Waar?quote:
Damn wat klinkt dit foutquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:15 schreef RVDBRDM het volgende:
Ik heb over een maand een date die niet bepaald in de omgeving is. In Litouwen
Ik moet nog wat vakantiedagen opmaken en heb daarom een citytrip naar Riga en Vilnius in elkaar gezet. Via OkCupid m'n gids geregeld voor Vilnius. Ik probeer voor Riga ook nog een schone Letse gids te strikken. Ben benieuwd. Er is best veel keuze in die hoek, dus heb er wel vertrouwen in. Toch wel handig, zo'n internationale datingsite
Joh, neem het niet te serieus allemaal. Leuk toch, veel plezier alvastquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:32 schreef RVDBRDM het volgende:
Nou ja.
Ik kan wel weer met de onvermijdelijke Lonely Planet door de stad gaan struinen, maar ik vind het meestal pas echt leuk worden als je met locals in contact komt. Dat komt er alleen bij niet altijd even gemakkelijk van. Het leek me wel eens interessant om het op deze manier te doen. Ik zie het verschil niet zo met online een date proberen te regelen eigenlijk.
Ik vind het een briljant idee, maar zou zelf denk ik toch iets via couchsurfing.org gedaan hebbenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:32 schreef RVDBRDM het volgende:
Nou ja.
Ik kan wel weer met de onvermijdelijke Lonely Planet door de stad gaan struinen, maar ik vind het meestal pas echt leuk worden als je met locals in contact komt. Dat komt er alleen bij niet altijd even gemakkelijk van. Het leek me wel eens interessant om het op deze manier te doen. Ik zie het verschil niet zo met online een date proberen te regelen eigenlijk.
Echt wel.. Ken het..quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:30 schreef Rickario het volgende:
Dammit, wat valt het zwaar om date een paar dagen met rust te laten
Jup, m'n streven is tot maandag niks te sturenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:21 schreef Sannne het volgende:
He wat lastig Rickario.. Toch heel belangrijk haar echt even te laten.. Anders kan je het sowieso vergeten!
Clicks,Balen!!
Jupquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:30 schreef Rickario het volgende:
Dammit, wat valt het zwaar om date een paar dagen met rust te laten
Kan iemand mij dat toelichten? Hoe zit dat dan precies?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:21 schreef Sannne het volgende:
He wat lastig Rickario.. Toch heel belangrijk haar echt even te laten.. Anders kan je het sowieso vergeten!
Clicks,Balen!!
Nee, dat is geheimquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:37 schreef nadepauze het volgende:
[..]
Kan iemand mij dat toelichten? Hoe zit dat dan precies?
Ik heb exact hetzelfde meegemaakt en uiteindelijk de boel maar laten gaan.. Is energie steken in een bodemloze put.. Als je geluk hebt komt ze nog met een reactie, maar ik vrees van niet..quote:
Misschien moet ik meer in transcendent state met de inner core komen en haar level cap grinden tot max attention scale output met armor bonus ja. Heb je helemaal gelijk in, thanks!quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:31 schreef firefly3 het volgende:
Ze zoekt wss of een badass mother fucker, of een vader figuur. Als je geen van beiden bent...
Nou ja, we zullen zien. Ik blijf er niet achteraan hobbelen natuurlijk.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:39 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Ik heb exact hetzelfde meegemaakt en uiteindelijk de boel maar laten gaan.. Is energie steken in een bodemloze put.. Als je geluk hebt komt ze nog met een reactie, maar ik vrees van niet..
Ik zou dan denken: "hoe vaak is het wel niet andersom geweest"quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:04 schreef Hungry_Joe het volgende:
Godverdomme zeg. En ik vind 'r nog echt leuk ook. Zul je net zien dat het dan weer fucked up uitpakt voor mij.
Is ook wel zo, maar toch. Zou mooi zijn als het een keer gelijk opging als het ware.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:13 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ik zou dan denken: "hoe vaak is het wel niet andersom geweest"
Ik vind het echt een top idee!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:15 schreef RVDBRDM het volgende:
Ik heb over een maand een date die niet bepaald in de omgeving is. In Litouwen
Ik moet nog wat vakantiedagen opmaken en heb daarom een citytrip naar Riga en Vilnius in elkaar gezet. Via OkCupid m'n gids geregeld voor Vilnius. Ik probeer voor Riga ook nog een schone Letse gids te strikken. Ben benieuwd. Er is best veel keuze in die hoek, dus heb er wel vertrouwen in. Toch wel handig, zo'n internationale datingsite
Whahahaquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:01 schreef Eglesiar het volgende:
Ik heb mij pasgeleden in laten schrijven op één op andere datingsite, gewoon om te kijken wat het was... en daar ging het fout.een dag later begon een meisje mij berichten te sturen en van het één kwam het ander: ik word nu continu gewhat'sappt, heel de dag door. En ik ben te aardig of te laf om het af te kappen.
Een beetje chatten en berichtjes sturen vind ik leuk, maar zo 24/7 is doodvermoeiend.
Ik denk dat datingsites niks voor mij zijn.
De heilige graal van het (online) datenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:15 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Is ook wel zo, maar toch. Zou mooi zijn als het een keer gelijk opging als het ware.
Je kan toch gewoon zeggen dat ze even moet dimmen?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:01 schreef Eglesiar het volgende:
Ik heb mij pasgeleden in laten schrijven op één op andere datingsite, gewoon om te kijken wat het was... en daar ging het fout.een dag later begon een meisje mij berichten te sturen en van het één kwam het ander: ik word nu continu gewhat'sappt, heel de dag door. En ik ben te aardig of te laf om het af te kappen.
Een beetje chatten en berichtjes sturen vind ik leuk, maar zo 24/7 is doodvermoeiend.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:01 schreef Eglesiar het volgende:
De "Hey jij hebt presies niet veel te doen op een dag he? wat zijn zoal je hobbies of wat houdt je bezig in het leven?" doet de meeste al een beetje inzien van hmzzz ... heb je een volhardster die dan nog whatsapped of of zo ... "Ik vind het wel belangrijk dat ieder ook een eigen leven heeft in een relatie, niet de hele tijd aan mekaar plakken." kan de boel nog even verduidelijken. Aangezien vrouwen superieure, gevoelsmatige mensen beweren te zijn kan het bijna niet anders da werken. Uit eigen ervaring ... werkt best welquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:01 schreef Eglesiar het volgende:
Dat vind ik dan weer zo hard, dat past ook niet bij me. Ze is verder wel aardig hoor, dus ik wil haar ook goed behandelen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:11 schreef Rickario het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon zeggen dat ze even moet dimmen?
En als ze doorgaat kun je haar toch gewoon blokkeren?
Thanks, dat is een redelijk subtiele manier. Eens even uitproberen!quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:16 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
[..]
De "Hey jij hebt presies niet veel te doen op een dag he? wat zijn zoal je hobbies of wat houdt je bezig in het leven?" doet de meeste al een beetje inzien van hmzzz ... heb je een volhardster die dan nog whatsapped of of zo ... "Ik vind het wel belangrijk dat ieder ook een eigen leven heeft in een relatie, niet de hele tijd aan mekaar plakken." kan de boel nog even verduidelijken. Aangezien vrouwen superieure, gevoelsmatige mensen beweren te zijn kan het bijna niet anders da werken. Uit eigen ervaring ... werkt best wel
Het is natuurlijk onzin dat omdat een meisje je de hele dag door watsappt, dat een datingsite dan niks voor jou is. Zo'n type meisje kan je ook in de kroeg tegen komen of waar dan ook.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:01 schreef Eglesiar het volgende:
Er is toch niets hard aan om te vragen of het misschien een tikkie minder kan? Waarom overal zo omheen draaien?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:20 schreef Eglesiar het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer zo hard, dat past ook niet bij me. Ze is verder wel aardig hoor, dus ik wil haar ook goed behandelen.
[..]
Thanks, dat is een redelijk subtiele manier. Eens even uitproberen!
Ik snap je punt Rickario, alleen is niet iedereen fan van directheid... Sommige schrikt dat nogal af.. * weethetevennietmeer has been there, done that, didn't get the T-shirtquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:22 schreef Rickario het volgende:
[..]
Er is toch niets hard aan om te vragen of het misschien een tikkie minder kan? Waarom overal zo omheen draaien?
Tsja als zoiets al afschrikt weet ik al dat het niet m'n type is.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:24 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Ik snap je punt Rickario, alleen is niet iedereen fan van directheid... Sommige schrikt dat nogal af.. * weethetevennietmeer has been there, done that, didn't get the T-shirt
Klopt als een bus, gewoon iets van zeggen als het je niet zint..quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:27 schreef Rickario het volgende:
[..]
Tsja als zoiets al afschrikt weet ik al dat het niet m'n type is.![]()
Kom op, het is geen grove belediging ofzo.
Ipv het weg te grappen zou je serieus kunnen gaan nadenken of je wel een vader figuur bent of een daadwerkelijke klootzak. De massa zit toch ergens tussenin waardoor ze toch weer verder kijkt op paiq.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:44 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Misschien moet ik meer in transcendent state met de inner core komen en haar level cap grinden tot max attention scale output met armor bonus ja. Heb je helemaal gelijk in, thanks!
Je bent wie je bent, je voordoen als een ander heeft weinig zin, de waarheid over hoe je bent, komt toch wel boven tafel.. Het is graag of niet..quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:41 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ipv het weg te grappen zou je serieus kunnen gaan nadenken of je wel een vader figuur bent of een daadwerkelijke klootzak. De massa zit toch ergens tussenin waardoor ze toch weer verder kijkt op paiq.
Dat is zeker waar, maar het is wel belangrijk voor jezelf te weten wat je wilt. Wil je daadwerkelijk een kind hebben ineens? Of doe je het alleen voor de seks? Een middenweg is vaak niet echt mogelijk met een vrouw met een kind, je moet ze allebei nemen als je er echt wat van wilt maken, of je doet het gewoon voor de seks.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:43 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Je bent wie je bent, je voordoen als een ander heeft weinig zin, de waarheid over hoe je bent, komt toch wel boven tafel.. Het is graag of niet..
Dat is wel prettig om het voor jezelf duidelijk te hebben. Naarmate je ouder wordt is de kans met een (toekomstige) partner met kinderen groter. Ik persoonlijk zit daar niet op te wachten, heb nog niet zoveel met kinderen namelijk. Daar kom ik eerlijk voor uit..quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:46 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, maar het is wel belangrijk voor jezelf te weten wat je wilt. Wil je daadwerkelijk een kind hebben ineens? Of doe je het alleen voor de seks? Een middenweg is vaak niet echt mogelijk met een vrouw met een kind, je moet ze allebei nemen als je er echt wat van wilt maken, of je doet het gewoon voor de seks.
Naja als er niet van geleerd wordt dan gebeurd over twee jaar weer exact precies hetzelfde omdat ze alweer niet door heeft wat zijn intenties zijn, en krijg je een kopie van heel het verhaalquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:50 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Dat is wel prettig om het voor jezelf duidelijk te hebben. Naarmate je ouder wordt is de kans met een (toekomstige) partner met kinderen groter. Ik persoonlijk zit daar niet op te wachten, heb nog niet zoveel met kinderen namelijk. Daar kom ik eerlijk voor uit..
Zullen we weer terug gaan naar de oorspronkelijke intentie van dit topic: Ervaringen!
Als je had opgelet zou je weten dat HJ zelf ook een kind heeft.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:46 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, maar het is wel belangrijk voor jezelf te weten wat je wilt. Wil je daadwerkelijk een kind hebben ineens? Of doe je het alleen voor de seks? Een middenweg is vaak niet echt mogelijk met een vrouw met een kind, je moet ze allebei nemen als je er echt wat van wilt maken, of je doet het gewoon voor de seks.
Maar dan kan het nog steeds onduidelijk zijn voor haar of hij het alleen voor de fun doet of haar kind er ook bij wilt betrekken en serieus wat wilt.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:59 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Als je had opgelet zou je weten dat HJ zelf ook een kind heeft.
Dan had ze dat wel gezegd lijkt me.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:01 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Maar dan kan het nog steeds onduidelijk zijn voor haar of hij het alleen voor de fun doet of haar kind er ook bij wilt betrekken en serieus wat wilt.
Daar gaat het nu vaak mis.. Veel dingen worden niet gezegd en/of bespreekbaar gemaakt..quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:07 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dan had ze dat wel gezegd lijkt me.
Een internet klik herken ik wel, met sommige heb je deze wel, met andere nauwelijks of niet.. Dan is het ook snel klaar..quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:09 schreef Kekaa het volgende:
En een date inclusief de kinderen? Of is zoiets not done? Of pas iets voor veeeeeeeeeel later?
Trouwens, paiq ervaringen: gisteren gechat met een nieuwe match. Alleen vond ik em niet echt een match. Hij dacht daar anders over. Ik vind dat je via internet best al wel een eerste klik kunt hebben. Is die er niet, dan hoef ik diegene in het echt ook niet te ontmoeten. (in het echt kan ik namelijk ook gewoon mensen ontmoeten, en met iedereen afspreken die ik 'zie' op internet kost me teveel tijd denk ik zo). En het kan best zou zijn dat er in het echt geen klik is. Dat is dan jammer.
Hij vond dat een internetklik niet kon. Zoiets kon pas in het echt.
Als je niet verder komt dan willen weten waar ze werkt, kun je er beter gelijk mee stoppenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:24 schreef schermafbeelding het volgende:
Ik vraag me toch telkens af waar jullie dan zolang over chatten. Veel dingen interesseren me totaal niet eigenlijk, en als ik vraag naar werk (wat ik ook echt leuk vind om te weten), is het meteen al zo standaard. Bij ontmoeten van mensen in het echt zijn er vaak veel meer dingen waar je op in kan haken. Via de chat is het heel straight forward vind ik.
B.v. je ziet een mooie foto, leeftijd is goed, locatie ook. En dan? Hey alles goed? of Leuk foto! Of wat? Iemand tips?
Lijkt mij absoluut not done. Je wil toch weten of het met je date klikt? Daarna kunnen de kinderen er wel bij. Al zou ik zelf nooit beginnen met daten met iemand die al kinderen heeft. Maarja, als je ouder bent ligt dat misschien wat anders.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:09 schreef Kekaa het volgende:
En een date inclusief de kinderen? Of is zoiets not done? Of pas iets voor veeeeeeeeeel later?
Trouwens, paiq ervaringen: gisteren gechat met een nieuwe match. Alleen vond ik em niet echt een match. Hij dacht daar anders over. Ik vind dat je via internet best al wel een eerste klik kunt hebben. Is die er niet, dan hoef ik diegene in het echt ook niet te ontmoeten. (in het echt kan ik namelijk ook gewoon mensen ontmoeten, en met iedereen afspreken die ik 'zie' op internet kost me teveel tijd denk ik zo). En het kan best zou zijn dat er in het echt geen klik is. Dat is dan jammer.
Hij vond dat een internetklik niet kon. Zoiets kon pas in het echt.
De beste gesprekken zijn gesprekken die met de meest random onderwerpen beginnen is mijn ervaring. Gewoon flink wat ouwehoeren. Serieuze onderwerpen kunnen later welquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:24 schreef schermafbeelding het volgende:
Ik vraag me toch telkens af waar jullie dan zolang over chatten. Veel dingen interesseren me totaal niet eigenlijk, en als ik vraag naar werk (wat ik ook echt leuk vind om te weten), is het meteen al zo standaard. Bij ontmoeten van mensen in het echt zijn er vaak veel meer dingen waar je op in kan haken. Via de chat is het heel straight forward vind ik.
B.v. je ziet een mooie foto, leeftijd is goed, locatie ook. En dan? Hey alles goed? of Leuk foto! Of wat? Iemand tips?
Klopt. Maar als je nauwelijks info hebt (alleen een foto en leeftijd), vind ik het nog behoorlijk creatief om iets volslagens random erin te gooien.quote:[b]Op zaterdag 17 augustus 2013 15:26 schreef
[..]
De beste gesprekken zijn gesprekken die met de meest random onderwerpen beginnen is mijn ervaring. Gewoon flink wat ouwehoeren. Serieuze onderwerpen kunnen later wel
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:24 schreef schermafbeelding het volgende:
Snap ik. Natuurlijk wil ik dat wel weten, maar het lijkt soms of ik een interview afneemquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:26 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Als je niet verder komt dan willen weten waar ze werkt, kun je er beter gelijk mee stoppen
Creatief denkenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:29 schreef schermafbeelding het volgende:
[..]
Klopt. Maar als je nauwelijks info hebt (alleen een foto en leeftijd), vind ik het nog behoorlijk creatief om iets volslagens random erin te gooien.
Daarom vroeg ik, tips?
Eerst een fles whiskey opzuipen dusquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:40 schreef japiedevlugge het volgende:
Beetje vanzelf inderdaad, en je moet ook een beetje in een assertieve mood zitten, ik dan tenminste. Als je al net even te lang hebt lopen fokken ofzo en je zit sloom achter je computer en gaat paiq maar is even checken dan komt er ook niet veel van een spannend gesprek terecht.
Ik denk dat je van mij beter geen advies kunt krijgenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:31 schreef schermafbeelding het volgende:
[..]
[..]
Snap ik. Natuurlijk wil ik dat wel weten, maar het lijkt soms of ik een interview afneemHoe pak jij dat aan
Waar praat je over als je iemand voor het eerst ontmoet op BV een verjaardag, of weet ik veel waar.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:24 schreef schermafbeelding het volgende:
Dat dusquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:18 schreef Sannne het volgende:
Juist de gesprekken die zomaar vanzelf lopen, dat je 2 uur later op de klok kijkt en niet kan geloven dat het zo laat is zijn het leukst. Niet bij nadenken dus...
Als ik teveel moet zoeken naar onderwerpen klik ik vaak al weg.
Gast, doe me een lol en ga lekker in je sneue PUA-topic bovenop je sinaasappelkistje staan prediken. Je weet werkelijk geen reet van wat er wel of niet tussen ons besproken is en slaat de plank zo finaal mis hier dat ik eigenlijk twijfel of ik het nu vermakelijk of irritant moet vinden.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:57 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Naja als er niet van geleerd wordt dan gebeurd over twee jaar weer exact precies hetzelfde omdat ze alweer niet door heeft wat zijn intenties zijn, en krijg je een kopie van heel het verhaalZonde om weer zo'n leuke vrouw te moeten mislopen door zoiets.
Sluit ik me bij aan! Met de meid waarmee ik nu date, liep het ook allemaal vanzelf. Klikte goed en met dates klikte het dus ook prima. Eerste gesprek waren we ook ineens 2,5 uur verder en het was dat het bedtijd was, anders had het gesprek nog langer geduurd.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:18 schreef Sannne het volgende:
Juist de gesprekken die zomaar vanzelf lopen, dat je 2 uur later op de klok kijkt en niet kan geloven dat het zo laat is zijn het leukst. Niet bij nadenken dus...
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:04 schreef Hungry_Joe het volgende:
Godverdomme zeg. En ik vind 'r nog echt leuk ook. Zul je net zien dat het dan weer fucked up uitpakt voor mij.
Zie hier de essentie van internetdating...quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:13 schreef BeamofLight het volgende:
Ik zou dan denken: "hoe vaak is het wel niet andersom geweest"
Joe, gewoon negeren die gozert..voor dit soort reacties doet ie het juist!quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:34 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Gast, doe me een lol en ga lekker in je sneue PUA-topic bovenop je sinaasappelkistje staan prediken. Je weet werkelijk geen reet van wat er wel of niet tussen ons besproken is en slaat de plank zo finaal mis hier dat ik eigenlijk twijfel of ik het nu vermakelijk of irritant moet vinden.
Ik neig naar het laatste trouwens. Je hoeft me echt niet te vertellen wat ik wel of niet moet doen waar het mijn dates betreft namelijk, ik red me prima en zit niet op je hemeltergende ''advies'' te wachten. Drol.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
Thanks, soms bij nieuw contact: ik maak een grap, zeg wat leuks over haar foto, vraag er nog wat over. Maar telkens hele korte antwoorden: ja kloptquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:36 schreef Rickario het volgende:
[..]
Creatief denken![]()
- Slechte grappen maken
- Elkaar een beetje afzeiken op een niet te serieuze manier
- Soms een beetje risico nemen
- Inhaken op iets wat ze zegt
- Iets vragen over een bepaalde foto
Zo kom je op de meest weirde gespreksonderwerpen uit. En dat vindt iedereen leuk aangezien iedereen al doodgegooid wordt met die standaard gesprekjes.
Als het dan lekker loopt kun je altijd nog wel dingen bespreken die er toe doen.
De beste dates zijn toch wel waarbij er nauwelijks gesproken is.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:18 schreef Sannne het volgende:
Omdat je met andere activiteiten bezig bent?quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:13 schreef -Splash- het volgende:
[..]
De beste dates zijn toch wel waarbij er nauwelijks gesproken is.
Ah ja... punten scoren door haar world of warcraft grapje te snappen... been there, done that.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:44 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Misschien moet ik meer in transcendent state met de inner core komen en haar level cap grinden tot max attention scale output met armor bonus ja. Heb je helemaal gelijk in, thanks!
Niet gelijk aan seks denken, maar inderdaad.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Omdat je met andere activiteiten bezig bent?
quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:17 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Niet gelijk aan seks denken, maar inderdaad.
Vrouwen die zo lekker kunnen zoenen dat je er niet van af kan blijven.
Dat klinkt goedquote:Op zondag 18 augustus 2013 14:17 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Niet gelijk aan seks denken, maar inderdaad.
Vrouwen die zo lekker kunnen zoenen dat je er niet van af kan blijven.
Afkappen. next.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:13 schreef schermafbeelding het volgende:
[..]
Thanks, soms bij nieuw contact: ik maak een grap, zeg wat leuks over haar foto, vraag er nog wat over. Maar telkens hele korte antwoorden: ja klopt- haha - nee dat niet - enz. Kansloos toch? Zo ben je erg snel uitgeluld, terwijl zij me als eerste aanspreken. Simpele wijven (no offence)
Soms is praten inderdaad een formaliteitquote:Op zondag 18 augustus 2013 14:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]inderdaad
Dat je ook het idee hebt dat praten eigenlijk alleen maar zonde is van de tijd
Wat is er volgens jou dan mis gegaan?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:34 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Gast, doe me een lol en ga lekker in je sneue PUA-topic bovenop je sinaasappelkistje staan prediken. Je weet werkelijk geen reet van wat er wel of niet tussen ons besproken is en slaat de plank zo finaal mis hier dat ik eigenlijk twijfel of ik het nu vermakelijk of irritant moet vinden.
Ik neig naar het laatste trouwens. Je hoeft me echt niet te vertellen wat ik wel of niet moet doen waar het mijn dates betreft namelijk, ik red me prima en zit niet op je hemeltergende ''advies'' te wachten. Drol.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:11 schreef -Splash- het volgende:
Ik dacht.. ik gooi er een casus in.
Een vriendin van mij is hevig aan het daten. Heeft wat leuke dates en nu kwam ze bij mij met een vraag. Ze heeft een erg leuke man ontmoet die écht perfect bij haar past. En zoals ik het hoor past hij ook echt goed bij haar.
Nu gaf ze aan dat ze tot nu toe (2 dates) nog niet het gevoel had dat ze hem wou kussen en ze wist niet wat ze ermee aan moest.
Vraag; Hoe zouden jullie hier mee omgaan?Je spoiler zegt al genoeg volgens mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Een vriendin van mij is hevig aan het daten. Heeft wat leuke dates en nu kwam ze bij mij met een vraag. Ze heeft een erg leuke man ontmoet die écht perfect bij haar past. En zoals ik het hoor past hij ook echt goed bij haar.
Nu gaf ze aan dat ze tot nu toe (2 dates) nog niet het gevoel had dat ze hem wou kussen en ze wist niet wat ze ermee aan moest.
Vraag; Hoe zouden jullie hier mee omgaan?Op een derde date gaan en misschien toch een kus erin gooien. Het gevoel van dat moment, die kus, of daarna kan al heel doorslag gevend zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben zelf ook wel eens op een tweede date gegaan met iemand die goed bij mij paste maar waar ik toch enige twijfels bij had. Bij afscheid van wederom een leuke date toch een korte zoen op de mond...en toen wist ik het zeker, dit wordt hem niet![]()
Vraag; Hoe zouden jullie hier mee omgaan?Zegt het feit dat ze hem na nota bene twee dates nog niet wil zoenen niet genoeg? Blijkbaar is er geen seksuele aantrekkingskracht, de raakvlakken op andere terreinen ten spijt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Vraag; Hoe zouden jullie hier mee omgaan?niet moeilijk doen : friendzone => nextSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:08 schreef m1st1g het volgende:
[..]
niet moeilijk doen : prullenbak => next
Wat lijkt me dat klotequote:Op zondag 18 augustus 2013 22:00 schreef MissGump het volgende:
Weer een collega bij het internetdaten, ben benieuwd of ik deze ook ga tegenkomen in de lift of bij de lunch
Mjah bij de vorige die ik tegen kwam wel, die kende ik van gezicht en vond ik echt niks.quote:
Update. Het was een next, verder. Bovendien is ze nu een vriend van mij aan het daten en dat klikt wel heel erg.quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zegt het feit dat ze hem na nota bene twee dates nog niet wil zoenen niet genoeg? Blijkbaar is er geen seksuele aantrekkingskracht, de raakvlakken op andere terreinen ten spijt.
Ai dat klinkt niet best. Oppassen en rennen voordat het te laat isquote:Op zondag 18 augustus 2013 22:48 schreef Eglesiar het volgende:
Een update over mijn nieuwe liefde. Ahem. Het is me niet goed gelukt om het whatsapp contact te verminderen, al probeer ik wel kortaf en later te reageren. Maar het probleem is dat ze nu tegen me praat alsof ik haar ware liefde ben, niet overdreven. Continu levensverhalen en vertellen dat ze gedacht had nooit iemand te vinden.
Ik weet serieus niet wat ik gedaan heb om haar zo clingy te krijgen. Flirten deed ik niet. Ik krijg steeds het gevoel dat ze geestelijk niet helemaal in orde is.
Ooh, lieve help, heb ik weer.
Dan moet je het afkappen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:48 schreef Eglesiar het volgende:
Een update over mijn nieuwe liefde. Ahem. Het is me niet goed gelukt om het whatsapp contact te verminderen, al probeer ik wel kortaf en later te reageren. Maar het probleem is dat ze nu tegen me praat alsof ik haar ware liefde ben, niet overdreven. Continu levensverhalen en vertellen dat ze gedacht had nooit iemand te vinden.
Ik weet serieus niet wat ik gedaan heb om haar zo clingy te krijgen. Flirten deed ik niet. Ik krijg steeds het gevoel dat ze geestelijk niet helemaal in orde is.
Ooh, lieve help, heb ik weer.
Nee, we praten sinds drie dagen..quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:10 schreef BeamofLight het volgende:
Heb je haar wel al ooit ontmoet?? Ja toch hè?!
ok dit is ergquote:Op zondag 18 augustus 2013 23:16 schreef Eglesiar het volgende:
[..]
Nee, we praten sinds drie dagen..
Zolang ze niet weet waar je woont hoef je niet bang te zijn hoor. Kap maar gauw af, ze vindt vast wel een nieuw slachtoffer.quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:08 schreef Eglesiar het volgende:
Ik weet het, maar dan ben ik bang dat zij zichzelf wat aandoet of zo.
"het is nu eindelijk goed gekomen" zegt ze tegen me. Alsof we een relatie hebben. :| maar inderdaad, ik moet dit afkappen voordat het erger wordt, want ik word hier gewoon wat bang van. :n
Klinkt als één van mijn exenquote:Op zondag 18 augustus 2013 23:08 schreef Eglesiar het volgende:
Ik weet het, maar dan ben ik bang dat zij zichzelf wat aandoet of zo.
"het is nu eindelijk goed gekomen" zegt ze tegen me. Alsof we een relatie hebben. :| maar inderdaad, ik moet dit afkappen voordat het erger wordt, want ik word hier gewoon wat bang van. :n
Zeggen dat je even geen zin hebt ik daten. Vooral niet zeggen dat het aan haar ligt. Beetje kortaf reageren en vervolgens blokken. Zo snel mogelijk weg van dit soort gevallenquote:Op zondag 18 augustus 2013 23:16 schreef Eglesiar het volgende:
[..]
Nee, we praten sinds drie dagen..
quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:40 schreef Rickario het volgende:
[..]
Zeggen dat je even geen zin hebt ik daten. Vooral niet zeggen dat het aan haar ligt. Beetje kortaf reageren en vervolgens blokken. Zo snel mogelijk weg van dit soort gevallen
Tsja als je toevallig een freak treft kan het raar lopenquote:Op zondag 18 augustus 2013 23:50 schreef Fascination het volgende:
[..]. Als je eerlijk bent, komt ze met een kettingzaag achter je aan?
Euh... Dat is snelquote:Op zondag 18 augustus 2013 22:33 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Update. Het was een next, verder. Bovendien is ze nu een vriend van mij aan het daten en dat klikt wel heel erg.
Als ik mensen koppel hé.quote:
Investeren in de toekomstquote:Op maandag 19 augustus 2013 09:13 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Als ik mensen koppel hé.
Scheelt straks ook enorm met verjaardagen als ze het samen gaan vieren oid.
Ze is 18, dus wel een beetje jonger dan ik ben. En uhm, ze is niet mijn type (aangezien ik er twee keer in zou passen). Verder typt ze in gebroken zinnen en schrijft ze de makkelijkste woorden fout, dat is ook echt een enorme afknapper voor mij. Dus all in all gaat dit hem niet worden.quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:34 schreef japiedevlugge het volgende:
Hoe oud? Ziet er wel een beetje leuk uit dan? Lijkt er verder iets mis mee?
Ze woont in de buurt en weet ongeveer waar ik woon.quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:38 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Zolang ze niet weet waar je woont hoef je niet bang te zijn hoor. Kap maar gauw af, ze vindt vast wel een nieuw slachtoffer.
Ja, dat is mijn tactiek. Komt wel goed.quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:40 schreef Rickario het volgende:
[..]
Zeggen dat je even geen zin hebt ik daten. Vooral niet zeggen dat het aan haar ligt. Beetje kortaf reageren en vervolgens blokken. Zo snel mogelijk weg van dit soort gevallen
Wees gewoon eerlijk, heeft zij ook meer aan.quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:18 schreef Eglesiar het volgende:
Ja, dat is mijn tactiek. Komt wel goed.
Zij inderdaad, maar jij zelf ookquote:Op maandag 19 augustus 2013 11:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wees gewoon eerlijk, heeft zij ook meer aan.
Jawel hoor, maar ik vind het altijd wel leuk om nieuwe mensen te leren kennen. Je weet nooit of je er een goede nieuwe vriend aan overhoudt. Maar blijkbaar betekent een datingsite voor haar, dat de gene met wie je praat, meteen je nieuwe liefde wordt..quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:22 schreef japiedevlugge het volgende:
Tja dan past het wel een beetje in het plaatje. Nog erg jong en dik dus onervaren. Maar had je niet meteen al gezien dat zij t niet werd dan of twijfelde je nog.
Dat vind ik erg moeilijk met hoe zij nu tegen mij praat. Ik moet een geschikt moment ervoor uitkiezen. Maar je hebt gelijk, dat zou wel zo netjes zijn.quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
"Je bent te dik, te jong, veel te aanhankelijk en gewoon wanhopig. Succes verder."quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
JAAAA Silly ( xx) alsof jij dat zo zou doen...quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:35 schreef Silenus het volgende:
[..]
"Je bent te dik, te jong, veel te aanhankelijk en gewoon wanhopig. Succes verder."
Nou die springt daarna facedown van de kerktoren af hoor.
Ik zou het wel tactisch inpakken. "Ik vind je een hele leuke meid (ja hoor) maar je enthousiasme voordat we elkaar uberhaupt gezien hebben deel ik niet echt en eerlijk gezegd schrikt me dat ook een beetje af. Ik denk niet dat onze verwachtingen helemaal gelijklopen, en daarom denk ik ook dat het beter is om niet af te spreken. Dit voorkomt ongetwijfeld latere teleurstellingen. Veel succes verder, sorry, groet, jouw Eglisiar. xoxoxo"
Zo inderdaad, ja.quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:35 schreef Silenus het volgende:
[..]
"Je bent te dik, te jong, veel te aanhankelijk en gewoon wanhopig. Succes verder."
Ik zou het wel tactisch inpakken. "Ik vind je een hele leuke meid (ja hoor) maar je enthousiasme voordat we elkaar uberhaupt gezien hebben deel ik niet echt en eerlijk gezegd schrikt me dat ook een beetje af. Ik denk niet dat onze verwachtingen helemaal gelijklopen, en daarom denk ik ook dat het beter is om niet af te spreken. Dit voorkomt ongetwijfeld latere teleurstellingen. Veel succes verder, sorry, groet, jouw Eglisiar. xoxoxo"
quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:35 schreef Silenus het volgende:
[..]
Chique!quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:35 schreef Silenus het volgende:
[..]
Is het neukbaar bedoel je?quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:34 schreef japiedevlugge het volgende:
Hoe oud? Ziet er wel een beetje leuk uit dan? Lijkt er verder iets mis mee?
netjesquote:Op maandag 19 augustus 2013 11:35 schreef Silenus het volgende:
[..]
quote:
Sorry, maar dat is het mij dus niet waard.quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:48 schreef Seikcid het volgende:
Je kunt vaak geweldige seks hebben met die freaks. Je moet alleen zorgen dat ze niet weten waar je woont etc.
Je doet al veel te moeilijk. En ik ben zuinig op mijn privé gegevens.quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:27 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Sorry, maar dat is het mij dus niet waard.
Geheim moeten houden waar je woont, omdat het anders mis kan gaan?
Los daarvan: wie m'n naam weet kan binnen vijf minuten m'n adres en 06-nummer vinden. Dus ik zou het niet eens kunnen tenzij ik onder een valse naam ga daten.
Er zijn meer dan genoeg meiden leuk genoeg voor een avondje seks zonder verdere verplichtingen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:33 schreef -Splash- het volgende:
Of je hebt inderdaad gewoon seks met iemand die je wel leuk vindt? Of denk ik nu heel raar?
Ongetwijfeld, maar vertel je dat ook van tevoren?quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:07 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Er zijn meer dan genoeg meiden leuk genoeg voor een avondje seks zonder verdere verplichtingen.
Ik denk dat dat heel erg er vanaf hangt waar je de vrouw vandaan tovertquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar vertel je dat ook van tevoren?
Ik denk dat 80% van die meiden afhaakt als ze weten dat ze slechts een speeltje voor 1 nacht zijn.
Ik zou het wel vertellen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik denk dat 80% van die meiden afhaakt als ze weten dat ze slechts een speeltje voor 1 nacht zijn.
Of nietquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:19 schreef Silenus het volgende:
Alsof een kerel dat dan gaat vertellen.Komop, niet zo naief dames.
Die snapt ook wel dat hij -als hij het vertelt- kan gaan fluiten naar zijn wip-momentje.
Dat was ook eigenlijk waar ik naartoe wilde... Zo naïef ben ik nou ook weer nietquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:19 schreef Silenus het volgende:
Alsof een kerel dat dan gaat vertellen.Komop, niet zo naief dames.
Die snapt ook wel dat hij -als hij het vertelt- kan gaan fluiten naar zijn wip-momentje.
Wel een klootzak die geneukt heeftquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat was ook eigenlijk waar ik naartoe wilde... Zo naïef ben ik nou ook weer niet
Vertel je het niet, dan ben je wel een flink laffe klootzak
Imho
Yeah!quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wel een klootzak die geneukt heeft
Vertelquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:24 schreef AldoTheApache het volgende:
ik ga hier ook even posten want ik maak ook weer eens dingen mee
quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vertel
Van mijn kant is het weer stil
Ik weet niet wat ik verkeerd heb gezegd, maar mijn mailcontact is ook voorbijkreeg normaal elke dag wel een mailtje, nu niet meer
(ze vond het ook te vroeg om af te spreken blablabla)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Tsja, de vrouw is er zelf bij en het is niet verplicht om meteen met zo'n kerel naar bed te gaan.quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat was ook eigenlijk waar ik naartoe wilde... Zo naïef ben ik nou ook weer niet
Vertel je het niet, dan ben je wel een flink laffe klootzak
Imho
ik heb dat vaak genoeg vooraf verteld. Meestal werd het dan nog vaker dan 1x naaien, maar goed.quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ligt eraan, vaak is het overduidelijk voor beide partijen. Zo niet zou ik het wel laten blijken, lijkt mij wel zo fair.quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Daarom heb ik dus een apart nummer voor het daten.quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:27 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Sorry, maar dat is het mij dus niet waard.
Geheim moeten houden waar je woont, omdat het anders mis kan gaan?
Los daarvan: wie m'n naam weet kan binnen vijf minuten m'n adres en 06-nummer vinden. Dus ik zou het niet eens kunnen tenzij ik onder een valse naam ga daten.
Wat maakt dat je twijfelt?quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:51 schreef GM86 het volgende:
Weer even een snelle update van mijn kant:
Gisteren weer gedate met dezelfde meid (was inmiddels date 4).
Was net als de vorige dates weer erg gezellig en hebben enorme klik.
Merk ook wel een enorme aantrekkingskracht, maar of er echt een relatie in zit???
To be continued...
Nog steeds geen seks na 4 dates, denk ik.quote:
Daar ben ik ook wel benieuwd naar.quote:
Als ik je zo lees, twijfel je vooral of zij een relatie aan wil gaan met jou... Is/wordt ze wel verliefd?quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:41 schreef GM86 het volgende:
[..]
Tot nu toe waren er bij haar verder nog geen gevoelens (niet verliefd). Hoe dat na deze date zit, weet ik nog niet. Haar nog niet echt gesproken na de date, komt morgen of zo wel. Ze zegt ook niet heel snel verliefd te worden, maar hoeveel dates moet je zoiets de tijd geven? Zelf was er bij mij ook geen verliefdheid tot nu toe, al voelde ik me gisteren wel ineens veel meer tot haar aangetrokken dan de dates hiervoor. Wil niet te snel de handdoek in de ring gooien, maar wil ook niet dat we elkaar onnodig lang aan het lijntje gaan houden...
[..]
Doe ik geen uitspraken over
Tja, ik verdien m'n brood met het beter vindbaar maken van bedrijven op internet.quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:41 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Je doet al veel te moeilijk. En ik ben zuinig op mijn privé gegevens.
Wat zijn ze assertief tegenwoordig.quote:zeg thijs
ik ga even hardlopen
ok!
en ik weet niet hoe dat gaat op internet
maar volgens mij moet jij even mijn telefoonnummer vragen
maar dat doe je niet
dus geef ik het
zo ben ik dan wel weer
Geeft het je een goed gevoel?quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:34 schreef Silenus het volgende:
[..]
Wat zijn ze assertief tegenwoordig.
Yep. Ik ben er in ieder geval achtergekomen dat mijn hekel aan onduidelijkheid zwaarder weegt dan mijn trots. Dus gisteren er toch nog maar een appje achteraan gegooid of ze nog zin had om af te spreken, of?quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:34 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Toch nieuwsgierig...heeft het verhaal nog een staartje gekregen?
Ze heeft zich inmiddels uitgeschreven bij Paiq zie ik...quote:Hey...sorry voor de late reactie. Ik denk dat ik aan dat hele daten nog niet toe ben...heb weinig tijd en denk dat ik er gewoon nog niet klaar voor ben omdat ik van alles aan mijn hoofd heb. Sorry dat ik dit nu ineens zo zeg. Heb je vast het verkeerde idee gegeven en had er eerder beter over na moeten denken. Ik vind het jammer want vind je een leuke man...x
Ik vrees woensdag hetzelfde gesprekquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:12 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Yep. Ik ben er in ieder geval achtergekomen dat mijn hekel aan onduidelijkheid zwaarder weegt dan mijn trots. Dus gisteren er toch nog maar een appje achteraan gegooid of ze nog zin had om af te spreken, of?
De signalen waren al niet al te best wist ik, maar ik kreeg vanmorgen bericht terug:
[..]
Ze heeft zich inmiddels uitgeschreven bij Paiq zie ik...
Balen zegquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:12 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Yep. Ik ben er in ieder geval achtergekomen dat mijn hekel aan onduidelijkheid zwaarder weegt dan mijn trots. Dus gisteren er toch nog maar een appje achteraan gegooid of ze nog zin had om af te spreken, of?
De signalen waren al niet al te best wist ik, maar ik kreeg vanmorgen bericht terug:
[..]
Ja, want je was erbij natuurlijk. Ga toch fietsen met je geraaskal man. Malloot.quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:26 schreef firefly3 het volgende:
Als je al snel teveel waarde hecht aan 1 vrouw die je net kent en al je hebben en houden op haar inzet (haar dus meteen al op een voetstuk zet), voelt ze vanzelf die onplezierige druk. Gewoon "relaxt zijn" gaat veel dieper dan de meeste mensen denken.
Nee, maar ik ga er vanuit dat je elkaar niet meer dan 10x hebt gezien en vast niet langer dan een half jaar kent.quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:28 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja, want je was erbij natuurlijk. Ga toch fietsen met je geraaskal man. Malloot.
Oh dear lord, niet dit gewauwel weer.quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:26 schreef firefly3 het volgende:
Als je al snel teveel waarde hecht aan 1 vrouw die je net kent en al je hebben en houden op haar inzet (haar dus meteen al op een voetstuk zet), voelt ze vanzelf die onplezierige druk. Gewoon "relaxt zijn" gaat veel dieper dan de meeste mensen denken.
like I said. Klote is dat. Ook eens gehad. Ach, weet je iig dat ze nog ergens rondlopen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:12 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
[..]
Idd!quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh dear lord, niet dit gewauwel weer.
Wat wil je dan zeggen? Dat hij haar niet op een voetstuk heeft geplaatst?quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh dear lord, niet dit gewauwel weer.
Er valt wat van te leren, anders gebeurd over twee jaar weer exact hetzelfdequote:Op maandag 19 augustus 2013 20:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat jij gewoon lekker in je "eigen" topic moet blijven ipv je deuntje weer op te zeggen.
H_J heeft een vrouw ontmoet die hij erg ziet zitten en graag nog een keer wil zien (goh). Dat is ook waar je naar opzoek bent: iemand waar je enthousiast van wordt, die je beter wilt leren kennen. Volgens jou moet je dan dus een toneelstukje opvoeren of zo? Ik lees ook nergens dat hij haar op een voetstuk plaatst.quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:51 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Wat wil je dan zeggen? Dat hij haar niet op een voetstuk heeft geplaatst?
Af en toe zit er best wat in in wat je zegt. Maar zoals jij reageerde op HJ doe je net of je weet hoe z'n situatie was, hoe het gegaan is, wat hij dacht en hoe hij zich gedroeg. Jij als alwetende kon wel even z'n fouten aangeven. En dat slaat natuurlijk nergens op, want dat weet je gewoon niet.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:08 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Er valt wat van te leren, anders gebeurd over twee jaar weer exact hetzelfdeJe kunt wel in het droomwereldje blijven van "het had zo niet gemoeten", "het lot had het niet zo gewild" en dergelijke, maar het was waarschijnlijk iets subtiel wat eenvoudig te voorkomen was omdat ze eerst wel aangetrokken was (waarschijnlijk begon hij later steeds meer waarde te hechten aan (eind)resultaat ipv te genieten van het moment). Dit leer je niet alleen met "pick up", maar zelfs van sport tot aan sollicitaties heb je het gevaar dat mensen niet meer in het moment leven en daardoor bijv net het doelpunt missen. Het kan me weinig schelen of jullie zoveel mogelijk vrouwen willen of 1 vaste vrouw, maar igg kan het geen kwaad om bewust te zijn van wat er gebeurd is en wat je er eventueel van kunt meenemen -> levenservaring op doen en daadwerkelijk onthouden
![]()
Ik reageerde zo omdat hij verhalen over haar post, de exacte situatie weet ik niet idd en ik was er niet bij. Zodra ik ook teveel praat over 1 meid terwijl ze eigenlijk gewoon een "human being" is, gaan mijn alarm bellen rinkelen en zorg ik ervoor dat ik mezelf niet mindfuck. Ik weet dat je als mens zijnde steeds zenuwachtiger kunt worden als je heel de dag over iemand zit te dagdromen, je hersenen maken dan ook waarheden aan over haar die eigenlijk helemaal niet waar zijn. Je hersenen verbloemen alles waardoor je niet meer je beste zelf kunt zijn met diegene om je heen, de beste zelf die je waarschijnlijk op dag 1 wel was.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Af en toe zit er best wat in in wat je zegt. Maar zoals jij reageerde op HJ doe je net of je weet hoe z'n situatie was, hoe het gegaan is, wat hij dacht en hoe hij zich gedroeg. Jij als alwetende kon wel even z'n fouten aangeven. En dat slaat natuurlijk nergens op, want dat weet je gewoon niet.
Calm down. Ik probeer je alleen te helpen, en ik denk alsnog dat niet al je kansen verkeken zijn. Je kunt over een maand weer een berichtje sturen en gewoon vragen hoe het met haar gaat, de wereld vergaat toch nietquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:24 schreef Hungry_Joe het volgende:
Firefly, je doet me denken aan die andere forum retard, Hiergaanwedan. Destijds kon je geen topic openen of hij had de boel alweer ondergescheten met allerlei rare aannames en ongevraagde adviezen. Ik was een tijdje bang dat als ik de tv zou aanzetten ik hem in het panel van Waku Waku zou zien zitten ten langen leste.
Ik heb gewoon gedate. En dat was ERG leuk. Met iemand waar ik eindelijk eens wat potentie in zag voor meer. Maar je haalt er weer allerlei rare zaken bij met je voetstuk. Dat heb ik nog nooit gedaan, bij niemand. Omdat het juist zo leuk is als dingen gelijk oplopen, je elkaar voedt als het ware. Dan trigger je elkaar.
Je aannames slaan keer op keer als een lul op een drumstel, dat was eerder ook al met wat zij zou zoeken en dat ik er dan niet aan zou voldoen of weet ik veel wat voor poep er uit die dikke duim van je kwam. Als je hersencellen al slapen reageer dan gewoon niet, onderontwikkelde foetus.
Ik kan er zonder in ieder geval.
Waarom wachten ipv nu gewoon vragen?quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:33 schreef Rickario het volgende:
Ook maar even een update: Date sinds vrijdag maar met rust gelaten. Woensdag wanneer ze haar tentamen gehad heeft maar even duidelijkheid proberen te krijgen. Valt zwaar om haar niet even te appen
Dat zegt ie ook niet. Enkel dat ie geen zin heeft in jouw verhalen. Vraag eerst eens, ipv gelijk allerlei statements / verwachtingen neer te gooien.quote:
Volgens mij is hij meer dan duidelijk geweest niet gediend te zijn van je ongevraagde hulp.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:26 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Calm down. Ik probeer je alleen te helpen,
Hij wilt haar toch? Dan kan je beter het beste eruit halen en kijken wat je fout hebt gedaan dan fok als uitlaatklep gebruiken om daarna te kroelen met elkaarquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat zegt ie ook niet. Enkel dat ie geen zin heeft in jouw verhalen. Vraag eerst eens, ipv gelijk allerlei statements / verwachtingen neer te gooien.
Vraag dan eerst wat hij zelf denkt dat het fout is gegaan. Ipv je eigen statements erin te gooien. Vraag eerst waarom.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:29 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hij wilt haar toch? Dan kan je beter het beste eruit halen en kijken wat je fout hebt gedaan dan fok als uitlaatklep gebruiken om daarna te kroelen met elkaarLeuk om de drama in het topic te behouden en voor het leesvoer, maar productief is het niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom zou je een leuke meid opgeven als het misschien met iets kleins op te lossen is? Het probleem zit niet in het logische aspect, maar in haar emotionele gedeelte. Zodra ze ineens haar "Brad Pitt", "Johnny Depp", of wie dan ook waar jij als vrouw helemaal voor valt voor haar heeft, wedden dat ze dan er wel ineens klaar voor is? Dit is zo'n berichtje dat Silenius een paar pagina's terug heeft gepost, "je bent een leuke vrouw maarrr om andere redenen ..... wil ik toch niet verder".quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vraag dan eerst wat hij zelf denkt dat het fout is gegaan. Ipv je eigen statements erin te gooien. Vraag eerst waarom.
En als hij zegt dat zij er blijkbaar niet voldoende inzag of blijkbaar toch geen behoefte aan had, ondanks dat hij een goede kerel is.. dan kan je dat ook eens accepteren.. ipv er vanuit gaan dat je altijd maar iedereen om je vinger kan winden door de juiste acties te nemen. En al zou het zo zijn, dan nog heef tniet iedereen zin om dat op die manier te spelen. Accepteer dat eens.
Nope niet echt. Afgelopen week een "date" gehad die ik heb leren kennen met stappen.quote:
Was het maar zo'n feestquote:
Ze wilde het allemaal even laten bezinken. En wil ook niet te needy over komenquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Waarom wachten ipv nu gewoon vragen?
Ah oke. Tja vaak is dit het begin van het einde....quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:33 schreef Rickario het volgende:
[..]
Ze wilde het allemaal even laten bezinken. En wil ook niet te needy over komen
Ik denk dat hij dat ook wel heeft hoorquote:Op maandag 19 augustus 2013 22:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ah oke. Tja vaak is dit het begin van het einde....
Ik zou zeggen, prima je weet me te vinden en gewoon door leven. Ik zelf ga niet op iemand wachten.
Dat is natuurlijk heel erg personelijk
Jup ik weet het. Al zou ik er geen fuck van snappen na de vorige datequote:Op maandag 19 augustus 2013 22:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ah oke. Tja vaak is dit het begin van het einde....
Ik zou zeggen, prima je weet me te vinden en gewoon door leven. Ik zelf ga niet op iemand wachten.
Dat is natuurlijk heel erg personelijk
Bereid je maar voor op het ergstequote:Op maandag 19 augustus 2013 22:41 schreef Rickario het volgende:
[..]
Jup ik weet het. Al zou ik er geen fuck van snappen na de vorige date
We zien wel. Woensdag helderheid en in het slechtste geval: next.
Ik zeg, goeie reden om naar de kroeg te gaanquote:Op maandag 19 augustus 2013 22:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dat ook wel heeft hoorAlleen kan het soms wel frustrerend zijn
Daar heb ik tegenwoordig geen reden meer voor nodigquote:Op maandag 19 augustus 2013 22:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik zeg, goeie reden om naar de kroeg te gaan
quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:54 schreef Cinderella_Man het volgende:
crea bea hoor
die punt achter tinten is lelijk. Zeg haar dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ja. Daarnaast mag ze wel eens kiezen of ze kapitalen of onderkast gebruikt aan het begin van de regelquote:Op maandag 19 augustus 2013 23:07 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
die punt achter tinten is lelijk. Zeg haar dat.
Reageer met "Helemaal leuk!"quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:07 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Onze Japie wordt grootquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:28 schreef japiedevlugge het volgende:
Wat mijn ervaring is inmiddels dat je zo meer op gevoel gaat en de eindjes eromheen aan elkaar knoopt, ipv eerst tot in de detail te kijken of alles wel bevalt, om vervolgens toch geen klik IRL te hebben.
Ik ook niet, ik ga als ik er zin in heb. Ongeacht de tijd of dagquote:Op maandag 19 augustus 2013 22:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Daar heb ik tegenwoordig geen reden meer voor nodig
Balenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 02:14 schreef GM86 het volgende:
[..]
Het twijfelen en afwachten hoeft al niet meer: ze heeft inmiddels zelf al aangegeven geen gevoelens te hebben en ze denkt dat die er ook niet meer gaan komen. Tevens is ze eigenlijk nog niet echt toe aan een relatie is ze achter gekomen.
Laatste paar pagina's al meedere keren deze reden voorbij zien komen bij de dates. Toch wel een opvallende ontwikkeling. Kan uiteraard redenen hebben, enerzijds vrouwen die net uit relatie zijn, en aangespoord zijn door vrienden om te daten en dit nog niet leuk vinden. Kan ook zijn dat ex in het spel is. Het kan zijn dat ze dategeil zijn puur om het daten, en als het te dichtbij komt deze reden opgeeft.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 02:14 schreef GM86 het volgende:
[..]
Het twijfelen en afwachten hoeft al niet meer: ze heeft inmiddels zelf al aangegeven geen gevoelens te hebben en ze denkt dat die er ook niet meer gaan komen. Tevens is ze eigenlijk nog niet echt toe aan een relatie is ze achter gekomen.
Het is een "beleefde" manier om nee tegen iemand te zeggen zonder hem / haar te kwetsen. Ze leggen dan de schuld bij zich zelf.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:49 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Laatste paar pagina's al meedere keren deze reden voorbij zien komen bij de dates. Toch wel een opvallende ontwikkeling. Kan uiteraard redenen hebben, enerzijds vrouwen die net uit relatie zijn, en aangespoord zijn door vrienden om te daten en dit nog niet leuk vinden. Kan ook zijn dat ex in het spel is. Het kan zijn dat ze dategeil zijn puur om het daten, en als het te dichtbij komt deze reden opgeeft.
Toch vraag je je dan toch af dat het die wending plots krijgt terwijl de dates (mits naar waarheid beschreven) wel top waren met soms zelfs intimiteit. Nu ben ik alweer een jaar van het date circuit af, maar heb nog nooit gehad dat iemand met een dergelijke opmerking mij afwees.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het is een "beleefde" manier om nee tegen iemand te zeggen zonder hem / haar te kwetsen. Ze leggen dan de schuld bij zich zelf.
Maar het is een excuus voor, nee vind je geen relatie materiaal.
Ja daar ga ik inmiddels al wel van uit inderdaad. Dacht dat wat langer rust geen kwaad zou kunnen. dus vandaar. Maar vanochtend appten we nog eventjes. Vanavond gaan we het er eens over hebben. Zal wel een slecht nieuws gesprek wordenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:49 schreef Wicked-Game het volgende:
@Rickario ga maar even van het ergste uit met jouw date, en ik dacht dat je maandag al zou polsen? Waarom nu pas weer woensdag?
Ik weet niet hoor, maar vanavond is PSV-Milan. Als je dat laat schieten voor die trut ben je gewoon echt een softie. En vrouwen willen geen softies. Dus pak je laatste redmiddel aan. Zeg dat je vanavond helemaal niet kunt (je kunt ook echt niet). En zij denkt: hmm wtf, hij is niet meer als was in mijn handen....quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:09 schreef Rickario het volgende:
[..]
Ja daar ga ik inmiddels al wel van uit inderdaad. Dacht dat wat langer rust geen kwaad zou kunnen. dus vandaar. Maar vanochtend appten we nog eventjes. Vanavond gaan we het er eens over hebben. Zal wel een slecht nieuws gesprek worden
Grappig is wel dat een meid die ik ken en waar ik mee whatsappte nu begint aan te dringen op een date. Alsof ze weet wat er speelt. De bloedhond!
Er zijn vast vrouwen die dat leuk vindenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:20 schreef Silenus het volgende:
Vrouwen willen anders ook niets met die lulletjes rozewater die altijd bij PSV op de tribune zitten hoor. Beetje slecht voorbeeld.
Dat vind ik nogal triest gedoe en totaal niet mijn stijl. Nogal kinderachtig.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:17 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar vanavond is PSV-Milan. Als je dat laat schieten voor die trut ben je gewoon echt een softie. En vrouwen willen geen softies. Dus pak je laatste redmiddel aan. Zeg dat je vanavond helemaal niet kunt (je kunt ook echt niet). En zij denkt: hmm wtf, hij is niet meer als was in mijn handen....
Mensen willen signalen wel eens verkeerd opvatten, lees maar eens rond op fok.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:57 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Toch vraag je je dan toch af dat het die wending plots krijgt terwijl de dates (mits naar waarheid beschreven) wel top waren met soms zelfs intimiteit. Nu ben ik alweer een jaar van het date circuit af, maar heb nog nooit gehad dat iemand met een dergelijke opmerking mij afwees.
Je zou toch pas woensdag contact met haar opnemen, na haar tentamen?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:09 schreef Rickario het volgende:
[..]
Ja daar ga ik inmiddels al wel van uit inderdaad. Dacht dat wat langer rust geen kwaad zou kunnen. dus vandaar. Maar vanochtend appten we nog eventjes. Vanavond gaan we het er eens over hebben. Zal wel een slecht nieuws gesprek worden
Grappig is wel dat een meid die ik ken en waar ik mee whatsappte nu begint aan te dringen op een date. Alsof ze weet wat er speelt. De bloedhond!
Ik denk dat het haar dusdanig weinig kan schelen dat ze er zich niet echt zorgen om maaktquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:03 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Je zou toch pas woensdag contact met haar opnemen, na haar tentamen?
Ik weet niet wat voor tentamen het is... maar misschien is zo'n gesprek ervoor niet echt handig... (spreekt uit ervaring).
Tentamen blijkt ze dus donderdag te hebben. Had ik verkeerd onthouden..quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:03 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Je zou toch pas woensdag contact met haar opnemen, na haar tentamen?
Ik weet niet wat voor tentamen het is... maar misschien is zo'n gesprek ervoor niet echt handig... (spreekt uit ervaring).
Wedstrijd is pas 20.45 hequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:15 schreef Silenus het volgende:
Oh ik zie nu pas je PSV-avatar.Rickario, je gaat deze top-wedstrijd toch niet laten schieten voor een avond waarbij een meisje je waarschijnlijk gaat vertellen dat het niets gaat worden?!
Ik zou gewoon voetbal gaan kijken en haar sms'en dat je druk bent vanavond. Of ze je nu vanavond vertelt dat het niets wordt of juist morgen, dat maakt ook niet uit. Heb je iig de wedstrijd niet gemist.
Dan is dit de enige goede reactie:quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:24 schreef Rickario het volgende:
Ik ben er bang voor dat ze de "It's not you, it's me" kaart gaat trekken
"Nobody tells me it's them, not me. If it's anybody, it's me."quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dan is dit de enige goede reactie:
"Ok, it's you"quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:28 schreef Rickario het volgende:
[..]
"Nobody tells me it's them, not me. If it's anybody, it's me."
Je zou die video eigenlijk moeten toesturen op dat soort momentenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
"Ok, it's you"
- "You're damn right it's me!!!"
Prachtig
Dat laatste zat ik in de eerste instantie ook aan te denken in mijn geval, moet zeggen dat ik dit ook nog niet eerder meemaakte op deze manier. Als ze nu haar profiel nog had staan zou dat veelzeggend zijn geweest. Maar dat heeft ze verwijderd. Waardoor ik wel geneigd ben haar te geloven.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het is een "beleefde" manier om nee tegen iemand te zeggen zonder hem / haar te kwetsen. Ze leggen dan de schuld bij zich zelf.
Maar het is een excuus voor, nee vind je geen relatie materiaal.
Klopt. Het is best veelgebruikt hoor, heb het meerdere keren meegemaakt met daten. Zelf geef ik als het er niet inzit het wel aan maar veel mensen vinden dat heel moeilijk volgens mij.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:34 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat laatste zat ik in de eerste instantie ook aan te denken in mijn geval, moet zeggen dat ik dit ook nog niet eerder meemaakte op deze manier. Als ze nu haar profiel nog had staan zou dat veelzeggend zijn geweest. Maar dat heeft ze verwijderd. Waardoor ik wel geneigd ben haar te geloven.
Aan de andere kant; als je écht into iemand bent laat je diegene niet zomaar lopen omdat je er zogezegd niet aan toe zou zijn. Denk ik.
Hier sluit ik mij volledig bij aan.. Niet iedereen durft te zeggen dat ze het niets vinden.. Ik geef het ook aan als ik het niets vind / er geen klik is vanuit mijn kant. Wel zo eerlijk naar de ander toe..quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:44 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Klopt. Het is best veelgebruikt hoor, heb het meerdere keren meegemaakt met daten. Zelf geef ik als het er niet inzit het wel aan maar veel mensen vinden dat heel moeilijk volgens mij.
de wat?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:28 schreef RVDBRDM het volgende:
Ik heb deze smoes ook eens voor mn kiezen gekregen, vlak voor de eerste date. Ondanks dat ze zich niet veel later had uitgeschreven, was het overduidelijk een smoes.
Een aantal weken later kreeg ik namelijk een speeddateverzoek van een dame met dezelfde typische chatnaam. Nu was ze alleen acht jaar ouder (41 ipv 33). Kortom, die had dus een behoorlijk eind zitten liegen over haar leeftijd en durfde dit blijkbaar niet eerlijk te zeggen. Sindsdien haal ik foto's altijd door de catfishcontrole.
http://en.wikipedia.org/wiki/Catfish_(film)quote:
Hm maar eens kijkenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Catfish_(film)
Aanrader voor de internetdaters
Alhoewel je hier wel gevoelig voor moet zijn
Nee, sorry 3 haal ik niet. Dit jaar no?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:43 schreef lasapparaat het volgende:
Heeft iemand hier dezelfde ervaring als mij met datingsites (sorry als het al eerder is gepost).
Ben nu al een poosje lid van Knuz maar elke keer als ik een aantal berichten stuur dan krijg ik misschien in 1 van 10 gevallen wat terug en zelf dan valt het na 2 berichten stil.
Heb al 3x een vriendin gehad en ben echt niet lelijk of socially awkward of zo maar ik snap niet wat ik fout doe. Heb ook niet het idee dat ik creepy overkom of zo in mijn berichten (of stalkerig). En het is nu ook niet zo dat ik de lat belachelijk hoog leg en alleen maar op fotomodellen reageer of zo.
Iemand tips voor berichten? Ik vind het zowieso een raar iets dat mensen niets terugsturen op basis van berichten die ze ontvangen of foto's/informatie die ze zien op een profiel. Maar goed dat zal dan wel een van de valkuilen zijn van zo'n online datingservice...
Vrouwen krijgen over het algemeen echt veel berichtjes. Het hoeft helemaal niet aan de inhoud of vorm van je bericht te liggen. Als ik naar mezelf kijk, wanneer ik een serieus en leuk berichtje krijg geef ik altijd antwoord. Maar er zullen vast dames bij zijn die dat niet doen. De berichtjes van Hey, hoe is ie?? beantwoord ik al lang niet meer, hoe leuk de foto's ook zijn. Is denk ik dus een kwestie van domme pech bij jou. Je kunt ook Paiq eens proberen, is wat luchtiger en je hebt denk ik sneller een date via Paiq.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:43 schreef lasapparaat het volgende:
Heeft iemand hier dezelfde ervaring als mij met datingsites (sorry als het al eerder is gepost).
Ben nu al een poosje lid van Knuz maar elke keer als ik een aantal berichten stuur dan krijg ik misschien in 1 van 10 gevallen wat terug en zelf dan valt het na 2 berichten stil.
Heb al 3x een vriendin gehad en ben echt niet lelijk of socially awkward of zo maar ik snap niet wat ik fout doe. Heb ook niet het idee dat ik creepy overkom of zo in mijn berichten (of stalkerig). En het is nu ook niet zo dat ik de lat belachelijk hoog leg en alleen maar op fotomodellen reageer of zo.
Iemand tips voor berichten? Ik vind het zowieso een raar iets dat mensen niets terugsturen op basis van berichten die ze ontvangen of foto's/informatie die ze zien op een profiel. Maar goed dat zal dan wel een van de valkuilen zijn van zo'n online datingservice...
Dank je voor je reactie, dan zal dat het wel zijn denk ik. Ik moet ook wel zeggen dat mijn berichtjes wss ook niet echt origineel of zo zijn. Maar ik ben zelf dan ook meer van het gewoon afspreken en dan kijken of het klikt. Ik moet me denk ik wat meer aanpassen of zo en wat meer een bepaalde etiquette volgen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:14 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Vrouwen krijgen over het algemeen echt veel berichtjes. Het hoeft helemaal niet aan de inhoud of vorm van je bericht te liggen. Als ik naar mezelf kijk, wanneer ik een serieus en leuk berichtje krijg geef ik altijd antwoord. Maar er zullen vast dames bij zijn die dat niet doen. De berichtjes van Hey, hoe is ie?? beantwoord ik al lang niet meer, hoe leuk de foto's ook zijn. Is denk ik dus een kwestie van domme pech bij jou. Je kunt ook Paiq eens proberen, is wat luchtiger en je hebt denk ik sneller een date via Paiq.
Na ja, er zijn wel wat standaard tips die helpen, staan vaak op de site zelf. De etiquette is inderdaad wat anders, internet is "veilig" maar soms ook wel keihard wat dat betreft. Gewoon jezelf blijven hoor. Als je meer van het afspreken bent is een site als knuz (wat mij betreft) niet de handigste plek. Tenminste, ikzelf heb via knuz echt nooit leuke dates gevonden. Dan kun je misschien beter voor wat laagdrempeligers als Paiq gaan of één van de betaalde sites zoals Relatieplanet.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:19 schreef lasapparaat het volgende:
[..]
Dank je voor je reactie, dan zal dat het wel zijn denk ik. Ik moet ook wel zeggen dat mijn berichtjes wss ook niet echt origineel of zo zijn. Maar ik ben zelf dan ook meer van het gewoon afspreken en dan kijken of het klikt. Ik moet me denk ik wat meer aanpassen of zo en wat meer een bepaalde etiquette volgen.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:14 schreef eefje801 het volgende:
De berichtjes van Hey, hoe is ie?? beantwoord ik al lang niet meer, hoe leuk de foto's ook zijn.
Dat is het dus ook wel. De mannelijke concurrentie is moordend en als je dagelijks een karrenvracht aan dat soort saaie berichten krijgt kan ik me voorstellen dat je geen zak zin meer hebt dat nog te beantwoorden.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:19 schreef lasapparaat het volgende:
Ik moet ook wel zeggen dat mijn berichtjes wss ook niet echt origineel of zo zijn.
is natuurlijk gelul, die openheid en eerlijkheid....quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:06 schreef GM86 het volgende:
Om terug te komen op de vele reacties op mijn update (ga ze niet allemaal quoten):
Ja het is jammer dat er uiteindelijk niet meer in zat, maar bij allebei was er nog geen verliefdheid waarbij zij ook heeft aangegeven dat ze denkt dat dat ook niet meer komt. Verder heeft ze ook diverse redenen genoemd waarom ze nog geen relatie wil dus ik vertrouw haar wel dat ze daar eerlijk en open over is (dat zijn we al die tijd naar elkaar toe geweest).
We lijken er nu gewoon leuk contact aan over te houden en zien wel wat de toekomst brengt wat betreft daten. Zodra er weer wat te melden valt, horen jullie het
Stel je even aan zeg. Hoezo is dat slecht voor je zelfvertrouwen? Niet iedereen kan in je geïnteresseerd zijn, dat is toch geen persoonlijke afwijzing na een handvol dates. Ze kent je nog niet eens goed. Even je wonden likken en verder kijken, het hoort er allemaal bijquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:14 schreef GM86 het volgende:
Wat een optimisme weer hier... Goed voor het zelfvertrouwen (NOT!)
Zal nog eens m'n updates plaatsen...!
waar heb jij het nu over??quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:14 schreef GM86 het volgende:
Wat een optimisme weer hier... Goed voor het zelfvertrouwen (NOT!)
Zal nog eens m'n updates plaatsen...!
Precies. Over twee jaar loop ik vast wel weer een wow-factor type tegen het lijf.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:16 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Stel je even aan zeg. Hoezo is dat slecht voor je zelfvertrouwen? Niet iedereen kan in je geïnteresseerd zijn, dat is toch geen persoonlijke afwijzing na een handvol dates. Ze kent je nog niet eens goed. Even je wonden likken en verder kijken, het hoort er allemaal bij
Ah, dat is de top 3 uit 'hoe poeier ik iemand zo aardig mogelijk af' idd.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:25 schreef Rickario het volgende:
Ok, voorspelbare update van mijn kant![]()
De it's not you, it's me kaart is gespeeld..
- "Ik ben misschien toch wat te snel gegaan"
- "Ik wil geen valse verwachtingen scheppen "
- "Ik heb het de komende tijd te druk"
Jammer maar helaas. De dates waren leuk moet ik maar denken
Ik zit vooral op Fok en The Hun.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:28 schreef Eglesiar het volgende:
Op welke sites zitten jullie eigenlijk?
Ik heb mij gister aangemeld op relatieplanet.nl omdat ik daar een heel schattig meisje zag. Ik een berichtje sturen, helaas geen reactie.
Datingsites dus.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:30 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik zit vooral op Fok en The Hun.
Meende ge dat nou? Wat jammer!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:30 schreef BeamofLight het volgende:
awesome topic, haha lach me te pleuris steeds hier
binnenkort zal ik jullie weer laten meegenieten, I'm afraid.
Balen man! Iedereen hier weet wel hoe het voelt vrees ikquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:25 schreef Rickario het volgende:
De meid waar ik nu contact mee heb reageerde pas na 5 dagen ofzo nadat ik haar een berichtje gestuurd hebt. En zo zijn er best veel mensen die pas een aantal dagen later reageren. ja op Relatieplanetquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:28 schreef Eglesiar het volgende:
Op welke sites zitten jullie eigenlijk?
Ik heb mij gister aangemeld op relatieplanet.nl omdat ik daar een heel schattig meisje zag. Ik een berichtje sturen, helaas geen reactie.
'Ik heb het de komende tijd te druk', dat is toch wel de kutsmoes der kutsmoezen. Beetje respectloos wel.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:25 schreef Rickario het volgende:
Geduld is een schone zaak, niet iedereen zit hele dagen op internetquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:41 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
De meid waar ik nu contact mee heb reageerde pas na 5 dagen ofzo nadat ik haar een berichtje gestuurd hebt. En zo zijn er best veel mensen die pas een aantal dagen later reageren. ja op Relatieplanet
Niet alleen respectloos, die krijgen van mij direct de vraag of ze gewoon toe willen geven dat ze er geen zin meer in hebben.. Met smoezen en excuses hoef je bij mij echt niet aan te komen, we zijn allemaal (bijna danquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
'Ik heb het de komende tijd te druk', dat is toch wel een kutsmoes der kutsmoezen. Beetje respectloos wel.
Zo bedoelde ik het dus idd.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:45 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Geduld is een schone zaak, niet iedereen zit hele dagen op internet
"Ik ben heel brak van het uitgaan"quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:47 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Niet alleen respectloos, die krijgen van mij direct de vraag of ze gewoon toe willen geven dat ze er geen zin meer in hebben.. Met smoezen en excuses hoef je bij mij echt niet aan te komen, we zijn allemaal (bijna dan) volwassen, wees dat ook en handel ernaar.. (sorry, kan hier niet zo goed tegen op deze manier en het gaat niet eens over mijzelf
)
Iets meer uitleg: Vaak meegemaakt en mee gespeeld op deze manier.. Accepteer ik niet langer. Het is graag of niet!
Daar voel ik me dan te goed voor. Laat gaan jongeh zoals Gijp het zegt. Next.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:47 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Niet alleen respectloos, die krijgen van mij direct de vraag of ze gewoon toe willen geven dat ze er geen zin meer in hebben.. Met smoezen en excuses hoef je bij mij echt niet aan te komen, we zijn allemaal (bijna dan) volwassen, wees dat ook en handel ernaar.. (sorry, kan hier niet zo goed tegen op deze manier en het gaat niet eens over mijzelf
)
Iets meer uitleg: Vaak meegemaakt en mee gespeeld op deze manier.. Accepteer ik niet langer. Het is graag of niet!
Begrijpelijke reactie, en inderdaad: Next!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:54 schreef Rickario het volgende:
[..]
Daar voel ik me dan te goed voor. Laat gaan jongeh zoals Gijp het zegt. Next.
Netjes verwoordquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:57 schreef Cue_ het volgende:
Smoezen of niet.. het komt altijd op hetzelfde neer "het wordt niets"
Maybe in de toekomst ooit eens, maar dan ligt het initiatief bij de ander. Simple as that
quote:
quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:07 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Heb gezegd dat ze niet door mijn Fok!-vriendjes test graadmeter is gekomen, zodat ze nooit mijn nieuwe liefde van mijn leven kan wordenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat ja. Daarnaast mag ze wel eens kiezen of ze kapitalen of onderkast gebruikt aan het begin van de regel
Als er vijf zeggen dat ze het te druk hebben, en je verschuift het 1 week, dan is er vast wel 1 die het daadwerkelijk te druk had en nu wel kanquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:47 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
)
Knuz? Bij die naam alleen al krijg ik al braakneigingen. Ik krijg spontaan allemaal libellevrouwen visioenenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:10 schreef lasapparaat het volgende:
Maar eens zon PaiQ profiel aangemaakt, het ziet er op zich wel laagdrempelig en leuk uit. En je hebt direct contact via PM, das ook wel fijn.
Blijf mijn Knuz profiel er wel lekker naast houden.
En dit gaat dan nog echt zoveel kantjes door.quote:Afzender: Victress
Datum: 02-12-2010 om 10:15
Titel: MET VRIENDELIJKE GROETEN..............
Inhoud bericht:
JAMMER DAT JE NIET MEER GEREAGEERD HEBT OP MIJN BERICHTJE, IK WAS GRAAG DE DISCUSSIE MET JE AANGEGAAN.
OMDAT DIT SOORT OVER HET PAARD GETILDE ‘JONGETJES’ ALS JIJ NOG VEEL MOETEN LEREN HEB IK JE TEKST HIER EN DAAR VOORZIEN VAN COMMENTAAR.
NIET OVERAL WANT DAT WAS ME TEVEEL MOEITE, MAAR ALS JE NOG VRAGEN HEBT WAAR IEMAND MET VEEL LEVENSERVARING EN EEN HOGER IQ EN EQ DAN DAT JIJ HEBT ANTWOORD OP ZOU KUNNEN GEVEN: BE MY GUEST!!!
Jouw profiel werkt dit soort reacties ook in de hand. Het blijft slim, zo kun je goed filteren.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:22 schreef Silenus het volgende:
Die zitten er ook op. Knuz is echt heerlijk om te lachen.
Kreeg op mijn profiel ook dit soort berichtjes van libellevrouwen die 40 jaar ouder waren dan ik:
[..]
En dit gaat dan nog echt zoveel kantjes door.Allemaal in capslock uiteraard.
Heb het allemaal bewaard.
Nou, dat krijg je er dus van als je geen reactie stuurt. Een rant van anderhalf uur waar de Beelzebub nog jaloers op zou zijn.quote:Afzender: Victress
Datum: 30-11-2010 om 21:07
Titel: één ding
Inhoud bericht:
Hallo Thijs,
Ik heb heel hard om je profiel zitten lachen!
De meeste dingen zijn oh zo waar, cool, behalve een……… een fulltime moeder hoeft niet per definitie werkeloos te zijn. Er zijn situaties die het noodzakelijk maken dat je er 24/7 voor je kind bent. Het zou dan voor zowel moeder als kind onverstandig zijn om er nog zo nodig een baan bij te nemen, je doet dan zowel haar/hem als jezelf tekort en dat willen we toch niet, wel dan?
Verder veel succes hier!
Groetjes Bernadette
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:37 schreef Cue_ het volgende:
Ik zie Silenus laptop nu echt voor me met een goed georganiseerde mappenstructuur van de diverse websites.. zijn profielen, dan de berichten die verstuurd zijn aan hem door de vrouwen. Eventueel nog zijn/haar reacties erop. Foto-tje erbij geplakt
Hihi.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:37 schreef Cue_ het volgende:
Ik zie Silenus laptop nu echt voor me met een goed georganiseerde mappenstructuur van de diverse websites.. zijn profielen, dan de berichten die verstuurd zijn aan hem door de vrouwen. Eventueel nog zijn/haar reacties erop. Foto-tje erbij geplakt
Ligt eraan hoe graag je het wilt wetenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:42 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Hihi.
Jammer trouwens voor Rickario.
Ennehm.. als het goed is zie ik mn fling zometeen. Alleen wanneer precies en waar is nog niet duidelijk. Volgens mij werkt ie tot 19 uur. Wat zouden jullie doen? Nog even afwachten daarna.. of zelf maar contact opnemen?
Haha, nee. Alleen een paar haatmails van knuz bewaard, en de klassieker met Dolfinbianca natuurlijk. Die lees ik nog wel eens door als ik wil lachen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:37 schreef Cue_ het volgende:
Heb je dan zo'n uitzonderlijk profiel waarin je alle libelle dames in het harnas jaagt? Screenshotje?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:44 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha, nee. Alleen een paar haatmails van knuz bewaard, en de klassieker met Dolfinbianca natuurlijk. Die lees ik nog wel eens door als ik wil lachen.
Voor de rest geen excel-files.
Tja die heb je overal wel zittenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:18 schreef Rickario het volgende:
[..]
Knuz? Bij die naam alleen al krijg ik al braakneigingen. Ik krijg spontaan allemaal libellevrouwen visioenen
It wasn't me!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:01 schreef lasapparaat het volgende:
met een of andere meid uit enschede
Nu woon ik hier zowat al een paar jaar, maar dit zegt me dan weer niks?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:44 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha, nee. Alleen een paar haatmails van knuz bewaard, en de klassieker met Dolfinbianca natuurlijk. Die lees ik nog wel eens door als ik wil lachen.
Voor de rest geen excel-files.
Het kan zijn dat ze een ander gevonden heeft en toen haar profiel had verwijderd.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:01 schreef lasapparaat het volgende:
[..]
Blijft het berichten sturen nog een weekje doorgaan en dan hoor je ineens niks meer van haar en heeft ze haar profiel verwijdert.
Achteraf ben ik dan blij dat ze niet meer reageren want zo'n persoon zou ik zowieso nooit wat mee willen beginnen.
Is ook van best wel lang geleden. Toen wilde ik van Relatieplanet af, zag ik haar profiel, paste ik mijn profiel aan op die van haar...en stuurde toen een reactie. Even in spoilers anders wordt het zo superlang.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:05 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nu woon ik hier zowat al een paar jaar, maar dit zegt me dan weer niks?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn profiel wat ik toen even op haar had toegespitstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou, reactie dus naar haar:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kreeg terug:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn reactie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haar reactie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet op gereageerd, kreeg ik nog een berichtje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen nog een reactie van mij:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou, toen kreeg ik me toch een hilarische reactie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer op gereageerd, vond dat de grap wel lang genoeg had geduurd..
Kreeg ik daarna toch nog dit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen lezen als je niks te doen hebt!
Gourmetten of steengrillen?![]()
Ik ga zo toch even in een dampend bad, de koorts helpen uitzweten, dus dat komt wel goed. Recensie volgt nog!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:14 schreef Silenus het volgende:
[..]
Alleen lezen als je niks te doen hebt!It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!![]()
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:14 schreef Silenus het volgende:
Natuurlijk kijk ik ook soaps, vooral As the world turns, Dallas, Onderweg naar morgen, GTST, Married with children, Dr. Drake Ramore, The hills belong to us en 'what kind of stupid idiot are you'..
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Hahahaha.
Eerst dacht ik... dat meisje speelt dat ook gewoon joh.
Later dacht ik... nee... zal wel echt zijn.![]()
Genoeg mensen die zo zijn..e n ook een partner vinden. Helaas niet in Silenus.. vond het nog wel match made in heavenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:23 schreef Kekaa het volgende:
Hahahaha.
Eerst dacht ik... dat meisje speelt dat ook gewoon joh.
Later dacht ik... nee... zal wel echt zijn.![]()
![]()
![]()
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
hehe, vind ze ook wel leuk zo samenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Genoeg mensen die zo zijn..e n ook een partner vinden. Helaas niet in Silenus.. vond het nog wel match made in heaven![]()
@ Thijs...
Jij hebt zin man....
Ik zou allang afgehaakt zijn bij het eerste bericht.....
I may not be your first, but to be your last would be perfect.....![]()
Toch is het dan een beetje fatsoen om dit iig aan te geven. Ik weet niet hoe andere mensen denken hoe de wereld in elkaar zit maar ik zou dit soort dingen dus altijd melden als ik al met iemand "bezig" was. Ze hoeven van mij echt niet op elk bericht te reageren, maar als je al zo lang met elkaar bezig bent vind ik het toch wel onfatsoenlijk om zo ineens niets meer van je te laten horen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:09 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het kan zijn dat ze een ander gevonden heeft en toen haar profiel had verwijderd.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: