Ligt eraan, vaak is het overduidelijk voor beide partijen. Zo niet zou ik het wel laten blijken, lijkt mij wel zo fair.quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar vertel je dat ook van tevoren?
Ik denk dat 80% van die meiden afhaakt als ze weten dat ze slechts een speeltje voor 1 nacht zijn.
Daarom heb ik dus een apart nummer voor het daten.quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:27 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Sorry, maar dat is het mij dus niet waard.
Geheim moeten houden waar je woont, omdat het anders mis kan gaan?
Los daarvan: wie m'n naam weet kan binnen vijf minuten m'n adres en 06-nummer vinden. Dus ik zou het niet eens kunnen tenzij ik onder een valse naam ga daten.
Wat maakt dat je twijfelt?quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:51 schreef GM86 het volgende:
Weer even een snelle update van mijn kant:
Gisteren weer gedate met dezelfde meid (was inmiddels date 4).
Was net als de vorige dates weer erg gezellig en hebben enorme klik.
Merk ook wel een enorme aantrekkingskracht, maar of er echt een relatie in zit???
To be continued...
Nog steeds geen seks na 4 dates, denk ik.quote:
Daar ben ik ook wel benieuwd naar.quote:
Als ik je zo lees, twijfel je vooral of zij een relatie aan wil gaan met jou... Is/wordt ze wel verliefd?quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:41 schreef GM86 het volgende:
[..]
Tot nu toe waren er bij haar verder nog geen gevoelens (niet verliefd). Hoe dat na deze date zit, weet ik nog niet. Haar nog niet echt gesproken na de date, komt morgen of zo wel. Ze zegt ook niet heel snel verliefd te worden, maar hoeveel dates moet je zoiets de tijd geven? Zelf was er bij mij ook geen verliefdheid tot nu toe, al voelde ik me gisteren wel ineens veel meer tot haar aangetrokken dan de dates hiervoor. Wil niet te snel de handdoek in de ring gooien, maar wil ook niet dat we elkaar onnodig lang aan het lijntje gaan houden...
[..]
Doe ik geen uitspraken over
Tja, ik verdien m'n brood met het beter vindbaar maken van bedrijven op internet.quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:41 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Je doet al veel te moeilijk. En ik ben zuinig op mijn privé gegevens.
Wat zijn ze assertief tegenwoordig.quote:zeg thijs
ik ga even hardlopen
ok!
en ik weet niet hoe dat gaat op internet
maar volgens mij moet jij even mijn telefoonnummer vragen
maar dat doe je niet
dus geef ik het
zo ben ik dan wel weer
Geeft het je een goed gevoel?quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:34 schreef Silenus het volgende:
[..]
Wat zijn ze assertief tegenwoordig.
Yep. Ik ben er in ieder geval achtergekomen dat mijn hekel aan onduidelijkheid zwaarder weegt dan mijn trots. Dus gisteren er toch nog maar een appje achteraan gegooid of ze nog zin had om af te spreken, of?quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:34 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Toch nieuwsgierig...heeft het verhaal nog een staartje gekregen?
Ze heeft zich inmiddels uitgeschreven bij Paiq zie ik...quote:Hey...sorry voor de late reactie. Ik denk dat ik aan dat hele daten nog niet toe ben...heb weinig tijd en denk dat ik er gewoon nog niet klaar voor ben omdat ik van alles aan mijn hoofd heb. Sorry dat ik dit nu ineens zo zeg. Heb je vast het verkeerde idee gegeven en had er eerder beter over na moeten denken. Ik vind het jammer want vind je een leuke man...x
Ik vrees woensdag hetzelfde gesprekquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:12 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Yep. Ik ben er in ieder geval achtergekomen dat mijn hekel aan onduidelijkheid zwaarder weegt dan mijn trots. Dus gisteren er toch nog maar een appje achteraan gegooid of ze nog zin had om af te spreken, of?
De signalen waren al niet al te best wist ik, maar ik kreeg vanmorgen bericht terug:
[..]
Ze heeft zich inmiddels uitgeschreven bij Paiq zie ik...
Balen zegquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:12 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Yep. Ik ben er in ieder geval achtergekomen dat mijn hekel aan onduidelijkheid zwaarder weegt dan mijn trots. Dus gisteren er toch nog maar een appje achteraan gegooid of ze nog zin had om af te spreken, of?
De signalen waren al niet al te best wist ik, maar ik kreeg vanmorgen bericht terug:
[..]
Ja, want je was erbij natuurlijk. Ga toch fietsen met je geraaskal man. Malloot.quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:26 schreef firefly3 het volgende:
Als je al snel teveel waarde hecht aan 1 vrouw die je net kent en al je hebben en houden op haar inzet (haar dus meteen al op een voetstuk zet), voelt ze vanzelf die onplezierige druk. Gewoon "relaxt zijn" gaat veel dieper dan de meeste mensen denken.
Nee, maar ik ga er vanuit dat je elkaar niet meer dan 10x hebt gezien en vast niet langer dan een half jaar kent.quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:28 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja, want je was erbij natuurlijk. Ga toch fietsen met je geraaskal man. Malloot.
Oh dear lord, niet dit gewauwel weer.quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:26 schreef firefly3 het volgende:
Als je al snel teveel waarde hecht aan 1 vrouw die je net kent en al je hebben en houden op haar inzet (haar dus meteen al op een voetstuk zet), voelt ze vanzelf die onplezierige druk. Gewoon "relaxt zijn" gaat veel dieper dan de meeste mensen denken.
like I said. Klote is dat. Ook eens gehad. Ach, weet je iig dat ze nog ergens rondlopen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:12 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
[..]
Idd!quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh dear lord, niet dit gewauwel weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |