abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 1 september 2013 @ 12:04:40 #1
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_130698323

quote:
'Jungle Vips' is volledig in scene gezet met Nederlandse acteurs en Reinhout Oerlemans is een eikel. Dat zegt Adam Curry.

Curry doet in zijn podcastshow No Agenda een boekje open over het programma waar zijn dochter Christina in te zien is. Christine verbleef drie weken in Afrika. Andere deelnemers waren onder anderen Dick Jol, Irene van der Laar en model Sylvia Geersen.

'Eind oktober kunnen we zien hoe de BN'ers zich staande houden met voor ons ongewone Afrikaanse rituelen en merkwaardige eetgewoontes bij de eeuwenoude stam', zei een woordvoerster van SBS6 eerder.

Zo moest Christina Curry haar borsten verven en naakt rond rennen. Dit deed ze omdat ze in de veronderstelling was zich aan te passen en te verdiepen in een cultuur. Maar na drie weken bizarre dingen doen gebeurde er de laatste dag iets geks. 'De Afrikaanse stam begint Nederlands te praten en ze doen hun normale kleren aan. Het zijn allemaal acteurs, het hele ding is nep', zegt vader Curry.

Het idee is een soort Truman Show, vertelt hij. Het dorp is een filmset en de deelnemers worden achter de schermen uitgelachen terwijl zij dingen doen die helemaal niet een eeuwenoude traditie zijn, maar bedacht door Eyeworks om de BN'ers voor gek te zetten.

Christina heeft volgens haar vader uren gehuild toen erachter kwam, ze dacht namelijk echt dat ze iets zinvols deed door zich te verdiepen in de cultuur van de lokale bevolking. 'Ze is zo boos, ze is er helemaal kapot van', zegt haar vader.

Zelf is hij ook niet blij. 'Die kleine etter, Reinout Oerlemans, als ik hem tegen het lijf loop sla ik hem. Het is een eikel', aldus Adam Curry.

http://www.at5.nl/artikel(...)-oerlemans-een-eikel
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  zondag 1 september 2013 @ 12:05:49 #2
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_130698349
Het is voor de goede zaak, zolang Christina Curry maar naakt rondrent en haar borsten verft.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zondag 1 september 2013 @ 12:11:35 #3
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_130698507
Ik vind het wel een goede grap :D
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  zondag 1 september 2013 @ 12:20:25 #4
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_130698742
naïef wicht is het ook :')
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
pi_130698749
Dit zal de eerste realityshow met "bekende" Nederlanders zijn die ik zou overwegen om te kijken.
pi_130698810
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 12:20 schreef Flurry het volgende:
naïef wicht is het ook :')
just give a second thought
what if we don't get caught...
  zondag 1 september 2013 @ 12:42:40 #7
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_130699390
Oerlemans :r
opgezegd@fok.nl
pi_130700752
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 12:20 schreef Heppy_tjoi het volgende:
Dit zal de eerste realityshow met "bekende" Nederlanders zijn die ik zou overwegen om te kijken.
Inderdaad, juist leuk Truman-effect.
Dit zijn sowieso allemaal media-geile BN-ers (sommigen ken ik niet eens)
Reactie op hun gezichten als ze het ontdekken lijkt me heel leuk.

Wel origineel bedacht, geeft een andere wending aan zo'n show.
Die reality-shows zijn overigens toch ALLEMAAL nep en totaal gescript.
Of je nou Barbie bent of eentje van die maagdenshow of zo'n meid van de prairie...
pi_130703651
Wat een briljante grap _O-

En pappa Curry moet zijn meisje beschermen... misschien kan ie haar beter van de genotsmiddelen af laten blijven in plaats van zich druk te maken over een candid camera-grap... droeftoeter :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zondag 1 september 2013 @ 15:03:44 #10
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_130704685
Die stammen uit groeten uit... waren toch ook acteurs, in elk geval zag je in de duitse en engelse versie dezelfde mensen.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_130704859
Dit hebben ze marketing-technisch goed in elkaar gezet.
Rel vanwege het feit dat het nep was, er wordt in de media over geschreven.
Dit is gewoon Candid Camera meets Groeten uit de Jungle meets Sterren....
Puur leedvermaak.
Leuk bedacht, kan een tv-hit worden!
pi_130706282
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 14:34 schreef TheVulture het volgende:
Wat een briljante grap _O-

En pappa Curry moet zijn meisje beschermen... misschien kan ie haar beter van de genotsmiddelen af laten blijven in plaats van zich druk te maken over een candid camera-grap... droeftoeter :')
Ja beschermen met z'n mond in de media. Als Oerlemans tegenover hem zou staan zou hij waarschijnlijk als een mietje weg rennen :')
  zondag 1 september 2013 @ 15:48:39 #13
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_130706461
Als ik in NL ben ga ik zeker kijken.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_130706514
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 12:20 schreef Heppy_tjoi het volgende:
dit
  zondag 1 september 2013 @ 17:41:09 #15
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130710681
Het was ook wel weer genoeg, met al die zogenaamde real life programma's met BN'ers van de C-categorie.
Bij ER en WIDM is het al jammer dat het van die BN-programma's zijn geworden, maar dat ze allerlei slappe aftreksels gaan bedenken om een hele groep mensen aan het werk te houden die niemand eigenlijk hoeft te zien is wel heel triest.

Het is ook behoorlijk naïef om te denken dat dat maar door kan blijven gaan, en dat er niet iets candid-camera-achtigs van gemaakt gaat worden....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 1 september 2013 @ 17:43:16 #16
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_130710759
quote:
BN'ers voor programma in Afrika voor de gek gehouden
De negen BN'ers die voor een nieuw SBS-programma bij een inheemse stam in Afrika vertoefden, zijn voor de gek gehouden.

Voor Welkom bij de Kamara's, dat eerder bekend stond als Jungle Vips, werden acteurs aan de stamleden toegevoegd. Dat maakte SBS zondag bekend.
Onder anderen Sylvia Geersen, Christina Curry en Mariska van Kolck vertrokken voor Welkom bij de Kamara's naar Namibië. De BN'ers kregen de opdracht bijna drie weken lang deel te nemen aan de gewoonten en rituelen van de Kamara-stam. De BN'ers wisten echter niet dat aan de stam zes acteurs zijn toegevoegd en dat alle rituelen verzonnen zijn.

Voor het programma, dat SBS omschrijft als 'de grootste open cameragrap op de Nederlandse televisie', werd de kennis en kunde van de Damara's gebruikt. Voor het realityprogramma werd de stam omgedoopt tot Kamara's.
In Welkom bij de Kamara's, dat vanaf zaterdag 26 oktober wordt uitgezonden, volgt de kijker het avontuur in Afrika vanuit verschillende perspectieven. Niet alleen de BN'ers vertellen over hun belevingen, ook de echte stam en de acteurs doen hun verhaal.
http://www.nu.nl/media/35(...)ampaign=nunl_twitter
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_130713164
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 17:41 schreef Leandra het volgende:
Het was ook wel weer genoeg, met al die zogenaamde real life programma's met BN'ers van de C-categorie.
Bij ER en WIDM is het al jammer dat het van die BN-programma's zijn geworden, maar dat ze allerlei slappe aftreksels gaan bedenken om een hele groep mensen aan het werk te houden die niemand eigenlijk hoeft te zien is wel heel triest.

Het is ook behoorlijk naïef om te denken dat dat maar door kan blijven gaan, en dat er niet iets candid-camera-achtigs van gemaakt gaat worden....
Niks aan toe te voegen!
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_130713812
Ik denk dat Oerlemans het idee gewoon van deze sketch van Koefnoen heeft gejat.

zondag 1 september 2013 @ 19:28:17 #19
14505 OProg
A Life in Music
pi_130714652
SBS die met een integer klinkend idee komt maar er uiteindelijk een variant komt aangepast voor SBS publiek.

Je verwacht het niet. :')
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_130715021
Ik vind dit wel weer humor en die d-artiesten moeten niet zeuren.
Ik denk dat er nu meer mensen naar het programma zullen kijken, dan de versie waaraan zij dachten mee te doen
  † In Memoriam † zondag 1 september 2013 @ 22:46:40 #21
368283 ato
pi_130727174
Briliant idee, dat trekt alleen maar kijkers toch?
En die D artiesten, krijgen meer aandacht. Die vreselijke Currydochter idem dito..
Life can be a bitch, so like it..
pi_130727274
Ik droom elke dag van een moeder/dochter threesome met Christina en Patricia.
  † In Memoriam † zondag 1 september 2013 @ 22:51:21 #23
368283 ato
pi_130727363
Hahaha echt sapstengel?
Volgens mij zijn het 2 vrieskasten bij elkaar, maar fijne dromen..
Life can be a bitch, so like it..
  zondag 1 september 2013 @ 23:02:06 #24
14505 OProg
A Life in Music
pi_130727878
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 22:49 schreef Sapstengel het volgende:
Ik droom elke dag van een moeder/dochter threesome met Christina en Patricia.
Een soort heel extreme fetisch is dit.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_130729841
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 12:05 schreef eleusis het volgende:
Het is voor de goede zaak, zolang Christina Curry maar naakt rondrent en haar borsten verft.
Dit. Goede doelen moet je altijd steunen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')