Die heeft zeker dezelfde behandeling gehad als Robin McGrawquote:Op maandag 19 januari 2015 19:35 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Absoluut!
Zonder plamuur zal ze er waarschijnlijk net zo uitzien als haar zus Yvonne met plamuur
[ afbeelding ]
Ik vind (quote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:20 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vraag me af of er nog iets smeuďgs aan vooraf is gegaan. Hoe Eddem dat zegt, vind ik zo vreemd: Ze houdt niet van Austin en ook niet meer van mij. - of zoiets.
Ik wil dirt mensen.
Bron: Nu.nl.quote:Christina Curry zou erg blij zijn met de breuk van haar vader Adam Curry en zijn vrouw Micky Hoogendijk.
Dat meldt haar moeder Patricia Paay aan RTL Boulevard.
Adam Curry heeft vandaag in een podcast laten weten dat hij en Hoogendijk uit elkaar zijn. Zijn ex Paay riep dit al enkele weken geleden.
Paay had haar dochter eerst beloofd er niets over te zeggen. Toch laat ze aan het televisieprogramma weten dat Christina Curry 'erg blij is' dat haar vader en stiefmoeder niet langer samen zijn.
Volgens Paay kon Hoogendijk dochter Christina niet uitstaan en konden de twee absoluut niet door één deur.
Geen idee hoe Eddem aan zijn geld komt en dat maakt ook geen reet uit. Maar een grote puber is het volgens mij wel. Je moet er als vrouw maar zin an hebben. En als je dan ook Xtina nog regelmatig over de vloer hebt, dan waan je je in een aflevering van The Young Ones, me dunkt.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 09:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maar Edem is toch behoorlijk self-made? Die heeft toch al zijn geld zelf verdiend? Of ben ik in de war?
Het lijkt me ook een beetje een zweverige klager hoor, daar niet van. Maar ik vind het altijd meer dan prima wanneer mensen dat van hun zuurverdiende eigen centjes doen en behoorlijkwanneer ze dat op papa's/mama's zak doen.
Ja precies.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 09:34 schreef Copycat het volgende:
Die podcasts zijn toch vooral conspiracy-minded?
Ook vermoeiend, zo'n paranoďde aluhoedje. En onflatteus.
Ik vraag me juist bij Meisje Mick altijd heel erg af, waar het kind in hemelsnaam over praat. Dat lijkt me ook iemand waar je totaal geen logisch/inhoudelijk/gezellig geprek mee kunt hebben. Iemand die een beetje conceptueel in de ruimte lult met een hoop ingewikkelde woorden en weet je wel-s, en het juiste gevoels zonder dat ze echt iets zegt of bijdraagt...quote:Op zaterdag 31 januari 2015 09:32 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
[
Geen idee hoe Eddem aan zijn geld komt en dat maakt ook geen reet uit. Maar een grote puber is het volgens mij wel. Je moet er als vrouw maar zin an hebben. En als je dan ook Xtina nog regelmatig over de vloer hebt, dan waan je je in een aflevering van The Young Ones, me dunkt.
Eddem is vast heel wat minder hip en happening en de-diepte-in, dan Mick hoopte. Lekker lullen kan hij wel natuurlijk. Maar uiteindelijk zit hij stoned op zolder zijn podcastjes in elkaar te frummelen.
In Austin.
Ja dat vraag ik me bij Mick ook af. Die voelt zich waarschijnlijk artistiek en intellectueel ver verheven boven het gepeupel. Maar ze lijkt me niet van het soort dat ongeschoren boven een asbak gebogen verzucht dat de Illuminatie het allemaal hebben gedaan. Met kunst red je de wereld, werpt Mick dan tegen. Maar dan mompelen Xtina en Eddem weer dat alles van waarde weerloos is en dan sta je weer met je mond vol tanden natuurlijk.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 09:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik vraag me juist bij Meisje Mick altijd heel erg af, waar het kind in hemelsnaam over praat. Dat lijkt me ook iemand waar je totaal geen logisch/inhoudelijk/gezellig geprek mee kunt hebben. Iemand die een beetje conceptueel in de ruimte lult met een hoop ingewikkelde woorden en weet je wel-s, en het juiste gevoels zonder dat ze echt iets zegt of bijdraagt...
Niet dat Edem me koning Inhoud lijkt, in die zin hadden ze misschien wel kunnen werken. Maar toch was en ben ik team Pwtish
In de VS doen de conspiracies het erg goed, geloof ik. Dus daaromheen zal best wat reclamezendtijd kunnen worden verkocht.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 09:38 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja precies.
Het verdienmodel daarvan intrigeert me ook trouwens.
Zeg en dat type dat jij hierboven postte, is dat een she-male?
Want daar hangt ook nog ergens een los draadje, in deze gate.
Ik keur hem ook goed!quote:Op zaterdag 31 januari 2015 09:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
Oh! Meisje Mick goes Mexican, lees ik in de cliffhanger op Telegraaf.nl!
Ooooooooooooh Oprah, once again gelijk? What they'll do with you, they'll do to you!
Al gaat die vlieger dan weer niet helemaaaal op, omdat Mick niet vreemdging toen ze haar koude tengels in Edem sloeg, maar soit, ik keur hem goed.
Kan me toch voorstellen dat Eddem wel even in zijn broekje heeft willen gluren, just to be sure.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 09:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
In de VS doen de conspiracies het erg goed, geloof ik. Dus daaromheen zal best wat reclamezendtijd kunnen worden verkocht.
Nee Austin Scarlett is full male. Maar toch zie ik Adam best happy in Austin ...
Volgens mij is Christina tegenwoordig happy met haar -onaantrekkelijke- shemale chick, die hoeft geen mannen meerquote:Op zaterdag 31 januari 2015 12:10 schreef WRH het volgende:
Hij geeft tenminste zijn eigen geld uit en heeft iets gedaan en doet waarschijnlijk nog steeds wel iets.
Dochter daarentegen ken ik eigenlijk alleen maar van semi interessant proberen uit de ogen te kijken in tijdschriften als 'dochter van'
hm, eigenlijk nu ik er over nadenk probeert ze volgens mij dezelfde 'look' te imiteren als die van Roelvink. Lijkt mij een ideale combi, 2 niksnutten die niets kunnen maar wel 'kunnen kíjken' ....
nee, het is uit met Elle Banditaquote:Op zaterdag 31 januari 2015 13:11 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Volgens mij is Christina tegenwoordig happy met haar -onaantrekkelijke- shemale chick, die hoeft geen mannen meer
Ok..quote:
quote:'Ik geloof dat ze wat rust nemen', antwoordt Paay op de vraag wat de relatiestatus van haar dochter is. Elle Bandita, die in het echt Ryanne van Dorst heet, en Christina wonen hierom niet meer samen. 'Ryanne is druk bezig, zij is druk bezig. Ik denk dat ze altijd wel vrienden blijven', gaat Paay verder over haar enige kind. Elle Bandita wil onder geen beding ingaan op de al dan niet tijdelijke relatiebreuk. 'Dit is strikt privé. Absoluut geen commentaar.' Christina heeft inmiddels bevestigt dat haar relatie al een paar maande geschiedenis is. Of het om een al dan niet permanente breuk gaat wil ze niet zeggen.
Ouder AD bericht van 29 september 2014.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 14:23 schreef Leandra het volgende:
Dat van Christina en Elle is toch al van veel eerder?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |