Zo inderdaad, ja.quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:35 schreef Silenus het volgende:
[..]
"Je bent te dik, te jong, veel te aanhankelijk en gewoon wanhopig. Succes verder."
Nou die springt daarna facedown van de kerktoren af hoor.
Ik zou het wel tactisch inpakken. "Ik vind je een hele leuke meid (ja hoor) maar je enthousiasme voordat we elkaar uberhaupt gezien hebben deel ik niet echt en eerlijk gezegd schrikt me dat ook een beetje af. Ik denk niet dat onze verwachtingen helemaal gelijklopen, en daarom denk ik ook dat het beter is om niet af te spreken. Dit voorkomt ongetwijfeld latere teleurstellingen. Veel succes verder, sorry, groet, jouw Eglisiar. xoxoxo"
quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:35 schreef Silenus het volgende:
[..]
"Je bent te dik, te jong, veel te aanhankelijk en gewoon wanhopig. Succes verder."
Ik zou het wel tactisch inpakken. "Ik vind je een hele leuke meid (ja hoor) maar je enthousiasme voordat we elkaar uberhaupt gezien hebben deel ik niet echt en eerlijk gezegd schrikt me dat ook een beetje af. Ik denk niet dat onze verwachtingen helemaal gelijklopen, en daarom denk ik ook dat het beter is om niet af te spreken. Dit voorkomt ongetwijfeld latere teleurstellingen. Veel succes verder, sorry, groet, jouw Eglisiar. xoxoxo"
Chique!quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:35 schreef Silenus het volgende:
[..]
Is het neukbaar bedoel je?quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:34 schreef japiedevlugge het volgende:
Hoe oud? Ziet er wel een beetje leuk uit dan? Lijkt er verder iets mis mee?
netjesquote:Op maandag 19 augustus 2013 11:35 schreef Silenus het volgende:
[..]
quote:
Sorry, maar dat is het mij dus niet waard.quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:48 schreef Seikcid het volgende:
Je kunt vaak geweldige seks hebben met die freaks. Je moet alleen zorgen dat ze niet weten waar je woont etc.
Je doet al veel te moeilijk. En ik ben zuinig op mijn privé gegevens.quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:27 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Sorry, maar dat is het mij dus niet waard.
Geheim moeten houden waar je woont, omdat het anders mis kan gaan?
Los daarvan: wie m'n naam weet kan binnen vijf minuten m'n adres en 06-nummer vinden. Dus ik zou het niet eens kunnen tenzij ik onder een valse naam ga daten.
Er zijn meer dan genoeg meiden leuk genoeg voor een avondje seks zonder verdere verplichtingen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:33 schreef -Splash- het volgende:
Of je hebt inderdaad gewoon seks met iemand die je wel leuk vindt? Of denk ik nu heel raar?
Ongetwijfeld, maar vertel je dat ook van tevoren?quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:07 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Er zijn meer dan genoeg meiden leuk genoeg voor een avondje seks zonder verdere verplichtingen.
Ik denk dat dat heel erg er vanaf hangt waar je de vrouw vandaan tovertquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar vertel je dat ook van tevoren?
Ik denk dat 80% van die meiden afhaakt als ze weten dat ze slechts een speeltje voor 1 nacht zijn.
Ik zou het wel vertellen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik denk dat 80% van die meiden afhaakt als ze weten dat ze slechts een speeltje voor 1 nacht zijn.
Of nietquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:19 schreef Silenus het volgende:
Alsof een kerel dat dan gaat vertellen.Komop, niet zo naief dames.
Die snapt ook wel dat hij -als hij het vertelt- kan gaan fluiten naar zijn wip-momentje.
Dat was ook eigenlijk waar ik naartoe wilde... Zo naïef ben ik nou ook weer nietquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:19 schreef Silenus het volgende:
Alsof een kerel dat dan gaat vertellen.Komop, niet zo naief dames.
Die snapt ook wel dat hij -als hij het vertelt- kan gaan fluiten naar zijn wip-momentje.
Wel een klootzak die geneukt heeftquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat was ook eigenlijk waar ik naartoe wilde... Zo naïef ben ik nou ook weer niet
Vertel je het niet, dan ben je wel een flink laffe klootzak
Imho
Yeah!quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wel een klootzak die geneukt heeft
Vertelquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:24 schreef AldoTheApache het volgende:
ik ga hier ook even posten want ik maak ook weer eens dingen mee
quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vertel
Van mijn kant is het weer stil
Ik weet niet wat ik verkeerd heb gezegd, maar mijn mailcontact is ook voorbijkreeg normaal elke dag wel een mailtje, nu niet meer
(ze vond het ook te vroeg om af te spreken blablabla)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Tsja, de vrouw is er zelf bij en het is niet verplicht om meteen met zo'n kerel naar bed te gaan.quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat was ook eigenlijk waar ik naartoe wilde... Zo naïef ben ik nou ook weer niet
Vertel je het niet, dan ben je wel een flink laffe klootzak
Imho
ik heb dat vaak genoeg vooraf verteld. Meestal werd het dan nog vaker dan 1x naaien, maar goed.quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |