abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 31 januari 2015 @ 05:20:03 #176
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_149229631
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 19:35 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Absoluut!
Zonder plamuur zal ze er waarschijnlijk net zo uitzien als haar zus Yvonne met plamuur
[ afbeelding ]
Die heeft zeker dezelfde behandeling gehad als Robin McGraw :'). Met d'r huidproductenlijn, uhuh :').

zaterdag 31 januari 2015 @ 05:22:08 #177
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_149229632
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 23:20 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vraag me af of er nog iets smeuďgs aan vooraf is gegaan. Hoe Eddem dat zegt, vind ik zo vreemd: Ze houdt niet van Austin en ook niet meer van mij. - of zoiets.

Ik wil dirt mensen. :9
Ik vind ( :') ) dat Adam is vreemdgegaan. Wel jammer. En Micky's goed recht om er niet over te praten totdat ze dat zelf wil.

#TeamAllesBehalvePatricia.
#TeamMicky.
#MaarVooralTeam O+Christina O+.
  zaterdag 31 januari 2015 @ 05:24:36 #178
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_149229634
Trouwens: ho eens even. 'Mijn ex-vrouw en vrouw riepen van alles?' Je ex-vrouw roept van alles, Eddem.
  zaterdag 31 januari 2015 @ 06:51:28 #179
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_149229718
quote:
Christina Curry zou erg blij zijn met de breuk van haar vader Adam Curry en zijn vrouw Micky Hoogendijk.
Dat meldt haar moeder Patricia Paay aan RTL Boulevard.

Adam Curry heeft vandaag in een podcast laten weten dat hij en Hoogendijk uit elkaar zijn. Zijn ex Paay riep dit al enkele weken geleden.

Paay had haar dochter eerst beloofd er niets over te zeggen. Toch laat ze aan het televisieprogramma weten dat Christina Curry 'erg blij is' dat haar vader en stiefmoeder niet langer samen zijn.

Volgens Paay kon Hoogendijk dochter Christina niet uitstaan en konden de twee absoluut niet door één deur.
Bron: Nu.nl.

Wat erg dit weer. Een moeder die aandacht belangrijker vindt dan iets wat haar dochter haar privé verteld heeft, als het al waar is. Bah.
  zaterdag 31 januari 2015 @ 09:16:51 #180
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_149230300
Die Christina lijkt me een verwend nietsnutje. Zo'n griet die eeuwig in de 'zoekende fase' van de puberteit blijft hangen. Gewoon, omdat het (financieel) kan.

Aangezien papa last heeft van hetzelfde fenomeen, zal die wel weer lustig naar de pretsigaretjes hebben gegrepen. Nou, daar zat Mick dan, tussen twee diepzuchtende volwassen pubers, waarvan de wereld niets begrijpt. En dan regelmatig een krijsende oude heks aan de transatlantische lijn, die zich er ongetwijfeld tegenaan bemoeit. Zo kom je natuurlijk nooit aan de artistieke roeping toe.

Ik zou mijn biezen ook hebben gepakt.

Toch team Ptwish, omdat SHO elke rel kan gebruiken, in deze luwe FOK!-tijden.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_149230330
Maar Edem is toch behoorlijk self-made? Die heeft toch al zijn geld zelf verdiend? Of ben ik in de war?

Het lijkt me ook een beetje een zweverige klager hoor, daar niet van. Maar ik vind het altijd meer dan prima wanneer mensen dat van hun zuurverdiende eigen centjes doen en behoorlijk :') wanneer ze dat op papa's/mama's zak doen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 31 januari 2015 @ 09:32:06 #182
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_149230474
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 09:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maar Edem is toch behoorlijk self-made? Die heeft toch al zijn geld zelf verdiend? Of ben ik in de war?

Het lijkt me ook een beetje een zweverige klager hoor, daar niet van. Maar ik vind het altijd meer dan prima wanneer mensen dat van hun zuurverdiende eigen centjes doen en behoorlijk :') wanneer ze dat op papa's/mama's zak doen.
Geen idee hoe Eddem aan zijn geld komt en dat maakt ook geen reet uit. Maar een grote puber is het volgens mij wel. Je moet er als vrouw maar zin an hebben. En als je dan ook Xtina nog regelmatig over de vloer hebt, dan waan je je in een aflevering van The Young Ones, me dunkt.

Eddem is vast heel wat minder hip en happening en de-diepte-in, dan Mick hoopte. Lekker lullen kan hij wel natuurlijk. Maar uiteindelijk zit hij stoned op zolder zijn podcastjes in elkaar te frummelen.
In Austin.
Snobs have more fun!
KLIK!
  zaterdag 31 januari 2015 @ 09:34:03 #183
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_149230495
Die podcasts zijn toch vooral conspiracy-minded?
Ook vermoeiend, zo'n paranoďde aluhoedje. En onflatteus.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 31 januari 2015 @ 09:38:03 #184
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_149230531
quote:
5s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 09:34 schreef Copycat het volgende:
Die podcasts zijn toch vooral conspiracy-minded?
Ook vermoeiend, zo'n paranoďde aluhoedje. En onflatteus.
Ja precies.

Het verdienmodel daarvan intrigeert me ook trouwens.

Zeg en dat type dat jij hierboven postte, is dat een she-male?

Want daar hangt ook nog ergens een los draadje, in deze gate. :7
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_149230549
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 09:32 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
[
Geen idee hoe Eddem aan zijn geld komt en dat maakt ook geen reet uit. Maar een grote puber is het volgens mij wel. Je moet er als vrouw maar zin an hebben. En als je dan ook Xtina nog regelmatig over de vloer hebt, dan waan je je in een aflevering van The Young Ones, me dunkt.

Eddem is vast heel wat minder hip en happening en de-diepte-in, dan Mick hoopte. Lekker lullen kan hij wel natuurlijk. Maar uiteindelijk zit hij stoned op zolder zijn podcastjes in elkaar te frummelen.
In Austin.
Ik vraag me juist bij Meisje Mick altijd heel erg af, waar het kind in hemelsnaam over praat. Dat lijkt me ook iemand waar je totaal geen logisch/inhoudelijk/gezellig geprek mee kunt hebben. Iemand die een beetje conceptueel in de ruimte lult met een hoop ingewikkelde woorden en weet je wel-s, en het juiste gevoels zonder dat ze echt iets zegt of bijdraagt...

Niet dat Edem me koning Inhoud lijkt, in die zin hadden ze misschien wel kunnen werken. Maar toch was en ben ik team Pwtish *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_149230583
Oh! Meisje Mick goes Mexican, lees ik in de cliffhanger op Telegraaf.nl!

Ooooooooooooh Oprah, once again gelijk? What they'll do with you, they'll do to you!

Al gaat die vlieger dan weer niet helemaaaal op, omdat Mick niet vreemdging toen ze haar koude tengels in Edem sloeg, maar soit, ik keur hem goed.
  zaterdag 31 januari 2015 @ 09:47:37 #187
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_149230645
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 09:39 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik vraag me juist bij Meisje Mick altijd heel erg af, waar het kind in hemelsnaam over praat. Dat lijkt me ook iemand waar je totaal geen logisch/inhoudelijk/gezellig geprek mee kunt hebben. Iemand die een beetje conceptueel in de ruimte lult met een hoop ingewikkelde woorden en weet je wel-s, en het juiste gevoels zonder dat ze echt iets zegt of bijdraagt...

Niet dat Edem me koning Inhoud lijkt, in die zin hadden ze misschien wel kunnen werken. Maar toch was en ben ik team Pwtish *O*
Ja dat vraag ik me bij Mick ook af. Die voelt zich waarschijnlijk artistiek en intellectueel ver verheven boven het gepeupel. Maar ze lijkt me niet van het soort dat ongeschoren boven een asbak gebogen verzucht dat de Illuminatie het allemaal hebben gedaan. Met kunst red je de wereld, werpt Mick dan tegen. Maar dan mompelen Xtina en Eddem weer dat alles van waarde weerloos is en dan sta je weer met je mond vol tanden natuurlijk.
Snobs have more fun!
KLIK!
  zaterdag 31 januari 2015 @ 09:48:08 #188
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_149230653
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 09:38 schreef Duderinnetje het volgende:

Ja precies.

Het verdienmodel daarvan intrigeert me ook trouwens.

Zeg en dat type dat jij hierboven postte, is dat een she-male?

Want daar hangt ook nog ergens een los draadje, in deze gate. :7
In de VS doen de conspiracies het erg goed, geloof ik. Dus daaromheen zal best wat reclamezendtijd kunnen worden verkocht.

Nee Austin Scarlett is full male. Maar toch zie ik Adam best happy in Austin ...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 31 januari 2015 @ 09:50:11 #189
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_149230675
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 09:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
Oh! Meisje Mick goes Mexican, lees ik in de cliffhanger op Telegraaf.nl!

Ooooooooooooh Oprah, once again gelijk? What they'll do with you, they'll do to you!

Al gaat die vlieger dan weer niet helemaaaal op, omdat Mick niet vreemdging toen ze haar koude tengels in Edem sloeg, maar soit, ik keur hem goed.
Ik keur hem ook goed! *O*

En ik vertrouw erop dat O+ Ptwish O+ het ons weldra allemaal uit de doeken zal doen. O+
Snobs have more fun!
KLIK!
  zaterdag 31 januari 2015 @ 09:54:25 #190
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_149230720
quote:
14s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 09:48 schreef Copycat het volgende:

[..]

In de VS doen de conspiracies het erg goed, geloof ik. Dus daaromheen zal best wat reclamezendtijd kunnen worden verkocht.

Nee Austin Scarlett is full male. Maar toch zie ik Adam best happy in Austin ...
Kan me toch voorstellen dat Eddem wel even in zijn broekje heeft willen gluren, just to be sure.
Mick hield er kennelijk niet van.
Snobs have more fun!
KLIK!
  zaterdag 31 januari 2015 @ 12:05:54 #191
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_149233055
Adam heeft veel geld verdiend met geld investeren in internetbedrijfjes, voordat het allemaal booming werd. Weet niet meer waarin precies...
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_149233172
Hij geeft tenminste zijn eigen geld uit en heeft iets gedaan en doet waarschijnlijk nog steeds wel iets.
Dochter daarentegen ken ik eigenlijk alleen maar van semi interessant proberen uit de ogen te kijken in tijdschriften als 'dochter van'
hm, eigenlijk nu ik er over nadenk probeert ze volgens mij dezelfde 'look' te imiteren als die van Roelvink. Lijkt mij een ideale combi, 2 niksnutten die niets kunnen maar wel 'kunnen kíjken' ....
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
  zaterdag 31 januari 2015 @ 13:11:14 #193
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_149234610
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 12:10 schreef WRH het volgende:
Hij geeft tenminste zijn eigen geld uit en heeft iets gedaan en doet waarschijnlijk nog steeds wel iets.
Dochter daarentegen ken ik eigenlijk alleen maar van semi interessant proberen uit de ogen te kijken in tijdschriften als 'dochter van'
hm, eigenlijk nu ik er over nadenk probeert ze volgens mij dezelfde 'look' te imiteren als die van Roelvink. Lijkt mij een ideale combi, 2 niksnutten die niets kunnen maar wel 'kunnen kíjken' ....
Volgens mij is Christina tegenwoordig happy met haar -onaantrekkelijke- shemale chick, die hoeft geen mannen meer :P
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_149234661
quote:
2s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 13:11 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Volgens mij is Christina tegenwoordig happy met haar -onaantrekkelijke- shemale chick, die hoeft geen mannen meer :P
nee, het is uit met Elle Bandita

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)geen-stel-meer.dhtml
  zaterdag 31 januari 2015 @ 13:14:17 #195
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_149234680
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 13:13 schreef Zana het volgende:

[..]

nee, het is uit met Ellen Bandita
Ok.. :P dacht dat het haar ware liefde was...
pi_149234684
Zie je wel, ik zie een nieuwe real life soap komen; zwoel proberend kijkend met intellectueel proberend kijkend. Made in Heaven. Paps betaald.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
  zaterdag 31 januari 2015 @ 13:19:34 #197
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_149234784
Mams was er weer als de kippen bij om het nieuws te verkopen aan de bladen :')
quote:
'Ik geloof dat ze wat rust nemen', antwoordt Paay op de vraag wat de relatiestatus van haar dochter is. Elle Bandita, die in het echt Ryanne van Dorst heet, en Christina wonen hierom niet meer samen. 'Ryanne is druk bezig, zij is druk bezig. Ik denk dat ze altijd wel vrienden blijven', gaat Paay verder over haar enige kind. Elle Bandita wil onder geen beding ingaan op de al dan niet tijdelijke relatiebreuk. 'Dit is strikt privé. Absoluut geen commentaar.' Christina heeft inmiddels bevestigt dat haar relatie al een paar maande geschiedenis is. Of het om een al dan niet permanente breuk gaat wil ze niet zeggen.
pi_149235985
Twee meisjes zelf praten niet. Maar Patries wel :')

Was dat van Mick en Eddem niet voldoende?
Ze zal het geld wel hard nodig hebben.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  zaterdag 31 januari 2015 @ 14:23:53 #199
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_149236174
Dat van Christina en Elle is toch al van veel eerder?

Het zou me niet eens verbazen als ze toen op verzoek van Christina haar mond opengedaan heeft.
Overigens zou me dat bij de Adam/Micky situatie ook niet verbazen.

Als ze (Christina) er werkelijk zo blij mee was zal ze het van de daken hebben willen schreeuwen, maar dat zal wel niet gemogen hebben, dan maar de "altijd openhartige mama" route.
Zowel Christina als Adam wist dondersgoed dat Patricia daar wel aan mee zou willen werken.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 31 januari 2015 @ 15:49:09 #200
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_149238306
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 14:23 schreef Leandra het volgende:

Dat van Christina en Elle is toch al van veel eerder?

Ouder AD bericht van 29 september 2014.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')