abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130189076
Vind ik iemand leuk, moet ik die ook nog op date gaan vragen ;( Het kostte al moeite om haar Facebook te vragen :')
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
pi_130191784
quote:
13s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 23:34 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Gast, doe me een lol en ga lekker in je sneue PUA-topic bovenop je sinaasappelkistje staan prediken. Je weet werkelijk geen reet van wat er wel of niet tussen ons besproken is en slaat de plank zo finaal mis hier dat ik eigenlijk twijfel of ik het nu vermakelijk of irritant moet vinden.

Ik neig naar het laatste trouwens. Je hoeft me echt niet te vertellen wat ik wel of niet moet doen waar het mijn dates betreft namelijk, ik red me prima en zit niet op je hemeltergende ''advies'' te wachten. Drol.
Joe, gewoon negeren die gozert..voor dit soort reacties doet ie het juist!
  zondag 18 augustus 2013 @ 14:11:20 #78
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_130196406
Ik dacht.. ik gooi er een casus in. :)

Een vriendin van mij is hevig aan het daten. Heeft wat leuke dates en nu kwam ze bij mij met een vraag. Ze heeft een erg leuke man ontmoet die écht perfect bij haar past. En zoals ik het hoor past hij ook echt goed bij haar.

Nu gaf ze aan dat ze tot nu toe (2 dates) nog niet het gevoel had dat ze hem wou kussen en ze wist niet wat ze ermee aan moest.

Vraag; Hoe zouden jullie hier mee omgaan?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_130196469
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 15:36 schreef Rickario het volgende:

[..]

Creatief denken ^O^
- Slechte grappen maken
- Elkaar een beetje afzeiken op een niet te serieuze manier
- Soms een beetje risico nemen
- Inhaken op iets wat ze zegt
- Iets vragen over een bepaalde foto

Zo kom je op de meest weirde gespreksonderwerpen uit. En dat vindt iedereen leuk aangezien iedereen al doodgegooid wordt met die standaard gesprekjes.
Als het dan lekker loopt kun je altijd nog wel dingen bespreken die er toe doen.
Thanks, soms bij nieuw contact: ik maak een grap, zeg wat leuks over haar foto, vraag er nog wat over. Maar telkens hele korte antwoorden: ja klopt :) - haha - nee dat niet - enz. Kansloos toch? Zo ben je erg snel uitgeluld, terwijl zij me als eerste aanspreken. Simpele wijven (no offence)
  zondag 18 augustus 2013 @ 14:13:11 #80
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_130196474
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 17:18 schreef Sannne het volgende:
Juist de gesprekken die zomaar vanzelf lopen, dat je 2 uur later op de klok kijkt en niet kan geloven dat het zo laat is zijn het leukst. Niet bij nadenken dus...
Als ik teveel moet zoeken naar onderwerpen klik ik vaak al weg.
De beste dates zijn toch wel waarbij er nauwelijks gesproken is. :+
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_130196592
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 14:13 schreef -Splash- het volgende:

[..]

De beste dates zijn toch wel waarbij er nauwelijks gesproken is. :+
Omdat je met andere activiteiten bezig bent?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zondag 18 augustus 2013 @ 14:17:25 #82
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_130196659
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 12:44 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Misschien moet ik meer in transcendent state met de inner core komen en haar level cap grinden tot max attention scale output met armor bonus ja. Heb je helemaal gelijk in, thanks! 8-)
Ah ja... punten scoren door haar world of warcraft grapje te snappen... been there, done that. :P

Klinkt goed HJ! Ik hoop dat het nog goed gaat lopen. Zou fijn zijn! :)
  zondag 18 augustus 2013 @ 14:17:47 #83
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_130196675
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 14:15 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Omdat je met andere activiteiten bezig bent?
Niet gelijk aan seks denken, maar inderdaad. :)
Vrouwen die zo lekker kunnen zoenen dat je er niet van af kan blijven.
  zondag 18 augustus 2013 @ 14:20:17 #84
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_130196769
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 14:17 schreef -Splash- het volgende:

[..]

:~ inderdaad _O_
Dat je ook het idee hebt dat praten eigenlijk alleen maar zonde is van de tijd :9
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_130196918
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 14:17 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Dat klinkt goed :D
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_130198352
quote:
1s.gif Op zondag 18 augustus 2013 14:13 schreef schermafbeelding het volgende:

[..]

Thanks, soms bij nieuw contact: ik maak een grap, zeg wat leuks over haar foto, vraag er nog wat over. Maar telkens hele korte antwoorden: ja klopt :) - haha - nee dat niet - enz. Kansloos toch? Zo ben je erg snel uitgeluld, terwijl zij me als eerste aanspreken. Simpele wijven (no offence)
Afkappen. next.
pi_130198378
quote:
2s.gif Op zondag 18 augustus 2013 14:20 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

:~ inderdaad _O_
Dat je ook het idee hebt dat praten eigenlijk alleen maar zonde is van de tijd :9
Soms is praten inderdaad een formaliteit :')
pi_130198470
quote:
13s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 23:34 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Gast, doe me een lol en ga lekker in je sneue PUA-topic bovenop je sinaasappelkistje staan prediken. Je weet werkelijk geen reet van wat er wel of niet tussen ons besproken is en slaat de plank zo finaal mis hier dat ik eigenlijk twijfel of ik het nu vermakelijk of irritant moet vinden.

Ik neig naar het laatste trouwens. Je hoeft me echt niet te vertellen wat ik wel of niet moet doen waar het mijn dates betreft namelijk, ik red me prima en zit niet op je hemeltergende ''advies'' te wachten. Drol.
Wat is er volgens jou dan mis gegaan? ^O^
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  zondag 18 augustus 2013 @ 15:58:40 #89
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_130200565
-

[ Bericht 52% gewijzigd door MisterJ.Lo op 18-08-2013 16:17:49 ]
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  Moderator / Redactie FP zondag 18 augustus 2013 @ 17:34:45 #90
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_130204491
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 14:11 schreef -Splash- het volgende:

Een vriendin van mij is hevig aan het daten. Heeft wat leuke dates en nu kwam ze bij mij met een vraag. Ze heeft een erg leuke man ontmoet die écht perfect bij haar past. En zoals ik het hoor past hij ook echt goed bij haar.

Nu gaf ze aan dat ze tot nu toe (2 dates) nog niet het gevoel had dat ze hem wou kussen en ze wist niet wat ze ermee aan moest.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je spoiler zegt al genoeg volgens mij :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_130206321
quote:
Toch nieuwsgierig...heeft het verhaal nog een staartje gekregen? :*
pi_130206492
quote:

SPOILER
Op een derde date gaan en misschien toch een kus erin gooien. Het gevoel van dat moment, die kus, of daarna kan al heel doorslag gevend zijn.

Ben zelf ook wel eens op een tweede date gegaan met iemand die goed bij mij paste maar waar ik toch enige twijfels bij had. Bij afscheid van wederom een leuke date toch een korte zoen op de mond...en toen wist ik het zeker, dit wordt hem niet -O-
pi_130211570
quote:

SPOILER
Zegt het feit dat ze hem na nota bene twee dates nog niet wil zoenen niet genoeg? Blijkbaar is er geen seksuele aantrekkingskracht, de raakvlakken op andere terreinen ten spijt.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_130213256
quote:

SPOILER
niet moeilijk doen : friendzone => next
pi_130213529
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 21:08 schreef m1st1g het volgende:

[..]

niet moeilijk doen : prullenbak => next
pi_130216194
Weer een collega bij het internetdaten, ben benieuwd of ik deze ook ga tegenkomen in de lift of bij de lunch :)
Why do dishes when you can do daiquiris?
pi_130216404
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 22:00 schreef MissGump het volgende:
Weer een collega bij het internetdaten, ben benieuwd of ik deze ook ga tegenkomen in de lift of bij de lunch :)
Wat lijkt me dat klote :')
pi_130216937
Haai :)

Ik kom me ook melden. Ik sta ingeschreven op RP, Paiq, Netsamen en Badoo.
Heb vorig jaar en daarvoor wel wat dates gehad, maar was nooit echt succesvol. Maar we blijven doorgaan! ^O^
pi_130217670
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 22:04 schreef Rickario het volgende:

[..]

Wat lijkt me dat klote :')
Mjah bij de vorige die ik tegen kwam wel, die kende ik van gezicht en vond ik echt niks.

Deze heb ik zojuist uitgenodigd voor een na-werk-borrel, dat wordt dus enorm awkward of ideaal ;)
Ik werk dan wel weer bij een organisatie met meer dan 10.000 werknemers, dat scheelt :)
Why do dishes when you can do daiquiris?
  zondag 18 augustus 2013 @ 22:33:35 #100
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_130217938
quote:
1s.gif Op zondag 18 augustus 2013 20:40 schreef Fascination het volgende:

[..]

Zegt het feit dat ze hem na nota bene twee dates nog niet wil zoenen niet genoeg? Blijkbaar is er geen seksuele aantrekkingskracht, de raakvlakken op andere terreinen ten spijt.
Update. Het was een next, verder. Bovendien is ze nu een vriend van mij aan het daten en dat klikt wel heel erg. :)
  zondag 18 augustus 2013 @ 22:48:35 #101
314328 Eglesiar
The Avenger
pi_130218823
Een update over mijn nieuwe liefde. Ahem. Het is me niet goed gelukt om het whatsapp contact te verminderen, al probeer ik wel kortaf en later te reageren. Maar het probleem is dat ze nu tegen me praat alsof ik haar ware liefde ben, niet overdreven. Continu levensverhalen en vertellen dat ze gedacht had nooit iemand te vinden.
Ik weet serieus niet wat ik gedaan heb om haar zo clingy te krijgen. Flirten deed ik niet. Ik krijg steeds het gevoel dat ze geestelijk niet helemaal in orde is.

Ooh, lieve help, heb ik weer. :')
I've sailed the seven seas,
I've climbed the mountains high,
I've crossed the endless plains,
But still the search goes on.
pi_130218974
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 22:48 schreef Eglesiar het volgende:
Een update over mijn nieuwe liefde. Ahem. Het is me niet goed gelukt om het whatsapp contact te verminderen, al probeer ik wel kortaf en later te reageren. Maar het probleem is dat ze nu tegen me praat alsof ik haar ware liefde ben, niet overdreven. Continu levensverhalen en vertellen dat ze gedacht had nooit iemand te vinden.
Ik weet serieus niet wat ik gedaan heb om haar zo clingy te krijgen. Flirten deed ik niet. Ik krijg steeds het gevoel dat ze geestelijk niet helemaal in orde is.

Ai dat klinkt niet best. Oppassen en rennen voordat het te laat is :P
  zondag 18 augustus 2013 @ 23:02:23 #103
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_130219582
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 22:48 schreef Eglesiar het volgende:

Dan moet je het afkappen.
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
  zondag 18 augustus 2013 @ 23:08:41 #104
314328 Eglesiar
The Avenger
pi_130219914
Ik weet het, maar dan ben ik bang dat zij zichzelf wat aandoet of zo.

"het is nu eindelijk goed gekomen" zegt ze tegen me. Alsof we een relatie hebben. :| maar inderdaad, ik moet dit afkappen voordat het erger wordt, want ik word hier gewoon wat bang van. :n
  zondag 18 augustus 2013 @ 23:10:09 #105
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_130219990
Heb je haar wel al ooit ontmoet?? Ja toch hè?!
  zondag 18 augustus 2013 @ 23:16:24 #106
314328 Eglesiar
The Avenger
pi_130220275
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 23:10 schreef BeamofLight het volgende:
Heb je haar wel al ooit ontmoet?? Ja toch hè?!
Nee, we praten sinds drie dagen.. :')
  zondag 18 augustus 2013 @ 23:17:11 #107
242666 BeamofLight
pi_130220313
quote:
1s.gif Op zondag 18 augustus 2013 23:16 schreef Eglesiar het volgende:

[..]

ok dit is erg
  zondag 18 augustus 2013 @ 23:34:09 #108
402989 japiedevlugge
weer die clown en die acrobaat
pi_130221096
Hoe oud? Ziet er wel een beetje leuk uit dan? Lijkt er verder iets mis mee?
Grijp ze!
  zondag 18 augustus 2013 @ 23:38:04 #109
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_130221251
quote:
1s.gif Op zondag 18 augustus 2013 23:08 schreef Eglesiar het volgende:

"het is nu eindelijk goed gekomen" zegt ze tegen me. Alsof we een relatie hebben. :| maar inderdaad, ik moet dit afkappen voordat het erger wordt, want ik word hier gewoon wat bang van. :n
Zolang ze niet weet waar je woont hoef je niet bang te zijn hoor. Kap maar gauw af, ze vindt vast wel een nieuw slachtoffer.
  zondag 18 augustus 2013 @ 23:40:16 #110
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_130221331
quote:
1s.gif Op zondag 18 augustus 2013 23:08 schreef Eglesiar het volgende:

Klinkt als één van mijn exen :')
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_130221338
quote:
1s.gif Op zondag 18 augustus 2013 23:16 schreef Eglesiar het volgende:

[..]

Zeggen dat je even geen zin hebt ik daten. Vooral niet zeggen dat het aan haar ligt. Beetje kortaf reageren en vervolgens blokken. Zo snel mogelijk weg van dit soort gevallen
pi_130221632
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 23:40 schreef Rickario het volgende:

[..]

Zeggen dat je even geen zin hebt ik daten. Vooral niet zeggen dat het aan haar ligt. Beetje kortaf reageren en vervolgens blokken. Zo snel mogelijk weg van dit soort gevallen
:'). Als je eerlijk bent, komt ze met een kettingzaag achter je aan?
pi_130221656
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 23:50 schreef Fascination het volgende:

[..]

:'). Als je eerlijk bent, komt ze met een kettingzaag achter je aan?
Tsja als je toevallig een freak treft kan het raar lopen :')
Al zal een kettingzaag niet direct gebeuren :p
  maandag 19 augustus 2013 @ 02:17:25 #114
50430 Yuki
Student Midwife
pi_130225157
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 22:33 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Update. Het was een next, verder. Bovendien is ze nu een vriend van mij aan het daten en dat klikt wel heel erg. :)
Euh... Dat is snel :+
♥ || Baby catcher in training || ♥
  maandag 19 augustus 2013 @ 09:13:45 #115
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_130226959
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2013 02:17 schreef Yuki het volgende:

[..]

Euh... Dat is snel :+
Als ik mensen koppel hé. O-)
Scheelt straks ook enorm met verjaardagen als ze het samen gaan vieren oid. :P
  maandag 19 augustus 2013 @ 09:14:13 #116
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_130226966
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 09:13 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Als ik mensen koppel hé. O-)
Scheelt straks ook enorm met verjaardagen als ze het samen gaan vieren oid. :P
Investeren in de toekomst :D slim :P
pi_130229730
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 23:34 schreef japiedevlugge het volgende:
Ze is 18, dus wel een beetje jonger dan ik ben. En uhm, ze is niet mijn type (aangezien ik er twee keer in zou passen). Verder typt ze in gebroken zinnen en schrijft ze de makkelijkste woorden fout, dat is ook echt een enorme afknapper voor mij. Dus all in all gaat dit hem niet worden.

quote:
14s.gif Op zondag 18 augustus 2013 23:38 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Zolang ze niet weet waar je woont hoef je niet bang te zijn hoor. Kap maar gauw af, ze vindt vast wel een nieuw slachtoffer.
Ze woont in de buurt en weet ongeveer waar ik woon. ;( En ze zegt steeds dat ze langs wil komen, daar reageer ik maar niet op.

quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 23:40 schreef Rickario het volgende:

[..]

Ja, dat is mijn tactiek. Komt wel goed. :)
  maandag 19 augustus 2013 @ 11:22:41 #118
402989 japiedevlugge
weer die clown en die acrobaat
pi_130229833
Tja dan past het wel een beetje in het plaatje. Nog erg jong en dik dus onervaren. Maar had je niet meteen al gezien dat zij t niet werd dan of twijfelde je nog.
Grijp ze!
  maandag 19 augustus 2013 @ 11:24:52 #119
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_130229889
Is weer eens wat anders dan het type wat na een lange relatie flink bedrogen is door haar ex en daardoor elke man als gebruiksvoorwerp ziet en zo wantrouwend is als de pest :P
pi_130229955
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 11:18 schreef Eglesiar het volgende:

Ja, dat is mijn tactiek. Komt wel goed. :)
Wees gewoon eerlijk, heeft zij ook meer aan.
pi_130230037
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2013 11:27 schreef Fascination het volgende:

[..]

Zij inderdaad, maar jij zelf ook
Heb het gevoel dat zulke 'types' subtiele hints niet willen begrijpen
Dus dan zit je er over een paar weken nog aan vast als je niet duidelijk word
"Once you know what the question actually is, you'll know what the answer means."
pi_130230049
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 11:22 schreef japiedevlugge het volgende:
Tja dan past het wel een beetje in het plaatje. Nog erg jong en dik dus onervaren. Maar had je niet meteen al gezien dat zij t niet werd dan of twijfelde je nog.
Jawel hoor, maar ik vind het altijd wel leuk om nieuwe mensen te leren kennen. Je weet nooit of je er een goede nieuwe vriend aan overhoudt. Maar blijkbaar betekent een datingsite voor haar, dat de gene met wie je praat, meteen je nieuwe liefde wordt..

quote:

[..]

Dat vind ik erg moeilijk met hoe zij nu tegen mij praat. Ik moet een geschikt moment ervoor uitkiezen. Maar je hebt gelijk, dat zou wel zo netjes zijn.
  maandag 19 augustus 2013 @ 11:35:12 #123
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_130230198
quote:

[..]

"Je bent te dik, te jong, veel te aanhankelijk en gewoon wanhopig. Succes verder."

Nou die springt daarna facedown van de kerktoren af hoor. :')

Ik zou het wel tactisch inpakken. "Ik vind je een hele leuke meid ( :') ja hoor) maar je enthousiasme voordat we elkaar uberhaupt gezien hebben deel ik niet echt en eerlijk gezegd schrikt me dat ook een beetje af. Ik denk niet dat onze verwachtingen helemaal gelijklopen, en daarom denk ik ook dat het beter is om niet af te spreken. Dit voorkomt ongetwijfeld latere teleurstellingen. Veel succes verder, sorry, groet, jouw Eglisiar. xoxoxo"
Gourmetten of steengrillen?
pi_130230672
:D _O-
  maandag 19 augustus 2013 @ 11:56:09 #125
242666 BeamofLight
pi_130231018
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 11:35 schreef Silenus het volgende:

[..]

"Je bent te dik, te jong, veel te aanhankelijk en gewoon wanhopig. Succes verder."

Ik zou het wel tactisch inpakken. "Ik vind je een hele leuke meid ( :') ja hoor) maar je enthousiasme voordat we elkaar uberhaupt gezien hebben deel ik niet echt en eerlijk gezegd schrikt me dat ook een beetje af. Ik denk niet dat onze verwachtingen helemaal gelijklopen, en daarom denk ik ook dat het beter is om niet af te spreken. Dit voorkomt ongetwijfeld latere teleurstellingen. Veel succes verder, sorry, groet, jouw Eglisiar. xoxoxo"
JAAAA Silly ( xx) alsof jij dat zo zou doen...
pi_130231203
quote:

[..]

Zo inderdaad, ja.
  maandag 19 augustus 2013 @ 12:03:12 #127
50430 Yuki
Student Midwife
pi_130231293
quote:

[..]

_O_
pi_130231463
quote:

[..]

Chique! ^O^
pi_130232144
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 23:34 schreef japiedevlugge het volgende:
Is het neukbaar bedoel je? :o
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
pi_130232157
quote:

[..]

netjes
"Once you know what the question actually is, you'll know what the answer means."
  maandag 19 augustus 2013 @ 12:39:30 #131
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_130232654
quote:
14s.gif Op maandag 19 augustus 2013 12:25 schreef Seikcid het volgende:

[..]

Is het neukbaar bedoel je? :o
:')
pi_130232929
Je kunt vaak geweldige seks hebben met die freaks. Je moet alleen zorgen dat ze niet weten waar je woont etc.
pi_130238841
quote:
14s.gif Op maandag 19 augustus 2013 12:48 schreef Seikcid het volgende:
Je kunt vaak geweldige seks hebben met die freaks. Je moet alleen zorgen dat ze niet weten waar je woont etc.
Sorry, maar dat is het mij dus niet waard.
Geheim moeten houden waar je woont, omdat het anders mis kan gaan?
Los daarvan: wie m'n naam weet kan binnen vijf minuten m'n adres en 06-nummer vinden. Dus ik zou het niet eens kunnen tenzij ik onder een valse naam ga daten.
  maandag 19 augustus 2013 @ 15:32:13 #134
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_130239037
Precies. Hartstikke leuk inderdaad, met een te dik meisje van 18 gaan neuken die zich daarna waarschijnlijk helemaal aan je vastklampt. :')

...Je kunt natuurlijk ook gewoon een leuke vrouw proberen te zoeken.
  maandag 19 augustus 2013 @ 15:33:34 #135
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_130239083
Of je hebt inderdaad gewoon seks met iemand die je wel leuk vindt? Of denk ik nu heel raar? :+
pi_130239347
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 15:27 schreef Clicks_nl het volgende:

[..]

Sorry, maar dat is het mij dus niet waard.
Geheim moeten houden waar je woont, omdat het anders mis kan gaan?
Los daarvan: wie m'n naam weet kan binnen vijf minuten m'n adres en 06-nummer vinden. Dus ik zou het niet eens kunnen tenzij ik onder een valse naam ga daten.
Je doet al veel te moeilijk. En ik ben zuinig op mijn privé gegevens.
pi_130240292
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 15:33 schreef -Splash- het volgende:
Of je hebt inderdaad gewoon seks met iemand die je wel leuk vindt? Of denk ik nu heel raar? :+
Er zijn meer dan genoeg meiden leuk genoeg voor een avondje seks zonder verdere verplichtingen.
  maandag 19 augustus 2013 @ 16:14:33 #138
50430 Yuki
Student Midwife
pi_130240562
quote:
14s.gif Op maandag 19 augustus 2013 16:07 schreef Seikcid het volgende:

[..]

Er zijn meer dan genoeg meiden leuk genoeg voor een avondje seks zonder verdere verplichtingen.
Ongetwijfeld, maar vertel je dat ook van tevoren?
Ik denk dat 80% van die meiden afhaakt als ze weten dat ze slechts een speeltje voor 1 nacht zijn.
  maandag 19 augustus 2013 @ 16:17:12 #139
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_130240656
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2013 16:14 schreef Yuki het volgende:

[..]

Ik denk dat 80% van die meiden afhaakt als ze weten dat ze slechts een speeltje voor 1 nacht zijn.
Ik denk dat dat heel erg er vanaf hangt waar je de vrouw vandaan tovert :@
pi_130240661
quote:

[..]

Ik zou het wel vertellen.

Ik vraag het tegenwoordig gewoon al vrij snel tijdens het chatten.
Heb te vaak veel tijd en energie gestoken in een gesprek waar het achteraf enkel om seks bleek te gaan. :{w
  maandag 19 augustus 2013 @ 16:19:21 #141
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_130240742
Alsof een kerel dat dan gaat vertellen. :') Komop, niet zo naief dames.

Die snapt ook wel dat hij -als hij het vertelt- kan gaan fluiten naar zijn wip-momentje.
  maandag 19 augustus 2013 @ 16:19:55 #142
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_130240763
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 16:19 schreef Silenus het volgende:

Die snapt ook wel dat hij -als hij het vertelt- kan gaan fluiten naar zijn wip-momentje.
Of niet :D
Het blijft een gok :P
  maandag 19 augustus 2013 @ 16:21:48 #143
50430 Yuki
Student Midwife
pi_130240836
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 16:19 schreef Silenus het volgende:

Dat was ook eigenlijk waar ik naartoe wilde... Zo naïef ben ik nou ook weer niet ;)

Vertel je het niet, dan ben je wel een flink laffe klootzak :')
Imho :)
  maandag 19 augustus 2013 @ 16:22:53 #144
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_130240872
quote:
7s.gif Op maandag 19 augustus 2013 16:21 schreef Yuki het volgende:

[..]

Dat was ook eigenlijk waar ik naartoe wilde... Zo naïef ben ik nou ook weer niet ;)

Wel een klootzak die geneukt heeft ^O^

:D
  maandag 19 augustus 2013 @ 16:23:35 #145
50430 Yuki
Student Midwife
pi_130240895
quote:
12s.gif Op maandag 19 augustus 2013 16:22 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Wel een klootzak die geneukt heeft ^O^

:D
Yeah! ^O^

:')
pi_130240927
ik ga hier ook even posten want ik maak ook weer eens dingen mee _O-
  maandag 19 augustus 2013 @ 16:25:26 #147
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_130240977
quote:
10s.gif Op maandag 19 augustus 2013 16:24 schreef AldoTheApache het volgende:
ik ga hier ook even posten want ik maak ook weer eens dingen mee _O-
Vertel :D

Van mijn kant is het weer stil :')
Ik weet niet wat ik verkeerd heb gezegd, maar mijn mailcontact is ook voorbij _O- kreeg normaal elke dag wel een mailtje, nu niet meer :P (ze vond het ook te vroeg om af te spreken blablabla)
pi_130241036
quote:
2s.gif Op maandag 19 augustus 2013 16:25 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Vertel :D

Van mijn kant is het weer stil :')
Ik weet niet wat ik verkeerd heb gezegd, maar mijn mailcontact is ook voorbij _O- kreeg normaal elke dag wel een mailtje, nu niet meer :P (ze vond het ook te vroeg om af te spreken blablabla)
SPOILER
  maandag 19 augustus 2013 @ 16:27:19 #149
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_130241043
quote:
7s.gif Op maandag 19 augustus 2013 16:21 schreef Yuki het volgende:

[..]

Tsja, de vrouw is er zelf bij en het is niet verplicht om meteen met zo'n kerel naar bed te gaan.

Daarbij heb je het snel genoeg door -neem ik aan- als het een kerel daarom te doen is en kun je zelf de afweging maken om het af te kappen of juist om ook maar het aangename met het nuttige te verenigen.
  maandag 19 augustus 2013 @ 16:35:16 #150
242666 BeamofLight
pi_130241322
quote:

[..]

ik heb dat vaak genoeg vooraf verteld. Meestal werd het dan nog vaker dan 1x naaien, maar goed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')