abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148514403
Lijkt me wel een interessante en sterke vrouw, zou ik best een bakkie leut mee kunnen doen, alleen om haar kijk op kunst.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Moderator / Miss SHO zaterdag 10 januari 2015 @ 00:40:09 #102
22592 crew  Ole
pi_148531208
quote:
Adam Curry is zaterdag de grote afwezige bij de opening van de foto-expositie van zijn vrouw Micky Hoogendijk. Momenteel viert Adam’s dochter Christina vakantie bij haar vader in Amerika. Hiermee lijkt het erop dat hij de gezelschap van zijn dochter verkiest boven dat van Micky. En dat zou juist één van de redenen zijn dat het huwelijk van Adam en Micky in zwaar weer zou zitten…

Micky Hoogendijk laat afgelopen donderdag in het AD weten dat zij en Adam absoluut niet gaan scheiden. Ze voegt er wel aan toe dat er in ieder huwelijk wel eens wat speelt.

Eerder gingen al geruchten dat dochter Christina Curry de reden van de breuk is. Micky zou jaloers zijn op Christina omdat Adam teveel tijd aan zijn dochter zou besteden.

Er blijkt trouwens een naaktfoto van Christina in de woonkamer van Adam te hangen…

Adams flirtpogingen hebben tot op heden trouwens nog niets opgeleverd. Maar dat het rommelt binnen het huwelijk is wel duidelijk.

Expositie
De werken van fotografe Micky Hoogendijk hangen op de juiste plek. Zaterdag opent in de Eduard Planting Gallery in Amsterdam haar tentoonstelling The Other Side of Fear is Freedom, met een grote verzameling van haar werk.

Hoogendijk kreeg bij het grote publiek vooral bekendheid als actrice, onder meer in GTST, en model. De laatste jaren concentreert zij zich vooral op haar carrière als fotograaf en kunstenaar.

Zij exposeerde de afgelopen jaren onder meer in Los Angeles, Washington, Tokyo en Istanbul. Hoogendijk is tien dagen in Nederland.

In The Other Side of Freedom is Fear toont Hoogendijk met een serie portretten de kwetsbaarheid en de verborgen schoonheid van de mens. De expositie is te zien tot en met 7 maart.

(Redactie/ANP)
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zaterdag 10 januari 2015 @ 06:50:54 #103
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_148533988
Of het nu waar is of niet: wat een treurig wijf is Paay :r.

quote:
"Ik zat ernaast toen Christina en Adam recent contact hadden over de scheiding", vertelt de presentatrice in Party. "We zijn allebei in shock."
  zaterdag 10 januari 2015 @ 11:21:14 #104
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_148536090
Adams flirtpogingen hebben tot op heden trouwens nog niets opgeleverd.

Suggereren ze nu dat hij met zijn eigen dochter flirt?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_148536117
quote:
11s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 11:21 schreef Copycat het volgende:

Ja, daar braakte ik ook een beetje van in m'n mond zeg!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_148536133
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 17:25 schreef Pisces29 het volgende:
Lijkt me wel een interessante en sterke vrouw, zou ik best een bakkie leut mee kunnen doen, alleen om haar kijk op kunst.
Nee, die is lekker origineel :D

quote:
In The Other Side of Freedom is Fear toont Hoogendijk met een serie portretten de kwetsbaarheid en de verborgen schoonheid van de mens.
T'zullen best mooie foto's kunnen zijn, maar hallo, dat is toch ook al duizend keer gedaan :)
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 10 januari 2015 @ 11:26:37 #107
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_148536164
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 00:40 schreef Ole het volgende:

Wat is eigenlijk de bron van dit suggestieve stukje?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_148536360
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 11:24 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Nee, die is lekker origineel :D

[..]

T'zullen best mooie foto's kunnen zijn, maar hallo, dat is toch ook al duizend keer gedaan :)
Ze houdt zich bezig met fotografie en kunst, daar ging het om. ;) Niet wat ze exact vindt of doet.
Met Patries heb ik niks te bespreken. Al maak je daar ook wel een uurtje vol mee.
  zaterdag 10 januari 2015 @ 12:18:46 #109
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_148537130
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 00:40 schreef Ole het volgende:

[..]

quote:
5s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 11:26 schreef Copycat het volgende:

[..]

Wat is eigenlijk de bron van dit suggestieve stukje?
Aanvulling post Ole,

Bron:

http://www.show.nl/showfl(...)a-boven-vrouw-micky/
pi_148538297
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 07:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
Brrr, zij lijkt me gewoon zo naar. Dat gevoel voert altijd de boventoon als ik iets van haar lees...
Mij ook.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  Moderator / Miss SHO zaterdag 10 januari 2015 @ 13:16:46 #111
22592 crew  Ole
pi_148538570
quote:
tnx
  Moderator / Miss SHO zaterdag 10 januari 2015 @ 13:17:52 #112
22592 crew  Ole
pi_148538599
quote:
11s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 11:21 schreef Copycat het volgende:

Vergeet ook de naaktfoto van Christina niet!
pi_148540310
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 13:17 schreef Ole het volgende:

[..]

Vergeet ook de naaktfoto van Christina niet!
Das kunst

:')
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  zaterdag 10 januari 2015 @ 15:38:14 #114
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_148542252
Het zal wel een van de foto's zijn die Micky toen gemaakt heeft....
http://glamour.blog.nl/fa(...)stiefmoeder-zie-foto

En die eigenlijk in de Playboy moesten komen?
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)hristina-Curry.dhtml
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_148542665
Zeuren over quotes in een roddelblad :')
  woensdag 14 januari 2015 @ 01:58:58 #116
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_148664201
Micky zat in RTL Late Night vanavond.

Dit is wat ze zei over de geruchten: "Als je gaat scheiden, dan is dat publiekelijk opvraagbaar, toch? Er stond in dat ik al gescheiden was, dus dat is het eerste, volgens mij, wat je als journalist moet doen. Dan ga je dat even na, dan kun je zien dat dat niet zo is. En ten tweede pleeg je hoor en wederhoor bij degene over wie je schrijft en dat is ook niet gedaan. Dus ja, ik vraag het me ook af." Vervolgens moet Viggo Waas zo nodig iets zeggen en komen ze niet meer terug op dit onderwerp. Wel een... apart antwoord.

Micky was een beetje verlegen, aandoenlijk wel. Ik vind Micky wel leuk eigenlijk. En Christina ook, maar die wel meer.

[ Bericht 1% gewijzigd door Grunge. op 14-01-2015 08:25:36 ]
pi_148665550
http://www.nu.nl/achterkl(...)ding-adam-curry.html

Patricia Paay weet zeker dat haar ex Adam Curry en zijn echtgenote Micky Hoogendijk gaan scheiden. Hoewel Hoogendijk ontkent, zegt Paay dat zij niet degene is die liegt.
In een interview met Story zegt de presentatrice de uitspraken van Hoogendijk gezien te hebben. Hoogendijk beweert dat Paay liegt en dat er geen sprake is van een scheiding.

"Ik ben niet degene die liegt! Ik begrijp wel dat Micky het ontkent, niet iedereen vindt het nodig om de vuile was buiten te hangen. O-) Zelf ben ik een heel openhartige vrouw en ik vertel nooit een leugen. Dat zit niet in mij. Het scheidingsverhaal klopt", aldus Paay.

De presentatrice zegt zelf te hebben gezien hoe Curry hun dochter Christina via Skype liet zien hoe zijn nieuwe vrijgezellenwoning er uitziet. "Dat zegt toch genoeg? Micky mag het ontkennen, maar ik weet wat ik weet. En ik weet meer dan wie dan ook." [...........]

:{w
  woensdag 14 januari 2015 @ 08:40:38 #118
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_148665661
quote:
16s.gif Op woensdag 14 januari 2015 08:29 schreef Kim-Holland het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)ding-adam-curry.html

Patricia Paay weet zeker dat haar ex Adam Curry en zijn echtgenote Micky Hoogendijk gaan scheiden. Hoewel Hoogendijk ontkent, zegt Paay dat zij niet degene is die liegt.
In een interview met Story zegt de presentatrice de uitspraken van Hoogendijk gezien te hebben. Hoogendijk beweert dat Paay liegt en dat er geen sprake is van een scheiding.

"Ik ben niet degene die liegt! Ik begrijp wel dat Micky het ontkent, niet iedereen vindt het nodig om de vuile was buiten te hangen. O-) Zelf ben ik een heel openhartige vrouw en ik vertel nooit een leugen. Dat zit niet in mij. Het scheidingsverhaal klopt", aldus Paay.

De presentatrice zegt zelf te hebben gezien hoe Curry hun dochter Christina via Skype liet zien hoe zijn nieuwe vrijgezellenwoning er uitziet. "Dat zegt toch genoeg? Micky mag het ontkennen, maar ik weet wat ik weet. En ik weet meer dan wie dan ook." [...........]

:{w
StinkPaay :r.

Mensen die denken dat eerlijkheid is dat je alles maar zegt :'). Mensen die denken dat je liegt als je iets niet zegt :'). Mensen die nog steeds rancuneus zijn na al die jaren :').

Micky ontkent overigens niet, zie mijn citaat van haar hierboven. Wat ze ontkent is dat ze al officieel gescheiden zijn.
pi_148665961
quote:
13s.gif Op woensdag 14 januari 2015 08:40 schreef Grunge. het volgende:

Mensen die denken dat eerlijkheid is dat je alles maar zegt :'). Mensen die denken dat je liegt als je iets niet zegt :'). Mensen die nog steeds rancuneus zijn na al die jaren :').

Dat somt het wel een beetje op ja :D
  woensdag 14 januari 2015 @ 09:50:14 #120
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_148666958
Oh jongens, Ptwish op rancuneus oorlogspad, Bonnie die wil scheiden en weer contact heeft met José (dus komt er binnenkort ook weer ruzie van)... Dit kon zo maar eens een heerlijk SHO-jaar worden.

Ik O+ al die viswijven. O+
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 14 januari 2015 @ 09:53:24 #121
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_148667020
quote:
13s.gif Op woensdag 14 januari 2015 08:40 schreef Grunge. het volgende:

[..]

StinkPaay :r.

Micky ontkent overigens niet, zie mijn citaat van haar hierboven. Wat ze ontkent is dat ze al officieel gescheiden zijn.
En jezelf dan "openhartig" noemen... Weten we gelijk dat Adam daar nog zit.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_148671079
Ik vraag mij af wat dochter christina van de actie van haar moeder vind. Was toch prive gesprek vader-dochter???
pi_148683104
quote:
1s.gif Op woensdag 14 januari 2015 09:53 schreef Leandra het volgende:

[..]

En jezelf dan "openhartig" noemen... Weten we gelijk dat Adam daar nog zit.
Ja! :D

"Ik ben zelf een heel openhartige vrouw", dat klinkt als een groot compliment, maar intussen steekt ze Adam en Mickey een mes tussen de ribben.

Hier heb ik een heel goed gevoel over, gate-wise O-)
pi_148692270
Panty's van Paay!

Binnenkort bij uw BigBazar!

Dus ik ben zo aan het scrollen op haar FB en ik zie daar ene Evert Karregat :')
Die kerel verdient bijna een eigen topic. Wat een malloot, zeg. _O- :{ :'(
  donderdag 15 januari 2015 @ 05:46:10 #125
326442 Grunge.
Corvus corax.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')