quote:Adam Curry is zaterdag de grote afwezige bij de opening van de foto-expositie van zijn vrouw Micky Hoogendijk. Momenteel viert Adam’s dochter Christina vakantie bij haar vader in Amerika. Hiermee lijkt het erop dat hij de gezelschap van zijn dochter verkiest boven dat van Micky. En dat zou juist één van de redenen zijn dat het huwelijk van Adam en Micky in zwaar weer zou zitten…
Micky Hoogendijk laat afgelopen donderdag in het AD weten dat zij en Adam absoluut niet gaan scheiden. Ze voegt er wel aan toe dat er in ieder huwelijk wel eens wat speelt.
Eerder gingen al geruchten dat dochter Christina Curry de reden van de breuk is. Micky zou jaloers zijn op Christina omdat Adam teveel tijd aan zijn dochter zou besteden.
Er blijkt trouwens een naaktfoto van Christina in de woonkamer van Adam te hangen…
Adams flirtpogingen hebben tot op heden trouwens nog niets opgeleverd. Maar dat het rommelt binnen het huwelijk is wel duidelijk.
Expositie
De werken van fotografe Micky Hoogendijk hangen op de juiste plek. Zaterdag opent in de Eduard Planting Gallery in Amsterdam haar tentoonstelling The Other Side of Fear is Freedom, met een grote verzameling van haar werk.
Hoogendijk kreeg bij het grote publiek vooral bekendheid als actrice, onder meer in GTST, en model. De laatste jaren concentreert zij zich vooral op haar carrière als fotograaf en kunstenaar.
Zij exposeerde de afgelopen jaren onder meer in Los Angeles, Washington, Tokyo en Istanbul. Hoogendijk is tien dagen in Nederland.
In The Other Side of Freedom is Fear toont Hoogendijk met een serie portretten de kwetsbaarheid en de verborgen schoonheid van de mens. De expositie is te zien tot en met 7 maart.
(Redactie/ANP)
quote:"Ik zat ernaast toen Christina en Adam recent contact hadden over de scheiding", vertelt de presentatrice in Party. "We zijn allebei in shock."
Ja, daar braakte ik ook een beetje van in m'n mond zeg!quote:Op zaterdag 10 januari 2015 11:21 schreef Copycat het volgende:
Adams flirtpogingen hebben tot op heden trouwens nog niets opgeleverd.
Suggereren ze nu dat hij met zijn eigen dochter flirt?
Nee, die is lekker origineelquote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:25 schreef Pisces29 het volgende:
Lijkt me wel een interessante en sterke vrouw, zou ik best een bakkie leut mee kunnen doen, alleen om haar kijk op kunst.
T'zullen best mooie foto's kunnen zijn, maar hallo, dat is toch ook al duizend keer gedaanquote:In The Other Side of Freedom is Fear toont Hoogendijk met een serie portretten de kwetsbaarheid en de verborgen schoonheid van de mens.
Wat is eigenlijk de bron van dit suggestieve stukje?quote:
Ze houdt zich bezig met fotografie en kunst, daar ging het om.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 11:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nee, die is lekker origineel
[..]
T'zullen best mooie foto's kunnen zijn, maar hallo, dat is toch ook al duizend keer gedaan
quote:
Aanvulling post Ole,quote:Op zaterdag 10 januari 2015 11:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk de bron van dit suggestieve stukje?
Mij ook.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 07:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
Brrr, zij lijkt me gewoon zo naar. Dat gevoel voert altijd de boventoon als ik iets van haar lees...
tnxquote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:18 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
[..]
Aanvulling post Ole,
Bron:
http://www.show.nl/showfl(...)a-boven-vrouw-micky/
Vergeet ook de naaktfoto van Christina niet!quote:Op zaterdag 10 januari 2015 11:21 schreef Copycat het volgende:
Adams flirtpogingen hebben tot op heden trouwens nog niets opgeleverd.
Suggereren ze nu dat hij met zijn eigen dochter flirt?
Das kunstquote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:17 schreef Ole het volgende:
[..]
Vergeet ook de naaktfoto van Christina niet!
StinkPaayquote:Op woensdag 14 januari 2015 08:29 schreef Kim-Holland het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)ding-adam-curry.html
Patricia Paay weet zeker dat haar ex Adam Curry en zijn echtgenote Micky Hoogendijk gaan scheiden. Hoewel Hoogendijk ontkent, zegt Paay dat zij niet degene is die liegt.
In een interview met Story zegt de presentatrice de uitspraken van Hoogendijk gezien te hebben. Hoogendijk beweert dat Paay liegt en dat er geen sprake is van een scheiding.
"Ik ben niet degene die liegt! Ik begrijp wel dat Micky het ontkent, niet iedereen vindt het nodig om de vuile was buiten te hangen.Zelf ben ik een heel openhartige vrouw en ik vertel nooit een leugen. Dat zit niet in mij. Het scheidingsverhaal klopt", aldus Paay.
De presentatrice zegt zelf te hebben gezien hoe Curry hun dochter Christina via Skype liet zien hoe zijn nieuwe vrijgezellenwoning er uitziet. "Dat zegt toch genoeg? Micky mag het ontkennen, maar ik weet wat ik weet. En ik weet meer dan wie dan ook." [...........]
Dat somt het wel een beetje op jaquote:Op woensdag 14 januari 2015 08:40 schreef Grunge. het volgende:
Mensen die denken dat eerlijkheid is dat je alles maar zegt. Mensen die denken dat je liegt als je iets niet zegt
. Mensen die nog steeds rancuneus zijn na al die jaren
.
En jezelf dan "openhartig" noemen... Weten we gelijk dat Adam daar nog zit.quote:Op woensdag 14 januari 2015 08:40 schreef Grunge. het volgende:
[..]
StinkPaay.
Mensen die denken dat eerlijkheid is dat je alles maar zegt. Mensen die denken dat je liegt als je iets niet zegt
. Mensen die nog steeds rancuneus zijn na al die jaren
.
Micky ontkent overigens niet, zie mijn citaat van haar hierboven. Wat ze ontkent is dat ze al officieel gescheiden zijn.
Ja!quote:Op woensdag 14 januari 2015 09:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
En jezelf dan "openhartig" noemen... Weten we gelijk dat Adam daar nog zit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |