abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130250385
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 20:30 schreef Fascination het volgende:

[..]

Oh dear lord, niet dit gewauwel weer.
Wat wil je dan zeggen? Dat hij haar niet op een voetstuk heeft geplaatst?
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  maandag 19 augustus 2013 @ 20:55:13 #177
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130250587
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 20:51 schreef firefly3 het volgende:

Wat wil je dan zeggen?
Dat jij gewoon lekker in je "eigen" topic moet blijven ipv je deuntje weer op te zeggen.
pi_130251281
quote:
7s.gif Op maandag 19 augustus 2013 20:55 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat jij gewoon lekker in je "eigen" topic moet blijven ipv je deuntje weer op te zeggen.
Er valt wat van te leren, anders gebeurd over twee jaar weer exact hetzelfde :{w Je kunt wel in het droomwereldje blijven van "het had zo niet gemoeten", "het lot had het niet zo gewild" en dergelijke, maar het was waarschijnlijk iets subtiel wat eenvoudig te voorkomen was omdat ze eerst wel aangetrokken was (waarschijnlijk begon hij later steeds meer waarde te hechten aan (eind)resultaat ipv te genieten van het moment). Dit leer je niet alleen met "pick up", maar zelfs van sport tot aan sollicitaties heb je het gevaar dat mensen niet meer in het moment leven en daardoor bijv net het doelpunt missen. Het kan me weinig schelen of jullie zoveel mogelijk vrouwen willen of 1 vaste vrouw, maar igg kan het geen kwaad om bewust te zijn van wat er gebeurd is en wat je er eventueel van kunt meenemen -> levenservaring op doen en daadwerkelijk onthouden :)
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_130251362
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 20:51 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Wat wil je dan zeggen? Dat hij haar niet op een voetstuk heeft geplaatst?
H_J heeft een vrouw ontmoet die hij erg ziet zitten en graag nog een keer wil zien (goh). Dat is ook waar je naar opzoek bent: iemand waar je enthousiast van wordt, die je beter wilt leren kennen. Volgens jou moet je dan dus een toneelstukje opvoeren of zo? Ik lees ook nergens dat hij haar op een voetstuk plaatst.
Overigens is het wel raar dat ze haar hele paiq-profiel verwijdert als het volgens jou aan zijn gedrag ligt dat ze niet verder met hem wil daten.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  maandag 19 augustus 2013 @ 21:09:47 #180
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130251381
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 21:08 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Er valt wat van te leren, anders gebeurd over twee jaar weer exact hetzelfde :{w Je kunt wel in het droomwereldje blijven van "het had zo niet gemoeten", "het lot had het niet zo gewild" en dergelijke, maar het was waarschijnlijk iets subtiel wat eenvoudig te voorkomen was omdat ze eerst wel aangetrokken was (waarschijnlijk begon hij later steeds meer waarde te hechten aan (eind)resultaat ipv te genieten van het moment). Dit leer je niet alleen met "pick up", maar zelfs van sport tot aan sollicitaties heb je het gevaar dat mensen niet meer in het moment leven en daardoor bijv net het doelpunt missen. Het kan me weinig schelen of jullie zoveel mogelijk vrouwen willen of 1 vaste vrouw, maar igg kan het geen kwaad om bewust te zijn van wat er gebeurd is en wat je er eventueel van kunt meenemen -> levenservaring op doen en daadwerkelijk onthouden :)
Af en toe zit er best wat in in wat je zegt. Maar zoals jij reageerde op HJ doe je net of je weet hoe z'n situatie was, hoe het gegaan is, wat hij dacht en hoe hij zich gedroeg. Jij als alwetende kon wel even z'n fouten aangeven. En dat slaat natuurlijk nergens op, want dat weet je gewoon niet.
pi_130252109
quote:
7s.gif Op maandag 19 augustus 2013 21:09 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Af en toe zit er best wat in in wat je zegt. Maar zoals jij reageerde op HJ doe je net of je weet hoe z'n situatie was, hoe het gegaan is, wat hij dacht en hoe hij zich gedroeg. Jij als alwetende kon wel even z'n fouten aangeven. En dat slaat natuurlijk nergens op, want dat weet je gewoon niet.
Ik reageerde zo omdat hij verhalen over haar post, de exacte situatie weet ik niet idd en ik was er niet bij. Zodra ik ook teveel praat over 1 meid terwijl ze eigenlijk gewoon een "human being" is, gaan mijn alarm bellen rinkelen en zorg ik ervoor dat ik mezelf niet mindfuck. Ik weet dat je als mens zijnde steeds zenuwachtiger kunt worden als je heel de dag over iemand zit te dagdromen, je hersenen maken dan ook waarheden aan over haar die eigenlijk helemaal niet waar zijn. Je hersenen verbloemen alles waardoor je niet meer je beste zelf kunt zijn met diegene om je heen, de beste zelf die je waarschijnlijk op dag 1 wel was.

Het is overigens heel vaak dat 1tje te verliefd wordt op de ander waardoor alles steeds meer uit balans raakt. Diegene aan het reactieve gedeelte van het spectrum begint dingen te posten over diegene, berichtjes te analyseren en beweegt zich hierdoor juist dieper in het drijfzand omdat de zenuwen en onzekerheden over de toekomst alleen maar groter worden.
pi_130252120
Firefly, je doet me denken aan die andere forum retard, Hiergaanwedan. Destijds kon je geen topic openen of hij had de boel alweer ondergescheten met allerlei rare aannames en ongevraagde adviezen. Ik was een tijdje bang dat als ik de tv zou aanzetten ik hem in het panel van Waku Waku zou zien zitten ten langen leste.

Ik heb gewoon gedate. En dat was ERG leuk. Met iemand waar ik eindelijk eens wat potentie in zag voor meer. Maar je haalt er weer allerlei rare zaken bij met je voetstuk. Dat heb ik nog nooit gedaan, bij niemand. Omdat het juist zo leuk is als dingen gelijk oplopen, je elkaar voedt als het ware. Dan trigger je elkaar.

Je aannames slaan keer op keer als een lul op een drumstel, dat was eerder ook al met wat zij zou zoeken en dat ik er dan niet aan zou voldoen of weet ik veel wat voor poep er uit die dikke duim van je kwam. Als je hersencellen al slapen reageer dan gewoon niet, onderontwikkelde foetus.

Ik kan er zonder in ieder geval.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_130252219
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 21:24 schreef Hungry_Joe het volgende:
Firefly, je doet me denken aan die andere forum retard, Hiergaanwedan. Destijds kon je geen topic openen of hij had de boel alweer ondergescheten met allerlei rare aannames en ongevraagde adviezen. Ik was een tijdje bang dat als ik de tv zou aanzetten ik hem in het panel van Waku Waku zou zien zitten ten langen leste.

Ik heb gewoon gedate. En dat was ERG leuk. Met iemand waar ik eindelijk eens wat potentie in zag voor meer. Maar je haalt er weer allerlei rare zaken bij met je voetstuk. Dat heb ik nog nooit gedaan, bij niemand. Omdat het juist zo leuk is als dingen gelijk oplopen, je elkaar voedt als het ware. Dan trigger je elkaar.

Je aannames slaan keer op keer als een lul op een drumstel, dat was eerder ook al met wat zij zou zoeken en dat ik er dan niet aan zou voldoen of weet ik veel wat voor poep er uit die dikke duim van je kwam. Als je hersencellen al slapen reageer dan gewoon niet, onderontwikkelde foetus.

Ik kan er zonder in ieder geval.
Calm down. Ik probeer je alleen te helpen, en ik denk alsnog dat niet al je kansen verkeken zijn. Je kunt over een maand weer een berichtje sturen en gewoon vragen hoe het met haar gaat, de wereld vergaat toch niet :)
  maandag 19 augustus 2013 @ 21:26:57 #184
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_130252235
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 18:33 schreef Rickario het volgende:
Ook maar even een update: Date sinds vrijdag maar met rust gelaten. Woensdag wanneer ze haar tentamen gehad heeft maar even duidelijkheid proberen te krijgen. Valt zwaar om haar niet even te appen :')
Waarom wachten ipv nu gewoon vragen?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  maandag 19 augustus 2013 @ 21:27:47 #185
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130252281
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 21:26 schreef firefly3 het volgende:

de wereld vergaat toch niet :)
Dat zegt ie ook niet. Enkel dat ie geen zin heeft in jouw verhalen. Vraag eerst eens, ipv gelijk allerlei statements / verwachtingen neer te gooien.
  maandag 19 augustus 2013 @ 21:28:32 #186
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_130252320
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 21:26 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Calm down. Ik probeer je alleen te helpen,
Volgens mij is hij meer dan duidelijk geweest niet gediend te zijn van je ongevraagde hulp.
Dus ipv je niet zelf verzonnen teksten op te ratelen en die ongevraagd door iemand zijn / haar strot te duwen kan je beter gewoon accepteren dat niet iedereen op je "advies / huilp" zit te wachten.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_130252353
quote:
7s.gif Op maandag 19 augustus 2013 21:27 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat zegt ie ook niet. Enkel dat ie geen zin heeft in jouw verhalen. Vraag eerst eens, ipv gelijk allerlei statements / verwachtingen neer te gooien.
Hij wilt haar toch? Dan kan je beter het beste eruit halen en kijken wat je fout hebt gedaan dan fok als uitlaatklep gebruiken om daarna te kroelen met elkaar ;) Leuk om de drama in het topic te behouden en voor het leesvoer, maar productief is het niet.
  maandag 19 augustus 2013 @ 21:31:41 #188
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130252467
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 21:29 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Hij wilt haar toch? Dan kan je beter het beste eruit halen en kijken wat je fout hebt gedaan dan fok als uitlaatklep gebruiken om daarna te kroelen met elkaar ;) Leuk om de drama in het topic te behouden en voor het leesvoer, maar productief is het niet.
Vraag dan eerst wat hij zelf denkt dat het fout is gegaan. Ipv je eigen statements erin te gooien. Vraag eerst waarom.
En als hij zegt dat zij er blijkbaar niet voldoende inzag of blijkbaar toch geen behoefte aan had, ondanks dat hij een goede kerel is.. dan kan je dat ook eens accepteren.. ipv er vanuit gaan dat je altijd maar iedereen om je vinger kan winden door de juiste acties te nemen. En al zou het zo zijn, dan nog heef tniet iedereen zin om dat op die manier te spelen. Accepteer dat eens.
  maandag 19 augustus 2013 @ 21:33:40 #189
50430 Yuki
Student Midwife
pi_130252564
Dus, date-ervaringen?
♥ || Baby catcher in training || ♥
  maandag 19 augustus 2013 @ 21:34:52 #190
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130252618
quote:
14s.gif Op maandag 19 augustus 2013 21:33 schreef Yuki het volgende:
Dus, date-ervaringen?
Nop, hoogstens eentje afgeslagen.
pi_130253742
crea bea hoor :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_130253868
quote:
7s.gif Op maandag 19 augustus 2013 21:31 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Vraag dan eerst wat hij zelf denkt dat het fout is gegaan. Ipv je eigen statements erin te gooien. Vraag eerst waarom.
En als hij zegt dat zij er blijkbaar niet voldoende inzag of blijkbaar toch geen behoefte aan had, ondanks dat hij een goede kerel is.. dan kan je dat ook eens accepteren.. ipv er vanuit gaan dat je altijd maar iedereen om je vinger kan winden door de juiste acties te nemen. En al zou het zo zijn, dan nog heef tniet iedereen zin om dat op die manier te spelen. Accepteer dat eens.
Waarom zou je een leuke meid opgeven als het misschien met iets kleins op te lossen is? Het probleem zit niet in het logische aspect, maar in haar emotionele gedeelte. Zodra ze ineens haar "Brad Pitt", "Johnny Depp", of wie dan ook waar jij als vrouw helemaal voor valt voor haar heeft, wedden dat ze dan er wel ineens klaar voor is? Dit is zo'n berichtje dat Silenius een paar pagina's terug heeft gepost, "je bent een leuke vrouw maarrr om andere redenen ..... wil ik toch niet verder".
  maandag 19 augustus 2013 @ 21:57:39 #193
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_130253919
quote:
Dus, date-ervaringen?
Nope niet echt. Afgelopen week een "date" gehad die ik heb leren kennen met stappen.
Maar die vond het niet zo leuk dat er verschillende vrouwen mij smsde. Ze reageerde daar heel vreemd op. Iets van, smsen vrouwen je vaak, en date je meerdere vrouwen, ga je met andere vrouwen op stap enz enz enz. Opeens was het onderwerp andere vrouwen heeeel belangrijk. Maar ze wacht echt niet jaloers hoor, echt niet. Nee natuurlijk niet :D Meteen maar eind van de avond aangegeven dat ik het gezellig vond maar het daar bij laat. Kwam haar de volgende dag tegen met stappen en toen deed ze normaal tegen me. Dus eind goed al goed.
  maandag 19 augustus 2013 @ 22:08:15 #194
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_130254525
quote:
Dus, date-ervaringen?
Was het maar zo'n feest :') _O-
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_130255486
Is Badoo een datingsite voor mensen met seksueel getinte intenties?
  maandag 19 augustus 2013 @ 22:33:30 #196
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_130255572
Ja... En Lexa, Paiq, Relatieplanet etc. voor mensen die nog paus of non willen worden 8)7
pi_130255586
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 21:26 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Waarom wachten ipv nu gewoon vragen?
Ze wilde het allemaal even laten bezinken. En wil ook niet te needy over komen :')
  maandag 19 augustus 2013 @ 22:37:13 #198
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_130255722
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 22:33 schreef Rickario het volgende:

[..]

Ze wilde het allemaal even laten bezinken. En wil ook niet te needy over komen :')
Ah oke. Tja vaak is dit het begin van het einde....

Ik zou zeggen, prima je weet me te vinden en gewoon door leven. Ik zelf ga niet op iemand wachten.

Dat is natuurlijk heel erg personelijk :)
  maandag 19 augustus 2013 @ 22:37:47 #199
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_130255750
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2013 22:37 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ik zou zeggen, prima je weet me te vinden en gewoon door leven. Ik zelf ga niet op iemand wachten.

Ik denk dat hij dat ook wel heeft hoor :) Alleen kan het soms wel frustrerend zijn :D
pi_130255905
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2013 22:37 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Jup ik weet het. Al zou ik er geen fuck van snappen na de vorige date :')
We zien wel. Woensdag helderheid en in het slechtste geval: next.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')