Joe, gewoon negeren die gozert..voor dit soort reacties doet ie het juist!quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:34 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Gast, doe me een lol en ga lekker in je sneue PUA-topic bovenop je sinaasappelkistje staan prediken. Je weet werkelijk geen reet van wat er wel of niet tussen ons besproken is en slaat de plank zo finaal mis hier dat ik eigenlijk twijfel of ik het nu vermakelijk of irritant moet vinden.
Ik neig naar het laatste trouwens. Je hoeft me echt niet te vertellen wat ik wel of niet moet doen waar het mijn dates betreft namelijk, ik red me prima en zit niet op je hemeltergende ''advies'' te wachten. Drol.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
Thanks, soms bij nieuw contact: ik maak een grap, zeg wat leuks over haar foto, vraag er nog wat over. Maar telkens hele korte antwoorden: ja kloptquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:36 schreef Rickario het volgende:
[..]
Creatief denken![]()
- Slechte grappen maken
- Elkaar een beetje afzeiken op een niet te serieuze manier
- Soms een beetje risico nemen
- Inhaken op iets wat ze zegt
- Iets vragen over een bepaalde foto
Zo kom je op de meest weirde gespreksonderwerpen uit. En dat vindt iedereen leuk aangezien iedereen al doodgegooid wordt met die standaard gesprekjes.
Als het dan lekker loopt kun je altijd nog wel dingen bespreken die er toe doen.
De beste dates zijn toch wel waarbij er nauwelijks gesproken is.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:18 schreef Sannne het volgende:
Juist de gesprekken die zomaar vanzelf lopen, dat je 2 uur later op de klok kijkt en niet kan geloven dat het zo laat is zijn het leukst. Niet bij nadenken dus...
Als ik teveel moet zoeken naar onderwerpen klik ik vaak al weg.
Omdat je met andere activiteiten bezig bent?quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:13 schreef -Splash- het volgende:
[..]
De beste dates zijn toch wel waarbij er nauwelijks gesproken is.
Ah ja... punten scoren door haar world of warcraft grapje te snappen... been there, done that.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:44 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Misschien moet ik meer in transcendent state met de inner core komen en haar level cap grinden tot max attention scale output met armor bonus ja. Heb je helemaal gelijk in, thanks!
Niet gelijk aan seks denken, maar inderdaad.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Omdat je met andere activiteiten bezig bent?
quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:17 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Niet gelijk aan seks denken, maar inderdaad.
Vrouwen die zo lekker kunnen zoenen dat je er niet van af kan blijven.
Dat klinkt goedquote:Op zondag 18 augustus 2013 14:17 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Niet gelijk aan seks denken, maar inderdaad.
Vrouwen die zo lekker kunnen zoenen dat je er niet van af kan blijven.
Afkappen. next.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:13 schreef schermafbeelding het volgende:
[..]
Thanks, soms bij nieuw contact: ik maak een grap, zeg wat leuks over haar foto, vraag er nog wat over. Maar telkens hele korte antwoorden: ja klopt- haha - nee dat niet - enz. Kansloos toch? Zo ben je erg snel uitgeluld, terwijl zij me als eerste aanspreken. Simpele wijven (no offence)
Soms is praten inderdaad een formaliteitquote:Op zondag 18 augustus 2013 14:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]inderdaad
Dat je ook het idee hebt dat praten eigenlijk alleen maar zonde is van de tijd
Wat is er volgens jou dan mis gegaan?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:34 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Gast, doe me een lol en ga lekker in je sneue PUA-topic bovenop je sinaasappelkistje staan prediken. Je weet werkelijk geen reet van wat er wel of niet tussen ons besproken is en slaat de plank zo finaal mis hier dat ik eigenlijk twijfel of ik het nu vermakelijk of irritant moet vinden.
Ik neig naar het laatste trouwens. Je hoeft me echt niet te vertellen wat ik wel of niet moet doen waar het mijn dates betreft namelijk, ik red me prima en zit niet op je hemeltergende ''advies'' te wachten. Drol.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:11 schreef -Splash- het volgende:
Ik dacht.. ik gooi er een casus in.
Een vriendin van mij is hevig aan het daten. Heeft wat leuke dates en nu kwam ze bij mij met een vraag. Ze heeft een erg leuke man ontmoet die écht perfect bij haar past. En zoals ik het hoor past hij ook echt goed bij haar.
Nu gaf ze aan dat ze tot nu toe (2 dates) nog niet het gevoel had dat ze hem wou kussen en ze wist niet wat ze ermee aan moest.
Vraag; Hoe zouden jullie hier mee omgaan?Je spoiler zegt al genoeg volgens mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Een vriendin van mij is hevig aan het daten. Heeft wat leuke dates en nu kwam ze bij mij met een vraag. Ze heeft een erg leuke man ontmoet die écht perfect bij haar past. En zoals ik het hoor past hij ook echt goed bij haar.
Nu gaf ze aan dat ze tot nu toe (2 dates) nog niet het gevoel had dat ze hem wou kussen en ze wist niet wat ze ermee aan moest.
Vraag; Hoe zouden jullie hier mee omgaan?Op een derde date gaan en misschien toch een kus erin gooien. Het gevoel van dat moment, die kus, of daarna kan al heel doorslag gevend zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben zelf ook wel eens op een tweede date gegaan met iemand die goed bij mij paste maar waar ik toch enige twijfels bij had. Bij afscheid van wederom een leuke date toch een korte zoen op de mond...en toen wist ik het zeker, dit wordt hem niet![]()
Vraag; Hoe zouden jullie hier mee omgaan?Zegt het feit dat ze hem na nota bene twee dates nog niet wil zoenen niet genoeg? Blijkbaar is er geen seksuele aantrekkingskracht, de raakvlakken op andere terreinen ten spijt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Vraag; Hoe zouden jullie hier mee omgaan?niet moeilijk doen : friendzone => nextSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:08 schreef m1st1g het volgende:
[..]
niet moeilijk doen : prullenbak => next
Wat lijkt me dat klotequote:Op zondag 18 augustus 2013 22:00 schreef MissGump het volgende:
Weer een collega bij het internetdaten, ben benieuwd of ik deze ook ga tegenkomen in de lift of bij de lunch
Mjah bij de vorige die ik tegen kwam wel, die kende ik van gezicht en vond ik echt niks.quote:
Update. Het was een next, verder. Bovendien is ze nu een vriend van mij aan het daten en dat klikt wel heel erg.quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zegt het feit dat ze hem na nota bene twee dates nog niet wil zoenen niet genoeg? Blijkbaar is er geen seksuele aantrekkingskracht, de raakvlakken op andere terreinen ten spijt.
Ai dat klinkt niet best. Oppassen en rennen voordat het te laat isquote:Op zondag 18 augustus 2013 22:48 schreef Eglesiar het volgende:
Een update over mijn nieuwe liefde. Ahem. Het is me niet goed gelukt om het whatsapp contact te verminderen, al probeer ik wel kortaf en later te reageren. Maar het probleem is dat ze nu tegen me praat alsof ik haar ware liefde ben, niet overdreven. Continu levensverhalen en vertellen dat ze gedacht had nooit iemand te vinden.
Ik weet serieus niet wat ik gedaan heb om haar zo clingy te krijgen. Flirten deed ik niet. Ik krijg steeds het gevoel dat ze geestelijk niet helemaal in orde is.
Ooh, lieve help, heb ik weer.
Dan moet je het afkappen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:48 schreef Eglesiar het volgende:
Een update over mijn nieuwe liefde. Ahem. Het is me niet goed gelukt om het whatsapp contact te verminderen, al probeer ik wel kortaf en later te reageren. Maar het probleem is dat ze nu tegen me praat alsof ik haar ware liefde ben, niet overdreven. Continu levensverhalen en vertellen dat ze gedacht had nooit iemand te vinden.
Ik weet serieus niet wat ik gedaan heb om haar zo clingy te krijgen. Flirten deed ik niet. Ik krijg steeds het gevoel dat ze geestelijk niet helemaal in orde is.
Ooh, lieve help, heb ik weer.
Nee, we praten sinds drie dagen..quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:10 schreef BeamofLight het volgende:
Heb je haar wel al ooit ontmoet?? Ja toch hè?!
ok dit is ergquote:Op zondag 18 augustus 2013 23:16 schreef Eglesiar het volgende:
[..]
Nee, we praten sinds drie dagen..
Zolang ze niet weet waar je woont hoef je niet bang te zijn hoor. Kap maar gauw af, ze vindt vast wel een nieuw slachtoffer.quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:08 schreef Eglesiar het volgende:
Ik weet het, maar dan ben ik bang dat zij zichzelf wat aandoet of zo.
"het is nu eindelijk goed gekomen" zegt ze tegen me. Alsof we een relatie hebben. :| maar inderdaad, ik moet dit afkappen voordat het erger wordt, want ik word hier gewoon wat bang van. :n
Klinkt als één van mijn exenquote:Op zondag 18 augustus 2013 23:08 schreef Eglesiar het volgende:
Ik weet het, maar dan ben ik bang dat zij zichzelf wat aandoet of zo.
"het is nu eindelijk goed gekomen" zegt ze tegen me. Alsof we een relatie hebben. :| maar inderdaad, ik moet dit afkappen voordat het erger wordt, want ik word hier gewoon wat bang van. :n
Zeggen dat je even geen zin hebt ik daten. Vooral niet zeggen dat het aan haar ligt. Beetje kortaf reageren en vervolgens blokken. Zo snel mogelijk weg van dit soort gevallenquote:Op zondag 18 augustus 2013 23:16 schreef Eglesiar het volgende:
[..]
Nee, we praten sinds drie dagen..
quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:40 schreef Rickario het volgende:
[..]
Zeggen dat je even geen zin hebt ik daten. Vooral niet zeggen dat het aan haar ligt. Beetje kortaf reageren en vervolgens blokken. Zo snel mogelijk weg van dit soort gevallen
Tsja als je toevallig een freak treft kan het raar lopenquote:Op zondag 18 augustus 2013 23:50 schreef Fascination het volgende:
[..]. Als je eerlijk bent, komt ze met een kettingzaag achter je aan?
Euh... Dat is snelquote:Op zondag 18 augustus 2013 22:33 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Update. Het was een next, verder. Bovendien is ze nu een vriend van mij aan het daten en dat klikt wel heel erg.
Als ik mensen koppel hé.quote:
Investeren in de toekomstquote:Op maandag 19 augustus 2013 09:13 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Als ik mensen koppel hé.
Scheelt straks ook enorm met verjaardagen als ze het samen gaan vieren oid.
Ze is 18, dus wel een beetje jonger dan ik ben. En uhm, ze is niet mijn type (aangezien ik er twee keer in zou passen). Verder typt ze in gebroken zinnen en schrijft ze de makkelijkste woorden fout, dat is ook echt een enorme afknapper voor mij. Dus all in all gaat dit hem niet worden.quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:34 schreef japiedevlugge het volgende:
Hoe oud? Ziet er wel een beetje leuk uit dan? Lijkt er verder iets mis mee?
Ze woont in de buurt en weet ongeveer waar ik woon.quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:38 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Zolang ze niet weet waar je woont hoef je niet bang te zijn hoor. Kap maar gauw af, ze vindt vast wel een nieuw slachtoffer.
Ja, dat is mijn tactiek. Komt wel goed.quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:40 schreef Rickario het volgende:
[..]
Zeggen dat je even geen zin hebt ik daten. Vooral niet zeggen dat het aan haar ligt. Beetje kortaf reageren en vervolgens blokken. Zo snel mogelijk weg van dit soort gevallen
Wees gewoon eerlijk, heeft zij ook meer aan.quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:18 schreef Eglesiar het volgende:
Ja, dat is mijn tactiek. Komt wel goed.
Zij inderdaad, maar jij zelf ookquote:Op maandag 19 augustus 2013 11:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wees gewoon eerlijk, heeft zij ook meer aan.
Jawel hoor, maar ik vind het altijd wel leuk om nieuwe mensen te leren kennen. Je weet nooit of je er een goede nieuwe vriend aan overhoudt. Maar blijkbaar betekent een datingsite voor haar, dat de gene met wie je praat, meteen je nieuwe liefde wordt..quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:22 schreef japiedevlugge het volgende:
Tja dan past het wel een beetje in het plaatje. Nog erg jong en dik dus onervaren. Maar had je niet meteen al gezien dat zij t niet werd dan of twijfelde je nog.
Dat vind ik erg moeilijk met hoe zij nu tegen mij praat. Ik moet een geschikt moment ervoor uitkiezen. Maar je hebt gelijk, dat zou wel zo netjes zijn.quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
"Je bent te dik, te jong, veel te aanhankelijk en gewoon wanhopig. Succes verder."quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
JAAAA Silly ( xx) alsof jij dat zo zou doen...quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:35 schreef Silenus het volgende:
[..]
"Je bent te dik, te jong, veel te aanhankelijk en gewoon wanhopig. Succes verder."
Nou die springt daarna facedown van de kerktoren af hoor.
Ik zou het wel tactisch inpakken. "Ik vind je een hele leuke meid (ja hoor) maar je enthousiasme voordat we elkaar uberhaupt gezien hebben deel ik niet echt en eerlijk gezegd schrikt me dat ook een beetje af. Ik denk niet dat onze verwachtingen helemaal gelijklopen, en daarom denk ik ook dat het beter is om niet af te spreken. Dit voorkomt ongetwijfeld latere teleurstellingen. Veel succes verder, sorry, groet, jouw Eglisiar. xoxoxo"
Zo inderdaad, ja.quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:35 schreef Silenus het volgende:
[..]
"Je bent te dik, te jong, veel te aanhankelijk en gewoon wanhopig. Succes verder."
Ik zou het wel tactisch inpakken. "Ik vind je een hele leuke meid (ja hoor) maar je enthousiasme voordat we elkaar uberhaupt gezien hebben deel ik niet echt en eerlijk gezegd schrikt me dat ook een beetje af. Ik denk niet dat onze verwachtingen helemaal gelijklopen, en daarom denk ik ook dat het beter is om niet af te spreken. Dit voorkomt ongetwijfeld latere teleurstellingen. Veel succes verder, sorry, groet, jouw Eglisiar. xoxoxo"
quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:35 schreef Silenus het volgende:
[..]
Chique!quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:35 schreef Silenus het volgende:
[..]
Is het neukbaar bedoel je?quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:34 schreef japiedevlugge het volgende:
Hoe oud? Ziet er wel een beetje leuk uit dan? Lijkt er verder iets mis mee?
netjesquote:Op maandag 19 augustus 2013 11:35 schreef Silenus het volgende:
[..]
quote:
Sorry, maar dat is het mij dus niet waard.quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:48 schreef Seikcid het volgende:
Je kunt vaak geweldige seks hebben met die freaks. Je moet alleen zorgen dat ze niet weten waar je woont etc.
Je doet al veel te moeilijk. En ik ben zuinig op mijn privé gegevens.quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:27 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Sorry, maar dat is het mij dus niet waard.
Geheim moeten houden waar je woont, omdat het anders mis kan gaan?
Los daarvan: wie m'n naam weet kan binnen vijf minuten m'n adres en 06-nummer vinden. Dus ik zou het niet eens kunnen tenzij ik onder een valse naam ga daten.
Er zijn meer dan genoeg meiden leuk genoeg voor een avondje seks zonder verdere verplichtingen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:33 schreef -Splash- het volgende:
Of je hebt inderdaad gewoon seks met iemand die je wel leuk vindt? Of denk ik nu heel raar?
Ongetwijfeld, maar vertel je dat ook van tevoren?quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:07 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Er zijn meer dan genoeg meiden leuk genoeg voor een avondje seks zonder verdere verplichtingen.
Ik denk dat dat heel erg er vanaf hangt waar je de vrouw vandaan tovertquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar vertel je dat ook van tevoren?
Ik denk dat 80% van die meiden afhaakt als ze weten dat ze slechts een speeltje voor 1 nacht zijn.
Ik zou het wel vertellen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik denk dat 80% van die meiden afhaakt als ze weten dat ze slechts een speeltje voor 1 nacht zijn.
Of nietquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:19 schreef Silenus het volgende:
Alsof een kerel dat dan gaat vertellen.Komop, niet zo naief dames.
Die snapt ook wel dat hij -als hij het vertelt- kan gaan fluiten naar zijn wip-momentje.
Dat was ook eigenlijk waar ik naartoe wilde... Zo naïef ben ik nou ook weer nietquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:19 schreef Silenus het volgende:
Alsof een kerel dat dan gaat vertellen.Komop, niet zo naief dames.
Die snapt ook wel dat hij -als hij het vertelt- kan gaan fluiten naar zijn wip-momentje.
Wel een klootzak die geneukt heeftquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat was ook eigenlijk waar ik naartoe wilde... Zo naïef ben ik nou ook weer niet
Vertel je het niet, dan ben je wel een flink laffe klootzak
Imho
Yeah!quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wel een klootzak die geneukt heeft
Vertelquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:24 schreef AldoTheApache het volgende:
ik ga hier ook even posten want ik maak ook weer eens dingen mee
quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vertel
Van mijn kant is het weer stil
Ik weet niet wat ik verkeerd heb gezegd, maar mijn mailcontact is ook voorbijkreeg normaal elke dag wel een mailtje, nu niet meer
(ze vond het ook te vroeg om af te spreken blablabla)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Tsja, de vrouw is er zelf bij en het is niet verplicht om meteen met zo'n kerel naar bed te gaan.quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat was ook eigenlijk waar ik naartoe wilde... Zo naïef ben ik nou ook weer niet
Vertel je het niet, dan ben je wel een flink laffe klootzak
Imho
ik heb dat vaak genoeg vooraf verteld. Meestal werd het dan nog vaker dan 1x naaien, maar goed.quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |