abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 14:59:18 #51
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_130164970
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 14:46 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dat is zeker waar, maar het is wel belangrijk voor jezelf te weten wat je wilt. Wil je daadwerkelijk een kind hebben ineens? Of doe je het alleen voor de seks? Een middenweg is vaak niet echt mogelijk met een vrouw met een kind, je moet ze allebei nemen als je er echt wat van wilt maken, of je doet het gewoon voor de seks.
Als je had opgelet zou je weten dat HJ zelf ook een kind heeft.
pi_130164999
FFfuuu, een maand geleden had ik goed contact met een leuke meid die een date toch wilde afhouden omdat ze toch nog aan haar ex dacht :')

Juist nu op dit moment begint ze ineens hele gesprekken en wil ze daten |:(
pi_130165014
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 14:59 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Als je had opgelet zou je weten dat HJ zelf ook een kind heeft.
Maar dan kan het nog steeds onduidelijk zijn voor haar of hij het alleen voor de fun doet of haar kind er ook bij wilt betrekken en serieus wat wilt.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 15:07:40 #54
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_130165122
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 15:01 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Maar dan kan het nog steeds onduidelijk zijn voor haar of hij het alleen voor de fun doet of haar kind er ook bij wilt betrekken en serieus wat wilt.
Dan had ze dat wel gezegd lijkt me.
pi_130165146
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 15:07 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Dan had ze dat wel gezegd lijkt me.
Daar gaat het nu vaak mis.. Veel dingen worden niet gezegd en/of bespreekbaar gemaakt..
pi_130165164
En een date inclusief de kinderen? Of is zoiets not done? Of pas iets voor veeeeeeeeeel later?

Trouwens, paiq ervaringen: gisteren gechat met een nieuwe match. Alleen vond ik em niet echt een match. Hij dacht daar anders over. Ik vind dat je via internet best al wel een eerste klik kunt hebben. Is die er niet, dan hoef ik diegene in het echt ook niet te ontmoeten. (in het echt kan ik namelijk ook gewoon mensen ontmoeten, en met iedereen afspreken die ik 'zie' op internet kost me teveel tijd denk ik zo). En het kan best zou zijn dat er in het echt geen klik is. Dat is dan jammer.
Hij vond dat een internetklik niet kon. Zoiets kon pas in het echt.
pi_130165168
En sommige dingen gebeuren ook onbewust.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_130165230
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 15:09 schreef Kekaa het volgende:
En een date inclusief de kinderen? Of is zoiets not done? Of pas iets voor veeeeeeeeeel later?

Trouwens, paiq ervaringen: gisteren gechat met een nieuwe match. Alleen vond ik em niet echt een match. Hij dacht daar anders over. Ik vind dat je via internet best al wel een eerste klik kunt hebben. Is die er niet, dan hoef ik diegene in het echt ook niet te ontmoeten. (in het echt kan ik namelijk ook gewoon mensen ontmoeten, en met iedereen afspreken die ik 'zie' op internet kost me teveel tijd denk ik zo). En het kan best zou zijn dat er in het echt geen klik is. Dat is dan jammer.
Een internet klik herken ik wel, met sommige heb je deze wel, met andere nauwelijks of niet.. Dan is het ook snel klaar..
pi_130165490
Ik vraag me toch telkens af waar jullie dan zolang over chatten. Veel dingen interesseren me totaal niet eigenlijk, en als ik vraag naar werk (wat ik ook echt leuk vind om te weten), is het meteen al zo standaard. Bij ontmoeten van mensen in het echt zijn er vaak veel meer dingen waar je op in kan haken. Via de chat is het heel straight forward vind ik.
B.v. je ziet een mooie foto, leeftijd is goed, locatie ook. En dan? Hey alles goed? of Leuk foto! Of wat? Iemand tips? ):O
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 15:26:10 #60
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_130165531
quote:
15s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 15:24 schreef schermafbeelding het volgende:
Ik vraag me toch telkens af waar jullie dan zolang over chatten. Veel dingen interesseren me totaal niet eigenlijk, en als ik vraag naar werk (wat ik ook echt leuk vind om te weten), is het meteen al zo standaard. Bij ontmoeten van mensen in het echt zijn er vaak veel meer dingen waar je op in kan haken. Via de chat is het heel straight forward vind ik.
B.v. je ziet een mooie foto, leeftijd is goed, locatie ook. En dan? Hey alles goed? of Leuk foto! Of wat? Iemand tips? ):O
Als je niet verder komt dan willen weten waar ze werkt, kun je er beter gelijk mee stoppen
pi_130165536
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 15:09 schreef Kekaa het volgende:

Lijkt mij absoluut not done. Je wil toch weten of het met je date klikt? Daarna kunnen de kinderen er wel bij. Al zou ik zelf nooit beginnen met daten met iemand die al kinderen heeft. Maarja, als je ouder bent ligt dat misschien wat anders.

Wat betreft die 'internet klik' ben ik best hard. Als het een standaardgesprekje blijft block ik al vrij snel :')

quote:
15s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 15:24 schreef schermafbeelding het volgende:
De beste gesprekken zijn gesprekken die met de meest random onderwerpen beginnen is mijn ervaring. Gewoon flink wat ouwehoeren. Serieuze onderwerpen kunnen later wel
pi_130165605
quote:
0s.gif [b]Op zaterdag 17 augustus 2013 15:26 schreef

[..]

De beste gesprekken zijn gesprekken die met de meest random onderwerpen beginnen is mijn ervaring. Gewoon flink wat ouwehoeren. Serieuze onderwerpen kunnen later wel
Klopt. Maar als je nauwelijks info hebt (alleen een foto en leeftijd), vind ik het nog behoorlijk creatief om iets volslagens random erin te gooien.
Daarom vroeg ik, tips? ;)
pi_130165657
quote:
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 15:26 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Als je niet verder komt dan willen weten waar ze werkt, kun je er beter gelijk mee stoppen
Snap ik. Natuurlijk wil ik dat wel weten, maar het lijkt soms of ik een interview afneem 8)7 Hoe pak jij dat aan
pi_130165702
Het moet een beetje vanzelf gaan denk ik? Ergens beginnen... kan gewoon standaard zijn, hoe gaat het, wat doe je, vakantie? blabla.. en van daaruit rol je vanzelf in iets anders. Zo niet... dan zal het ook wel niet veel zijn denk ik.
pi_130165799
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 15:29 schreef schermafbeelding het volgende:

[..]

Klopt. Maar als je nauwelijks info hebt (alleen een foto en leeftijd), vind ik het nog behoorlijk creatief om iets volslagens random erin te gooien.
Daarom vroeg ik, tips? ;)
Creatief denken ^O^
- Slechte grappen maken
- Elkaar een beetje afzeiken op een niet te serieuze manier
- Soms een beetje risico nemen
- Inhaken op iets wat ze zegt
- Iets vragen over een bepaalde foto

Zo kom je op de meest weirde gespreksonderwerpen uit. En dat vindt iedereen leuk aangezien iedereen al doodgegooid wordt met die standaard gesprekjes.
Als het dan lekker loopt kun je altijd nog wel dingen bespreken die er toe doen.
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 15:40:30 #66
402989 japiedevlugge
weer die clown en die acrobaat
pi_130165902
Beetje vanzelf inderdaad, en je moet ook een beetje in een assertieve mood zitten, ik dan tenminste. Als je al net even te lang hebt lopen fokken ofzo en je zit sloom achter je computer en gaat paiq maar is even checken dan komt er ook niet veel van een spannend gesprek terecht.
Grijp ze!
pi_130165942
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 15:40 schreef japiedevlugge het volgende:
Beetje vanzelf inderdaad, en je moet ook een beetje in een assertieve mood zitten, ik dan tenminste. Als je al net even te lang hebt lopen fokken ofzo en je zit sloom achter je computer en gaat paiq maar is even checken dan komt er ook niet veel van een spannend gesprek terecht.
Eerst een fles whiskey opzuipen dus :P
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 15:45:43 #68
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_130166026
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 15:31 schreef schermafbeelding het volgende:

[..]

[..]

Snap ik. Natuurlijk wil ik dat wel weten, maar het lijkt soms of ik een interview afneem 8)7 Hoe pak jij dat aan
Ik denk dat je van mij beter geen advies kunt krijgen
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 16:14:06 #69
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_130166729
quote:
Waar praat je over als je iemand voor het eerst ontmoet op BV een verjaardag, of weet ik veel waar.
Dat veranderd namelijk niks aan on of off line gesprek.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_130168647
Juist de gesprekken die zomaar vanzelf lopen, dat je 2 uur later op de klok kijkt en niet kan geloven dat het zo laat is zijn het leukst. Niet bij nadenken dus...
Als ik teveel moet zoeken naar onderwerpen klik ik vaak al weg.
pi_130169442
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 17:18 schreef Sannne het volgende:
Juist de gesprekken die zomaar vanzelf lopen, dat je 2 uur later op de klok kijkt en niet kan geloven dat het zo laat is zijn het leukst. Niet bij nadenken dus...
Dat dus :7
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 21:11:39 #72
62687 Ajaxfan
Look out for me
pi_130175914
Bij mij is het geëindigd met dat ik meer een vriend was dan dat er gevoel in het spel was. Vervelend maar gelukkig wel duidelijk.
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *
pi_130181737
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 14:57 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Naja als er niet van geleerd wordt dan gebeurd over twee jaar weer exact precies hetzelfde omdat ze alweer niet door heeft wat zijn intenties zijn, en krijg je een kopie van heel het verhaal ;) Zonde om weer zo'n leuke vrouw te moeten mislopen door zoiets.
Gast, doe me een lol en ga lekker in je sneue PUA-topic bovenop je sinaasappelkistje staan prediken. Je weet werkelijk geen reet van wat er wel of niet tussen ons besproken is en slaat de plank zo finaal mis hier dat ik eigenlijk twijfel of ik het nu vermakelijk of irritant moet vinden.

Ik neig naar het laatste trouwens. Je hoeft me echt niet te vertellen wat ik wel of niet moet doen waar het mijn dates betreft namelijk, ik red me prima en zit niet op je hemeltergende ''advies'' te wachten. Drol.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 23:36:34 #74
408327 GM86
Geocacher & Music Addict
pi_130181823
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 17:18 schreef Sannne het volgende:
Sluit ik me bij aan! Met de meid waarmee ik nu date, liep het ook allemaal vanzelf. Klikte goed en met dates klikte het dus ook prima. Eerste gesprek waren we ook ineens 2,5 uur verder en het was dat het bedtijd was, anders had het gesprek nog langer geduurd.
GerardM86
Decoratie voor goede doel: www.charlily.nl
pi_130185771
quote:
9s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 13:04 schreef Hungry_Joe het volgende:
Godverdomme zeg. En ik vind 'r nog echt leuk ook. Zul je net zien dat het dan weer fucked up uitpakt voor mij.
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 13:13 schreef BeamofLight het volgende:

Ik zou dan denken: "hoe vaak is het wel niet andersom geweest"
Zie hier de essentie van internetdating...

Ik denk soms dat in een goede relatie een persoon de wow-factor voor de ander moet hebben, en de ander genoegen neemt met net geen wow-factor maar dit compenseert met alle goede dingen die meekomen met het feit dat zijn/haar partner de wow-factor voor hem/haar heeft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')