

Christina en Elle denken nu al aan kinderen begrijp ik uit de OP? Hoe lang zijn die bij elkaar, iets van een half jaar toch?
  woensdag 21 augustus 2013 @ 08:45:36 #23
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130303916
Sinds november toch? Dan heb je het al over zo'n 9 maanden, als ze hadden kunnen doe-t-zelven...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_130319319
Uit den oude doosh;

Christina Curry heeft een behoorlijk onflatteuze foto van Nicky van Dam de wereld ingestuurd. Nicky is de 34-jaar jongere vriend van Patricia Paay. Waarom Chrissie de foto nu openbaar maakt is niet bekend.

Christina plaatse de volgende tekst bij de foto: “my moms boyfriend fell asleep, we don’t get along, is she blind?”. Twee jaar geleden, bij aanvang van de relatie tussen Patricia (63) en Nicky (29), liet Chrissie zich al ontvallen de jongen ‘een lul’ te vinden.
pi_130319761
Met Thomas Anders [Modern Talking]

Met Justin Bieper

En de klapper van vandaag;
:'( :{w

Zeg me dat de foto van Patries fake is! }:|
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')