zakjes?quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:45 schreef Basxt het volgende:
ze wordt nou ook wel heel oud. die zakjes aan de zijkant van dr tanden enz.
ja.. die wangenquote:
Oh, LOL.quote:
misschien is dit wel wat voor jouw:quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:50 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Oh, LOL.
Nee, ik moet nog altijd denken aan filmpje waarin ze stripte en je zag opeens een dwerg met grote tieten zwabberende armpjes en een beetje kromme korte beentjes.
Verder ziet ze er aangekleed natuurlijk wel goed uit voor haar leeftijd, alleen zou ik nooit zo'n oma willen hebben.
Ik ben geen man, hahaquote:
in dat gevalquote:
Volgens mij heeft ze echt geen geld, heel triest als je al zo'n lange carriere hebt gehad.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:14 schreef sherezade het volgende:
Ik had toch wel gedacht dat 300.000 voor haar makkelijk te betalen was uit eigen zak
oh met Patty een comedy?? Heb ik iets gemist?quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:16 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze echt geen geld, heel triest als je al zo'n lange carriere hebt gehad.
Hoop voor haar dat dat nieuwe programma gaat slagen en misschien de nieuwe comedy-serie van Patty Brard?
Ja was op Shownieuws maar volgens mij nog niet officieel.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:18 schreef sherezade het volgende:
[..]
oh met Patty een comedy?? Heb ik iets gemist?
Ja idd, nou wil het toch gaan kijken zodra het op tv komt...niet da ik er veel van verwacht maar uit nieuwsgierigheidquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:26 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Ja was op Shownieuws maar volgens mij nog niet officieel.
Patty Brard is bezig om een comedy-serie voor SBS te schrijven a la Absolutely Fabulous.
Het gaat denk ik over 2 oudere hysterische en ijdele vrouwen die zich voornamelijk bezig houden met dieet, botox, drank, drugs, rijke mannen en toyboys.
Nou dat is dus een realistische mix van Patricia en Patty, volgens mij spelen ze namelijk gewoon zichzelf
XDquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:48 schreef Basxt het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
ze ken gwn een zak gezoute nootjes daarin verstoppen en tijdens haar werk gewoon her kauwen terwijl anderen moeten wachten op de pausen
XD haha fantasie fantasieeequote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |