Waar?quote:
Damn wat klinkt dit foutquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:15 schreef RVDBRDM het volgende:
Ik heb over een maand een date die niet bepaald in de omgeving is. In Litouwen
Ik moet nog wat vakantiedagen opmaken en heb daarom een citytrip naar Riga en Vilnius in elkaar gezet. Via OkCupid m'n gids geregeld voor Vilnius. Ik probeer voor Riga ook nog een schone Letse gids te strikken. Ben benieuwd. Er is best veel keuze in die hoek, dus heb er wel vertrouwen in. Toch wel handig, zo'n internationale datingsite
Joh, neem het niet te serieus allemaal. Leuk toch, veel plezier alvastquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:32 schreef RVDBRDM het volgende:
Nou ja.
Ik kan wel weer met de onvermijdelijke Lonely Planet door de stad gaan struinen, maar ik vind het meestal pas echt leuk worden als je met locals in contact komt. Dat komt er alleen bij niet altijd even gemakkelijk van. Het leek me wel eens interessant om het op deze manier te doen. Ik zie het verschil niet zo met online een date proberen te regelen eigenlijk.
Ik vind het een briljant idee, maar zou zelf denk ik toch iets via couchsurfing.org gedaan hebbenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:32 schreef RVDBRDM het volgende:
Nou ja.
Ik kan wel weer met de onvermijdelijke Lonely Planet door de stad gaan struinen, maar ik vind het meestal pas echt leuk worden als je met locals in contact komt. Dat komt er alleen bij niet altijd even gemakkelijk van. Het leek me wel eens interessant om het op deze manier te doen. Ik zie het verschil niet zo met online een date proberen te regelen eigenlijk.
Echt wel.. Ken het..quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:30 schreef Rickario het volgende:
Dammit, wat valt het zwaar om date een paar dagen met rust te laten
Jup, m'n streven is tot maandag niks te sturenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:21 schreef Sannne het volgende:
He wat lastig Rickario.. Toch heel belangrijk haar echt even te laten.. Anders kan je het sowieso vergeten!
Clicks,Balen!!
Jupquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:30 schreef Rickario het volgende:
Dammit, wat valt het zwaar om date een paar dagen met rust te laten
Kan iemand mij dat toelichten? Hoe zit dat dan precies?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:21 schreef Sannne het volgende:
He wat lastig Rickario.. Toch heel belangrijk haar echt even te laten.. Anders kan je het sowieso vergeten!
Clicks,Balen!!
Nee, dat is geheimquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:37 schreef nadepauze het volgende:
[..]
Kan iemand mij dat toelichten? Hoe zit dat dan precies?
Ik heb exact hetzelfde meegemaakt en uiteindelijk de boel maar laten gaan.. Is energie steken in een bodemloze put.. Als je geluk hebt komt ze nog met een reactie, maar ik vrees van niet..quote:
Misschien moet ik meer in transcendent state met de inner core komen en haar level cap grinden tot max attention scale output met armor bonus ja. Heb je helemaal gelijk in, thanks!quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:31 schreef firefly3 het volgende:
Ze zoekt wss of een badass mother fucker, of een vader figuur. Als je geen van beiden bent...
Nou ja, we zullen zien. Ik blijf er niet achteraan hobbelen natuurlijk.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:39 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Ik heb exact hetzelfde meegemaakt en uiteindelijk de boel maar laten gaan.. Is energie steken in een bodemloze put.. Als je geluk hebt komt ze nog met een reactie, maar ik vrees van niet..
Ik zou dan denken: "hoe vaak is het wel niet andersom geweest"quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:04 schreef Hungry_Joe het volgende:
Godverdomme zeg. En ik vind 'r nog echt leuk ook. Zul je net zien dat het dan weer fucked up uitpakt voor mij.
Is ook wel zo, maar toch. Zou mooi zijn als het een keer gelijk opging als het ware.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:13 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ik zou dan denken: "hoe vaak is het wel niet andersom geweest"
Ik vind het echt een top idee!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:15 schreef RVDBRDM het volgende:
Ik heb over een maand een date die niet bepaald in de omgeving is. In Litouwen
Ik moet nog wat vakantiedagen opmaken en heb daarom een citytrip naar Riga en Vilnius in elkaar gezet. Via OkCupid m'n gids geregeld voor Vilnius. Ik probeer voor Riga ook nog een schone Letse gids te strikken. Ben benieuwd. Er is best veel keuze in die hoek, dus heb er wel vertrouwen in. Toch wel handig, zo'n internationale datingsite
Whahahaquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:01 schreef Eglesiar het volgende:
Ik heb mij pasgeleden in laten schrijven op één op andere datingsite, gewoon om te kijken wat het was... en daar ging het fout.een dag later begon een meisje mij berichten te sturen en van het één kwam het ander: ik word nu continu gewhat'sappt, heel de dag door. En ik ben te aardig of te laf om het af te kappen.
Een beetje chatten en berichtjes sturen vind ik leuk, maar zo 24/7 is doodvermoeiend.
Ik denk dat datingsites niks voor mij zijn.
De heilige graal van het (online) datenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:15 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Is ook wel zo, maar toch. Zou mooi zijn als het een keer gelijk opging als het ware.
Je kan toch gewoon zeggen dat ze even moet dimmen?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:01 schreef Eglesiar het volgende:
Ik heb mij pasgeleden in laten schrijven op één op andere datingsite, gewoon om te kijken wat het was... en daar ging het fout.een dag later begon een meisje mij berichten te sturen en van het één kwam het ander: ik word nu continu gewhat'sappt, heel de dag door. En ik ben te aardig of te laf om het af te kappen.
Een beetje chatten en berichtjes sturen vind ik leuk, maar zo 24/7 is doodvermoeiend.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:01 schreef Eglesiar het volgende:
De "Hey jij hebt presies niet veel te doen op een dag he? wat zijn zoal je hobbies of wat houdt je bezig in het leven?" doet de meeste al een beetje inzien van hmzzz ... heb je een volhardster die dan nog whatsapped of of zo ... "Ik vind het wel belangrijk dat ieder ook een eigen leven heeft in een relatie, niet de hele tijd aan mekaar plakken." kan de boel nog even verduidelijken. Aangezien vrouwen superieure, gevoelsmatige mensen beweren te zijn kan het bijna niet anders da werken. Uit eigen ervaring ... werkt best welquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:01 schreef Eglesiar het volgende:
Dat vind ik dan weer zo hard, dat past ook niet bij me. Ze is verder wel aardig hoor, dus ik wil haar ook goed behandelen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:11 schreef Rickario het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon zeggen dat ze even moet dimmen?
En als ze doorgaat kun je haar toch gewoon blokkeren?
Thanks, dat is een redelijk subtiele manier. Eens even uitproberen!quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:16 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
[..]
De "Hey jij hebt presies niet veel te doen op een dag he? wat zijn zoal je hobbies of wat houdt je bezig in het leven?" doet de meeste al een beetje inzien van hmzzz ... heb je een volhardster die dan nog whatsapped of of zo ... "Ik vind het wel belangrijk dat ieder ook een eigen leven heeft in een relatie, niet de hele tijd aan mekaar plakken." kan de boel nog even verduidelijken. Aangezien vrouwen superieure, gevoelsmatige mensen beweren te zijn kan het bijna niet anders da werken. Uit eigen ervaring ... werkt best wel
Het is natuurlijk onzin dat omdat een meisje je de hele dag door watsappt, dat een datingsite dan niks voor jou is. Zo'n type meisje kan je ook in de kroeg tegen komen of waar dan ook.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:01 schreef Eglesiar het volgende:
Er is toch niets hard aan om te vragen of het misschien een tikkie minder kan? Waarom overal zo omheen draaien?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:20 schreef Eglesiar het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer zo hard, dat past ook niet bij me. Ze is verder wel aardig hoor, dus ik wil haar ook goed behandelen.
[..]
Thanks, dat is een redelijk subtiele manier. Eens even uitproberen!
Ik snap je punt Rickario, alleen is niet iedereen fan van directheid... Sommige schrikt dat nogal af.. * weethetevennietmeer has been there, done that, didn't get the T-shirtquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:22 schreef Rickario het volgende:
[..]
Er is toch niets hard aan om te vragen of het misschien een tikkie minder kan? Waarom overal zo omheen draaien?
Tsja als zoiets al afschrikt weet ik al dat het niet m'n type is.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:24 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Ik snap je punt Rickario, alleen is niet iedereen fan van directheid... Sommige schrikt dat nogal af.. * weethetevennietmeer has been there, done that, didn't get the T-shirt
Klopt als een bus, gewoon iets van zeggen als het je niet zint..quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:27 schreef Rickario het volgende:
[..]
Tsja als zoiets al afschrikt weet ik al dat het niet m'n type is.![]()
Kom op, het is geen grove belediging ofzo.
Ipv het weg te grappen zou je serieus kunnen gaan nadenken of je wel een vader figuur bent of een daadwerkelijke klootzak. De massa zit toch ergens tussenin waardoor ze toch weer verder kijkt op paiq.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:44 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Misschien moet ik meer in transcendent state met de inner core komen en haar level cap grinden tot max attention scale output met armor bonus ja. Heb je helemaal gelijk in, thanks!
Je bent wie je bent, je voordoen als een ander heeft weinig zin, de waarheid over hoe je bent, komt toch wel boven tafel.. Het is graag of niet..quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:41 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ipv het weg te grappen zou je serieus kunnen gaan nadenken of je wel een vader figuur bent of een daadwerkelijke klootzak. De massa zit toch ergens tussenin waardoor ze toch weer verder kijkt op paiq.
Dat is zeker waar, maar het is wel belangrijk voor jezelf te weten wat je wilt. Wil je daadwerkelijk een kind hebben ineens? Of doe je het alleen voor de seks? Een middenweg is vaak niet echt mogelijk met een vrouw met een kind, je moet ze allebei nemen als je er echt wat van wilt maken, of je doet het gewoon voor de seks.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:43 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Je bent wie je bent, je voordoen als een ander heeft weinig zin, de waarheid over hoe je bent, komt toch wel boven tafel.. Het is graag of niet..
Dat is wel prettig om het voor jezelf duidelijk te hebben. Naarmate je ouder wordt is de kans met een (toekomstige) partner met kinderen groter. Ik persoonlijk zit daar niet op te wachten, heb nog niet zoveel met kinderen namelijk. Daar kom ik eerlijk voor uit..quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:46 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, maar het is wel belangrijk voor jezelf te weten wat je wilt. Wil je daadwerkelijk een kind hebben ineens? Of doe je het alleen voor de seks? Een middenweg is vaak niet echt mogelijk met een vrouw met een kind, je moet ze allebei nemen als je er echt wat van wilt maken, of je doet het gewoon voor de seks.
Naja als er niet van geleerd wordt dan gebeurd over twee jaar weer exact precies hetzelfde omdat ze alweer niet door heeft wat zijn intenties zijn, en krijg je een kopie van heel het verhaalquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:50 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Dat is wel prettig om het voor jezelf duidelijk te hebben. Naarmate je ouder wordt is de kans met een (toekomstige) partner met kinderen groter. Ik persoonlijk zit daar niet op te wachten, heb nog niet zoveel met kinderen namelijk. Daar kom ik eerlijk voor uit..
Zullen we weer terug gaan naar de oorspronkelijke intentie van dit topic: Ervaringen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |