Con?quote:Op woensdag 15 juli 2015 16:59 schreef Cynix ® het volgende:
Ik herken Curry maar amper. Bij Con in de stoel gezeten?
Dat heb ik ook, en dat had ik ook bij deze. Hij ziet er helemaal niet raar uit of zo maar er is iets gebeurd, zo lijkt het. Z'n ogen?quote:Op woensdag 15 juli 2015 16:59 schreef Cynix ® het volgende:
Ik herken Curry maar amper. Bij Con in de stoel gezeten?
Ah!quote:
Yep, normaal gesproken ben je als man alleen interessant zolang je met iemand bent.quote:Op donderdag 16 juli 2015 07:51 schreef letmehearyouscream het volgende:
Vreemd, dat dat goede contact pas kan als de andere vrouw uit beeld is.
Of die Micky dulde haar niet, zou zomaar kunnenquote:Op donderdag 16 juli 2015 07:51 schreef letmehearyouscream het volgende:
Vreemd, dat dat goede contact pas kan als de andere vrouw uit beeld is.
Dat.quote:Op donderdag 16 juli 2015 19:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Of die Micky dulde haar niet, zou zomaar kunnen
Kan wel ik had een goede band met mijn ex, maar dame nr. 3 (na 15 jaar) moest niks van me hebben. Niks meer van gehoordquote:Op donderdag 16 juli 2015 19:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat.
Ik denk dat er weinig ex-stellen zijn die met nieuwe partners dikke vrienden zijn en/of het geen invloed op de relatie heeft.
Ja maar met kinderen?quote:Op donderdag 16 juli 2015 19:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Kan wel ik had een goede band met mijn ex, maar dame nr. 3 (na 15 jaar) moest niks van me hebben. Niks meer van gehoord
Gewone exen. Wat is dat dan. Omdat er geen kinderen zijnquote:Op donderdag 16 juli 2015 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar met kinderen?
Ik bedoelde niet gewone ex-en.
Alleen al een kind zorgt voor stress wegens wel of geen voorkeur voor de nieuwe partner.
Christina relkop zal ook niet sfeerverhogend hebben bijgedragen aan al het contact.
Dan valt er geen zak te 'vechten'quote:Op donderdag 16 juli 2015 19:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Gewone exen. Wat is dat dan. Omdat er geen kinderen zijn
Je praat poep, maar goed. Ik ben blij dat ze weer door één deur kunnenquote:Op donderdag 16 juli 2015 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan valt er geen zak te 'vechten'
Een kind dat ineens naar papa met nieuwe partner gaat, dat geeft al snel strijd bij moeder.
Zonder kinderen is er toch niks te zeuren.
Mickey is weg, dus Edem en Patries kunnen weer door één deur.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |