abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150639341
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 18:41 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Dat is een understatement :')

Durf te wedden dat die 2 weer bij elkaar komen.
True love dan, want ze hebben allebei geen geld meer.
  Moderator / Miss SHO zaterdag 14 maart 2015 @ 22:25:11 #227
22592 crew  Ole
pi_150647152
Meisje Mickey heeft een rijke Mexicaan aan de haak geslagen toch?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_150728803
Zoiets. Dit soort vrouwen hebben altijd een radar voor nieuw geld,zeker als je er zelf nog behoorlijk uitziet op haar leeftijd.

[ Bericht 47% gewijzigd door #ANONIEM op 17-03-2015 10:57:48 ]
pi_150731170
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 17:15 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Schaamteloos :9~
Micky is door Patricia al gedegradeerd tot "die vrouw"
"Hij heeft geen gemakkelijke tijd met die vrouw gehad".

Zij, wiens naam ik niet meer zal uitspreken.
Ik wacht op het persbericht dat Paay en Curry weer bij elkaar zijn.
Bleek Curry minder rijk te zijn dan Micky gedacht had? Heeft die mexicaan haar fotoboek gefinancierd?
pi_150731777
quote:
:X Tja....

http://glamora.ma/2015/03/patricia_paay_adam_is_te_arm_v.html

quote:
NOG MEER VUILE WASPATRICIA PAAY: ADAM IS TE ARM VOOR ALIMENTATIE
Je zou Adam Curry maar zijn. Dat je ex Skype-gesprekken met je dochter afluistert en vervolgens de roddelbladen belt om te vertellen dat Micky Hoogendijk je heeft gedumpt. Dat je om allerlei vage financiële redenen terugkeert naar Nederland, daar afspreekt met die ex, waarop ze meteen de Telegraaf belt om de vuile was buiten te hangen. We hebben het hier natuurlijk over Patricia Paay. Die geniet met volle teugen van het feit dat Eddem en Micky uit elkaar zijn. Onlangs spraken ze af in een restaurant bij Schiphol. Patries zat vol vragen die ze hem eindelijk kon stellen. Waarom Adam haar geen alimentatie gaf bijvoorbeeld, waardoor ze zélf moest werken. Dat is nu duidelijk, want Patricia meldt dat Adam geen geld heeft om haar te onderhouden. ‘De mensen die altijd dachten dat de miljoenen bij ons binnenstroomden kan ik eveneens uit de droom helpen. Ze zijn er niet, of niet meer.’ Gisteravond wist Shownieuws het feit dat Adam te arm is voor een alimentatieregeling verder uit te melken. Ze meldden dat mister Curry naar Nederland is gekomen om zijn financiële situatie te regelen. Hij zegt: ‘Ik ben ook maar een arme sloeber die podcasts maakt vanuit een schuurtje.’ Overdreven natuurlijk, maar goed gaat het niet. Hij heeft nog een tip voor Patricia: ‘Ik heb een idee: als jij nu eens niet meer met de pers praat over ons?’ Maar dat is natuurlijk tegen dovemansoren gezegd. Patricia zegt doodleuk: ‘Dat is toch heel normaal, ik moet het gewoon even kwijt.’ Als wij Eddem waren hadden we het wel geweten: nooit meer een woord aan verspillen.
http://www.mediacourant.n(...)t-niet-voor-oprapen/

quote:
Patricia Paay: ‘Werk ligt niet voor oprapen’

Patricia Paay is er na een gesprek met haar ex Adam Curry achter gekomen dat bij hem écht geen geld meer te halen valt. Daarom is ze er nog bewuster van geworden dat ze een goed betaalde klus wel kan gebruiken. Dat vertelt de tv-diva in De Telegraaf. Paay blijft vurig hopen op een lucratief belletje. “Hóé ik miljonair ga worden? In elk geval met hard werken. Maar nee, ik weet het echt niet. Werk ligt niet voor het oprapen. Ik wil van alles, maar ik kan nu toch nog moeilijk mezelf gaan promoten.”
De presentatrice heeft een afwachtende houding. “De mensen die er in het vak toe doen, weten dat ik er ben, weten wat ik allemaal kan, en als ze me ergens voor nodig hebben dan weten ze me te vinden.”

“En ja, het zou erg plezierig zijn als er iemand belde met een leuke klus. Daarvan ben ik sinds woensdagavond nog zekerder dan daarvoor”, zegt ze, verwijzend naar het gesprek met haar ex.

Door het gebrek aan tv-werk heeft Paay zich gestort op het verkopen van panty’s bij Big Bazar.
pi_150731965
Ik ben inmiddels Team Micky.

Die twee droeftoeters verdienen elkaar gewoon. Wat zal Mick blij zijn dat ze van die lamlul af is.
Ik gun haar die rijke Mexicaan wel.
  dinsdag 17 maart 2015 @ 12:52:07 #232
40566 Ericr
Livewrong
pi_150732046
Wat kan ze dan allemaal? Dertig a veertig jaar terug kon ze nog wel een deuntje zingen maar daar kan je nu toch niet meer op teren. Als cougar rondhangen bij wat talentenshows is nu ook wel eens uitgekauwd.
pi_150732175
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 12:52 schreef Ericr het volgende:
Wat kan ze dan allemaal? Dertig a veertig jaar terug kon ze nog wel een deuntje zingen maar daar kan je nu toch niet meer op teren. Als cougar rondhangen bij wat talentenshows is nu ook wel eens uitgekauwd.
Hengelen naar een rijke man die van oudere vrouwen houdt, en dan een goede (financiele) regeling treffen?
Volgens mij zou Patty Brard voor Patricia een visje opgooien bij SBS6, maar geloof dat SBS6 geen interesse heeft in Patricia.
pi_150733013
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 12:41 schreef hunter2011 het volgende:
Door het gebrek aan tv-werk heeft Paay zich gestort op het verkopen van panty’s bij Big Bazar.
Deze zin fascineert mij: panty's, Big Bazar? O-)
pi_150733928
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 13:23 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

Deze zin fascineert mij: panty's, Big Bazar? O-)
  dinsdag 17 maart 2015 @ 14:36:08 #236
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_150735182
Ik snap niet waarom vrouwen nou denken dat de man van wie ze gescheiden zijn en waarmee ze geen onvolwassen kinderen hebben hen alimentatie moet geven.
Spoilers!
pi_150735496
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 13:54 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ah, Paaypanty's, now I get it :P
pi_150735797
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 14:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik snap niet waarom vrouwen nou denken dat de man van wie ze gescheiden zijn en waarmee ze geen onvolwassen kinderen hebben hen alimentatie moet geven.
Nou... Patries is zeker niet mijn grootste heldin, maar die (verdampte) miljoenen hebben ze samen verdiend. Ik snap best dat ze daar een deel van had willen opstrijken. Nu het geld weg is, heeft ze niks meer te willen, maar zuur is het wel.

Misschien hebben ze niet alle zakelijke afspraken samen gedaan, en ongetwijfeld was Adam meer het brein achter hun activiteiten, maar zij was wel overal bij betrokken, volgens mij. Zij zorgde ook (met dat rare tv-programma) voor de naamsbekendheid, méér dan Adam.Bovendien paste zij op hun kind en had haar carrière stopgezet. Dan ben je in mijn ogen echt wel een duo. Je deelt een leven (huis, kind, inkomen) en daar breng je offers voor (carrière) en profiteer je van mee (inkomen). Je deelt ook een toekomst (pensioen). Na een scheiding is dat ineens allemaal weg, óók die toekomst, terwijl een carrière er vaak niet meer inzit na een lang huwelijk; Patries is niet bepaald de jongste meer, en in haar vak is dat geen pre.
Dus nee, zo gek vind ik dat niet :)
  Moderator / Miss SHO dinsdag 17 maart 2015 @ 15:01:20 #239
22592 crew  Ole
pi_150735826
Glamorama leest hier duidelijk mee. "Eddem" :o
  dinsdag 17 maart 2015 @ 15:07:18 #240
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_150735973
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 15:00 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

Nou... Patries is zeker niet mijn grootste heldin, maar die (verdampte) miljoenen hebben ze samen verdiend. Ik snap best dat ze daar een deel van had willen opstrijken. Nu het geld weg is, heeft ze niks meer te willen, maar zuur is het wel.

Misschien hebben ze niet alle zakelijke afspraken samen gedaan, en ongetwijfeld was Adam meer het brein achter hun activiteiten, maar zij was wel overal bij betrokken, volgens mij. Zij zorgde ook (met dat rare tv-programma) voor de naamsbekendheid, méér dan Adam.Bovendien paste zij op hun kind en had haar carrière stopgezet. Dan ben je in mijn ogen echt wel een duo. Je deelt een leven (huis, kind, inkomen) en daar breng je offers voor (carrière) en profiteer je van mee (inkomen). Je deelt ook een toekomst (pensioen). Na een scheiding is dat ineens allemaal weg, óók die toekomst, terwijl een carrière er vaak niet meer inzit na een lang huwelijk; Patries is niet bepaald de jongste meer, en in haar vak is dat geen pre.
Dus nee, zo gek vind ik dat niet :)
Hoezo is na een scheiding alles weg? Ze hebben samen jarenlang verdiend en pensioen opgebouwd en na de scheiding is hij daarmee vandoor gegaan :? Volgens mij hebben ze hun geld gewoon verdeeld hoor. Als zij haar zaken niet goed genoeg geregeld heeft en te weinig in haar pensioenpot heeft gestopt is het niet fair om dat maar bij haar ex op zijn bord te schuiven.
Ze wil zo graag jong doen, een beetje moderne normen en waarden horen daar ook bij. Levenslange partneralimentatie is niet meer van deze tijd. Het is niet zo dat zij gelijk vanaf de huishoudschool getrouwd is en 15 jaar achter elkaar zwanger is geweest en daardoor geen kansen op de arbeidsmarkt heeft.
Spoilers!
  dinsdag 17 maart 2015 @ 16:24:15 #241
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_150739136
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 15:07 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Hoezo is na een scheiding alles weg? Ze hebben samen jarenlang verdiend en pensioen opgebouwd en na de scheiding is hij daarmee vandoor gegaan :? Volgens mij hebben ze hun geld gewoon verdeeld hoor. Als zij haar zaken niet goed genoeg geregeld heeft en te weinig in haar pensioenpot heeft gestopt is het niet fair om dat maar bij haar ex op zijn bord te schuiven.
Als het waar is dat ze hun geld hebben verdeeld, lijkt alimentatie me ook raar, want dan is het financiële hoofdstuk afgesloten (en naar volle tevredenheid van Patries, lijkt me). Ik vermoed dus dat ze het geld niet hebben verdeeld, bijvoorbeeld omdat het vast zat in allerlei bv'tjes en andere zakelijke constructies. En daar kan het pensioen ook heel goed bij gezeten hebben; vaak zit dat vast in een bv. Dat is dan overigens een risico - het risico van elke zelfstandig ondernemer - dat Patries zelf heeft genomen, dus dan is het gewoon pech.
pi_150741409
Het kan ook zo zijn geweest dat er destijds (25 jaar geleden) niet alles goed geregeld is
en alles schriftelijk is vastgelegd toen ze in het huwelijksbootje zijn gestapt.
Tegenwoordig is alles anders en beter geregeld.

Ik snap dat gezeur niet zo op die 2 als ze samen een onderonsje hebben.
Ze zijn 25 jaar samen geweest en hebben een dochter, dus ze hebben een band voor het leven en hebben nu eenmaal met elkaar te maken, 25 jaar is niet niks en zijn niet veel koppels in dat showbizz wereldje die dat volhouden dus wat is daar zo gek aan?
  Moderator / Miss SHO woensdag 18 maart 2015 @ 21:12:00 #244
22592 crew  Ole
pi_150789062
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 18:12 schreef sherezade het volgende:
Het kan ook zo zijn geweest dat er destijds (25 jaar geleden) niet alles goed geregeld is
en alles schriftelijk is vastgelegd toen ze in het huwelijksbootje zijn gestapt.
Tegenwoordig is alles anders en beter geregeld.

Ik snap dat gezeur niet zo op die 2 als ze samen een onderonsje hebben.
Ze zijn 25 jaar samen geweest en hebben een dochter, dus ze hebben een band voor het leven en hebben nu eenmaal met elkaar te maken, 25 jaar is niet niks en zijn niet veel koppels in dat showbizz wereldje die dat volhouden dus wat is daar zo gek aan?
Het feit dat Pwtish meteen met Evert belt om alles met de wereld te delen.
pi_150790729
K3 zoekt nieuwe meisjes, misschien een idee voor Patricia om weer in een groepje te zingen.
  Moderator / Miss SHO woensdag 18 maart 2015 @ 22:00:18 #246
22592 crew  Ole
pi_150791929
Leuk samen met Con en Patty!
pi_150806693
Is Patricia uberhaupt nog op tv te zien (behalve misschien af en toe op bezoek bij Carlo en Irene)
pi_150812156
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 21:12 schreef Ole het volgende:

[..]

Het feit dat Pwtish meteen met Evert belt om alles met de wereld te delen.
Ah oke, daar heb ik dan overheen gelezen, maar wat is daarvan waar?
  dinsdag 14 juli 2015 @ 21:12:16 #249
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_154342085
Patricia Paay en Adam Curry, een middagje Amsterdam.
  dinsdag 14 juli 2015 @ 21:18:51 #250
300082 roos85
JUICHEN!
pi_154342305
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 21:12 schreef Tuinfluitert het volgende:
Patricia Paay en Adam Curry, een middagje Amsterdam.
[ afbeelding ]
Zijn vast weer bij elkaar. Eat that RAF & Sylvie :7
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')