Als je had opgelet zou je weten dat HJ zelf ook een kind heeft.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:46 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, maar het is wel belangrijk voor jezelf te weten wat je wilt. Wil je daadwerkelijk een kind hebben ineens? Of doe je het alleen voor de seks? Een middenweg is vaak niet echt mogelijk met een vrouw met een kind, je moet ze allebei nemen als je er echt wat van wilt maken, of je doet het gewoon voor de seks.
Maar dan kan het nog steeds onduidelijk zijn voor haar of hij het alleen voor de fun doet of haar kind er ook bij wilt betrekken en serieus wat wilt.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:59 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Als je had opgelet zou je weten dat HJ zelf ook een kind heeft.
Dan had ze dat wel gezegd lijkt me.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:01 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Maar dan kan het nog steeds onduidelijk zijn voor haar of hij het alleen voor de fun doet of haar kind er ook bij wilt betrekken en serieus wat wilt.
Daar gaat het nu vaak mis.. Veel dingen worden niet gezegd en/of bespreekbaar gemaakt..quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:07 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dan had ze dat wel gezegd lijkt me.
Een internet klik herken ik wel, met sommige heb je deze wel, met andere nauwelijks of niet.. Dan is het ook snel klaar..quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:09 schreef Kekaa het volgende:
En een date inclusief de kinderen? Of is zoiets not done? Of pas iets voor veeeeeeeeeel later?
Trouwens, paiq ervaringen: gisteren gechat met een nieuwe match. Alleen vond ik em niet echt een match. Hij dacht daar anders over. Ik vind dat je via internet best al wel een eerste klik kunt hebben. Is die er niet, dan hoef ik diegene in het echt ook niet te ontmoeten. (in het echt kan ik namelijk ook gewoon mensen ontmoeten, en met iedereen afspreken die ik 'zie' op internet kost me teveel tijd denk ik zo). En het kan best zou zijn dat er in het echt geen klik is. Dat is dan jammer.
Hij vond dat een internetklik niet kon. Zoiets kon pas in het echt.
Als je niet verder komt dan willen weten waar ze werkt, kun je er beter gelijk mee stoppenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:24 schreef schermafbeelding het volgende:
Ik vraag me toch telkens af waar jullie dan zolang over chatten. Veel dingen interesseren me totaal niet eigenlijk, en als ik vraag naar werk (wat ik ook echt leuk vind om te weten), is het meteen al zo standaard. Bij ontmoeten van mensen in het echt zijn er vaak veel meer dingen waar je op in kan haken. Via de chat is het heel straight forward vind ik.
B.v. je ziet een mooie foto, leeftijd is goed, locatie ook. En dan? Hey alles goed? of Leuk foto! Of wat? Iemand tips?
Lijkt mij absoluut not done. Je wil toch weten of het met je date klikt? Daarna kunnen de kinderen er wel bij. Al zou ik zelf nooit beginnen met daten met iemand die al kinderen heeft. Maarja, als je ouder bent ligt dat misschien wat anders.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:09 schreef Kekaa het volgende:
En een date inclusief de kinderen? Of is zoiets not done? Of pas iets voor veeeeeeeeeel later?
Trouwens, paiq ervaringen: gisteren gechat met een nieuwe match. Alleen vond ik em niet echt een match. Hij dacht daar anders over. Ik vind dat je via internet best al wel een eerste klik kunt hebben. Is die er niet, dan hoef ik diegene in het echt ook niet te ontmoeten. (in het echt kan ik namelijk ook gewoon mensen ontmoeten, en met iedereen afspreken die ik 'zie' op internet kost me teveel tijd denk ik zo). En het kan best zou zijn dat er in het echt geen klik is. Dat is dan jammer.
Hij vond dat een internetklik niet kon. Zoiets kon pas in het echt.
De beste gesprekken zijn gesprekken die met de meest random onderwerpen beginnen is mijn ervaring. Gewoon flink wat ouwehoeren. Serieuze onderwerpen kunnen later welquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:24 schreef schermafbeelding het volgende:
Ik vraag me toch telkens af waar jullie dan zolang over chatten. Veel dingen interesseren me totaal niet eigenlijk, en als ik vraag naar werk (wat ik ook echt leuk vind om te weten), is het meteen al zo standaard. Bij ontmoeten van mensen in het echt zijn er vaak veel meer dingen waar je op in kan haken. Via de chat is het heel straight forward vind ik.
B.v. je ziet een mooie foto, leeftijd is goed, locatie ook. En dan? Hey alles goed? of Leuk foto! Of wat? Iemand tips?
Klopt. Maar als je nauwelijks info hebt (alleen een foto en leeftijd), vind ik het nog behoorlijk creatief om iets volslagens random erin te gooien.quote:[b]Op zaterdag 17 augustus 2013 15:26 schreef
[..]
De beste gesprekken zijn gesprekken die met de meest random onderwerpen beginnen is mijn ervaring. Gewoon flink wat ouwehoeren. Serieuze onderwerpen kunnen later wel
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:24 schreef schermafbeelding het volgende:
Snap ik. Natuurlijk wil ik dat wel weten, maar het lijkt soms of ik een interview afneemquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:26 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Als je niet verder komt dan willen weten waar ze werkt, kun je er beter gelijk mee stoppen
Creatief denkenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:29 schreef schermafbeelding het volgende:
[..]
Klopt. Maar als je nauwelijks info hebt (alleen een foto en leeftijd), vind ik het nog behoorlijk creatief om iets volslagens random erin te gooien.
Daarom vroeg ik, tips?
Eerst een fles whiskey opzuipen dusquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:40 schreef japiedevlugge het volgende:
Beetje vanzelf inderdaad, en je moet ook een beetje in een assertieve mood zitten, ik dan tenminste. Als je al net even te lang hebt lopen fokken ofzo en je zit sloom achter je computer en gaat paiq maar is even checken dan komt er ook niet veel van een spannend gesprek terecht.
Ik denk dat je van mij beter geen advies kunt krijgenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:31 schreef schermafbeelding het volgende:
[..]
[..]
Snap ik. Natuurlijk wil ik dat wel weten, maar het lijkt soms of ik een interview afneemHoe pak jij dat aan
Waar praat je over als je iemand voor het eerst ontmoet op BV een verjaardag, of weet ik veel waar.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:24 schreef schermafbeelding het volgende:
Dat dusquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:18 schreef Sannne het volgende:
Juist de gesprekken die zomaar vanzelf lopen, dat je 2 uur later op de klok kijkt en niet kan geloven dat het zo laat is zijn het leukst. Niet bij nadenken dus...
Als ik teveel moet zoeken naar onderwerpen klik ik vaak al weg.
Gast, doe me een lol en ga lekker in je sneue PUA-topic bovenop je sinaasappelkistje staan prediken. Je weet werkelijk geen reet van wat er wel of niet tussen ons besproken is en slaat de plank zo finaal mis hier dat ik eigenlijk twijfel of ik het nu vermakelijk of irritant moet vinden.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:57 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Naja als er niet van geleerd wordt dan gebeurd over twee jaar weer exact precies hetzelfde omdat ze alweer niet door heeft wat zijn intenties zijn, en krijg je een kopie van heel het verhaalZonde om weer zo'n leuke vrouw te moeten mislopen door zoiets.
Sluit ik me bij aan! Met de meid waarmee ik nu date, liep het ook allemaal vanzelf. Klikte goed en met dates klikte het dus ook prima. Eerste gesprek waren we ook ineens 2,5 uur verder en het was dat het bedtijd was, anders had het gesprek nog langer geduurd.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:18 schreef Sannne het volgende:
Juist de gesprekken die zomaar vanzelf lopen, dat je 2 uur later op de klok kijkt en niet kan geloven dat het zo laat is zijn het leukst. Niet bij nadenken dus...
Als ik teveel moet zoeken naar onderwerpen klik ik vaak al weg.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:04 schreef Hungry_Joe het volgende:
Godverdomme zeg. En ik vind 'r nog echt leuk ook. Zul je net zien dat het dan weer fucked up uitpakt voor mij.
Zie hier de essentie van internetdating...quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:13 schreef BeamofLight het volgende:
Ik zou dan denken: "hoe vaak is het wel niet andersom geweest"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |