abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 januari 2015 @ 09:53:24 #121
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_148667020
quote:
13s.gif Op woensdag 14 januari 2015 08:40 schreef Grunge. het volgende:

[..]

StinkPaay :r.

Mensen die denken dat eerlijkheid is dat je alles maar zegt :'). Mensen die denken dat je liegt als je iets niet zegt :'). Mensen die nog steeds rancuneus zijn na al die jaren :').

Micky ontkent overigens niet, zie mijn citaat van haar hierboven. Wat ze ontkent is dat ze al officieel gescheiden zijn.
En jezelf dan "openhartig" noemen... Weten we gelijk dat Adam daar nog zit.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_148671079
Ik vraag mij af wat dochter christina van de actie van haar moeder vind. Was toch prive gesprek vader-dochter???
pi_148683104
quote:
1s.gif Op woensdag 14 januari 2015 09:53 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja! :D

"Ik ben zelf een heel openhartige vrouw", dat klinkt als een groot compliment, maar intussen steekt ze Adam en Mickey een mes tussen de ribben.

Hier heb ik een heel goed gevoel over, gate-wise O-)
pi_148692270
Panty's van Paay!

Binnenkort bij uw BigBazar!

Dus ik ben zo aan het scrollen op haar FB en ik zie daar ene Evert Karregat :')
Die kerel verdient bijna een eigen topic. Wat een malloot, zeg. _O- :{ :'(
  donderdag 15 januari 2015 @ 05:46:10 #125
326442 Grunge.
Corvus corax.
  donderdag 15 januari 2015 @ 05:47:54 #126
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_148699611
quote:
1s.gif Op woensdag 14 januari 2015 09:53 schreef Leandra het volgende:

[..]

Scherp! Die neemt ze stante pede terug. Hij een Micky, zij een Nicky maar nu mag Adam meteen terug de armen van die warme, openhartige vrouw in. Schaamteloos en smakeloos dit.

#TeamMicky.
  donderdag 15 januari 2015 @ 05:50:44 #127
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_148699615
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 12:35 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik vraag mij af wat dochter christina van de actie van haar moeder vind. Was toch prive gesprek vader-dochter???
Die wil haar moeder natuurlijk niet afvallen, vooral niet in dit verhaal, dus die houdt haar mond wel. Althans voor nu. Ik kan me zomaar voorstellen dat Chrissie O+ het met haar moeder gedeeld heeft, haar gewenkt heeft tijdens een skypesessie met pa, maar dat Pwtish meteen naar de Story zou gaan en daarbij zelfs zou vertellen dat ze dit allemaal wist door een privégesprek tussen vader en dochter... Wijsheid komt met de jaren, not.
  donderdag 15 januari 2015 @ 06:57:07 #128
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_148699843
Verbaast me niks, volgens mij belt ze voor elke scheet 'de bladen' om maar geld binnen te harken en aandacht te genereren.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_148699888
*O* team Pwtish *O*

Anytime over die kille bonestaak -O-
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_148700212
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 07:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
*O* team Pwtish *O*

Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_148751364
quote:
1s.gif Op woensdag 14 januari 2015 09:50 schreef Duderinnetje het volgende:
Oh jongens, Ptwish op rancuneus oorlogspad, Bonnie die wil scheiden en weer contact heeft met José (dus komt er binnenkort ook weer ruzie van)... Dit kon zo maar eens een heerlijk SHO-jaar worden.

Ik O+ al die viswijven. O+
Inderdaad, het begint al promising!
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_148836727
Tja.........

http://showvandaag.nl/pat(...)d&utm_medium=twitter

quote:
Patricia Paay date met getrouwde man

Patricia Paay date met getrouwde manPatricia Paay date momenteel met een getrouwde man, ze kan er echter niet te veel over vertellen want ‘zijn vrouw mag het niet weten’ aldus de diva zondag in Life4you van Carlo en Irene.

Hoewel Patricia Paay dus weer langzaam maar zeker gelukkig in de liefde aan het worden is, gaat het met haar ex man Adam Curry steeds slechter. Patricia vertelt aan Carlo en Irene dat ze hem recent nog heeft gesproken:”Nou ja gesproken, het was wel kort. Hij is verdrietig, hij zit niet lekker in zijn vel nu.” Volgens Patricia is zijn huwelijk met Micky Hoogendijk voorbij, ondanks dat Micky dit zelf ontkent.

Op de vraag waarom Patricia het nieuws over de breuk tussen haar ex-man en zijn nieuwe vrouw naar buiten brengt terwijl ze zelf hun mond houden is ze duidelijk: “ja maar d’r is me ook niet gezegd dat ik het niet mag zeggen. Ja het is toch te leuk”. “Ja maar ja het gaat mij natuurlijk ook wel aan. Ik heb een dochter met die man.” Volgens Patricia is het klip en klaar: “Je blijft natuurlijk altijd in verband met deze man wordt je gebracht dus sowieso dus waarom zou ik iets weet of wat dan ook ik heb dat ook gehoord”
  maandag 19 januari 2015 @ 12:55:04 #133
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_148836857
Adam? :+
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 19 januari 2015 @ 12:57:59 #134
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_148836947
Ja het is toch te leuk

Wat een flutstukje verder. Op het eind kreeg de schrijver een beroerte?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_148837328
Netjes hoor, aanpappen met een getrouwde kerel.
Daar zit je dan, met je zogenaamde eerlijkheid. Als ze ballen had had ze wel een tipje van de sluier kunnen geven, weet de vrouw van haar neukertje ook waar ze aan toe is.
Vals secreet, die Patries, maar dat vind Irene Moors eigenlijk ook. Zij zei dat ze zich nooit zo zou uitlaten, maar Patries lulde zich daar snel uit door te zeggen dat haar niet is gezegd haar mond te houden. En een lol dat ze had..pff.
Nee, dan de panty's. Doen alsof ze ze zelf ontworpen heeft terwijl ze alleen haar naam plus foto eraan heeft weten te binden.
pi_148837366
quote:
9s.gif Op maandag 19 januari 2015 12:57 schreef Copycat het volgende:
Ja het is toch te leuk

Wat een flutstukje verder. Op het eind kreeg de schrijver een beroerte?
Toevallig het gisteren gezien en volgens mij heeft ze het ook echt zo gezegd :X

Dat laatste stukje kan ik ook ff geen wijs uit :')
  maandag 19 januari 2015 @ 13:18:34 #137
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_148837500
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 13:12 schreef Kim-Holland het volgende:
Daar zit je dan, met je zogenaamde eerlijkheid. Als ze ballen had had ze wel een tipje van de sluier kunnen geven, weet de vrouw van haar neukertje ook waar ze aan toe is.
Vals secreet, die Patries, maar dat vind Irene Moors eigenlijk ook. Zij zei dat ze zich nooit zo zou uitlaten, maar Patries lulde zich daar snel uit door te zeggen dat haar niet is gezegd haar mond te houden. En een lol dat ze had..pff.
Nee, dan de panty's. Doen alsof ze ze zelf ontworpen heeft terwijl ze alleen haar naam plus foto eraan heeft weten te binden.
Ja, dat is behoorlijk hypocriet, dat je je eigen "openhartigheid" alleen maar op laat spelen als het over iemand gaat die je niet meer leuk vindt.

Maar als blijkt dat Adam die getrouwde man is waar ze wat mee heeft dan verbaast het me ook al niet meer.....
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_148838879
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 13:18 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, dat is behoorlijk hypocriet, dat je je eigen "openhartigheid" alleen maar op laat spelen als het over iemand gaat die je niet meer leuk vindt.

Maar als blijkt dat Adam die getrouwde man is waar ze wat mee heeft dan verbaast het me ook al niet meer.....
Volgens mij is het MIJN man :{ :(
  maandag 19 januari 2015 @ 14:05:27 #139
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_148839065
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 13:59 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

Kennelijk is hij z'n goede smaak kwijtgeraakt, anders zou hij niet met Patries aanpappen, dus waarschijnlijk beter kwijt dan rijk?
Over rijk gesproken? Beetje gunstige getrouwd? Scheidingstechnisch zeg maar?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_148839249
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 13:12 schreef Kim-Holland het volgende:
Volgens mij worden de panty's ook nu al Botox-panty's genoemd.
Nog nooit gehoord dat er speciaal voor de Bazaar producten worden geproduceerd. Hoeveel zou zij ervoor krijgen?
  maandag 19 januari 2015 @ 14:15:11 #141
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_148839355
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 13:59 schreef Nadine26 het volgende:

Take him to the cleaners en schrijf er een vernietigend boek over!
*O*
pi_148839535
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 13:18 schreef Leandra het volgende:

[..]

Omg, zou Ptwish daarom zo zeker van haar zaak zijn dat het huwelijk over is?!?!
pi_148839625
En als het niet Adam is... was zij niet nog met Adam getrouwd toen hij naar Mick ging?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_148840680

[ Bericht 100% gewijzigd door hunter2011 op 19-01-2015 15:12:24 ]
  Moderator / Miss SHO maandag 19 januari 2015 @ 15:09:51 #145
22592 crew  Ole
pi_148841367
quote:
10s.gif Op maandag 19 januari 2015 14:22 schreef Pisces29 het volgende:
En als het niet Adam is... was zij niet nog met Adam getrouwd toen hij naar Mick ging?
Yup.

En toen ze met Adam ging was ze ook nog getrouwd.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_148841658
www.mediacourant.nl

O-) O-) O-)

quote:
Patricia Paay heeft geen spijt van uitspraken

Patricia Paay heeft er geen spijt van dat ze in de roddelbladen heeft ‘bevestigd’ dat haar ex Adam Curry en Micky Hoogendijk gaan scheiden. Dat vertelde de diva zondagavond in Life 4 You. Hoogendijk heeft de breuk op televisie ontkend, waarna beide dames elkaar als leugenaar bestempelden. “Ik ben een open boek, dus als ze aan mij wat vragen, dan geef ik altijd maar gewoon eerlijk antwoord. Ik sta erom bekend dat ik de waarheid spreek“, aldus de societyster op RTL 4.
Paay wist geen weerstand te bieden tegen de roddelbladen. “Het is natuurlijk niet aan mij om dat te zeggen, maar ze bleven maar zeuren. Natuurlijk weet je dan ‘wat’. En als je dan ‘wat’ zegt, dan trekken ze het natuurlijk meteen helemaal uit elkaar en weet ik alles.”

Volgens Paay heeft ze de huwelijksperikelen van haar ex al lang voor zich gehouden. “Ik heb gehoord dat het al een hele tijd niet goed ging. Dat wist ik al en heb ik aan niemand verteld. Nu heb ik gehoord en verteld dat ze uit elkaar gaan en ik heb er bij gezegd dat ik dat heel triest vind.”

Dat Hoogendijk op televisie heeft ontkend, zegt volgens Paay niet veel. “Ze vroegen aan haar of ze al gescheiden waren. Dat duurt even natuurlijk. Maar het gaat niet goed en dat is jammer, want er is een hoop verdriet en ellende geweest en dat is zonde.”

De kritiek dat het niet Paay’s zaak is, slaat ze in de wind. “Het gaat mij natuurlijk ook wel aan, want ik heb een dochter met die man. Hij was de liefde van mijn leven. Je blijft altijd in verband gebracht worden met die man. Dus waarom zou ik het niet zeggen als ik het weet?“
_O- _O- _O-

quote:
Patricia Paay liegt in interviews
Patricia Paay spreekt niet altijd de waar- heid in interviews. Het gaat haar vooral om de amusementswaarde. Dat vertelt de RTL 4-presentatrice in Glossy. Paay onthult onder meer dat haar uitspraak dat haar ex Adam Curry op ‘chick with dicks’ valt, onwaar is. Ze wilde slechts een schok veroorzaken. “Toen ik de op- merking maakte over chicks with dicks wist ik heel goed wat ik zei. Waarom ik het deed? Omdat ik anderen daarmee entertain. Als je op tv bent, moet je er iets leuks van maken.”
De tv-persoonlijkheid staat graag in de aandacht. “Het is soms nog niet eens waar wat ik zeg, het is pure entertainment. Als je op tv bent, moet je er iets leuks van maken. Dat het daarna wordt opgepikt en volledig uit zijn verband wordt gerukt, vind ik alleen maar leuk.“
pi_148843031
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 15:09 schreef Ole het volgende:

[..]

Yup.

En toen ze met Adam ging was ze ook nog getrouwd.
En dan zo gefrustreerd zijn toen hij naar Mick ging _O-
  maandag 19 januari 2015 @ 16:11:56 #148
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_148843888
Het zou een terecht koekje van eigen deeg zijn als iemand nu Paays vuile was buiten hangt. Onder het mom van eerlijkheid boven alles.
  maandag 19 januari 2015 @ 16:12:51 #149
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_148843927
Paay heeft een vreemd idee van 'leuk'.
pi_148845000
Haha. En over Micky geen goed woord over hebben omdat die haar man heeft afgepakt.

Ze blijft ook zeggen dat ze zich heus niet verkneukelt om de scheiding van Adam maar het feit dat ze maar blijft spuien, zegt genoeg. De rancune en verbetenheid druipt eraf.

Grappig ook dat ze ook vaak zegt de scheiding zo erg voor Chrissie te vinden, maar er niet voor terugdeinst die ook in te zetten in haar "openhartigheid".

Team Chrissie; Micky komt zo kil en berekenend over..
  maandag 19 januari 2015 @ 17:02:25 #151
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_148845931
Patricia Paay in life4you, 18 januari 2015.

http://www.rtl.nl/compone(...)21/Patricia_Paay.xml

pi_148846829
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 14:11 schreef hunter2011 het volgende:

[..]

Volgens mij worden de panty's ook nu al Botox-panty's genoemd.
Nog nooit gehoord dat er speciaal voor de Bazaar producten worden geproduceerd. Hoeveel zou zij ervoor krijgen?
Botox-panty's? :')
Of orgasme-panty's? http://www.hln.be/hln/nl/(...)orgasme-zorgen.dhtml

_O-
pi_148846901
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 17:02 schreef Tuinfluitert het volgende:
Patricia Paay in life4you, 18 januari 2015.

http://www.rtl.nl/compone(...)21/Patricia_Paay.xml

[ afbeelding ]
In 2009 had ze dezelfde bloes aan zag ik in de korte stukjes over Paay bij Life and Cooking.
pi_148849080
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 17:25 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

In 2009 had ze dezelfde bloes aan zag ik in de korte stukjes over Paay bij Life and Cooking.
Eerlijk is eerlijk, voor een vrouw die richting de 70 gaat ziet ze er goed uit.
Vraag me wel af hoe anders zij eruit ziet zonder al dat plamuursel.
pi_148851258
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 18:30 schreef hunter2011 het volgende:

[..]

Eerlijk is eerlijk, voor een vrouw die richting de 70 gaat ziet ze er goed uit.
Vraag me wel af hoe anders zij eruit ziet zonder al dat plamuursel.
Absoluut!
Zonder plamuur zal ze er waarschijnlijk net zo uitzien als haar zus Yvonne met plamuur
  maandag 19 januari 2015 @ 20:10:57 #156
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_148852830
Ik denk dat Yvonne de beperkt plastic versie is.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_148853199
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 20:10 schreef Leandra het volgende:
Ik denk dat Yvonne de beperkt plastic versie is.
+ 15 kilo?
  maandag 19 januari 2015 @ 22:25:59 #158
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_148859258
ik begrijp echt niet welke lol ze hieruit haalt, lullig voor je dochter ook. jammer, Ptwish, ze had tot voor kort mijn sympathie.

laatst was Micky trouwens bij RTL Late Night. eigenlijk is dat best een mooie vrouw.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  maandag 19 januari 2015 @ 22:43:06 #159
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_148859939
quote:
1s.gif Op maandag 19 januari 2015 20:20 schreef computergirl het volgende:

[..]

+ 15 kilo?
Alleen door het lengteverschil al.... maar ze heeft ook van nature een grovere bouw, dus het zal al snel +15 zijn.

Ze (Yvonne) lijkt op mijn buurvrouw trouwens :o
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_148899532
Mickey minder mediaaandacht nodig te hebben dan patricia. Denk dat adam dat wel prima vindt
pi_148900354
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 08:23 schreef utrecht1970 het volgende:
Mickey minder mediaaandacht nodig te hebben dan patricia. Denk dat adam dat wel prima vindt
Ik heb Mick nog nooit zien aandachtshoeren in de media. Of ik heb dingen gemist.

Patricia haar bijnaam is zo ongeveer Aandachtshoer :')
pi_149204362
http://www.telegraaf.nl/p(...)k_uit_elkaar___.html

Hoe interessant vinden deze mensen zichzelf, dat er zo'n idiote soap van gemaakt moet worden met een welles, nietes, welles nietes.
Aandachttrekkerij dus weer.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
  vrijdag 30 januari 2015 @ 11:52:55 #163
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_149204755
Ja alles heeft zijn tijd nodig, dat schreeuw je niet zomaar van de daken.

Adam Curry: 'Ja, Micky en ik zijn uit elkaar'
van onze redactie
AUDIO - Adam Curry heeft bevestigd dat hij en Micky Hoogendijk uit elkaar zijn. Hij ziet het ook niet meer goedkomen.
"Ik heb mezelf om persoonlijke redenen gecensureerd", zegt Adam in zijn Podcast No Agenda. "Er is een en ander veranderd in mijn leven. Ik wilde niets zeggen in de mediastorm, mijn vrouw en mijn ex-vrouw riepen van alles."
"Wat er is gebeurd gaat niemand iets aan behalve Micky, mij en onze directe omgeving. We wonen niet meer samen en ik ben er vrij zeker van dat dat ook niet meer gaat gebeuren. Mickey is niet meer in Austin en zelfs niet meer in het land. Ze houdt niet van Austin en hoogstwaarschijnlijk ook niet meer van mij."
Micky ontkende de breuk begin januari nog. "Er speelt er in elk huwelijk wel eens wat", zei ze toen. "Maar Adam en ik moeten lachen om alle geruchten."
Zijn dochter Christina is naar Adam in Amerika toegevlogen om hem te steunen.
Luister hier naar het fragment van Adam.
http://www.telegraaf.nl/p(...)k_uit_elkaar___.html
pi_149204791
Baardje staat hem wel goed
  vrijdag 30 januari 2015 @ 12:42:13 #165
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_149206144
Wat een gezeik om niets dan al die tijd....

Maar goed, het zou me niet eens meer verbazen als Adam die getrouwde man is waar Patricia wat mee heeft, niets verbaast mee meer bij deze mensen.
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 30 januari 2015 @ 12:45:59 #166
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_149206259
Nee, daar geloof ik niets van. Dan was Ptwish al lang een keer in Austin gesignaleerd of Eddem hier.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_149207044
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 07:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
*O* team Pwtish *O*

olifant gespot
pi_149210847
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 12:42 schreef Leandra het volgende:
Wat een gezeik om niets dan al die tijd....

Maar goed, het zou me niet eens meer verbazen als Adam die getrouwde man is waar Patricia wat mee heeft, niets verbaast mee meer bij deze mensen.
Hier geloof ik ook niet zo in. Volgens mij zijn die twee helemaal klaar met elkaar.
Is dat zo?
pi_149212039
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 15:12 schreef Smallish het volgende:

[..]

Hier geloof ik ook niet zo in. Volgens mij zijn die twee helemaal klaar met elkaar.
Patricia Paay lijkt me een vreselijk veeleisend mens die naarmate ze ouder wordt alleen maar een grotere zeur wordt met ook de oma-karaktertrekjes (bemoeizucht en roddelen)
pi_149223269
Waarom van die omtrekkende bewegingen van mickey pasgeleden. Lijkt erop dat zij de stekker eruit getrokken heeft.
pi_149223331
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 22:15 schreef utrecht1970 het volgende:
Waarom van die omtrekkende bewegingen van mickey pasgeleden. Lijkt erop dat zij de stekker eruit getrokken heeft.
Eigen keuze of niet, het lijkt me wel lekker om als BN-er een scheiding in je eigen tijd te verwerken.
  vrijdag 30 januari 2015 @ 23:20:19 #172
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_149225291
Ik vraag me af of er nog iets smeuïgs aan vooraf is gegaan. Hoe Eddem dat zegt, vind ik zo vreemd: Ze houdt niet van Austin en ook niet meer van mij. - of zoiets.

Ik wil dirt mensen. :9
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 30 januari 2015 @ 23:22:34 #173
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_149225335
En dan te bedenken dat ze in Austin waren gaan wonen omdat dat de plek was waar ze tijdens hun rondreis het gelukkigst waren...
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 30 januari 2015 @ 23:25:07 #174
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_149225388
Misschien heeft Adam het wel over deze Project Runway-Austin ...

Moderator / Miss SHO zaterdag 31 januari 2015 @ 03:47:27 #175
22592 crew  Ole
pi_149229411
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 23:20 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vraag me af of er nog iets smeuïgs aan vooraf is gegaan. Hoe Eddem dat zegt, vind ik zo vreemd: Ze houdt niet van Austin en ook niet meer van mij. - of zoiets.

zoveel mogelijk! :9~
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zaterdag 31 januari 2015 @ 05:20:03 #176
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_149229631
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 19:35 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Absoluut!
Zonder plamuur zal ze er waarschijnlijk net zo uitzien als haar zus Yvonne met plamuur
[ afbeelding ]
Die heeft zeker dezelfde behandeling gehad als Robin McGraw :'). Met d'r huidproductenlijn, uhuh :').

zaterdag 31 januari 2015 @ 05:22:08 #177
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_149229632
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 23:20 schreef Duderinnetje het volgende:

Ik vind ( :') ) dat Adam is vreemdgegaan. Wel jammer. En Micky's goed recht om er niet over te praten totdat ze dat zelf wil.

#TeamAllesBehalvePatricia.
#TeamMicky.
#MaarVooralTeam O+Christina O+.
  zaterdag 31 januari 2015 @ 05:24:36 #178
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_149229634
Trouwens: ho eens even. 'Mijn ex-vrouw en vrouw riepen van alles?' Je ex-vrouw roept van alles, Eddem.
  zaterdag 31 januari 2015 @ 06:51:28 #179
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_149229718
quote:
Christina Curry zou erg blij zijn met de breuk van haar vader Adam Curry en zijn vrouw Micky Hoogendijk.
Dat meldt haar moeder Patricia Paay aan RTL Boulevard.

Adam Curry heeft vandaag in een podcast laten weten dat hij en Hoogendijk uit elkaar zijn. Zijn ex Paay riep dit al enkele weken geleden.

Paay had haar dochter eerst beloofd er niets over te zeggen. Toch laat ze aan het televisieprogramma weten dat Christina Curry 'erg blij is' dat haar vader en stiefmoeder niet langer samen zijn.

Volgens Paay kon Hoogendijk dochter Christina niet uitstaan en konden de twee absoluut niet door één deur.
Bron: Nu.nl.

Wat erg dit weer. Een moeder die aandacht belangrijker vindt dan iets wat haar dochter haar privé verteld heeft, als het al waar is. Bah.
  zaterdag 31 januari 2015 @ 09:16:51 #180
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_149230300
Die Christina lijkt me een verwend nietsnutje. Zo'n griet die eeuwig in de 'zoekende fase' van de puberteit blijft hangen. Gewoon, omdat het (financieel) kan.

Aangezien papa last heeft van hetzelfde fenomeen, zal die wel weer lustig naar de pretsigaretjes hebben gegrepen. Nou, daar zat Mick dan, tussen twee diepzuchtende volwassen pubers, waarvan de wereld niets begrijpt. En dan regelmatig een krijsende oude heks aan de transatlantische lijn, die zich er ongetwijfeld tegenaan bemoeit. Zo kom je natuurlijk nooit aan de artistieke roeping toe.

Ik zou mijn biezen ook hebben gepakt.

Toch team Ptwish, omdat SHO elke rel kan gebruiken, in deze luwe FOK!-tijden.
Snobs have more fun!
KLIK!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')