abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130129160

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

PUA-adventures, ook graag niet in dit topic. Nobody cuuuuuuuurrrrrrrrrrrs.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*

Sommige mannen houden van skinny vrouwen. Maar vrees niet chubbies. Als je een lief koppie hebt, zijn er ook mannen die jou willen douwen. Zoveel mannen zoveel voorkeuren. We hoeven het er niet weer over te hebben.
"Once you know what the question actually is, you'll know what the answer means."
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 13:46:55 #2
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_130129262
Leuk topic :o
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 13:50:24 #3
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_130129375
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 13:46 schreef GwaiLow het volgende:
Leuk topic :o
Waar? :o
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 13:53:28 #4
179002 GwaiLow
pi_130129487
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 13:50 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Waar? :o
Geen idee, ik zeg maar wat ^^, Leuk dat mensen hier fijn kunnen daten.
pi_130135958
Ik heb over een maand een date die niet bepaald in de omgeving is. In Litouwen :)

Ik moet nog wat vakantiedagen opmaken en heb daarom een citytrip naar Riga en Vilnius in elkaar gezet. Via OkCupid m'n gids geregeld voor Vilnius. Ik probeer voor Riga ook nog een schone Letse gids te strikken. Ben benieuwd. Er is best veel keuze in die hoek, dus heb er wel vertrouwen in. Toch wel handig, zo'n internationale datingsite :)
pi_130135995
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 17:15 schreef RVDBRDM het volgende:
Ik heb over een maand een date die niet bepaald in de omgeving is. In Litouwen :)

Ik moet nog wat vakantiedagen opmaken en heb daarom een citytrip naar Riga en Vilnius in elkaar gezet. Via OkCupid m'n gids geregeld voor Vilnius. Ik probeer voor Riga ook nog een schone Letse gids te strikken. Ben benieuwd. Er is best veel keuze in die hoek, dus heb er wel vertrouwen in. Toch wel handig, zo'n internationale datingsite :)
Damn wat klinkt dit fout :')
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 17:17:30 #7
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_130136036
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 17:16 schreef Rickario het volgende:

[..]

Damn wat klinkt dit fout :')
Hehe ja, een beetje als de AH Boodschappenservice
pi_130136522
Nou ja.

Ik kan wel weer met de onvermijdelijke Lonely Planet door de stad gaan struinen, maar ik vind het meestal pas echt leuk worden als je met locals in contact komt. Dat komt er alleen bij niet altijd even gemakkelijk van. Het leek me wel eens interessant om het op deze manier te doen. Ik zie het verschil niet zo met online een date proberen te regelen eigenlijk.
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 17:37:20 #9
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_130136698
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 17:32 schreef RVDBRDM het volgende:
Nou ja.

Ik kan wel weer met de onvermijdelijke Lonely Planet door de stad gaan struinen, maar ik vind het meestal pas echt leuk worden als je met locals in contact komt. Dat komt er alleen bij niet altijd even gemakkelijk van. Het leek me wel eens interessant om het op deze manier te doen. Ik zie het verschil niet zo met online een date proberen te regelen eigenlijk.
Joh, neem het niet te serieus allemaal. Leuk toch, veel plezier alvast
pi_130136731
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 17:32 schreef RVDBRDM het volgende:
Nou ja.

Ik vind het een briljant idee, maar zou zelf denk ik toch iets via couchsurfing.org gedaan hebben
Hoewel, ik ook hoor dat daar ook gewoon gedate word. Mij alleen nog nooit gebeurd
"Once you know what the question actually is, you'll know what the answer means."
pi_130137772
Oh ja, couchsurfing.org. Ik heb daar geloof ik een half account, maar er staat me zoiets bij dat je moet betalen om daar ook echt wat mee te kunnen doen. Ik zou het best tof vinden om af en toe iemand over de vloer te hebben, maar zelf ben ik de budgetonderkomens onderhand wel een beetje ontgroeid. Een hostel kom ik bij voorkeur niet meer, laat staan dat ik bij een vreemde op de bank ga slapen.

Dus dan is Okcupid voor mij wel een aardig alternatief. Ben er in m'n bericht ook eerlijk in. Ik wil gewoon een leuke tijd hebben met locals, een relatie zoek ik bij voorkeur wat meer in m'n eigen buurt.
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 18:13:20 #12
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_130138073
Super idee man. Ga binnenkort waarschijnlijk paar dagen naar Tallinn. Ook maar eens een blondje van te voren regelen ipv ter plekke.
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 19:10:47 #13
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_130140090
Inderdaad een geniaal idee! Overigens wordt via couchsurfing ook altijd superveel geketst. Daten kun je het ook weer niet noemen.
Gourmetten of steengrillen?
pi_130140769
Dammit, wat valt het zwaar om date een paar dagen met rust te laten :')
pi_130141167
quote:
8s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 19:30 schreef Rickario het volgende:
Echt wel.. Ken het.. :'(
pi_130142756
He wat lastig Rickario.. Toch heel belangrijk haar echt even te laten.. Anders kan je het sowieso vergeten!

Clicks, :'( Balen!!
pi_130143061
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 20:21 schreef Sannne het volgende:
He wat lastig Rickario.. Toch heel belangrijk haar echt even te laten.. Anders kan je het sowieso vergeten!

Jup, m'n streven is tot maandag niks te sturen :')
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 20:33:19 #18
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_130143174
quote:
8s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 19:30 schreef Rickario het volgende:
Jup ;(
pi_130143350
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 20:21 schreef Sannne het volgende:

Kan iemand mij dat toelichten? Hoe zit dat dan precies? :')
I'm willing to accept life on life's terms. But I'm not willing to allow anybody to dictate to me what those terms are.
pi_130148432
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 20:37 schreef nadepauze het volgende:

[..]

Kan iemand mij dat toelichten? Hoe zit dat dan precies? :')
Nee, dat is geheim
pi_130150982
Hier min of meer hetzelfde. Paar weken terug een Paiqster leren kennen, afgesproken en er een hele leuke avond mee gehad. Beide waren we van mening dat het voor herhaling vatbaar was, maar hadden wel de grootste moeite om die tweede date voor elkaar te krijgen. Het is wat lastig om een oppas te regelen zei ze, zeker nu de helft van haar sociale omgeving op vakantie is.

Uiteindelijk kwam die tweede date er wel en werd het een soort tuindate bij haar. Groter succes dan de vorige date nog zelfs :7 Mensen die hier al wat langer meelezen weten dat ik als een soort talentscout naar de ''wow-factor'' (sic) zoek. Wat voor mij - kort door de bocht - zo'n beetje wil zeggen of ik het als materiaal zie voor meer. Nou, die is er. Misschien wel de de eerste Paiqster waarbij ik dat heb in de twee jaar dat ik daar actief ben.

Leuk allemaal, maar het blijkt godsonmogelijk om er een derde date mee te fixen. Ze lijkt (of leek) enthousiast genoeg, maar er is wederom dat probleem van geen oppas hebben. Komt bij dat het initiatief nogal aan mijn kant lijkt te liggen en ik haar eens een aantal dagen afwachtte. Deed ik eerder al eens en toen begon ze me vol interesse te appen. Nu dus niet, terwijl er een nieuw datevoorstel - van mij uit - bij haar ligt van een paar dagen terug. Is in ieder geval niet meer op gereageerd.

In de tussentijd is ze nog wel actief op Paiq en heeft ze daar nieuwe foto's erbij gezet. Niet het beste signaal wat je krijgen kunt, me dunkt. Enfin, het balletje ligt bij haar nu en ik verdom het ook echt om die nóg een keer te spelen. Benieuwd of ik er nog wat van ga horen, maar ik heb mijn twijfels. ;(
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_130161770
Ze zoekt wss of een badass mother fucker, of een vader figuur. Als je geen van beiden bent...
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_130161925
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 23:32 schreef Hungry_Joe het volgende:
lang verhaal... Even ingekort..
Ik heb exact hetzelfde meegemaakt en uiteindelijk de boel maar laten gaan.. Is energie steken in een bodemloze put.. Als je geluk hebt komt ze nog met een reactie, maar ik vrees van niet..
pi_130161999
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 12:31 schreef firefly3 het volgende:
Ze zoekt wss of een badass mother fucker, of een vader figuur. Als je geen van beiden bent...
Misschien moet ik meer in transcendent state met de inner core komen en haar level cap grinden tot max attention scale output met armor bonus ja. Heb je helemaal gelijk in, thanks! 8-)
pi_130162035
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 12:39 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Ik heb exact hetzelfde meegemaakt en uiteindelijk de boel maar laten gaan.. Is energie steken in een bodemloze put.. Als je geluk hebt komt ze nog met een reactie, maar ik vrees van niet..
Nou ja, we zullen zien. Ik blijf er niet achteraan hobbelen natuurlijk.
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 12:57:43 #26
242666 BeamofLight
pi_130162273
Wordt niks HJ. We weten allebei dat als je into the other bent, dat een date altijd wel te fixen is.

Of ze geilt op je aandacht, hard-to-get speelt of whatever: dit wordt 'r niet
pi_130162382
Godverdomme zeg. En ik vind 'r nog echt leuk ook. Zul je net zien dat het dan weer fucked up uitpakt voor mij.
pi_130162383
Zijn er ook nog positieve verhalen? :P
pi_130162485
Wachten tot dinsdag....
Ik kwam mn fling donderdag nog wel even tegen. Zegt ie: Hee, we hebben dinsdag pas afgesproken.
Hij zat in de kroeg in te drinken voor Lowlands met een vriend. En ik was met vriendinnen naar de kermis geweest, en we zaten op het terras.

Niet echt heel spannend dus.
pi_130162539
En ohja, gisteravond met aangeschoten kop toch date geappt of ze toevallig ook op stap was |:(
Nog wel een leuk whatsapp gesprek gehad en gelukkig geen voorstel gedaan voor een volgende date :')

Dus nu maar weer opnieuw een paar dagen met rust laten :')
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 13:13:08 #31
242666 BeamofLight
pi_130162542
quote:
9s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 13:04 schreef Hungry_Joe het volgende:
Godverdomme zeg. En ik vind 'r nog echt leuk ook. Zul je net zien dat het dan weer fucked up uitpakt voor mij.
Ik zou dan denken: "hoe vaak is het wel niet andersom geweest"
pi_130162593
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 13:13 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Is ook wel zo, maar toch. Zou mooi zijn als het een keer gelijk opging als het ware.
pi_130163622
Ik heb mij pasgeleden in laten schrijven op één op andere datingsite, gewoon om te kijken wat het was... en daar ging het fout. ;( een dag later begon een meisje mij berichten te sturen en van het één kwam het ander: ik word nu continu gewhat'sappt, heel de dag door. En ik ben te aardig of te laf om het af te kappen.
Een beetje chatten en berichtjes sturen vind ik leuk, maar zo 24/7 is doodvermoeiend.
Ik denk dat datingsites niks voor mij zijn.
I've sailed the seven seas,
I've climbed the mountains high,
I've crossed the endless plains,
But still the search goes on.
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 14:04:46 #34
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_130163706
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 17:15 schreef RVDBRDM het volgende:

Ik vind het echt een top idee!
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_130163722
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 14:01 schreef Eglesiar het volgende:
Ik heb mij pasgeleden in laten schrijven op één op andere datingsite, gewoon om te kijken wat het was... en daar ging het fout. ;( een dag later begon een meisje mij berichten te sturen en van het één kwam het ander: ik word nu continu gewhat'sappt, heel de dag door. En ik ben te aardig of te laf om het af te kappen.
Een beetje chatten en berichtjes sturen vind ik leuk, maar zo 24/7 is doodvermoeiend.
Whahaha :D (sorry :@).
pi_130163742
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 13:15 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Is ook wel zo, maar toch. Zou mooi zijn als het een keer gelijk opging als het ware.
De heilige graal van het (online) daten
pi_130163895
quote:
Je kan toch gewoon zeggen dat ze even moet dimmen?
En als ze doorgaat kun je haar toch gewoon blokkeren?
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 14:13:50 #38
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_130163951
Daten, daten , ik heb een week of zo niet echt actief meer gekeken desondanks is er ineens een dame uit de buurt die pannekoeken en een koffie wil ... straks even kijken wanneer ik wat tijd heb :) ondertussen als bezigheidstherapie mijn meubelen aan het afschuren en aan het wit lakken. Als ik dan nog eens een date heb, heb ik ten minste een fris en net interieur hier in huis. Mijn ex had nogal royaal een loft gemaakt van mijn woning na haar vrijwillig vertrek. Dus in der tijd via via een eetkamer gekocht. Vol eik en zo retro dat zelfs hipsters het ouderwets vonden :) voor de liefhebbers ...

http://forum.fok.nl/topic/1838823
Minds are like parachutes, they work best when open!
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 14:16:58 #39
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_130164032
quote:
quote:
De "Hey jij hebt presies niet veel te doen op een dag he? wat zijn zoal je hobbies of wat houdt je bezig in het leven?" doet de meeste al een beetje inzien van hmzzz ... heb je een volhardster die dan nog whatsapped of of zo ... "Ik vind het wel belangrijk dat ieder ook een eigen leven heeft in een relatie, niet de hele tijd aan mekaar plakken." kan de boel nog even verduidelijken. Aangezien vrouwen superieure, gevoelsmatige mensen beweren te zijn kan het bijna niet anders da werken. Uit eigen ervaring ... werkt best wel :)
Minds are like parachutes, they work best when open!
pi_130164139
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 14:11 schreef Rickario het volgende:

[..]

Je kan toch gewoon zeggen dat ze even moet dimmen?
En als ze doorgaat kun je haar toch gewoon blokkeren?
Dat vind ik dan weer zo hard, dat past ook niet bij me. Ze is verder wel aardig hoor, dus ik wil haar ook goed behandelen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 14:16 schreef HaerdenC het volgende:

[..]

[..]

De "Hey jij hebt presies niet veel te doen op een dag he? wat zijn zoal je hobbies of wat houdt je bezig in het leven?" doet de meeste al een beetje inzien van hmzzz ... heb je een volhardster die dan nog whatsapped of of zo ... "Ik vind het wel belangrijk dat ieder ook een eigen leven heeft in een relatie, niet de hele tijd aan mekaar plakken." kan de boel nog even verduidelijken. Aangezien vrouwen superieure, gevoelsmatige mensen beweren te zijn kan het bijna niet anders da werken. Uit eigen ervaring ... werkt best wel :)
Thanks, dat is een redelijk subtiele manier. Eens even uitproberen! :)
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 14:21:48 #41
179002 GwaiLow
pi_130164170
quote:
Het is natuurlijk onzin dat omdat een meisje je de hele dag door watsappt, dat een datingsite dan niks voor jou is. Zo'n type meisje kan je ook in de kroeg tegen komen of waar dan ook.
pi_130164184
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 14:20 schreef Eglesiar het volgende:

[..]

Dat vind ik dan weer zo hard, dat past ook niet bij me. Ze is verder wel aardig hoor, dus ik wil haar ook goed behandelen.

[..]

Thanks, dat is een redelijk subtiele manier. Eens even uitproberen! :)
Er is toch niets hard aan om te vragen of het misschien een tikkie minder kan? Waarom overal zo omheen draaien?
pi_130164256
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 14:22 schreef Rickario het volgende:

[..]

Er is toch niets hard aan om te vragen of het misschien een tikkie minder kan? Waarom overal zo omheen draaien?
Ik snap je punt Rickario, alleen is niet iedereen fan van directheid... Sommige schrikt dat nogal af.. * weethetevennietmeer has been there, done that, didn't get the T-shirt
pi_130164321
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 14:24 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Ik snap je punt Rickario, alleen is niet iedereen fan van directheid... Sommige schrikt dat nogal af.. * weethetevennietmeer has been there, done that, didn't get the T-shirt
Tsja als zoiets al afschrikt weet ik al dat het niet m'n type is. :@
Kom op, het is geen grove belediging ofzo.
pi_130164598
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 14:27 schreef Rickario het volgende:

[..]

Tsja als zoiets al afschrikt weet ik al dat het niet m'n type is. :@
Kom op, het is geen grove belediging ofzo.
Klopt als een bus, gewoon iets van zeggen als het je niet zint..
pi_130164617
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 12:44 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Misschien moet ik meer in transcendent state met de inner core komen en haar level cap grinden tot max attention scale output met armor bonus ja. Heb je helemaal gelijk in, thanks! 8-)
Ipv het weg te grappen zou je serieus kunnen gaan nadenken of je wel een vader figuur bent of een daadwerkelijke klootzak. De massa zit toch ergens tussenin waardoor ze toch weer verder kijkt op paiq.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_130164641
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 14:41 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ipv het weg te grappen zou je serieus kunnen gaan nadenken of je wel een vader figuur bent of een daadwerkelijke klootzak. De massa zit toch ergens tussenin waardoor ze toch weer verder kijkt op paiq.
Je bent wie je bent, je voordoen als een ander heeft weinig zin, de waarheid over hoe je bent, komt toch wel boven tafel.. Het is graag of niet..
pi_130164697
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 14:43 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Je bent wie je bent, je voordoen als een ander heeft weinig zin, de waarheid over hoe je bent, komt toch wel boven tafel.. Het is graag of niet..
Dat is zeker waar, maar het is wel belangrijk voor jezelf te weten wat je wilt. Wil je daadwerkelijk een kind hebben ineens? Of doe je het alleen voor de seks? Een middenweg is vaak niet echt mogelijk met een vrouw met een kind, je moet ze allebei nemen als je er echt wat van wilt maken, of je doet het gewoon voor de seks.
pi_130164778
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 14:46 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dat is zeker waar, maar het is wel belangrijk voor jezelf te weten wat je wilt. Wil je daadwerkelijk een kind hebben ineens? Of doe je het alleen voor de seks? Een middenweg is vaak niet echt mogelijk met een vrouw met een kind, je moet ze allebei nemen als je er echt wat van wilt maken, of je doet het gewoon voor de seks.
Dat is wel prettig om het voor jezelf duidelijk te hebben. Naarmate je ouder wordt is de kans met een (toekomstige) partner met kinderen groter. Ik persoonlijk zit daar niet op te wachten, heb nog niet zoveel met kinderen namelijk. Daar kom ik eerlijk voor uit..

Zullen we weer terug gaan naar de oorspronkelijke intentie van dit topic: Ervaringen!
pi_130164936
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 14:50 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Dat is wel prettig om het voor jezelf duidelijk te hebben. Naarmate je ouder wordt is de kans met een (toekomstige) partner met kinderen groter. Ik persoonlijk zit daar niet op te wachten, heb nog niet zoveel met kinderen namelijk. Daar kom ik eerlijk voor uit..

Zullen we weer terug gaan naar de oorspronkelijke intentie van dit topic: Ervaringen!
Naja als er niet van geleerd wordt dan gebeurd over twee jaar weer exact precies hetzelfde omdat ze alweer niet door heeft wat zijn intenties zijn, en krijg je een kopie van heel het verhaal ;) Zonde om weer zo'n leuke vrouw te moeten mislopen door zoiets.
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 14:59:18 #51
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_130164970
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 14:46 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Als je had opgelet zou je weten dat HJ zelf ook een kind heeft.
pi_130164999
FFfuuu, een maand geleden had ik goed contact met een leuke meid die een date toch wilde afhouden omdat ze toch nog aan haar ex dacht :')

Juist nu op dit moment begint ze ineens hele gesprekken en wil ze daten |:(
pi_130165014
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 14:59 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Als je had opgelet zou je weten dat HJ zelf ook een kind heeft.
Maar dan kan het nog steeds onduidelijk zijn voor haar of hij het alleen voor de fun doet of haar kind er ook bij wilt betrekken en serieus wat wilt.
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 15:07:40 #54
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_130165122
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 15:01 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Maar dan kan het nog steeds onduidelijk zijn voor haar of hij het alleen voor de fun doet of haar kind er ook bij wilt betrekken en serieus wat wilt.
Dan had ze dat wel gezegd lijkt me.
pi_130165146
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 15:07 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Dan had ze dat wel gezegd lijkt me.
Daar gaat het nu vaak mis.. Veel dingen worden niet gezegd en/of bespreekbaar gemaakt..
pi_130165164
En een date inclusief de kinderen? Of is zoiets not done? Of pas iets voor veeeeeeeeeel later?

Trouwens, paiq ervaringen: gisteren gechat met een nieuwe match. Alleen vond ik em niet echt een match. Hij dacht daar anders over. Ik vind dat je via internet best al wel een eerste klik kunt hebben. Is die er niet, dan hoef ik diegene in het echt ook niet te ontmoeten. (in het echt kan ik namelijk ook gewoon mensen ontmoeten, en met iedereen afspreken die ik 'zie' op internet kost me teveel tijd denk ik zo). En het kan best zou zijn dat er in het echt geen klik is. Dat is dan jammer.
Hij vond dat een internetklik niet kon. Zoiets kon pas in het echt.
pi_130165168
En sommige dingen gebeuren ook onbewust.
pi_130165230
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 15:09 schreef Kekaa het volgende:
En een date inclusief de kinderen? Of is zoiets not done? Of pas iets voor veeeeeeeeeel later?

Trouwens, paiq ervaringen: gisteren gechat met een nieuwe match. Alleen vond ik em niet echt een match. Hij dacht daar anders over. Ik vind dat je via internet best al wel een eerste klik kunt hebben. Is die er niet, dan hoef ik diegene in het echt ook niet te ontmoeten. (in het echt kan ik namelijk ook gewoon mensen ontmoeten, en met iedereen afspreken die ik 'zie' op internet kost me teveel tijd denk ik zo). En het kan best zou zijn dat er in het echt geen klik is. Dat is dan jammer.
Een internet klik herken ik wel, met sommige heb je deze wel, met andere nauwelijks of niet.. Dan is het ook snel klaar..
pi_130165490
Ik vraag me toch telkens af waar jullie dan zolang over chatten. Veel dingen interesseren me totaal niet eigenlijk, en als ik vraag naar werk (wat ik ook echt leuk vind om te weten), is het meteen al zo standaard. Bij ontmoeten van mensen in het echt zijn er vaak veel meer dingen waar je op in kan haken. Via de chat is het heel straight forward vind ik.
B.v. je ziet een mooie foto, leeftijd is goed, locatie ook. En dan? Hey alles goed? of Leuk foto! Of wat? Iemand tips? ):O
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 15:26:10 #60
242666 BeamofLight
pi_130165531
quote:
15s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 15:24 schreef schermafbeelding het volgende:
Ik vraag me toch telkens af waar jullie dan zolang over chatten. Veel dingen interesseren me totaal niet eigenlijk, en als ik vraag naar werk (wat ik ook echt leuk vind om te weten), is het meteen al zo standaard. Bij ontmoeten van mensen in het echt zijn er vaak veel meer dingen waar je op in kan haken. Via de chat is het heel straight forward vind ik.
B.v. je ziet een mooie foto, leeftijd is goed, locatie ook. En dan? Hey alles goed? of Leuk foto! Of wat? Iemand tips? ):O
Als je niet verder komt dan willen weten waar ze werkt, kun je er beter gelijk mee stoppen
pi_130165536
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 15:09 schreef Kekaa het volgende:

Lijkt mij absoluut not done. Je wil toch weten of het met je date klikt? Daarna kunnen de kinderen er wel bij. Al zou ik zelf nooit beginnen met daten met iemand die al kinderen heeft. Maarja, als je ouder bent ligt dat misschien wat anders.

Wat betreft die 'internet klik' ben ik best hard. Als het een standaardgesprekje blijft block ik al vrij snel :')

quote:
15s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 15:24 schreef schermafbeelding het volgende:
De beste gesprekken zijn gesprekken die met de meest random onderwerpen beginnen is mijn ervaring. Gewoon flink wat ouwehoeren. Serieuze onderwerpen kunnen later wel
pi_130165605
quote:
0s.gif [b]Op zaterdag 17 augustus 2013 15:26 schreef

[..]

De beste gesprekken zijn gesprekken die met de meest random onderwerpen beginnen is mijn ervaring. Gewoon flink wat ouwehoeren. Serieuze onderwerpen kunnen later wel
Klopt. Maar als je nauwelijks info hebt (alleen een foto en leeftijd), vind ik het nog behoorlijk creatief om iets volslagens random erin te gooien.
Daarom vroeg ik, tips? ;)
pi_130165657
quote:
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 15:26 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Als je niet verder komt dan willen weten waar ze werkt, kun je er beter gelijk mee stoppen
Snap ik. Natuurlijk wil ik dat wel weten, maar het lijkt soms of ik een interview afneem 8)7 Hoe pak jij dat aan
pi_130165702
Het moet een beetje vanzelf gaan denk ik? Ergens beginnen... kan gewoon standaard zijn, hoe gaat het, wat doe je, vakantie? blabla.. en van daaruit rol je vanzelf in iets anders. Zo niet... dan zal het ook wel niet veel zijn denk ik.
pi_130165799
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 15:29 schreef schermafbeelding het volgende:

[..]

Klopt. Maar als je nauwelijks info hebt (alleen een foto en leeftijd), vind ik het nog behoorlijk creatief om iets volslagens random erin te gooien.
Daarom vroeg ik, tips? ;)
Creatief denken ^O^
- Slechte grappen maken
- Elkaar een beetje afzeiken op een niet te serieuze manier
- Soms een beetje risico nemen
- Inhaken op iets wat ze zegt
- Iets vragen over een bepaalde foto

Zo kom je op de meest weirde gespreksonderwerpen uit. En dat vindt iedereen leuk aangezien iedereen al doodgegooid wordt met die standaard gesprekjes.
Als het dan lekker loopt kun je altijd nog wel dingen bespreken die er toe doen.
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 15:40:30 #66
402989 japiedevlugge
weer die clown en die acrobaat
pi_130165902
Beetje vanzelf inderdaad, en je moet ook een beetje in een assertieve mood zitten, ik dan tenminste. Als je al net even te lang hebt lopen fokken ofzo en je zit sloom achter je computer en gaat paiq maar is even checken dan komt er ook niet veel van een spannend gesprek terecht.
Grijp ze!
pi_130165942
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 15:40 schreef japiedevlugge het volgende:
Beetje vanzelf inderdaad, en je moet ook een beetje in een assertieve mood zitten, ik dan tenminste. Als je al net even te lang hebt lopen fokken ofzo en je zit sloom achter je computer en gaat paiq maar is even checken dan komt er ook niet veel van een spannend gesprek terecht.
Eerst een fles whiskey opzuipen dus :P
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 15:45:43 #68
242666 BeamofLight
pi_130166026
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 15:31 schreef schermafbeelding het volgende:

[..]

[..]

Snap ik. Natuurlijk wil ik dat wel weten, maar het lijkt soms of ik een interview afneem 8)7 Hoe pak jij dat aan
Ik denk dat je van mij beter geen advies kunt krijgen
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 16:14:06 #69
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_130166729
quote:
Waar praat je over als je iemand voor het eerst ontmoet op BV een verjaardag, of weet ik veel waar.
Dat veranderd namelijk niks aan on of off line gesprek.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_130168647
Juist de gesprekken die zomaar vanzelf lopen, dat je 2 uur later op de klok kijkt en niet kan geloven dat het zo laat is zijn het leukst. Niet bij nadenken dus...
Als ik teveel moet zoeken naar onderwerpen klik ik vaak al weg.
pi_130169442
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 17:18 schreef Sannne het volgende:
Juist de gesprekken die zomaar vanzelf lopen, dat je 2 uur later op de klok kijkt en niet kan geloven dat het zo laat is zijn het leukst. Niet bij nadenken dus...
Dat dus :7
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 21:11:39 #72
62687 Ajaxfan
Look out for me
pi_130175914
Bij mij is het geëindigd met dat ik meer een vriend was dan dat er gevoel in het spel was. Vervelend maar gelukkig wel duidelijk.
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *
pi_130181737
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 14:57 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Naja als er niet van geleerd wordt dan gebeurd over twee jaar weer exact precies hetzelfde omdat ze alweer niet door heeft wat zijn intenties zijn, en krijg je een kopie van heel het verhaal ;) Zonde om weer zo'n leuke vrouw te moeten mislopen door zoiets.
Gast, doe me een lol en ga lekker in je sneue PUA-topic bovenop je sinaasappelkistje staan prediken. Je weet werkelijk geen reet van wat er wel of niet tussen ons besproken is en slaat de plank zo finaal mis hier dat ik eigenlijk twijfel of ik het nu vermakelijk of irritant moet vinden.

Ik neig naar het laatste trouwens. Je hoeft me echt niet te vertellen wat ik wel of niet moet doen waar het mijn dates betreft namelijk, ik red me prima en zit niet op je hemeltergende ''advies'' te wachten. Drol.
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 23:36:34 #74
408327 GM86
Geocacher & Music Addict
pi_130181823
quote:
Sluit ik me bij aan! Met de meid waarmee ik nu date, liep het ook allemaal vanzelf. Klikte goed en met dates klikte het dus ook prima. Eerste gesprek waren we ook ineens 2,5 uur verder en het was dat het bedtijd was, anders had het gesprek nog langer geduurd.
GerardM86
Decoratie voor goede doel: www.charlily.nl
pi_130185771
quote:
9s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 13:04 schreef Hungry_Joe het volgende:
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 13:13 schreef BeamofLight het volgende:

Zie hier de essentie van internetdating...

Ik denk soms dat in een goede relatie een persoon de wow-factor voor de ander moet hebben, en de ander genoegen neemt met net geen wow-factor maar dit compenseert met alle goede dingen die meekomen met het feit dat zijn/haar partner de wow-factor voor hem/haar heeft.
pi_130189076
Vind ik iemand leuk, moet ik die ook nog op date gaan vragen ;( Het kostte al moeite om haar Facebook te vragen :')
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
pi_130191784
quote:
13s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 23:34 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Gast, doe me een lol en ga lekker in je sneue PUA-topic bovenop je sinaasappelkistje staan prediken. Je weet werkelijk geen reet van wat er wel of niet tussen ons besproken is en slaat de plank zo finaal mis hier dat ik eigenlijk twijfel of ik het nu vermakelijk of irritant moet vinden.

Ik neig naar het laatste trouwens. Je hoeft me echt niet te vertellen wat ik wel of niet moet doen waar het mijn dates betreft namelijk, ik red me prima en zit niet op je hemeltergende ''advies'' te wachten. Drol.
Joe, gewoon negeren die gozert..voor dit soort reacties doet ie het juist!
  zondag 18 augustus 2013 @ 14:11:20 #78
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_130196406
Ik dacht.. ik gooi er een casus in. :)

Een vriendin van mij is hevig aan het daten. Heeft wat leuke dates en nu kwam ze bij mij met een vraag. Ze heeft een erg leuke man ontmoet die écht perfect bij haar past. En zoals ik het hoor past hij ook echt goed bij haar.

Nu gaf ze aan dat ze tot nu toe (2 dates) nog niet het gevoel had dat ze hem wou kussen en ze wist niet wat ze ermee aan moest.

Vraag; Hoe zouden jullie hier mee omgaan?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_130196469
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 15:36 schreef Rickario het volgende:

[..]

Creatief denken ^O^
- Slechte grappen maken
- Elkaar een beetje afzeiken op een niet te serieuze manier
- Soms een beetje risico nemen
- Inhaken op iets wat ze zegt
- Iets vragen over een bepaalde foto

Zo kom je op de meest weirde gespreksonderwerpen uit. En dat vindt iedereen leuk aangezien iedereen al doodgegooid wordt met die standaard gesprekjes.
Als het dan lekker loopt kun je altijd nog wel dingen bespreken die er toe doen.
Thanks, soms bij nieuw contact: ik maak een grap, zeg wat leuks over haar foto, vraag er nog wat over. Maar telkens hele korte antwoorden: ja klopt :) - haha - nee dat niet - enz. Kansloos toch? Zo ben je erg snel uitgeluld, terwijl zij me als eerste aanspreken. Simpele wijven (no offence)
  zondag 18 augustus 2013 @ 14:13:11 #80
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_130196474
quote:
De beste dates zijn toch wel waarbij er nauwelijks gesproken is. :+
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_130196592
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 14:13 schreef -Splash- het volgende:

[..]

De beste dates zijn toch wel waarbij er nauwelijks gesproken is. :+
Omdat je met andere activiteiten bezig bent?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zondag 18 augustus 2013 @ 14:17:25 #82
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_130196659
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 12:44 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Ah ja... punten scoren door haar world of warcraft grapje te snappen... been there, done that. :P

Klinkt goed HJ! Ik hoop dat het nog goed gaat lopen. Zou fijn zijn! :)
  zondag 18 augustus 2013 @ 14:17:47 #83
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_130196675
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 14:15 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Omdat je met andere activiteiten bezig bent?
Niet gelijk aan seks denken, maar inderdaad. :)
Vrouwen die zo lekker kunnen zoenen dat je er niet van af kan blijven.
  zondag 18 augustus 2013 @ 14:20:17 #84
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_130196769
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 14:17 schreef -Splash- het volgende:

[..]

:~ inderdaad _O_
Dat je ook het idee hebt dat praten eigenlijk alleen maar zonde is van de tijd :9
pi_130196918
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 14:17 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Dat klinkt goed :D
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_130198352
quote:
1s.gif Op zondag 18 augustus 2013 14:13 schreef schermafbeelding het volgende:

[..]

Thanks, soms bij nieuw contact: ik maak een grap, zeg wat leuks over haar foto, vraag er nog wat over. Maar telkens hele korte antwoorden: ja klopt :) - haha - nee dat niet - enz. Kansloos toch? Zo ben je erg snel uitgeluld, terwijl zij me als eerste aanspreken. Simpele wijven (no offence)
Afkappen. next.
pi_130198378
quote:
2s.gif Op zondag 18 augustus 2013 14:20 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

:~ inderdaad _O_
Dat je ook het idee hebt dat praten eigenlijk alleen maar zonde is van de tijd :9
Soms is praten inderdaad een formaliteit :')
pi_130198470
quote:
13s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 23:34 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Wat is er volgens jou dan mis gegaan? ^O^
  zondag 18 augustus 2013 @ 15:58:40 #89
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_130200565
-

[ Bericht 52% gewijzigd door MisterJ.Lo op 18-08-2013 16:17:49 ]
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  Moderator / Redactie FP zondag 18 augustus 2013 @ 17:34:45 #90
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_130204491
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 14:11 schreef -Splash- het volgende:

Een vriendin van mij is hevig aan het daten. Heeft wat leuke dates en nu kwam ze bij mij met een vraag. Ze heeft een erg leuke man ontmoet die écht perfect bij haar past. En zoals ik het hoor past hij ook echt goed bij haar.

Nu gaf ze aan dat ze tot nu toe (2 dates) nog niet het gevoel had dat ze hem wou kussen en ze wist niet wat ze ermee aan moest.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je spoiler zegt al genoeg volgens mij :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_130206321
quote:
Toch nieuwsgierig...heeft het verhaal nog een staartje gekregen? :*
pi_130206492
quote:

SPOILER
Op een derde date gaan en misschien toch een kus erin gooien. Het gevoel van dat moment, die kus, of daarna kan al heel doorslag gevend zijn.

Ben zelf ook wel eens op een tweede date gegaan met iemand die goed bij mij paste maar waar ik toch enige twijfels bij had. Bij afscheid van wederom een leuke date toch een korte zoen op de mond...en toen wist ik het zeker, dit wordt hem niet -O-
pi_130211570
quote:

SPOILER
Zegt het feit dat ze hem na nota bene twee dates nog niet wil zoenen niet genoeg? Blijkbaar is er geen seksuele aantrekkingskracht, de raakvlakken op andere terreinen ten spijt.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_130213256
quote:

SPOILER
niet moeilijk doen : friendzone => next
pi_130213529
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 21:08 schreef m1st1g het volgende:

[..]

niet moeilijk doen : prullenbak => next
pi_130216194
Weer een collega bij het internetdaten, ben benieuwd of ik deze ook ga tegenkomen in de lift of bij de lunch :)
Why do dishes when you can do daiquiris?
pi_130216404
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 22:00 schreef MissGump het volgende:
Weer een collega bij het internetdaten, ben benieuwd of ik deze ook ga tegenkomen in de lift of bij de lunch :)
Wat lijkt me dat klote :')
pi_130216937
Haai :)

Ik kom me ook melden. Ik sta ingeschreven op RP, Paiq, Netsamen en Badoo.
Heb vorig jaar en daarvoor wel wat dates gehad, maar was nooit echt succesvol. Maar we blijven doorgaan! ^O^
pi_130217670
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 22:04 schreef Rickario het volgende:

[..]

Wat lijkt me dat klote :')
Mjah bij de vorige die ik tegen kwam wel, die kende ik van gezicht en vond ik echt niks.

Deze heb ik zojuist uitgenodigd voor een na-werk-borrel, dat wordt dus enorm awkward of ideaal ;)
Ik werk dan wel weer bij een organisatie met meer dan 10.000 werknemers, dat scheelt :)
Why do dishes when you can do daiquiris?
  zondag 18 augustus 2013 @ 22:33:35 #100
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_130217938
quote:
1s.gif Op zondag 18 augustus 2013 20:40 schreef Fascination het volgende:

[..]

Zegt het feit dat ze hem na nota bene twee dates nog niet wil zoenen niet genoeg? Blijkbaar is er geen seksuele aantrekkingskracht, de raakvlakken op andere terreinen ten spijt.
Update. Het was een next, verder. Bovendien is ze nu een vriend van mij aan het daten en dat klikt wel heel erg. :)
  zondag 18 augustus 2013 @ 22:48:35 #101
314328 Eglesiar
The Avenger
pi_130218823
Een update over mijn nieuwe liefde. Ahem. Het is me niet goed gelukt om het whatsapp contact te verminderen, al probeer ik wel kortaf en later te reageren. Maar het probleem is dat ze nu tegen me praat alsof ik haar ware liefde ben, niet overdreven. Continu levensverhalen en vertellen dat ze gedacht had nooit iemand te vinden.
Ik weet serieus niet wat ik gedaan heb om haar zo clingy te krijgen. Flirten deed ik niet. Ik krijg steeds het gevoel dat ze geestelijk niet helemaal in orde is.

Ooh, lieve help, heb ik weer. :')
pi_130218974
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 22:48 schreef Eglesiar het volgende:
Een update over mijn nieuwe liefde. Ahem. Het is me niet goed gelukt om het whatsapp contact te verminderen, al probeer ik wel kortaf en later te reageren. Maar het probleem is dat ze nu tegen me praat alsof ik haar ware liefde ben, niet overdreven. Continu levensverhalen en vertellen dat ze gedacht had nooit iemand te vinden.
Ik weet serieus niet wat ik gedaan heb om haar zo clingy te krijgen. Flirten deed ik niet. Ik krijg steeds het gevoel dat ze geestelijk niet helemaal in orde is.

Ai dat klinkt niet best. Oppassen en rennen voordat het te laat is :P
  zondag 18 augustus 2013 @ 23:02:23 #103
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_130219582
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 22:48 schreef Eglesiar het volgende:

Dan moet je het afkappen.
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
  zondag 18 augustus 2013 @ 23:08:41 #104
314328 Eglesiar
The Avenger
pi_130219914
Ik weet het, maar dan ben ik bang dat zij zichzelf wat aandoet of zo.

"het is nu eindelijk goed gekomen" zegt ze tegen me. Alsof we een relatie hebben. :| maar inderdaad, ik moet dit afkappen voordat het erger wordt, want ik word hier gewoon wat bang van. :n
  zondag 18 augustus 2013 @ 23:10:09 #105
242666 BeamofLight
pi_130219990
Heb je haar wel al ooit ontmoet?? Ja toch hè?!
  zondag 18 augustus 2013 @ 23:16:24 #106
314328 Eglesiar
The Avenger
pi_130220275
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 23:10 schreef BeamofLight het volgende:
Heb je haar wel al ooit ontmoet?? Ja toch hè?!
Nee, we praten sinds drie dagen.. :')
  zondag 18 augustus 2013 @ 23:17:11 #107
242666 BeamofLight
pi_130220313
quote:
1s.gif Op zondag 18 augustus 2013 23:16 schreef Eglesiar het volgende:

[..]

ok dit is erg
  zondag 18 augustus 2013 @ 23:34:09 #108
402989 japiedevlugge
pi_130221096
Hoe oud? Ziet er wel een beetje leuk uit dan? Lijkt er verder iets mis mee?
Grijp ze!
  zondag 18 augustus 2013 @ 23:38:04 #109
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_130221251
quote:
1s.gif Op zondag 18 augustus 2013 23:08 schreef Eglesiar het volgende:

"het is nu eindelijk goed gekomen" zegt ze tegen me. Alsof we een relatie hebben. :| maar inderdaad, ik moet dit afkappen voordat het erger wordt, want ik word hier gewoon wat bang van. :n
Zolang ze niet weet waar je woont hoef je niet bang te zijn hoor. Kap maar gauw af, ze vindt vast wel een nieuw slachtoffer.
  zondag 18 augustus 2013 @ 23:40:16 #110
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_130221331
quote:
1s.gif Op zondag 18 augustus 2013 23:08 schreef Eglesiar het volgende:

Klinkt als één van mijn exen :')
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_130221338
quote:
1s.gif Op zondag 18 augustus 2013 23:16 schreef Eglesiar het volgende:

[..]

Zeggen dat je even geen zin hebt ik daten. Vooral niet zeggen dat het aan haar ligt. Beetje kortaf reageren en vervolgens blokken. Zo snel mogelijk weg van dit soort gevallen
pi_130221632
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 23:40 schreef Rickario het volgende:

[..]

Zeggen dat je even geen zin hebt ik daten. Vooral niet zeggen dat het aan haar ligt. Beetje kortaf reageren en vervolgens blokken. Zo snel mogelijk weg van dit soort gevallen
:'). Als je eerlijk bent, komt ze met een kettingzaag achter je aan?
pi_130221656
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 23:50 schreef Fascination het volgende:

[..]

:'). Als je eerlijk bent, komt ze met een kettingzaag achter je aan?
Tsja als je toevallig een freak treft kan het raar lopen :')
Al zal een kettingzaag niet direct gebeuren :p
  maandag 19 augustus 2013 @ 02:17:25 #114
50430 Yuki
Student Midwife
pi_130225157
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 22:33 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Update. Het was een next, verder. Bovendien is ze nu een vriend van mij aan het daten en dat klikt wel heel erg. :)
Euh... Dat is snel :+
♥ || Baby catcher in training || ♥
  maandag 19 augustus 2013 @ 09:13:45 #115
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_130226959
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2013 02:17 schreef Yuki het volgende:

[..]

Euh... Dat is snel :+
Als ik mensen koppel hé. O-)
Scheelt straks ook enorm met verjaardagen als ze het samen gaan vieren oid. :P
  maandag 19 augustus 2013 @ 09:14:13 #116
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_130226966
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 09:13 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Als ik mensen koppel hé. O-)
Scheelt straks ook enorm met verjaardagen als ze het samen gaan vieren oid. :P
Investeren in de toekomst :D slim :P
pi_130229730
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 23:34 schreef japiedevlugge het volgende:
Ze is 18, dus wel een beetje jonger dan ik ben. En uhm, ze is niet mijn type (aangezien ik er twee keer in zou passen). Verder typt ze in gebroken zinnen en schrijft ze de makkelijkste woorden fout, dat is ook echt een enorme afknapper voor mij. Dus all in all gaat dit hem niet worden.

quote:
14s.gif Op zondag 18 augustus 2013 23:38 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Zolang ze niet weet waar je woont hoef je niet bang te zijn hoor. Kap maar gauw af, ze vindt vast wel een nieuw slachtoffer.
Ze woont in de buurt en weet ongeveer waar ik woon. ;( En ze zegt steeds dat ze langs wil komen, daar reageer ik maar niet op.

quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 23:40 schreef Rickario het volgende:

[..]

Ja, dat is mijn tactiek. Komt wel goed. :)
  maandag 19 augustus 2013 @ 11:22:41 #118
402989 japiedevlugge
pi_130229833
Tja dan past het wel een beetje in het plaatje. Nog erg jong en dik dus onervaren. Maar had je niet meteen al gezien dat zij t niet werd dan of twijfelde je nog.
Grijp ze!
  maandag 19 augustus 2013 @ 11:24:52 #119
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_130229889
Is weer eens wat anders dan het type wat na een lange relatie flink bedrogen is door haar ex en daardoor elke man als gebruiksvoorwerp ziet en zo wantrouwend is als de pest :P
pi_130229955
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 11:18 schreef Eglesiar het volgende:

Ja, dat is mijn tactiek. Komt wel goed. :)
Wees gewoon eerlijk, heeft zij ook meer aan.
pi_130230037
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2013 11:27 schreef Fascination het volgende:

[..]

Zij inderdaad, maar jij zelf ook
Heb het gevoel dat zulke 'types' subtiele hints niet willen begrijpen
Dus dan zit je er over een paar weken nog aan vast als je niet duidelijk word
pi_130230049
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 11:22 schreef japiedevlugge het volgende:
Tja dan past het wel een beetje in het plaatje. Nog erg jong en dik dus onervaren. Maar had je niet meteen al gezien dat zij t niet werd dan of twijfelde je nog.
Jawel hoor, maar ik vind het altijd wel leuk om nieuwe mensen te leren kennen. Je weet nooit of je er een goede nieuwe vriend aan overhoudt. Maar blijkbaar betekent een datingsite voor haar, dat de gene met wie je praat, meteen je nieuwe liefde wordt..

quote:

[..]

Dat vind ik erg moeilijk met hoe zij nu tegen mij praat. Ik moet een geschikt moment ervoor uitkiezen. Maar je hebt gelijk, dat zou wel zo netjes zijn.
  maandag 19 augustus 2013 @ 11:35:12 #123
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_130230198
quote:

[..]

"Je bent te dik, te jong, veel te aanhankelijk en gewoon wanhopig. Succes verder."

Nou die springt daarna facedown van de kerktoren af hoor. :')

Ik zou het wel tactisch inpakken. "Ik vind je een hele leuke meid ( :') ja hoor) maar je enthousiasme voordat we elkaar uberhaupt gezien hebben deel ik niet echt en eerlijk gezegd schrikt me dat ook een beetje af. Ik denk niet dat onze verwachtingen helemaal gelijklopen, en daarom denk ik ook dat het beter is om niet af te spreken. Dit voorkomt ongetwijfeld latere teleurstellingen. Veel succes verder, sorry, groet, jouw Eglisiar. xoxoxo"
pi_130230672
:D _O-
  maandag 19 augustus 2013 @ 11:56:09 #125
242666 BeamofLight
pi_130231018
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 11:35 schreef Silenus het volgende:

[..]

"Je bent te dik, te jong, veel te aanhankelijk en gewoon wanhopig. Succes verder."

Ik zou het wel tactisch inpakken. "Ik vind je een hele leuke meid ( :') ja hoor) maar je enthousiasme voordat we elkaar uberhaupt gezien hebben deel ik niet echt en eerlijk gezegd schrikt me dat ook een beetje af. Ik denk niet dat onze verwachtingen helemaal gelijklopen, en daarom denk ik ook dat het beter is om niet af te spreken. Dit voorkomt ongetwijfeld latere teleurstellingen. Veel succes verder, sorry, groet, jouw Eglisiar. xoxoxo"
JAAAA Silly ( xx) alsof jij dat zo zou doen...
pi_130231203
quote:

[..]

Zo inderdaad, ja.
  maandag 19 augustus 2013 @ 12:03:12 #127
50430 Yuki
Student Midwife
pi_130231293
quote:

[..]

_O_
pi_130231463
quote:

[..]

Chique! ^O^
pi_130232144
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 23:34 schreef japiedevlugge het volgende:
Is het neukbaar bedoel je? :o
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
pi_130232157
quote:

[..]

netjes
  maandag 19 augustus 2013 @ 12:39:30 #131
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_130232654
quote:
14s.gif Op maandag 19 augustus 2013 12:25 schreef Seikcid het volgende:

[..]

Is het neukbaar bedoel je? :o
:')
pi_130232929
Je kunt vaak geweldige seks hebben met die freaks. Je moet alleen zorgen dat ze niet weten waar je woont etc.
pi_130238841
quote:
14s.gif Op maandag 19 augustus 2013 12:48 schreef Seikcid het volgende:
Je kunt vaak geweldige seks hebben met die freaks. Je moet alleen zorgen dat ze niet weten waar je woont etc.
Sorry, maar dat is het mij dus niet waard.
Geheim moeten houden waar je woont, omdat het anders mis kan gaan?
Los daarvan: wie m'n naam weet kan binnen vijf minuten m'n adres en 06-nummer vinden. Dus ik zou het niet eens kunnen tenzij ik onder een valse naam ga daten.
  maandag 19 augustus 2013 @ 15:32:13 #134
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_130239037
Precies. Hartstikke leuk inderdaad, met een te dik meisje van 18 gaan neuken die zich daarna waarschijnlijk helemaal aan je vastklampt. :')

...Je kunt natuurlijk ook gewoon een leuke vrouw proberen te zoeken.
  maandag 19 augustus 2013 @ 15:33:34 #135
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_130239083
Of je hebt inderdaad gewoon seks met iemand die je wel leuk vindt? Of denk ik nu heel raar? :+
pi_130239347
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 15:27 schreef Clicks_nl het volgende:

[..]

Los daarvan: wie m'n naam weet kan binnen vijf minuten m'n adres en 06-nummer vinden. Dus ik zou het niet eens kunnen tenzij ik onder een valse naam ga daten.
Je doet al veel te moeilijk. En ik ben zuinig op mijn privé gegevens.
pi_130240292
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 15:33 schreef -Splash- het volgende:
Of je hebt inderdaad gewoon seks met iemand die je wel leuk vindt? Of denk ik nu heel raar? :+
Er zijn meer dan genoeg meiden leuk genoeg voor een avondje seks zonder verdere verplichtingen.
  maandag 19 augustus 2013 @ 16:14:33 #138
50430 Yuki
Student Midwife
pi_130240562
quote:
14s.gif Op maandag 19 augustus 2013 16:07 schreef Seikcid het volgende:

[..]

Er zijn meer dan genoeg meiden leuk genoeg voor een avondje seks zonder verdere verplichtingen.
Ongetwijfeld, maar vertel je dat ook van tevoren?
Ik denk dat 80% van die meiden afhaakt als ze weten dat ze slechts een speeltje voor 1 nacht zijn.
  maandag 19 augustus 2013 @ 16:17:12 #139
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_130240656
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2013 16:14 schreef Yuki het volgende:

[..]

Ik denk dat 80% van die meiden afhaakt als ze weten dat ze slechts een speeltje voor 1 nacht zijn.
Ik denk dat dat heel erg er vanaf hangt waar je de vrouw vandaan tovert :@
pi_130240661
quote:

[..]

Ik zou het wel vertellen.

Ik vraag het tegenwoordig gewoon al vrij snel tijdens het chatten.
Heb te vaak veel tijd en energie gestoken in een gesprek waar het achteraf enkel om seks bleek te gaan. :{w
  maandag 19 augustus 2013 @ 16:19:21 #141
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_130240742
Alsof een kerel dat dan gaat vertellen. :') Komop, niet zo naief dames.

Die snapt ook wel dat hij -als hij het vertelt- kan gaan fluiten naar zijn wip-momentje.
  maandag 19 augustus 2013 @ 16:19:55 #142
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_130240763
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 16:19 schreef Silenus het volgende:

Die snapt ook wel dat hij -als hij het vertelt- kan gaan fluiten naar zijn wip-momentje.
Of niet :D
Het blijft een gok :P
  maandag 19 augustus 2013 @ 16:21:48 #143
50430 Yuki
Student Midwife
pi_130240836
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 16:19 schreef Silenus het volgende:

Dat was ook eigenlijk waar ik naartoe wilde... Zo naïef ben ik nou ook weer niet ;)

Vertel je het niet, dan ben je wel een flink laffe klootzak :')
Imho :)
  maandag 19 augustus 2013 @ 16:22:53 #144
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_130240872
quote:
7s.gif Op maandag 19 augustus 2013 16:21 schreef Yuki het volgende:

[..]

Dat was ook eigenlijk waar ik naartoe wilde... Zo naïef ben ik nou ook weer niet ;)

Wel een klootzak die geneukt heeft ^O^

:D
  maandag 19 augustus 2013 @ 16:23:35 #145
50430 Yuki
Student Midwife
pi_130240895
quote:
12s.gif Op maandag 19 augustus 2013 16:22 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Wel een klootzak die geneukt heeft ^O^

Yeah! ^O^

:')
pi_130240927
ik ga hier ook even posten want ik maak ook weer eens dingen mee _O-
  maandag 19 augustus 2013 @ 16:25:26 #147
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_130240977
quote:
10s.gif Op maandag 19 augustus 2013 16:24 schreef AldoTheApache het volgende:
ik ga hier ook even posten want ik maak ook weer eens dingen mee _O-
Vertel :D

Van mijn kant is het weer stil :')
Ik weet niet wat ik verkeerd heb gezegd, maar mijn mailcontact is ook voorbij _O- kreeg normaal elke dag wel een mailtje, nu niet meer :P (ze vond het ook te vroeg om af te spreken blablabla)
pi_130241036
quote:
2s.gif Op maandag 19 augustus 2013 16:25 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Vertel :D

Van mijn kant is het weer stil :')
Ik weet niet wat ik verkeerd heb gezegd, maar mijn mailcontact is ook voorbij _O- kreeg normaal elke dag wel een mailtje, nu niet meer :P (ze vond het ook te vroeg om af te spreken blablabla)
SPOILER
  maandag 19 augustus 2013 @ 16:27:19 #149
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_130241043
quote:
7s.gif Op maandag 19 augustus 2013 16:21 schreef Yuki het volgende:

[..]

Tsja, de vrouw is er zelf bij en het is niet verplicht om meteen met zo'n kerel naar bed te gaan.

Daarbij heb je het snel genoeg door -neem ik aan- als het een kerel daarom te doen is en kun je zelf de afweging maken om het af te kappen of juist om ook maar het aangename met het nuttige te verenigen.
  maandag 19 augustus 2013 @ 16:35:16 #150
242666 BeamofLight
pi_130241322
quote:

[..]

ik heb dat vaak genoeg vooraf verteld. Meestal werd het dan nog vaker dan 1x naaien, maar goed.
pi_130241505
quote:

[..]

Ligt eraan, vaak is het overduidelijk voor beide partijen. Zo niet zou ik het wel laten blijken, lijkt mij wel zo fair.
pi_130243622
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 15:27 schreef Clicks_nl het volgende:

[..]

Daarom heb ik dus een apart nummer voor het daten.
  maandag 19 augustus 2013 @ 17:51:15 #153
408327 GM86
Geocacher & Music Addict
pi_130243677

[ Bericht 100% gewijzigd door GM86 op 20-08-2013 17:33:09 ]
GerardM86
  maandag 19 augustus 2013 @ 18:04:01 #154
50430 Yuki
Student Midwife
pi_130244076
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 17:51 schreef GM86 het volgende:
Weer even een snelle update van mijn kant:
Gisteren weer gedate met dezelfde meid (was inmiddels date 4).
Was net als de vorige dates weer erg gezellig en hebben enorme klik.
Merk ook wel een enorme aantrekkingskracht, maar of er echt een relatie in zit???

To be continued...
Wat maakt dat je twijfelt?
pi_130244183
quote:
7s.gif Op maandag 19 augustus 2013 18:04 schreef Yuki het volgende:

[..]

Nog steeds geen seks na 4 dates, denk ik.
  maandag 19 augustus 2013 @ 18:09:50 #156
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_130244252
quote:
7s.gif Op maandag 19 augustus 2013 18:04 schreef Yuki het volgende:

[..]

Daar ben ik ook wel benieuwd naar. :)
pi_130244955
Ook maar even een update: Date sinds vrijdag maar met rust gelaten. Woensdag wanneer ze haar tentamen gehad heeft maar even duidelijkheid proberen te krijgen. Valt zwaar om haar niet even te appen :')
  maandag 19 augustus 2013 @ 18:41:39 #158
408327 GM86
Geocacher & Music Addict
pi_130245203

[ Bericht 100% gewijzigd door GM86 op 20-08-2013 17:33:16 ]
GerardM86
  maandag 19 augustus 2013 @ 18:49:16 #159
50430 Yuki
Student Midwife
pi_130245448
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 18:41 schreef GM86 het volgende:

[..]

Tot nu toe waren er bij haar verder nog geen gevoelens (niet verliefd). Hoe dat na deze date zit, weet ik nog niet. Haar nog niet echt gesproken na de date, komt morgen of zo wel. Ze zegt ook niet heel snel verliefd te worden, maar hoeveel dates moet je zoiets de tijd geven? Zelf was er bij mij ook geen verliefdheid tot nu toe, al voelde ik me gisteren wel ineens veel meer tot haar aangetrokken dan de dates hiervoor. Wil niet te snel de handdoek in de ring gooien, maar wil ook niet dat we elkaar onnodig lang aan het lijntje gaan houden...

[..]

Doe ik geen uitspraken over ;)
Als ik je zo lees, twijfel je vooral of zij een relatie aan wil gaan met jou... Is/wordt ze wel verliefd?
Klopt dat?

Ik zou haar nog even de tijd geven. Zo lang jij het nog een kans wil geven, houd je haar niet aan het lijntje. Zolang je niet het gevoel hebt dat zij jou wél aan het lijntje houdt, kan je best even afwachten toch? Wie weet wat er nog komt.
  maandag 19 augustus 2013 @ 19:01:00 #160
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130245834
Maar wat wil jij?
pi_130246396
soms moet het ook gewoon even groeien, ik zou het ook even de tijd geven
pi_130246799
quote:
14s.gif Op maandag 19 augustus 2013 15:41 schreef Seikcid het volgende:

[..]

Je doet al veel te moeilijk. En ik ben zuinig op mijn privé gegevens.
Tja, ik verdien m'n brood met het beter vindbaar maken van bedrijven op internet.
Toch lastig om dat te verkopen als ik zelf en m'n bedrijfsgegevens niet heel goed vindbaar zijn.

Los daarvan neuk ik graag in m'n eigen omgeving ;)
  maandag 19 augustus 2013 @ 19:34:48 #163
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_130246916
quote:
zeg thijs
ik ga even hardlopen

ok!
en ik weet niet hoe dat gaat op internet
maar volgens mij moet jij even mijn telefoonnummer vragen
maar dat doe je niet
dus geef ik het
zo ben ik dan wel weer
Wat zijn ze assertief tegenwoordig.
pi_130247890
quote:
17s.gif Op maandag 19 augustus 2013 19:34 schreef Silenus het volgende:

[..]

Wat zijn ze assertief tegenwoordig.
Geeft het je een goed gevoel? :)
pi_130248353
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 18:34 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Toch nieuwsgierig...heeft het verhaal nog een staartje gekregen? :*
Yep. Ik ben er in ieder geval achtergekomen dat mijn hekel aan onduidelijkheid zwaarder weegt dan mijn trots. Dus gisteren er toch nog maar een appje achteraan gegooid of ze nog zin had om af te spreken, of?

De signalen waren al niet al te best wist ik, maar ik kreeg vanmorgen bericht terug:

quote:
Hey...sorry voor de late reactie. Ik denk dat ik aan dat hele daten nog niet toe ben...heb weinig tijd en denk dat ik er gewoon nog niet klaar voor ben omdat ik van alles aan mijn hoofd heb. Sorry dat ik dit nu ineens zo zeg. Heb je vast het verkeerde idee gegeven en had er eerder beter over na moeten denken. Ik vind het jammer want vind je een leuke man...x
Ze heeft zich inmiddels uitgeschreven bij Paiq zie ik... ;(
pi_130248452
quote:
9s.gif Op maandag 19 augustus 2013 20:12 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Yep. Ik ben er in ieder geval achtergekomen dat mijn hekel aan onduidelijkheid zwaarder weegt dan mijn trots. Dus gisteren er toch nog maar een appje achteraan gegooid of ze nog zin had om af te spreken, of?

De signalen waren al niet al te best wist ik, maar ik kreeg vanmorgen bericht terug:

[..]

Ik vrees woensdag hetzelfde gesprek :')
pi_130248857
Ahh...
  maandag 19 augustus 2013 @ 20:25:56 #168
50430 Yuki
Student Midwife
pi_130249026
quote:

[..]

[..]

Balen zeg -O-
pi_130249036
Als je al snel teveel waarde hecht aan 1 vrouw die je net kent en al je hebben en houden op haar inzet (haar dus meteen al op een voetstuk zet), voelt ze vanzelf die onplezierige druk. Gewoon "relaxt zijn" gaat veel dieper dan de meeste mensen denken.
pi_130249145
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 20:26 schreef firefly3 het volgende:
Als je al snel teveel waarde hecht aan 1 vrouw die je net kent en al je hebben en houden op haar inzet (haar dus meteen al op een voetstuk zet), voelt ze vanzelf die onplezierige druk. Gewoon "relaxt zijn" gaat veel dieper dan de meeste mensen denken.
Ja, want je was erbij natuurlijk. Ga toch fietsen met je geraaskal man. Malloot.
pi_130249184
quote:
13s.gif Op maandag 19 augustus 2013 20:28 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Ja, want je was erbij natuurlijk. Ga toch fietsen met je geraaskal man. Malloot.
Nee, maar ik ga er vanuit dat je elkaar niet meer dan 10x hebt gezien en vast niet langer dan een half jaar kent.
pi_130249272
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 20:26 schreef firefly3 het volgende:
Oh dear lord, niet dit gewauwel weer.
  maandag 19 augustus 2013 @ 20:30:48 #173
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130249286
Jammer HJ!
  maandag 19 augustus 2013 @ 20:33:31 #174
242666 BeamofLight
pi_130249448
quote:

[..]

[..]

like I said. Klote is dat. Ook eens gehad. Ach, weet je iig dat ze nog ergens rondlopen.
  maandag 19 augustus 2013 @ 20:46:53 #175
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_130250119
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 20:30 schreef Fascination het volgende:

[..]

Idd!
Movie-love O+
pi_130250385
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 20:30 schreef Fascination het volgende:

[..]

Wat wil je dan zeggen? Dat hij haar niet op een voetstuk heeft geplaatst?
  maandag 19 augustus 2013 @ 20:55:13 #177
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130250587
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 20:51 schreef firefly3 het volgende:

Wat wil je dan zeggen?
Dat jij gewoon lekker in je "eigen" topic moet blijven ipv je deuntje weer op te zeggen.
pi_130251281
quote:
7s.gif Op maandag 19 augustus 2013 20:55 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat jij gewoon lekker in je "eigen" topic moet blijven ipv je deuntje weer op te zeggen.
Er valt wat van te leren, anders gebeurd over twee jaar weer exact hetzelfde :{w Je kunt wel in het droomwereldje blijven van "het had zo niet gemoeten", "het lot had het niet zo gewild" en dergelijke, maar het was waarschijnlijk iets subtiel wat eenvoudig te voorkomen was omdat ze eerst wel aangetrokken was (waarschijnlijk begon hij later steeds meer waarde te hechten aan (eind)resultaat ipv te genieten van het moment). Dit leer je niet alleen met "pick up", maar zelfs van sport tot aan sollicitaties heb je het gevaar dat mensen niet meer in het moment leven en daardoor bijv net het doelpunt missen. Het kan me weinig schelen of jullie zoveel mogelijk vrouwen willen of 1 vaste vrouw, maar igg kan het geen kwaad om bewust te zijn van wat er gebeurd is en wat je er eventueel van kunt meenemen -> levenservaring op doen en daadwerkelijk onthouden :)
pi_130251362
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 20:51 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Wat wil je dan zeggen? Dat hij haar niet op een voetstuk heeft geplaatst?
H_J heeft een vrouw ontmoet die hij erg ziet zitten en graag nog een keer wil zien (goh). Dat is ook waar je naar opzoek bent: iemand waar je enthousiast van wordt, die je beter wilt leren kennen. Volgens jou moet je dan dus een toneelstukje opvoeren of zo? Ik lees ook nergens dat hij haar op een voetstuk plaatst.
Overigens is het wel raar dat ze haar hele paiq-profiel verwijdert als het volgens jou aan zijn gedrag ligt dat ze niet verder met hem wil daten.
  maandag 19 augustus 2013 @ 21:09:47 #180
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130251381
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 21:08 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Er valt wat van te leren, anders gebeurd over twee jaar weer exact hetzelfde :{w Je kunt wel in het droomwereldje blijven van "het had zo niet gemoeten", "het lot had het niet zo gewild" en dergelijke, maar het was waarschijnlijk iets subtiel wat eenvoudig te voorkomen was omdat ze eerst wel aangetrokken was (waarschijnlijk begon hij later steeds meer waarde te hechten aan (eind)resultaat ipv te genieten van het moment). Dit leer je niet alleen met "pick up", maar zelfs van sport tot aan sollicitaties heb je het gevaar dat mensen niet meer in het moment leven en daardoor bijv net het doelpunt missen. Het kan me weinig schelen of jullie zoveel mogelijk vrouwen willen of 1 vaste vrouw, maar igg kan het geen kwaad om bewust te zijn van wat er gebeurd is en wat je er eventueel van kunt meenemen -> levenservaring op doen en daadwerkelijk onthouden :)
Af en toe zit er best wat in in wat je zegt. Maar zoals jij reageerde op HJ doe je net of je weet hoe z'n situatie was, hoe het gegaan is, wat hij dacht en hoe hij zich gedroeg. Jij als alwetende kon wel even z'n fouten aangeven. En dat slaat natuurlijk nergens op, want dat weet je gewoon niet.
pi_130252109
quote:
7s.gif Op maandag 19 augustus 2013 21:09 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Af en toe zit er best wat in in wat je zegt. Maar zoals jij reageerde op HJ doe je net of je weet hoe z'n situatie was, hoe het gegaan is, wat hij dacht en hoe hij zich gedroeg. Jij als alwetende kon wel even z'n fouten aangeven. En dat slaat natuurlijk nergens op, want dat weet je gewoon niet.
Ik reageerde zo omdat hij verhalen over haar post, de exacte situatie weet ik niet idd en ik was er niet bij. Zodra ik ook teveel praat over 1 meid terwijl ze eigenlijk gewoon een "human being" is, gaan mijn alarm bellen rinkelen en zorg ik ervoor dat ik mezelf niet mindfuck. Ik weet dat je als mens zijnde steeds zenuwachtiger kunt worden als je heel de dag over iemand zit te dagdromen, je hersenen maken dan ook waarheden aan over haar die eigenlijk helemaal niet waar zijn. Je hersenen verbloemen alles waardoor je niet meer je beste zelf kunt zijn met diegene om je heen, de beste zelf die je waarschijnlijk op dag 1 wel was.

Het is overigens heel vaak dat 1tje te verliefd wordt op de ander waardoor alles steeds meer uit balans raakt. Diegene aan het reactieve gedeelte van het spectrum begint dingen te posten over diegene, berichtjes te analyseren en beweegt zich hierdoor juist dieper in het drijfzand omdat de zenuwen en onzekerheden over de toekomst alleen maar groter worden.
pi_130252120
Firefly, je doet me denken aan die andere forum retard, Hiergaanwedan. Destijds kon je geen topic openen of hij had de boel alweer ondergescheten met allerlei rare aannames en ongevraagde adviezen. Ik was een tijdje bang dat als ik de tv zou aanzetten ik hem in het panel van Waku Waku zou zien zitten ten langen leste.

Ik heb gewoon gedate. En dat was ERG leuk. Met iemand waar ik eindelijk eens wat potentie in zag voor meer. Maar je haalt er weer allerlei rare zaken bij met je voetstuk. Dat heb ik nog nooit gedaan, bij niemand. Omdat het juist zo leuk is als dingen gelijk oplopen, je elkaar voedt als het ware. Dan trigger je elkaar.

Je aannames slaan keer op keer als een lul op een drumstel, dat was eerder ook al met wat zij zou zoeken en dat ik er dan niet aan zou voldoen of weet ik veel wat voor poep er uit die dikke duim van je kwam. Als je hersencellen al slapen reageer dan gewoon niet, onderontwikkelde foetus.

Ik kan er zonder in ieder geval.
pi_130252219
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 21:24 schreef Hungry_Joe het volgende:
Firefly, je doet me denken aan die andere forum retard, Hiergaanwedan. Destijds kon je geen topic openen of hij had de boel alweer ondergescheten met allerlei rare aannames en ongevraagde adviezen. Ik was een tijdje bang dat als ik de tv zou aanzetten ik hem in het panel van Waku Waku zou zien zitten ten langen leste.

Ik heb gewoon gedate. En dat was ERG leuk. Met iemand waar ik eindelijk eens wat potentie in zag voor meer. Maar je haalt er weer allerlei rare zaken bij met je voetstuk. Dat heb ik nog nooit gedaan, bij niemand. Omdat het juist zo leuk is als dingen gelijk oplopen, je elkaar voedt als het ware. Dan trigger je elkaar.

Je aannames slaan keer op keer als een lul op een drumstel, dat was eerder ook al met wat zij zou zoeken en dat ik er dan niet aan zou voldoen of weet ik veel wat voor poep er uit die dikke duim van je kwam. Als je hersencellen al slapen reageer dan gewoon niet, onderontwikkelde foetus.

Ik kan er zonder in ieder geval.
Calm down. Ik probeer je alleen te helpen, en ik denk alsnog dat niet al je kansen verkeken zijn. Je kunt over een maand weer een berichtje sturen en gewoon vragen hoe het met haar gaat, de wereld vergaat toch niet :)
  maandag 19 augustus 2013 @ 21:26:57 #184
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_130252235
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 18:33 schreef Rickario het volgende:
Ook maar even een update: Date sinds vrijdag maar met rust gelaten. Woensdag wanneer ze haar tentamen gehad heeft maar even duidelijkheid proberen te krijgen. Valt zwaar om haar niet even te appen :')
Waarom wachten ipv nu gewoon vragen?
  maandag 19 augustus 2013 @ 21:27:47 #185
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130252281
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 21:26 schreef firefly3 het volgende:

de wereld vergaat toch niet :)
Dat zegt ie ook niet. Enkel dat ie geen zin heeft in jouw verhalen. Vraag eerst eens, ipv gelijk allerlei statements / verwachtingen neer te gooien.
  maandag 19 augustus 2013 @ 21:28:32 #186
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_130252320
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 21:26 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Calm down. Ik probeer je alleen te helpen,
Volgens mij is hij meer dan duidelijk geweest niet gediend te zijn van je ongevraagde hulp.
Dus ipv je niet zelf verzonnen teksten op te ratelen en die ongevraagd door iemand zijn / haar strot te duwen kan je beter gewoon accepteren dat niet iedereen op je "advies / huilp" zit te wachten.
pi_130252353
quote:
7s.gif Op maandag 19 augustus 2013 21:27 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat zegt ie ook niet. Enkel dat ie geen zin heeft in jouw verhalen. Vraag eerst eens, ipv gelijk allerlei statements / verwachtingen neer te gooien.
Hij wilt haar toch? Dan kan je beter het beste eruit halen en kijken wat je fout hebt gedaan dan fok als uitlaatklep gebruiken om daarna te kroelen met elkaar ;) Leuk om de drama in het topic te behouden en voor het leesvoer, maar productief is het niet.
  maandag 19 augustus 2013 @ 21:31:41 #188
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130252467
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 21:29 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Hij wilt haar toch? Dan kan je beter het beste eruit halen en kijken wat je fout hebt gedaan dan fok als uitlaatklep gebruiken om daarna te kroelen met elkaar ;) Leuk om de drama in het topic te behouden en voor het leesvoer, maar productief is het niet.
Vraag dan eerst wat hij zelf denkt dat het fout is gegaan. Ipv je eigen statements erin te gooien. Vraag eerst waarom.
En als hij zegt dat zij er blijkbaar niet voldoende inzag of blijkbaar toch geen behoefte aan had, ondanks dat hij een goede kerel is.. dan kan je dat ook eens accepteren.. ipv er vanuit gaan dat je altijd maar iedereen om je vinger kan winden door de juiste acties te nemen. En al zou het zo zijn, dan nog heef tniet iedereen zin om dat op die manier te spelen. Accepteer dat eens.
  maandag 19 augustus 2013 @ 21:33:40 #189
50430 Yuki
Student Midwife
pi_130252564
Dus, date-ervaringen?
  maandag 19 augustus 2013 @ 21:34:52 #190
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130252618
quote:
14s.gif Op maandag 19 augustus 2013 21:33 schreef Yuki het volgende:
Dus, date-ervaringen?
Nop, hoogstens eentje afgeslagen.
pi_130253742
crea bea hoor :)

SPOILER
pi_130253868
quote:
7s.gif Op maandag 19 augustus 2013 21:31 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Vraag dan eerst wat hij zelf denkt dat het fout is gegaan. Ipv je eigen statements erin te gooien. Vraag eerst waarom.
En als hij zegt dat zij er blijkbaar niet voldoende inzag of blijkbaar toch geen behoefte aan had, ondanks dat hij een goede kerel is.. dan kan je dat ook eens accepteren.. ipv er vanuit gaan dat je altijd maar iedereen om je vinger kan winden door de juiste acties te nemen. En al zou het zo zijn, dan nog heef tniet iedereen zin om dat op die manier te spelen. Accepteer dat eens.
Waarom zou je een leuke meid opgeven als het misschien met iets kleins op te lossen is? Het probleem zit niet in het logische aspect, maar in haar emotionele gedeelte. Zodra ze ineens haar "Brad Pitt", "Johnny Depp", of wie dan ook waar jij als vrouw helemaal voor valt voor haar heeft, wedden dat ze dan er wel ineens klaar voor is? Dit is zo'n berichtje dat Silenius een paar pagina's terug heeft gepost, "je bent een leuke vrouw maarrr om andere redenen ..... wil ik toch niet verder".
  maandag 19 augustus 2013 @ 21:57:39 #193
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_130253919
quote:
Dus, date-ervaringen?
Nope niet echt. Afgelopen week een "date" gehad die ik heb leren kennen met stappen.
Maar die vond het niet zo leuk dat er verschillende vrouwen mij smsde. Ze reageerde daar heel vreemd op. Iets van, smsen vrouwen je vaak, en date je meerdere vrouwen, ga je met andere vrouwen op stap enz enz enz. Opeens was het onderwerp andere vrouwen heeeel belangrijk. Maar ze wacht echt niet jaloers hoor, echt niet. Nee natuurlijk niet :D Meteen maar eind van de avond aangegeven dat ik het gezellig vond maar het daar bij laat. Kwam haar de volgende dag tegen met stappen en toen deed ze normaal tegen me. Dus eind goed al goed.
  maandag 19 augustus 2013 @ 22:08:15 #194
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_130254525
quote:
Dus, date-ervaringen?
Was het maar zo'n feest :') _O-
pi_130255486
Is Badoo een datingsite voor mensen met seksueel getinte intenties?
  maandag 19 augustus 2013 @ 22:33:30 #196
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_130255572
Ja... En Lexa, Paiq, Relatieplanet etc. voor mensen die nog paus of non willen worden 8)7
pi_130255586
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 21:26 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Waarom wachten ipv nu gewoon vragen?
Ze wilde het allemaal even laten bezinken. En wil ook niet te needy over komen :')
  maandag 19 augustus 2013 @ 22:37:13 #198
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_130255722
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 22:33 schreef Rickario het volgende:

[..]

Ze wilde het allemaal even laten bezinken. En wil ook niet te needy over komen :')
Ah oke. Tja vaak is dit het begin van het einde....

Ik zou zeggen, prima je weet me te vinden en gewoon door leven. Ik zelf ga niet op iemand wachten.

Dat is natuurlijk heel erg personelijk :)
  maandag 19 augustus 2013 @ 22:37:47 #199
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_130255750
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2013 22:37 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ik zou zeggen, prima je weet me te vinden en gewoon door leven. Ik zelf ga niet op iemand wachten.

Ik denk dat hij dat ook wel heeft hoor :) Alleen kan het soms wel frustrerend zijn :D
pi_130255905
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2013 22:37 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Jup ik weet het. Al zou ik er geen fuck van snappen na de vorige date :')
We zien wel. Woensdag helderheid en in het slechtste geval: next.
  maandag 19 augustus 2013 @ 22:46:33 #201
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_130256059
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 22:41 schreef Rickario het volgende:

[..]

Jup ik weet het. Al zou ik er geen fuck van snappen na de vorige date :')
We zien wel. Woensdag helderheid en in het slechtste geval: next.
Bereid je maar voor op het ergste ;)
Ach, gelukkig zegt ze het tenminste nog :P Punten voor eerlijkheid ^O^

En verder, sterkte ;)
  maandag 19 augustus 2013 @ 22:47:07 #202
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_130256085
quote:
2s.gif Op maandag 19 augustus 2013 22:37 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Ik denk dat hij dat ook wel heeft hoor :) Alleen kan het soms wel frustrerend zijn :D
Ik zeg, goeie reden om naar de kroeg te gaan :D
  maandag 19 augustus 2013 @ 22:47:35 #203
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_130256101
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2013 22:47 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ik zeg, goeie reden om naar de kroeg te gaan :D
Daar heb ik tegenwoordig geen reden meer voor nodig :@
  maandag 19 augustus 2013 @ 23:07:57 #204
242666 BeamofLight
pi_130256773
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 21:54 schreef Cinderella_Man het volgende:
crea bea hoor :)

SPOILER
die punt achter tinten is lelijk. Zeg haar dat.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 00:00:28 #205
50430 Yuki
Student Midwife
pi_130258676
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2013 23:07 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Dat ja. Daarnaast mag ze wel eens kiezen of ze kapitalen of onderkast gebruikt aan het begin van de regel :{w
pi_130259166
quote:

[..]

Reageer met "Helemaal leuk!" :r
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 00:28:13 #207
402989 japiedevlugge
pi_130259467
Einde van de week gaat Japie weer op date :)

18 jarig meisje :7

Paar dagen terug meteen begonnen met whapp, en snel afspreken ^O^

Wat mijn ervaring is inmiddels dat je zo meer op gevoel gaat en de eindjes eromheen aan elkaar knoopt, ipv eerst tot in de detail te kijken of alles wel bevalt, om vervolgens toch geen klik IRL te hebben.
Grijp ze!
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 00:49:01 #208
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130260150
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 00:28 schreef japiedevlugge het volgende:

Wat mijn ervaring is inmiddels dat je zo meer op gevoel gaat en de eindjes eromheen aan elkaar knoopt, ipv eerst tot in de detail te kijken of alles wel bevalt, om vervolgens toch geen klik IRL te hebben.
Onze Japie wordt groot O+

Al kiest hij wel voor de jonge gupjes :')
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 01:07:28 #209
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_130260748
quote:
14s.gif Op maandag 19 augustus 2013 22:47 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Daar heb ik tegenwoordig geen reden meer voor nodig :@
Ik ook niet, ik ga als ik er zin in heb. Ongeacht de tijd of dag :D
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 02:14:41 #210
408327 GM86
Geocacher & Music Addict
pi_130262309

[ Bericht 100% gewijzigd door GM86 op 20-08-2013 17:32:34 ]
GerardM86
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 07:53:17 #211
50430 Yuki
Student Midwife
pi_130263733
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 02:14 schreef GM86 het volgende:

[..]

Het twijfelen en afwachten hoeft al niet meer: ze heeft inmiddels zelf al aangegeven geen gevoelens te hebben en ze denkt dat die er ook niet meer gaan komen. Tevens is ze eigenlijk nog niet echt toe aan een relatie is ze achter gekomen.
Balen -O-
Wel fijn dat je nu duidelijkheid hebt.
pi_130265388
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 02:14 schreef GM86 het volgende:

[..]

Het twijfelen en afwachten hoeft al niet meer: ze heeft inmiddels zelf al aangegeven geen gevoelens te hebben en ze denkt dat die er ook niet meer gaan komen. Tevens is ze eigenlijk nog niet echt toe aan een relatie is ze achter gekomen.
Laatste paar pagina's al meedere keren deze reden voorbij zien komen bij de dates. Toch wel een opvallende ontwikkeling. Kan uiteraard redenen hebben, enerzijds vrouwen die net uit relatie zijn, en aangespoord zijn door vrienden om te daten en dit nog niet leuk vinden. Kan ook zijn dat ex in het spel is. Het kan zijn dat ze dategeil zijn puur om het daten, en als het te dichtbij komt deze reden opgeeft.

Of de mannen zijn te snel met focussen op 1 dame en de daarbij de aandacht teveel overal opleggen en hierdoor de dame in kwestie afschrikt. En zo kunnen we natuurlijk wel doorgaan... maar het viel mij even op :)

@Rickario ga maar even van het ergste uit met jouw date, en ik dacht dat je maandag al zou polsen? Waarom nu pas weer woensdag?
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 09:55:55 #213
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_130265543
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 09:49 schreef Wicked-Game het volgende:

[..]

Laatste paar pagina's al meedere keren deze reden voorbij zien komen bij de dates. Toch wel een opvallende ontwikkeling. Kan uiteraard redenen hebben, enerzijds vrouwen die net uit relatie zijn, en aangespoord zijn door vrienden om te daten en dit nog niet leuk vinden. Kan ook zijn dat ex in het spel is. Het kan zijn dat ze dategeil zijn puur om het daten, en als het te dichtbij komt deze reden opgeeft.

Het is een "beleefde" manier om nee tegen iemand te zeggen zonder hem / haar te kwetsen. Ze leggen dan de schuld bij zich zelf.

Maar het is een excuus voor, nee vind je geen relatie materiaal.
pi_130265590
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 09:55 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Het is een "beleefde" manier om nee tegen iemand te zeggen zonder hem / haar te kwetsen. Ze leggen dan de schuld bij zich zelf.

Toch vraag je je dan toch af dat het die wending plots krijgt terwijl de dates (mits naar waarheid beschreven) wel top waren met soms zelfs intimiteit. Nu ben ik alweer een jaar van het date circuit af, maar heb nog nooit gehad dat iemand met een dergelijke opmerking mij afwees.
pi_130265803
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 09:49 schreef Wicked-Game het volgende:

@Rickario ga maar even van het ergste uit met jouw date, en ik dacht dat je maandag al zou polsen? Waarom nu pas weer woensdag?
Ja daar ga ik inmiddels al wel van uit inderdaad. Dacht dat wat langer rust geen kwaad zou kunnen. dus vandaar. Maar vanochtend appten we nog eventjes. Vanavond gaan we het er eens over hebben. Zal wel een slecht nieuws gesprek worden :')

Grappig is wel dat een meid die ik ken en waar ik mee whatsappte nu begint aan te dringen op een date. Alsof ze weet wat er speelt. De bloedhond! :')
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 10:17:08 #216
242666 BeamofLight
pi_130265979
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 10:09 schreef Rickario het volgende:

[..]

Ja daar ga ik inmiddels al wel van uit inderdaad. Dacht dat wat langer rust geen kwaad zou kunnen. dus vandaar. Maar vanochtend appten we nog eventjes. Vanavond gaan we het er eens over hebben. Zal wel een slecht nieuws gesprek worden :')

Grappig is wel dat een meid die ik ken en waar ik mee whatsappte nu begint aan te dringen op een date. Alsof ze weet wat er speelt. De bloedhond! :')
Ik weet niet hoor, maar vanavond is PSV-Milan. Als je dat laat schieten voor die trut ben je gewoon echt een softie. En vrouwen willen geen softies. Dus pak je laatste redmiddel aan. Zeg dat je vanavond helemaal niet kunt (je kunt ook echt niet). En zij denkt: hmm wtf, hij is niet meer als was in mijn handen....
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 10:19:29 #217
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_130266033
Voetbal :')

Verder kan die tactiek wel werken btw... maar ik weet niet of iedereen zich prettig voelt zich in dat soort wateren te begeven :)
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 10:20:04 #218
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_130266047
Vrouwen willen anders ook niets met die lulletjes rozewater die altijd bij PSV op de tribune zitten hoor. Beetje slecht voorbeeld.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 10:42:56 #219
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_130266596
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 10:20 schreef Silenus het volgende:
Vrouwen willen anders ook niets met die lulletjes rozewater die altijd bij PSV op de tribune zitten hoor. Beetje slecht voorbeeld.
Er zijn vast vrouwen die dat leuk vinden :P
pi_130266647
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 10:17 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Ik weet niet hoor, maar vanavond is PSV-Milan. Als je dat laat schieten voor die trut ben je gewoon echt een softie. En vrouwen willen geen softies. Dus pak je laatste redmiddel aan. Zeg dat je vanavond helemaal niet kunt (je kunt ook echt niet). En zij denkt: hmm wtf, hij is niet meer als was in mijn handen....
Dat vind ik nogal triest gedoe en totaal niet mijn stijl. Nogal kinderachtig.
Als het niet werkt, jammer dan
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 11:02:01 #221
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_130267092
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 09:57 schreef Wicked-Game het volgende:

[..]

Toch vraag je je dan toch af dat het die wending plots krijgt terwijl de dates (mits naar waarheid beschreven) wel top waren met soms zelfs intimiteit. Nu ben ik alweer een jaar van het date circuit af, maar heb nog nooit gehad dat iemand met een dergelijke opmerking mij afwees.
Mensen willen signalen wel eens verkeerd opvatten, lees maar eens rond op fok.

Maar ook vrouwen willen wel eens gewoon iets voor 1 a 2 x en verder niet. Enz enz enz

Genoeg redenen te bedenken.
pi_130267139
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 10:09 schreef Rickario het volgende:

[..]

Je zou toch pas woensdag contact met haar opnemen, na haar tentamen?

Ik weet niet wat voor tentamen het is... maar misschien is zo'n gesprek ervoor niet echt handig... (spreekt uit ervaring).
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 11:05:43 #223
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_130267182
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 11:03 schreef Kekaa het volgende:

[..]

Ik weet niet wat voor tentamen het is... maar misschien is zo'n gesprek ervoor niet echt handig... (spreekt uit ervaring).
Ik denk dat het haar dusdanig weinig kan schelen dat ze er zich niet echt zorgen om maakt :@

Sorry Rickario :*
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 11:15:33 #224
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_130267393
Oh ik zie nu pas je PSV-avatar. :') Rickario, je gaat deze top-wedstrijd toch niet laten schieten voor een avond waarbij een meisje je waarschijnlijk gaat vertellen dat het niets gaat worden?!

Ik zou gewoon voetbal gaan kijken en haar sms'en dat je druk bent vanavond. Of ze je nu vanavond vertelt dat het niets wordt of juist morgen, dat maakt ook niet uit. Heb je iig de wedstrijd niet gemist.
pi_130267478
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 11:03 schreef Kekaa het volgende:

[..]

Tentamen blijkt ze dus donderdag te hebben. Had ik verkeerd onthouden.. :')
Daarom dus maar vanavond even spreken ipv morgen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 11:15 schreef Silenus het volgende:
Oh ik zie nu pas je PSV-avatar. :') Rickario, je gaat deze top-wedstrijd toch niet laten schieten voor een avond waarbij een meisje je waarschijnlijk gaat vertellen dat het niets gaat worden?!

Ik zou gewoon voetbal gaan kijken en haar sms'en dat je druk bent vanavond. Of ze je nu vanavond vertelt dat het niets wordt of juist morgen, dat maakt ook niet uit. Heb je iig de wedstrijd niet gemist.
Wedstrijd is pas 20.45 he :P
Daarvoor kunnen we het er wel even over hebben. Heb ik daarna meteen goede afleiding :') 14.gif
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 11:21:11 #226
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_130267526
Klopt ook. Daarna lekker met je maten je verdriet verzuipen en genieten van een mooie pot voetbal.

Of ze verleidt je en gaat een lapdance geven voor de tv. He man, dit wordt sowieso een top-avond!
pi_130267626
Ik ben er bang voor dat ze de "It's not you, it's me" kaart gaat trekken :')
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 11:26:30 #228
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_130267684
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 11:24 schreef Rickario het volgende:
Ik ben er bang voor dat ze de "It's not you, it's me" kaart gaat trekken :')
Dan is dit de enige goede reactie:
pi_130267750
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 11:26 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Dan is dit de enige goede reactie:
"Nobody tells me it's them, not me. If it's anybody, it's me."
_O_
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 11:30:18 #230
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_130267785
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 11:28 schreef Rickario het volgende:

[..]

"Nobody tells me it's them, not me. If it's anybody, it's me."
_O_
"Ok, it's you"
- "You're damn right it's me!!!"

Prachtig :D
pi_130267859
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 11:30 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

"Ok, it's you"
- "You're damn right it's me!!!"

Prachtig :D
Je zou die video eigenlijk moeten toesturen op dat soort momenten :')
pi_130269930
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 09:55 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Dat laatste zat ik in de eerste instantie ook aan te denken in mijn geval, moet zeggen dat ik dit ook nog niet eerder meemaakte op deze manier. Als ze nu haar profiel nog had staan zou dat veelzeggend zijn geweest. Maar dat heeft ze verwijderd. Waardoor ik wel geneigd ben haar te geloven.

Aan de andere kant; als je écht into iemand bent laat je diegene niet zomaar lopen omdat je er zogezegd niet aan toe zou zijn. Denk ik.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 12:44:10 #233
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130270290
Maar daar kan ze net zo goed over 2 weken weer op terugkomen en denken "hmm lijkt me toch wel weer wat" .. hoevaak sommigen hier zich wel niet in/uit/in-schrijven.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 12:44:18 #234
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_130270297
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 12:34 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Dat laatste zat ik in de eerste instantie ook aan te denken in mijn geval, moet zeggen dat ik dit ook nog niet eerder meemaakte op deze manier. Als ze nu haar profiel nog had staan zou dat veelzeggend zijn geweest. Maar dat heeft ze verwijderd. Waardoor ik wel geneigd ben haar te geloven.

Aan de andere kant; als je écht into iemand bent laat je diegene niet zomaar lopen omdat je er zogezegd niet aan toe zou zijn. Denk ik.
Klopt. Het is best veelgebruikt hoor, heb het meerdere keren meegemaakt met daten. Zelf geef ik als het er niet inzit het wel aan maar veel mensen vinden dat heel moeilijk volgens mij.
pi_130270385
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 12:44 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Klopt. Het is best veelgebruikt hoor, heb het meerdere keren meegemaakt met daten. Zelf geef ik als het er niet inzit het wel aan maar veel mensen vinden dat heel moeilijk volgens mij.
Hier sluit ik mij volledig bij aan.. Niet iedereen durft te zeggen dat ze het niets vinden.. Ik geef het ook aan als ik het niets vind / er geen klik is vanuit mijn kant. Wel zo eerlijk naar de ander toe..

Ik heb het zelfs een keer gehad dat ik bijna tegelijk met mijn date zei van, echt een klik hebben we niet hè.. Zo klaar als een klontje kan het soms zijn ;)

Liever open en eerlijk, dan liegen en spelletjes spelen met iemand..

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 20-08-2013 12:49:27 ]
pi_130271869
Ik heb deze smoes ook eens voor mn kiezen gekregen, vlak voor de eerste date. Ondanks dat ze zich niet veel later had uitgeschreven, was het overduidelijk een smoes.

Een aantal weken later kreeg ik namelijk een speeddateverzoek van een dame met dezelfde typische chatnaam. Nu was ze alleen acht jaar ouder (41 ipv 33). Kortom, die had dus een behoorlijk eind zitten liegen over haar leeftijd en durfde dit blijkbaar niet eerlijk te zeggen. Sindsdien haal ik foto's altijd door de catfishcontrole.
pi_130273568
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 13:28 schreef RVDBRDM het volgende:
Ik heb deze smoes ook eens voor mn kiezen gekregen, vlak voor de eerste date. Ondanks dat ze zich niet veel later had uitgeschreven, was het overduidelijk een smoes.

Een aantal weken later kreeg ik namelijk een speeddateverzoek van een dame met dezelfde typische chatnaam. Nu was ze alleen acht jaar ouder (41 ipv 33). Kortom, die had dus een behoorlijk eind zitten liegen over haar leeftijd en durfde dit blijkbaar niet eerlijk te zeggen. Sindsdien haal ik foto's altijd door de catfishcontrole.
de wat?
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 14:15:57 #238
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_130273604
quote:
99s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 14:14 schreef Quickie_Brat het volgende:

[..]

de wat?
http://en.wikipedia.org/wiki/Catfish_(film)

Aanrader voor de internetdaters :P
Alhoewel je hier wel gevoelig voor moet zijn :P
pi_130274352
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 14:15 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

http://en.wikipedia.org/wiki/Catfish_(film)

Aanrader voor de internetdaters :P
Alhoewel je hier wel gevoelig voor moet zijn :P
Hm maar eens kijken :P
pi_130276607
Heeft iemand hier dezelfde ervaring als mij met datingsites (sorry als het al eerder is gepost).

Ben nu al een poosje lid van Knuz maar elke keer als ik een aantal berichten stuur dan krijg ik misschien in 1 van 10 gevallen wat terug en zelf dan valt het na 2 berichten stil.

Heb al 3x een vriendin gehad en ben echt niet lelijk of socially awkward of zo maar ik snap niet wat ik fout doe. Heb ook niet het idee dat ik creepy overkom of zo in mijn berichten (of stalkerig). En het is nu ook niet zo dat ik de lat belachelijk hoog leg en alleen maar op fotomodellen reageer of zo.

Iemand tips voor berichten? Ik vind het zowieso een raar iets dat mensen niets terugsturen op basis van berichten die ze ontvangen of foto's/informatie die ze zien op een profiel. Maar goed dat zal dan wel een van de valkuilen zijn van zo'n online datingservice...
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 15:46:04 #241
242666 BeamofLight
pi_130276690
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 15:43 schreef lasapparaat het volgende:
Heeft iemand hier dezelfde ervaring als mij met datingsites (sorry als het al eerder is gepost).

Ben nu al een poosje lid van Knuz maar elke keer als ik een aantal berichten stuur dan krijg ik misschien in 1 van 10 gevallen wat terug en zelf dan valt het na 2 berichten stil.

Heb al 3x een vriendin gehad en ben echt niet lelijk of socially awkward of zo maar ik snap niet wat ik fout doe. Heb ook niet het idee dat ik creepy overkom of zo in mijn berichten (of stalkerig). En het is nu ook niet zo dat ik de lat belachelijk hoog leg en alleen maar op fotomodellen reageer of zo.

Iemand tips voor berichten? Ik vind het zowieso een raar iets dat mensen niets terugsturen op basis van berichten die ze ontvangen of foto's/informatie die ze zien op een profiel. Maar goed dat zal dan wel een van de valkuilen zijn van zo'n online datingservice...
Nee, sorry 3 haal ik niet. Dit jaar no?
pi_130277146
@BeamofLight sorry man ik stuurde per ongeluk een PM. Het is al weer een poos geleden dat ik op FOK heb gepost. Zal wel lekker awkward overkomen haha.

Het bericht:
Nee niet dit jaar, ik ben nu 25 en dat is 1 relatie van 1,5 jaar vanaf mijn 18e, 1 van een jaar vanaf mijn 21e en nog een kort poosje met iemand wat me eignelijk niet ehct aanstond. Dit jaar eigenlijk alleen nog maar een keer een one night stand.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 16:14:04 #243
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_130277836
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 15:43 schreef lasapparaat het volgende:

Vrouwen krijgen over het algemeen echt veel berichtjes. Het hoeft helemaal niet aan de inhoud of vorm van je bericht te liggen. Als ik naar mezelf kijk, wanneer ik een serieus en leuk berichtje krijg geef ik altijd antwoord. Maar er zullen vast dames bij zijn die dat niet doen. De berichtjes van Hey, hoe is ie?? beantwoord ik al lang niet meer, hoe leuk de foto's ook zijn. Is denk ik dus een kwestie van domme pech bij jou. Je kunt ook Paiq eens proberen, is wat luchtiger en je hebt denk ik sneller een date via Paiq.
pi_130278036
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 16:14 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Vrouwen krijgen over het algemeen echt veel berichtjes. Het hoeft helemaal niet aan de inhoud of vorm van je bericht te liggen. Als ik naar mezelf kijk, wanneer ik een serieus en leuk berichtje krijg geef ik altijd antwoord. Maar er zullen vast dames bij zijn die dat niet doen. De berichtjes van Hey, hoe is ie?? beantwoord ik al lang niet meer, hoe leuk de foto's ook zijn. Is denk ik dus een kwestie van domme pech bij jou. Je kunt ook Paiq eens proberen, is wat luchtiger en je hebt denk ik sneller een date via Paiq.
Dank je voor je reactie, dan zal dat het wel zijn denk ik. Ik moet ook wel zeggen dat mijn berichtjes wss ook niet echt origineel of zo zijn. Maar ik ben zelf dan ook meer van het gewoon afspreken en dan kijken of het klikt. Ik moet me denk ik wat meer aanpassen of zo en wat meer een bepaalde etiquette volgen.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 16:22:54 #245
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_130278157
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 16:19 schreef lasapparaat het volgende:

[..]

Dank je voor je reactie, dan zal dat het wel zijn denk ik. Ik moet ook wel zeggen dat mijn berichtjes wss ook niet echt origineel of zo zijn. Maar ik ben zelf dan ook meer van het gewoon afspreken en dan kijken of het klikt. Ik moet me denk ik wat meer aanpassen of zo en wat meer een bepaalde etiquette volgen.
Na ja, er zijn wel wat standaard tips die helpen, staan vaak op de site zelf. De etiquette is inderdaad wat anders, internet is "veilig" maar soms ook wel keihard wat dat betreft. Gewoon jezelf blijven hoor. Als je meer van het afspreken bent is een site als knuz (wat mij betreft) niet de handigste plek. Tenminste, ikzelf heb via knuz echt nooit leuke dates gevonden. Dan kun je misschien beter voor wat laagdrempeligers als Paiq gaan of één van de betaalde sites zoals Relatieplanet.
pi_130279206
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 16:14 schreef eefje801 het volgende:
De berichtjes van Hey, hoe is ie?? beantwoord ik al lang niet meer, hoe leuk de foto's ook zijn.
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 16:19 schreef lasapparaat het volgende:
Ik moet ook wel zeggen dat mijn berichtjes wss ook niet echt origineel of zo zijn.
Dat is het dus ook wel. De mannelijke concurrentie is moordend en als je dagelijks een karrenvracht aan dat soort saaie berichten krijgt kan ik me voorstellen dat je geen zak zin meer hebt dat nog te beantwoorden.

Staat dan wel weer tegenover dat als je enigszins creatief bent, er een beetje humor in flikkert en goede foto's hebt, je al snel interesse wekt en aan de lopende band kunt daten als je wilt.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 17:06:56 #247
408327 GM86
Geocacher & Music Addict
pi_130279671

[ Bericht 100% gewijzigd door GM86 op 20-08-2013 17:32:13 ]
GerardM86
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 17:10:38 #248
242666 BeamofLight
pi_130279767
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 17:06 schreef GM86 het volgende:
Om terug te komen op de vele reacties op mijn update (ga ze niet allemaal quoten):

Ja het is jammer dat er uiteindelijk niet meer in zat, maar bij allebei was er nog geen verliefdheid waarbij zij ook heeft aangegeven dat ze denkt dat dat ook niet meer komt. Verder heeft ze ook diverse redenen genoemd waarom ze nog geen relatie wil dus ik vertrouw haar wel dat ze daar eerlijk en open over is (dat zijn we al die tijd naar elkaar toe geweest).

We lijken er nu gewoon leuk contact aan over te houden en zien wel wat de toekomst brengt wat betreft daten. Zodra er weer wat te melden valt, horen jullie het ;)
is natuurlijk gelul, die openheid en eerlijkheid....

ze had voor date 1 ook kunnen zeggen dat ze geen relatie wil. En zeker als ze er zoveel redenen voor heeft.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 17:14:00 #249
408327 GM86
Geocacher & Music Addict
pi_130279843

[ Bericht 100% gewijzigd door GM86 op 20-08-2013 17:32:05 ]
GerardM86
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 17:16:21 #250
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_130279907
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 17:14 schreef GM86 het volgende:
Wat een optimisme weer hier... Goed voor het zelfvertrouwen (NOT!)
Zal nog eens m'n updates plaatsen...!
Stel je even aan zeg. Hoezo is dat slecht voor je zelfvertrouwen? Niet iedereen kan in je geïnteresseerd zijn, dat is toch geen persoonlijke afwijzing na een handvol dates. Ze kent je nog niet eens goed. Even je wonden likken en verder kijken, het hoort er allemaal bij :)
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 17:18:56 #251
242666 BeamofLight
pi_130279959
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 17:14 schreef GM86 het volgende:
Wat een optimisme weer hier... Goed voor het zelfvertrouwen (NOT!)
Zal nog eens m'n updates plaatsen...!
waar heb jij het nu over??

Ze zegt: ik ben niet toe aan een relatie met een x aantal redenen. Is toch gewoon een bullshit-reden, of niet dan?
Maar jij wil voor de gek gehouden worden: ahh koedikoedi je bent zo leuk, maar tja ik twijfel. Het ligt niet aan jou hoor popje, sorry, maar spreek je vast nog! x
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 17:19:43 #252
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_130279975
Je was zelf niet eens verliefd, dan tast dat je zelfvertrouwen toch niet aan?

Als ik onzeker moet worden van alle vrouwen die niet verliefd op me zijn en waar ik bovendien zelf ook niet verliefd op ben (toch ongeveer zo'n 3.000.000.000 vrouwen), dan heb ik het behoorlijk zwaar.
pi_130280048
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 17:16 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Stel je even aan zeg. Hoezo is dat slecht voor je zelfvertrouwen? Niet iedereen kan in je geïnteresseerd zijn, dat is toch geen persoonlijke afwijzing na een handvol dates. Ze kent je nog niet eens goed. Even je wonden likken en verder kijken, het hoort er allemaal bij :)
Precies. Over twee jaar loop ik vast wel weer een wow-factor type tegen het lijf. :7

*Bonkt met koffiemok tegen slaap*
pi_130280139
Ok, voorspelbare update van mijn kant :')

De it's not you, it's me kaart is gespeeld..

- "Ik ben misschien toch wat te snel gegaan"
- "Ik wil geen valse verwachtingen scheppen "
- "Ik heb het de komende tijd te druk"

Jammer maar helaas. De dates waren leuk moet ik maar denken :')
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 17:27:05 #255
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_130280180
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 17:25 schreef Rickario het volgende:

Ah, dat is de top 3 uit 'hoe poeier ik iemand zo aardig mogelijk af' idd. :+ Shit happens, gelukkig voelde je dit al een beetje aankomen.

Hop, de kroeg in en succes tegen Milan vanavond!
pi_130280208
Op welke sites zitten jullie eigenlijk?

Ik heb mij gister aangemeld op relatieplanet.nl omdat ik daar een heel schattig meisje zag. Ik een berichtje sturen, helaas geen reactie. ;(
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 17:30:13 #257
242666 BeamofLight
pi_130280265
awesome topic, haha lach me te pleuris steeds hier

binnenkort zal ik jullie weer laten meegenieten, I'm afraid.
pi_130280274
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 17:28 schreef Eglesiar het volgende:

Ik heb mij gister aangemeld op relatieplanet.nl omdat ik daar een heel schattig meisje zag. Ik een berichtje sturen, helaas geen reactie. ;(
Ik zit vooral op Fok en The Hun.
pi_130280292
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 17:30 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Ik zit vooral op Fok en The Hun.
Datingsites dus. :)
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 17:31:43 #260
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_130280303
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 17:30 schreef BeamofLight het volgende:
awesome topic, haha lach me te pleuris steeds hier

binnenkort zal ik jullie weer laten meegenieten, I'm afraid.
Meende ge dat nou? Wat jammer!
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 17:39:58 #261
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_130280505
quote:

Balen man! Iedereen hier weet wel hoe het voelt vrees ik ;)
Komt goed, eventually :)
pi_130280551
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 17:28 schreef Eglesiar het volgende:

De meid waar ik nu contact mee heb reageerde pas na 5 dagen ofzo nadat ik haar een berichtje gestuurd hebt. En zo zijn er best veel mensen die pas een aantal dagen later reageren. ja op Relatieplanet :)
pi_130280612
quote:

'Ik heb het de komende tijd te druk', dat is toch wel de kutsmoes der kutsmoezen. Beetje respectloos wel.
pi_130280640
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 17:41 schreef PeterPastoor het volgende:

[..]

De meid waar ik nu contact mee heb reageerde pas na 5 dagen ofzo nadat ik haar een berichtje gestuurd hebt. En zo zijn er best veel mensen die pas een aantal dagen later reageren. ja op Relatieplanet :)
Geduld is een schone zaak, niet iedereen zit hele dagen op internet ;)
pi_130280715
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 17:44 schreef Fascination het volgende:

[..]

'Ik heb het de komende tijd te druk', dat is toch wel een kutsmoes der kutsmoezen. Beetje respectloos wel.
Niet alleen respectloos, die krijgen van mij direct de vraag of ze gewoon toe willen geven dat ze er geen zin meer in hebben.. Met smoezen en excuses hoef je bij mij echt niet aan te komen, we zijn allemaal (bijna dan ;)) volwassen, wees dat ook en handel ernaar.. (sorry, kan hier niet zo goed tegen op deze manier en het gaat niet eens over mijzelf :@)

Iets meer uitleg: Vaak meegemaakt en mee gespeeld op deze manier.. Accepteer ik niet langer. Het is graag of niet!

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 20-08-2013 17:49:36 ]
pi_130280855
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 17:45 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Geduld is een schone zaak, niet iedereen zit hele dagen op internet ;)
Zo bedoelde ik het dus idd. :)
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 17:53:24 #267
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_130280871
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 17:47 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Niet alleen respectloos, die krijgen van mij direct de vraag of ze gewoon toe willen geven dat ze er geen zin meer in hebben.. Met smoezen en excuses hoef je bij mij echt niet aan te komen, we zijn allemaal (bijna dan ;)) volwassen, wees dat ook en handel ernaar.. (sorry, kan hier niet zo goed tegen op deze manier en het gaat niet eens over mijzelf :@)

Iets meer uitleg: Vaak meegemaakt en mee gespeeld op deze manier.. Accepteer ik niet langer. Het is graag of niet!
"Ik ben heel brak van het uitgaan"
"Ik wil je niet teleurstellen"
"Ik heb een ex-complex"

Het is best leuk om daar een documentje mee aan te leggen, met de beste smoezen :)
Moet wel zeggen dat eerlijkheid soms ook wel een vervelende (nare) reactie op kan leveren, heb ik ondervonden. Stalkerige mails, boosheid, etc. Maar meestal krijg je juist terug dat het gewaardeerd wordt. Andersom ook, liever eerlijk dan twijfelen waarom iemand zo vaag doet.
pi_130280906
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 17:47 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Daar voel ik me dan te goed voor. Laat gaan jongeh zoals Gijp het zegt. Next.
pi_130280938
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 17:54 schreef Rickario het volgende:

[..]

Daar voel ik me dan te goed voor. Laat gaan jongeh zoals Gijp het zegt. Next.
Begrijpelijke reactie, en inderdaad: Next!
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 17:57:37 #270
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130280999
Smoezen of niet.. het komt altijd op hetzelfde neer "het wordt niets"
Maybe in de toekomst ooit eens, maar dan ligt het initiatief bij de ander. Simple as that :)
pi_130281033
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 17:57 schreef Cue_ het volgende:
Smoezen of niet.. het komt altijd op hetzelfde neer "het wordt niets"
Maybe in de toekomst ooit eens, maar dan ligt het initiatief bij de ander. Simple as that :)
Netjes verwoord :).
pi_130281179
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 00:15 schreef Rickario het volgende:

[..]

Reageer met "Helemaal leuk!" :r
quote:

[..]

quote:
1s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 00:00 schreef Yuki het volgende:

[..]

Dat ja. Daarnaast mag ze wel eens kiezen of ze kapitalen of onderkast gebruikt aan het begin van de regel :{w
Heb gezegd dat ze niet door mijn Fok!-vriendjes test graadmeter is gekomen, zodat ze nooit mijn nieuwe liefde van mijn leven kan worden :)
pi_130281299
quote:

[..]

Als er vijf zeggen dat ze het te druk hebben, en je verschuift het 1 week, dan is er vast wel 1 die het daadwerkelijk te druk had en nu wel kan :P . Alleen denk ik niet dat je vijf top vrouwen tegelijk kunt vinden op een site, aangezien alleen het balans mannen /vrouwen al niet klopt en de meeste hotties toch wel dagelijks een date kunnen scoren en daarom niet eens de moeite doen om een profiel aan te maken.
pi_130281378
Maar eens zon PaiQ profiel aangemaakt, het ziet er op zich wel laagdrempelig en leuk uit. En je hebt direct contact via PM, das ook wel fijn.

Blijf mijn Knuz profiel er wel lekker naast houden.
pi_130281595
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 18:10 schreef lasapparaat het volgende:
Maar eens zon PaiQ profiel aangemaakt, het ziet er op zich wel laagdrempelig en leuk uit. En je hebt direct contact via PM, das ook wel fijn.

Blijf mijn Knuz profiel er wel lekker naast houden.
Knuz? Bij die naam alleen al krijg ik al braakneigingen. Ik krijg spontaan allemaal libellevrouwen visioenen :')
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 18:22:44 #276
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_130281694
Die zitten er ook op. Knuz is echt heerlijk om te lachen.

Kreeg op mijn profiel ook dit soort berichtjes van libellevrouwen die 40 jaar ouder waren dan ik:
quote:
Afzender: Victress
Datum: 02-12-2010 om 10:15
Titel: MET VRIENDELIJKE GROETEN..............

Inhoud bericht:
JAMMER DAT JE NIET MEER GEREAGEERD HEBT OP MIJN BERICHTJE, IK WAS GRAAG DE DISCUSSIE MET JE AANGEGAAN.
OMDAT DIT SOORT OVER HET PAARD GETILDE ‘JONGETJES’ ALS JIJ NOG VEEL MOETEN LEREN HEB IK JE TEKST HIER EN DAAR VOORZIEN VAN COMMENTAAR.
NIET OVERAL WANT DAT WAS ME TEVEEL MOEITE, MAAR ALS JE NOG VRAGEN HEBT WAAR IEMAND MET VEEL LEVENSERVARING EN EEN HOGER IQ EN EQ DAN DAT JIJ HEBT ANTWOORD OP ZOU KUNNEN GEVEN: BE MY GUEST!!!
En dit gaat dan nog echt zoveel kantjes door. :') Allemaal in capslock uiteraard.
Heb het allemaal bewaard. :+
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 18:32:33 #277
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_130281949
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 18:22 schreef Silenus het volgende:
Die zitten er ook op. Knuz is echt heerlijk om te lachen.

Kreeg op mijn profiel ook dit soort berichtjes van libellevrouwen die 40 jaar ouder waren dan ik:

[..]

En dit gaat dan nog echt zoveel kantjes door. :') Allemaal in capslock uiteraard.
Heb het allemaal bewaard. :+
Jouw profiel werkt dit soort reacties ook in de hand. Het blijft slim, zo kun je goed filteren.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 18:35:07 #278
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_130282035
Haha, dat klopt. Het ironische is dat ik dus twee dagen eerder deze alleraardigste reactie van dezelfde persoon kreeg:

quote:
Afzender: Victress
Datum: 30-11-2010 om 21:07
Titel: één ding

Inhoud bericht:
Hallo Thijs,

Ik heb heel hard om je profiel zitten lachen!
De meeste dingen zijn oh zo waar, cool, behalve een……… een fulltime moeder hoeft niet per definitie werkeloos te zijn. Er zijn situaties die het noodzakelijk maken dat je er 24/7 voor je kind bent. Het zou dan voor zowel moeder als kind onverstandig zijn om er nog zo nodig een baan bij te nemen, je doet dan zowel haar/hem als jezelf tekort en dat willen we toch niet, wel dan?
Verder veel succes hier!

Groetjes Bernadette
Nou, dat krijg je er dus van als je geen reactie stuurt. Een rant van anderhalf uur waar de Beelzebub nog jaloers op zou zijn. _O- :')
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 18:37:42 #279
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130282110
Ik zie Silenus laptop nu echt voor me met een goed georganiseerde mappenstructuur van de diverse websites.. zijn profielen, dan de berichten die verstuurd zijn aan hem door de vrouwen. Eventueel nog zijn/haar reacties erop. Foto-tje erbij geplakt :+
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 18:42:14 #280
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_130282258
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 18:37 schreef Cue_ het volgende:
Ik zie Silenus laptop nu echt voor me met een goed georganiseerde mappenstructuur van de diverse websites.. zijn profielen, dan de berichten die verstuurd zijn aan hem door de vrouwen. Eventueel nog zijn/haar reacties erop. Foto-tje erbij geplakt :+
Als je het doet moet je het goed doen en het uiterst serieus nemen :7
pi_130282271
quote:
Hihi.

Jammer trouwens voor Rickario.

Ennehm.. als het goed is zie ik mn fling zometeen. Alleen wanneer precies en waar is nog niet duidelijk. Volgens mij werkt ie tot 19 uur. Wat zouden jullie doen? Nog even afwachten daarna.. of zelf maar contact opnemen?
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 18:43:25 #282
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130282296
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 18:42 schreef Kekaa het volgende:

[..]

Hihi.

Jammer trouwens voor Rickario.

Ennehm.. als het goed is zie ik mn fling zometeen. Alleen wanneer precies en waar is nog niet duidelijk. Volgens mij werkt ie tot 19 uur. Wat zouden jullie doen? Nog even afwachten daarna.. of zelf maar contact opnemen?
Ligt eraan hoe graag je het wilt weten ;)
pi_130282321
Van catfish is trouwens ook een serie op MTV, best leuk om te zien. Vooral als het meisje denkt dat ze met de man van haar dromen chat, ermee gaat trouwen etc... en hem dan gaat opzoeken en blijkt dat het een meisje is.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 18:44:33 #284
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_130282331
quote:
Haha, nee. Alleen een paar haatmails van knuz bewaard, en de klassieker met Dolfinbianca natuurlijk. Die lees ik nog wel eens door als ik wil lachen.

Voor de rest geen excel-files. :+
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 18:46:00 #285
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130282369
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 18:44 schreef Silenus het volgende:

Excelsites zijn voor mietjes :{w
pi_130282712
quote:

[..]

Haha, nee. Alleen een paar haatmails van knuz bewaard, en de klassieker met Dolfinbianca natuurlijk. Die lees ik nog wel eens door als ik wil lachen.

Heb je dan zo'n uitzonderlijk profiel waarin je alle libelle dames in het harnas jaagt? Screenshotje? :D
pi_130282911
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 18:18 schreef Rickario het volgende:

[..]

Knuz? Bij die naam alleen al krijg ik al braakneigingen. Ik krijg spontaan allemaal libellevrouwen visioenen :')
Tja die heb je overal wel zitten :P. Moet wel zeggen dat ik internetdaten nog maar sinds kort doe (tot weinig succes dusver). Maar je hebt er inderdaad personen tussenzitten.

Soms dan heb je dus ook een heel leuk gesprek gaande, willen ze je whatsapp en all hebben en dan hoor je vervolgens ineens niks meer van ze. Of dan wil je iets afspreken en dan kunnen ze ineens nooit.

Zo had ik een aantal weken lang (ik zit nu 2 maand bij knuz) contact met een of andere meid uit enschede. Heel leuk allemaal berichtjes uitwisselen, had echt t idee dat t van beide kanten klikte. Dus ik denk van nou, dit wordt wat. Probeer je met al het mogelijk wat met haar af te spreken en dan kan ze zogenaamd ineens nooit omdat ze altijd moet werken. Blijft het berichten sturen nog een weekje doorgaan en dan hoor je ineens niks meer van haar en heeft ze haar profiel verwijdert.

Achteraf ben ik dan blij dat ze niet meer reageren want zo'n persoon zou ik zowieso nooit wat mee willen beginnen. Maar toch is het jammer dat het dan weer zo moet gaan. Het voordeel lijkt me juist dat je elkaar wat beter leert kennen van zon datingsite, mijn eerste 2 vriendinnen heb ik leren kennen door uit te gaan/uit te vragen (een was een collega van me). En het nadeel daarvan is toch dat je de persoon niet zo goed kent van tevoren.

Goed, ik zie wel waar het op uit loopt. Dit is geen rant trouwens, gewoon een ervaring die ik wil delen :P.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 19:02:15 #288
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130282951
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 19:01 schreef lasapparaat het volgende:
met een of andere meid uit enschede
It wasn't me! :o
pi_130283067
quote:

[..]

Nu woon ik hier zowat al een paar jaar, maar dit zegt me dan weer niks?
pi_130283238
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 19:01 schreef lasapparaat het volgende:

[..]

Blijft het berichten sturen nog een weekje doorgaan en dan hoor je ineens niks meer van haar en heeft ze haar profiel verwijdert.

Achteraf ben ik dan blij dat ze niet meer reageren want zo'n persoon zou ik zowieso nooit wat mee willen beginnen.
Het kan zijn dat ze een ander gevonden heeft en toen haar profiel had verwijderd.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 19:14:40 #291
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_130283394
quote:
5s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 19:05 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Nu woon ik hier zowat al een paar jaar, maar dit zegt me dan weer niks?
Is ook van best wel lang geleden. Toen wilde ik van Relatieplanet af, zag ik haar profiel, paste ik mijn profiel aan op die van haar...en stuurde toen een reactie. Even in spoilers anders wordt het zo superlang.

Haar profiel:
SPOILER
Mijn profiel wat ik toen even op haar had toegespitst :')

SPOILER
Nou, reactie dus naar haar:
SPOILER
Ik kreeg terug:
SPOILER
Mijn reactie:
SPOILER
Haar reactie:
SPOILER
Niet op gereageerd, kreeg ik nog een berichtje:
SPOILER
Toen nog een reactie van mij:
SPOILER
Nou, toen kreeg ik me toch een hilarische reactie. :')

SPOILER
Niet meer op gereageerd, vond dat de grap wel lang genoeg had geduurd..
Kreeg ik daarna toch nog dit:

SPOILER
Alleen lezen als je niks te doen hebt! ;)
pi_130283583
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 19:14 schreef Silenus het volgende:

[..]

Alleen lezen als je niks te doen hebt! ;)
Ik ga zo toch even in een dampend bad, de koorts helpen uitzweten, dus dat komt wel goed. Recensie volgt nog!
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 19:20:10 #293
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_130283587
Ik lig nu al krom
pi_130283636
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 19:14 schreef Silenus het volgende:
Natuurlijk kijk ik ook soaps, vooral As the world turns, Dallas, Onderweg naar morgen, GTST, Married with children, Dr. Drake Ramore, The hills belong to us en 'what kind of stupid idiot are you'.
:').
pi_130283734
Hahahaha.
Eerst dacht ik... dat meisje speelt dat ook gewoon joh.
Later dacht ik... nee... zal wel echt zijn.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 19:24:35 #296
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130283773
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 19:23 schreef Kekaa het volgende:
Hahahaha.
Eerst dacht ik... dat meisje speelt dat ook gewoon joh.
Later dacht ik... nee... zal wel echt zijn.
Genoeg mensen die zo zijn..e n ook een partner vinden. Helaas niet in Silenus.. vond het nog wel match made in heaven O+
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 19:25:07 #297
50430 Yuki
Student Midwife
pi_130283791
Thijs! _O-

Potver, ik ga stuk hier :D
pi_130283833
:+
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 19:27:29 #299
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_130283875
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 19:24 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Genoeg mensen die zo zijn..e n ook een partner vinden. Helaas niet in Silenus.. vond het nog wel match made in heaven O+
hehe, vind ze ook wel leuk zo samen
pi_130283879
@ Thijs...

Jij hebt zin man....
Ik zou allang afgehaakt zijn bij het eerste bericht..... :P
I may not be your first, but to be your last would be perfect.....
pi_130283908
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 19:09 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het kan zijn dat ze een ander gevonden heeft en toen haar profiel had verwijderd.
Toch is het dan een beetje fatsoen om dit iig aan te geven. Ik weet niet hoe andere mensen denken hoe de wereld in elkaar zit maar ik zou dit soort dingen dus altijd melden als ik al met iemand "bezig" was. Ze hoeven van mij echt niet op elk bericht te reageren, maar als je al zo lang met elkaar bezig bent vind ik het toch wel onfatsoenlijk om zo ineens niets meer van je te laten horen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')