abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130129160

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

PUA-adventures, ook graag niet in dit topic. Nobody cuuuuuuuurrrrrrrrrrrs.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*

Sommige mannen houden van skinny vrouwen. Maar vrees niet chubbies. Als je een lief koppie hebt, zijn er ook mannen die jou willen douwen. Zoveel mannen zoveel voorkeuren. We hoeven het er niet weer over te hebben.
"Once you know what the question actually is, you'll know what the answer means."
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 13:46:55 #2
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_130129262
Leuk topic :o
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 13:50:24 #3
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_130129375
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 13:46 schreef GwaiLow het volgende:
Leuk topic :o
Waar? :o
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 13:53:28 #4
179002 GwaiLow
pi_130129487
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 13:50 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Waar? :o
Geen idee, ik zeg maar wat ^^, Leuk dat mensen hier fijn kunnen daten.
pi_130135958
Ik heb over een maand een date die niet bepaald in de omgeving is. In Litouwen :)

Ik moet nog wat vakantiedagen opmaken en heb daarom een citytrip naar Riga en Vilnius in elkaar gezet. Via OkCupid m'n gids geregeld voor Vilnius. Ik probeer voor Riga ook nog een schone Letse gids te strikken. Ben benieuwd. Er is best veel keuze in die hoek, dus heb er wel vertrouwen in. Toch wel handig, zo'n internationale datingsite :)
pi_130135995
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 17:15 schreef RVDBRDM het volgende:
Ik heb over een maand een date die niet bepaald in de omgeving is. In Litouwen :)

Ik moet nog wat vakantiedagen opmaken en heb daarom een citytrip naar Riga en Vilnius in elkaar gezet. Via OkCupid m'n gids geregeld voor Vilnius. Ik probeer voor Riga ook nog een schone Letse gids te strikken. Ben benieuwd. Er is best veel keuze in die hoek, dus heb er wel vertrouwen in. Toch wel handig, zo'n internationale datingsite :)
Damn wat klinkt dit fout :')
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 17:17:30 #7
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_130136036
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 17:16 schreef Rickario het volgende:

[..]

Damn wat klinkt dit fout :')
Hehe ja, een beetje als de AH Boodschappenservice
pi_130136522
Nou ja.

Ik kan wel weer met de onvermijdelijke Lonely Planet door de stad gaan struinen, maar ik vind het meestal pas echt leuk worden als je met locals in contact komt. Dat komt er alleen bij niet altijd even gemakkelijk van. Het leek me wel eens interessant om het op deze manier te doen. Ik zie het verschil niet zo met online een date proberen te regelen eigenlijk.
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 17:37:20 #9
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_130136698
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 17:32 schreef RVDBRDM het volgende:
Nou ja.

Ik kan wel weer met de onvermijdelijke Lonely Planet door de stad gaan struinen, maar ik vind het meestal pas echt leuk worden als je met locals in contact komt. Dat komt er alleen bij niet altijd even gemakkelijk van. Het leek me wel eens interessant om het op deze manier te doen. Ik zie het verschil niet zo met online een date proberen te regelen eigenlijk.
Joh, neem het niet te serieus allemaal. Leuk toch, veel plezier alvast
pi_130136731
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 17:32 schreef RVDBRDM het volgende:
Nou ja.

Ik vind het een briljant idee, maar zou zelf denk ik toch iets via couchsurfing.org gedaan hebben
Hoewel, ik ook hoor dat daar ook gewoon gedate word. Mij alleen nog nooit gebeurd
"Once you know what the question actually is, you'll know what the answer means."
pi_130137772
Oh ja, couchsurfing.org. Ik heb daar geloof ik een half account, maar er staat me zoiets bij dat je moet betalen om daar ook echt wat mee te kunnen doen. Ik zou het best tof vinden om af en toe iemand over de vloer te hebben, maar zelf ben ik de budgetonderkomens onderhand wel een beetje ontgroeid. Een hostel kom ik bij voorkeur niet meer, laat staan dat ik bij een vreemde op de bank ga slapen.

Dus dan is Okcupid voor mij wel een aardig alternatief. Ben er in m'n bericht ook eerlijk in. Ik wil gewoon een leuke tijd hebben met locals, een relatie zoek ik bij voorkeur wat meer in m'n eigen buurt.
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 18:13:20 #12
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_130138073
Super idee man. Ga binnenkort waarschijnlijk paar dagen naar Tallinn. Ook maar eens een blondje van te voren regelen ipv ter plekke.
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 19:10:47 #13
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_130140090
Inderdaad een geniaal idee! Overigens wordt via couchsurfing ook altijd superveel geketst. Daten kun je het ook weer niet noemen.
Gourmetten of steengrillen?
pi_130140769
Dammit, wat valt het zwaar om date een paar dagen met rust te laten :')
pi_130141167
quote:
8s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 19:30 schreef Rickario het volgende:
Echt wel.. Ken het.. :'(
pi_130142756
He wat lastig Rickario.. Toch heel belangrijk haar echt even te laten.. Anders kan je het sowieso vergeten!

Clicks, :'( Balen!!
pi_130143061
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 20:21 schreef Sannne het volgende:
He wat lastig Rickario.. Toch heel belangrijk haar echt even te laten.. Anders kan je het sowieso vergeten!

Jup, m'n streven is tot maandag niks te sturen :')
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 20:33:19 #18
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_130143174
quote:
8s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 19:30 schreef Rickario het volgende:
Jup ;(
pi_130143350
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 20:21 schreef Sannne het volgende:

Kan iemand mij dat toelichten? Hoe zit dat dan precies? :')
I'm willing to accept life on life's terms. But I'm not willing to allow anybody to dictate to me what those terms are.
pi_130148432
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 20:37 schreef nadepauze het volgende:

[..]

Kan iemand mij dat toelichten? Hoe zit dat dan precies? :')
Nee, dat is geheim
pi_130150982
Hier min of meer hetzelfde. Paar weken terug een Paiqster leren kennen, afgesproken en er een hele leuke avond mee gehad. Beide waren we van mening dat het voor herhaling vatbaar was, maar hadden wel de grootste moeite om die tweede date voor elkaar te krijgen. Het is wat lastig om een oppas te regelen zei ze, zeker nu de helft van haar sociale omgeving op vakantie is.

Uiteindelijk kwam die tweede date er wel en werd het een soort tuindate bij haar. Groter succes dan de vorige date nog zelfs :7 Mensen die hier al wat langer meelezen weten dat ik als een soort talentscout naar de ''wow-factor'' (sic) zoek. Wat voor mij - kort door de bocht - zo'n beetje wil zeggen of ik het als materiaal zie voor meer. Nou, die is er. Misschien wel de de eerste Paiqster waarbij ik dat heb in de twee jaar dat ik daar actief ben.

Leuk allemaal, maar het blijkt godsonmogelijk om er een derde date mee te fixen. Ze lijkt (of leek) enthousiast genoeg, maar er is wederom dat probleem van geen oppas hebben. Komt bij dat het initiatief nogal aan mijn kant lijkt te liggen en ik haar eens een aantal dagen afwachtte. Deed ik eerder al eens en toen begon ze me vol interesse te appen. Nu dus niet, terwijl er een nieuw datevoorstel - van mij uit - bij haar ligt van een paar dagen terug. Is in ieder geval niet meer op gereageerd.

In de tussentijd is ze nog wel actief op Paiq en heeft ze daar nieuwe foto's erbij gezet. Niet het beste signaal wat je krijgen kunt, me dunkt. Enfin, het balletje ligt bij haar nu en ik verdom het ook echt om die nóg een keer te spelen. Benieuwd of ik er nog wat van ga horen, maar ik heb mijn twijfels. ;(
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_130161770
Ze zoekt wss of een badass mother fucker, of een vader figuur. Als je geen van beiden bent...
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_130161925
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 23:32 schreef Hungry_Joe het volgende:
lang verhaal... Even ingekort..
Ik heb exact hetzelfde meegemaakt en uiteindelijk de boel maar laten gaan.. Is energie steken in een bodemloze put.. Als je geluk hebt komt ze nog met een reactie, maar ik vrees van niet..
pi_130161999
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 12:31 schreef firefly3 het volgende:
Ze zoekt wss of een badass mother fucker, of een vader figuur. Als je geen van beiden bent...
Misschien moet ik meer in transcendent state met de inner core komen en haar level cap grinden tot max attention scale output met armor bonus ja. Heb je helemaal gelijk in, thanks! 8-)
pi_130162035
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 12:39 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Ik heb exact hetzelfde meegemaakt en uiteindelijk de boel maar laten gaan.. Is energie steken in een bodemloze put.. Als je geluk hebt komt ze nog met een reactie, maar ik vrees van niet..
Nou ja, we zullen zien. Ik blijf er niet achteraan hobbelen natuurlijk.
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 12:57:43 #26
242666 BeamofLight
pi_130162273
Wordt niks HJ. We weten allebei dat als je into the other bent, dat een date altijd wel te fixen is.

Of ze geilt op je aandacht, hard-to-get speelt of whatever: dit wordt 'r niet
pi_130162382
Godverdomme zeg. En ik vind 'r nog echt leuk ook. Zul je net zien dat het dan weer fucked up uitpakt voor mij.
pi_130162383
Zijn er ook nog positieve verhalen? :P
pi_130162485
Wachten tot dinsdag....
Ik kwam mn fling donderdag nog wel even tegen. Zegt ie: Hee, we hebben dinsdag pas afgesproken.
Hij zat in de kroeg in te drinken voor Lowlands met een vriend. En ik was met vriendinnen naar de kermis geweest, en we zaten op het terras.

Niet echt heel spannend dus.
pi_130162539
En ohja, gisteravond met aangeschoten kop toch date geappt of ze toevallig ook op stap was |:(
Nog wel een leuk whatsapp gesprek gehad en gelukkig geen voorstel gedaan voor een volgende date :')

Dus nu maar weer opnieuw een paar dagen met rust laten :')
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 13:13:08 #31
242666 BeamofLight
pi_130162542
quote:
9s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 13:04 schreef Hungry_Joe het volgende:
Godverdomme zeg. En ik vind 'r nog echt leuk ook. Zul je net zien dat het dan weer fucked up uitpakt voor mij.
Ik zou dan denken: "hoe vaak is het wel niet andersom geweest"
pi_130162593
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 13:13 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Is ook wel zo, maar toch. Zou mooi zijn als het een keer gelijk opging als het ware.
pi_130163622
Ik heb mij pasgeleden in laten schrijven op één op andere datingsite, gewoon om te kijken wat het was... en daar ging het fout. ;( een dag later begon een meisje mij berichten te sturen en van het één kwam het ander: ik word nu continu gewhat'sappt, heel de dag door. En ik ben te aardig of te laf om het af te kappen.
Een beetje chatten en berichtjes sturen vind ik leuk, maar zo 24/7 is doodvermoeiend.
Ik denk dat datingsites niks voor mij zijn.
I've sailed the seven seas,
I've climbed the mountains high,
I've crossed the endless plains,
But still the search goes on.
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 14:04:46 #34
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_130163706
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 17:15 schreef RVDBRDM het volgende:

Ik vind het echt een top idee!
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_130163722
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 14:01 schreef Eglesiar het volgende:
Ik heb mij pasgeleden in laten schrijven op één op andere datingsite, gewoon om te kijken wat het was... en daar ging het fout. ;( een dag later begon een meisje mij berichten te sturen en van het één kwam het ander: ik word nu continu gewhat'sappt, heel de dag door. En ik ben te aardig of te laf om het af te kappen.
Een beetje chatten en berichtjes sturen vind ik leuk, maar zo 24/7 is doodvermoeiend.
Whahaha :D (sorry :@).
pi_130163742
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 13:15 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Is ook wel zo, maar toch. Zou mooi zijn als het een keer gelijk opging als het ware.
De heilige graal van het (online) daten
pi_130163895
quote:
Je kan toch gewoon zeggen dat ze even moet dimmen?
En als ze doorgaat kun je haar toch gewoon blokkeren?
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 14:13:50 #38
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_130163951
Daten, daten , ik heb een week of zo niet echt actief meer gekeken desondanks is er ineens een dame uit de buurt die pannekoeken en een koffie wil ... straks even kijken wanneer ik wat tijd heb :) ondertussen als bezigheidstherapie mijn meubelen aan het afschuren en aan het wit lakken. Als ik dan nog eens een date heb, heb ik ten minste een fris en net interieur hier in huis. Mijn ex had nogal royaal een loft gemaakt van mijn woning na haar vrijwillig vertrek. Dus in der tijd via via een eetkamer gekocht. Vol eik en zo retro dat zelfs hipsters het ouderwets vonden :) voor de liefhebbers ...

http://forum.fok.nl/topic/1838823
Minds are like parachutes, they work best when open!
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 14:16:58 #39
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_130164032
quote:
quote:
De "Hey jij hebt presies niet veel te doen op een dag he? wat zijn zoal je hobbies of wat houdt je bezig in het leven?" doet de meeste al een beetje inzien van hmzzz ... heb je een volhardster die dan nog whatsapped of of zo ... "Ik vind het wel belangrijk dat ieder ook een eigen leven heeft in een relatie, niet de hele tijd aan mekaar plakken." kan de boel nog even verduidelijken. Aangezien vrouwen superieure, gevoelsmatige mensen beweren te zijn kan het bijna niet anders da werken. Uit eigen ervaring ... werkt best wel :)
Minds are like parachutes, they work best when open!
pi_130164139
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 14:11 schreef Rickario het volgende:

[..]

Je kan toch gewoon zeggen dat ze even moet dimmen?
En als ze doorgaat kun je haar toch gewoon blokkeren?
Dat vind ik dan weer zo hard, dat past ook niet bij me. Ze is verder wel aardig hoor, dus ik wil haar ook goed behandelen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 14:16 schreef HaerdenC het volgende:

[..]

[..]

De "Hey jij hebt presies niet veel te doen op een dag he? wat zijn zoal je hobbies of wat houdt je bezig in het leven?" doet de meeste al een beetje inzien van hmzzz ... heb je een volhardster die dan nog whatsapped of of zo ... "Ik vind het wel belangrijk dat ieder ook een eigen leven heeft in een relatie, niet de hele tijd aan mekaar plakken." kan de boel nog even verduidelijken. Aangezien vrouwen superieure, gevoelsmatige mensen beweren te zijn kan het bijna niet anders da werken. Uit eigen ervaring ... werkt best wel :)
Thanks, dat is een redelijk subtiele manier. Eens even uitproberen! :)
I've sailed the seven seas,
I've climbed the mountains high,
I've crossed the endless plains,
But still the search goes on.
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 14:21:48 #41
179002 GwaiLow
pi_130164170
quote:
Het is natuurlijk onzin dat omdat een meisje je de hele dag door watsappt, dat een datingsite dan niks voor jou is. Zo'n type meisje kan je ook in de kroeg tegen komen of waar dan ook.
pi_130164184
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 14:20 schreef Eglesiar het volgende:

[..]

Dat vind ik dan weer zo hard, dat past ook niet bij me. Ze is verder wel aardig hoor, dus ik wil haar ook goed behandelen.

[..]

Thanks, dat is een redelijk subtiele manier. Eens even uitproberen! :)
Er is toch niets hard aan om te vragen of het misschien een tikkie minder kan? Waarom overal zo omheen draaien?
pi_130164256
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 14:22 schreef Rickario het volgende:

[..]

Er is toch niets hard aan om te vragen of het misschien een tikkie minder kan? Waarom overal zo omheen draaien?
Ik snap je punt Rickario, alleen is niet iedereen fan van directheid... Sommige schrikt dat nogal af.. * weethetevennietmeer has been there, done that, didn't get the T-shirt
pi_130164321
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 14:24 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Ik snap je punt Rickario, alleen is niet iedereen fan van directheid... Sommige schrikt dat nogal af.. * weethetevennietmeer has been there, done that, didn't get the T-shirt
Tsja als zoiets al afschrikt weet ik al dat het niet m'n type is. :@
Kom op, het is geen grove belediging ofzo.
pi_130164598
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 14:27 schreef Rickario het volgende:

[..]

Tsja als zoiets al afschrikt weet ik al dat het niet m'n type is. :@
Kom op, het is geen grove belediging ofzo.
Klopt als een bus, gewoon iets van zeggen als het je niet zint..
pi_130164617
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 12:44 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Misschien moet ik meer in transcendent state met de inner core komen en haar level cap grinden tot max attention scale output met armor bonus ja. Heb je helemaal gelijk in, thanks! 8-)
Ipv het weg te grappen zou je serieus kunnen gaan nadenken of je wel een vader figuur bent of een daadwerkelijke klootzak. De massa zit toch ergens tussenin waardoor ze toch weer verder kijkt op paiq.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_130164641
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 14:41 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ipv het weg te grappen zou je serieus kunnen gaan nadenken of je wel een vader figuur bent of een daadwerkelijke klootzak. De massa zit toch ergens tussenin waardoor ze toch weer verder kijkt op paiq.
Je bent wie je bent, je voordoen als een ander heeft weinig zin, de waarheid over hoe je bent, komt toch wel boven tafel.. Het is graag of niet..
pi_130164697
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 14:43 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Je bent wie je bent, je voordoen als een ander heeft weinig zin, de waarheid over hoe je bent, komt toch wel boven tafel.. Het is graag of niet..
Dat is zeker waar, maar het is wel belangrijk voor jezelf te weten wat je wilt. Wil je daadwerkelijk een kind hebben ineens? Of doe je het alleen voor de seks? Een middenweg is vaak niet echt mogelijk met een vrouw met een kind, je moet ze allebei nemen als je er echt wat van wilt maken, of je doet het gewoon voor de seks.
pi_130164778
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 14:46 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dat is zeker waar, maar het is wel belangrijk voor jezelf te weten wat je wilt. Wil je daadwerkelijk een kind hebben ineens? Of doe je het alleen voor de seks? Een middenweg is vaak niet echt mogelijk met een vrouw met een kind, je moet ze allebei nemen als je er echt wat van wilt maken, of je doet het gewoon voor de seks.
Dat is wel prettig om het voor jezelf duidelijk te hebben. Naarmate je ouder wordt is de kans met een (toekomstige) partner met kinderen groter. Ik persoonlijk zit daar niet op te wachten, heb nog niet zoveel met kinderen namelijk. Daar kom ik eerlijk voor uit..

Zullen we weer terug gaan naar de oorspronkelijke intentie van dit topic: Ervaringen!
pi_130164936
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 14:50 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Dat is wel prettig om het voor jezelf duidelijk te hebben. Naarmate je ouder wordt is de kans met een (toekomstige) partner met kinderen groter. Ik persoonlijk zit daar niet op te wachten, heb nog niet zoveel met kinderen namelijk. Daar kom ik eerlijk voor uit..

Zullen we weer terug gaan naar de oorspronkelijke intentie van dit topic: Ervaringen!
Naja als er niet van geleerd wordt dan gebeurd over twee jaar weer exact precies hetzelfde omdat ze alweer niet door heeft wat zijn intenties zijn, en krijg je een kopie van heel het verhaal ;) Zonde om weer zo'n leuke vrouw te moeten mislopen door zoiets.
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 14:59:18 #51
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_130164970
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 14:46 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Als je had opgelet zou je weten dat HJ zelf ook een kind heeft.
pi_130164999
FFfuuu, een maand geleden had ik goed contact met een leuke meid die een date toch wilde afhouden omdat ze toch nog aan haar ex dacht :')

Juist nu op dit moment begint ze ineens hele gesprekken en wil ze daten |:(
pi_130165014
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 14:59 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Als je had opgelet zou je weten dat HJ zelf ook een kind heeft.
Maar dan kan het nog steeds onduidelijk zijn voor haar of hij het alleen voor de fun doet of haar kind er ook bij wilt betrekken en serieus wat wilt.
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 15:07:40 #54
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_130165122
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 15:01 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Maar dan kan het nog steeds onduidelijk zijn voor haar of hij het alleen voor de fun doet of haar kind er ook bij wilt betrekken en serieus wat wilt.
Dan had ze dat wel gezegd lijkt me.
pi_130165146
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 15:07 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Dan had ze dat wel gezegd lijkt me.
Daar gaat het nu vaak mis.. Veel dingen worden niet gezegd en/of bespreekbaar gemaakt..
pi_130165164
En een date inclusief de kinderen? Of is zoiets not done? Of pas iets voor veeeeeeeeeel later?

Trouwens, paiq ervaringen: gisteren gechat met een nieuwe match. Alleen vond ik em niet echt een match. Hij dacht daar anders over. Ik vind dat je via internet best al wel een eerste klik kunt hebben. Is die er niet, dan hoef ik diegene in het echt ook niet te ontmoeten. (in het echt kan ik namelijk ook gewoon mensen ontmoeten, en met iedereen afspreken die ik 'zie' op internet kost me teveel tijd denk ik zo). En het kan best zou zijn dat er in het echt geen klik is. Dat is dan jammer.
Hij vond dat een internetklik niet kon. Zoiets kon pas in het echt.
pi_130165168
En sommige dingen gebeuren ook onbewust.
pi_130165230
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 15:09 schreef Kekaa het volgende:
En een date inclusief de kinderen? Of is zoiets not done? Of pas iets voor veeeeeeeeeel later?

Trouwens, paiq ervaringen: gisteren gechat met een nieuwe match. Alleen vond ik em niet echt een match. Hij dacht daar anders over. Ik vind dat je via internet best al wel een eerste klik kunt hebben. Is die er niet, dan hoef ik diegene in het echt ook niet te ontmoeten. (in het echt kan ik namelijk ook gewoon mensen ontmoeten, en met iedereen afspreken die ik 'zie' op internet kost me teveel tijd denk ik zo). En het kan best zou zijn dat er in het echt geen klik is. Dat is dan jammer.
Een internet klik herken ik wel, met sommige heb je deze wel, met andere nauwelijks of niet.. Dan is het ook snel klaar..
pi_130165490
Ik vraag me toch telkens af waar jullie dan zolang over chatten. Veel dingen interesseren me totaal niet eigenlijk, en als ik vraag naar werk (wat ik ook echt leuk vind om te weten), is het meteen al zo standaard. Bij ontmoeten van mensen in het echt zijn er vaak veel meer dingen waar je op in kan haken. Via de chat is het heel straight forward vind ik.
B.v. je ziet een mooie foto, leeftijd is goed, locatie ook. En dan? Hey alles goed? of Leuk foto! Of wat? Iemand tips? ):O
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 15:26:10 #60
242666 BeamofLight
pi_130165531
quote:
15s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 15:24 schreef schermafbeelding het volgende:
Ik vraag me toch telkens af waar jullie dan zolang over chatten. Veel dingen interesseren me totaal niet eigenlijk, en als ik vraag naar werk (wat ik ook echt leuk vind om te weten), is het meteen al zo standaard. Bij ontmoeten van mensen in het echt zijn er vaak veel meer dingen waar je op in kan haken. Via de chat is het heel straight forward vind ik.
B.v. je ziet een mooie foto, leeftijd is goed, locatie ook. En dan? Hey alles goed? of Leuk foto! Of wat? Iemand tips? ):O
Als je niet verder komt dan willen weten waar ze werkt, kun je er beter gelijk mee stoppen
pi_130165536
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 15:09 schreef Kekaa het volgende:

Lijkt mij absoluut not done. Je wil toch weten of het met je date klikt? Daarna kunnen de kinderen er wel bij. Al zou ik zelf nooit beginnen met daten met iemand die al kinderen heeft. Maarja, als je ouder bent ligt dat misschien wat anders.

Wat betreft die 'internet klik' ben ik best hard. Als het een standaardgesprekje blijft block ik al vrij snel :')

quote:
15s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 15:24 schreef schermafbeelding het volgende:
De beste gesprekken zijn gesprekken die met de meest random onderwerpen beginnen is mijn ervaring. Gewoon flink wat ouwehoeren. Serieuze onderwerpen kunnen later wel
pi_130165605
quote:
0s.gif [b]Op zaterdag 17 augustus 2013 15:26 schreef

[..]

De beste gesprekken zijn gesprekken die met de meest random onderwerpen beginnen is mijn ervaring. Gewoon flink wat ouwehoeren. Serieuze onderwerpen kunnen later wel
Klopt. Maar als je nauwelijks info hebt (alleen een foto en leeftijd), vind ik het nog behoorlijk creatief om iets volslagens random erin te gooien.
Daarom vroeg ik, tips? ;)
pi_130165657
quote:
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 15:26 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Als je niet verder komt dan willen weten waar ze werkt, kun je er beter gelijk mee stoppen
Snap ik. Natuurlijk wil ik dat wel weten, maar het lijkt soms of ik een interview afneem 8)7 Hoe pak jij dat aan
pi_130165702
Het moet een beetje vanzelf gaan denk ik? Ergens beginnen... kan gewoon standaard zijn, hoe gaat het, wat doe je, vakantie? blabla.. en van daaruit rol je vanzelf in iets anders. Zo niet... dan zal het ook wel niet veel zijn denk ik.
pi_130165799
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 15:29 schreef schermafbeelding het volgende:

[..]

Klopt. Maar als je nauwelijks info hebt (alleen een foto en leeftijd), vind ik het nog behoorlijk creatief om iets volslagens random erin te gooien.
Daarom vroeg ik, tips? ;)
Creatief denken ^O^
- Slechte grappen maken
- Elkaar een beetje afzeiken op een niet te serieuze manier
- Soms een beetje risico nemen
- Inhaken op iets wat ze zegt
- Iets vragen over een bepaalde foto

Zo kom je op de meest weirde gespreksonderwerpen uit. En dat vindt iedereen leuk aangezien iedereen al doodgegooid wordt met die standaard gesprekjes.
Als het dan lekker loopt kun je altijd nog wel dingen bespreken die er toe doen.
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 15:40:30 #66
402989 japiedevlugge
weer die clown en die acrobaat
pi_130165902
Beetje vanzelf inderdaad, en je moet ook een beetje in een assertieve mood zitten, ik dan tenminste. Als je al net even te lang hebt lopen fokken ofzo en je zit sloom achter je computer en gaat paiq maar is even checken dan komt er ook niet veel van een spannend gesprek terecht.
Grijp ze!
pi_130165942
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 15:40 schreef japiedevlugge het volgende:
Beetje vanzelf inderdaad, en je moet ook een beetje in een assertieve mood zitten, ik dan tenminste. Als je al net even te lang hebt lopen fokken ofzo en je zit sloom achter je computer en gaat paiq maar is even checken dan komt er ook niet veel van een spannend gesprek terecht.
Eerst een fles whiskey opzuipen dus :P
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 15:45:43 #68
242666 BeamofLight
pi_130166026
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 15:31 schreef schermafbeelding het volgende:

[..]

[..]

Snap ik. Natuurlijk wil ik dat wel weten, maar het lijkt soms of ik een interview afneem 8)7 Hoe pak jij dat aan
Ik denk dat je van mij beter geen advies kunt krijgen
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 16:14:06 #69
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_130166729
quote:
Waar praat je over als je iemand voor het eerst ontmoet op BV een verjaardag, of weet ik veel waar.
Dat veranderd namelijk niks aan on of off line gesprek.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_130168647
Juist de gesprekken die zomaar vanzelf lopen, dat je 2 uur later op de klok kijkt en niet kan geloven dat het zo laat is zijn het leukst. Niet bij nadenken dus...
Als ik teveel moet zoeken naar onderwerpen klik ik vaak al weg.
pi_130169442
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 17:18 schreef Sannne het volgende:
Juist de gesprekken die zomaar vanzelf lopen, dat je 2 uur later op de klok kijkt en niet kan geloven dat het zo laat is zijn het leukst. Niet bij nadenken dus...
Dat dus :7
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 21:11:39 #72
62687 Ajaxfan
Look out for me
pi_130175914
Bij mij is het geëindigd met dat ik meer een vriend was dan dat er gevoel in het spel was. Vervelend maar gelukkig wel duidelijk.
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *
pi_130181737
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 14:57 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Naja als er niet van geleerd wordt dan gebeurd over twee jaar weer exact precies hetzelfde omdat ze alweer niet door heeft wat zijn intenties zijn, en krijg je een kopie van heel het verhaal ;) Zonde om weer zo'n leuke vrouw te moeten mislopen door zoiets.
Gast, doe me een lol en ga lekker in je sneue PUA-topic bovenop je sinaasappelkistje staan prediken. Je weet werkelijk geen reet van wat er wel of niet tussen ons besproken is en slaat de plank zo finaal mis hier dat ik eigenlijk twijfel of ik het nu vermakelijk of irritant moet vinden.

Ik neig naar het laatste trouwens. Je hoeft me echt niet te vertellen wat ik wel of niet moet doen waar het mijn dates betreft namelijk, ik red me prima en zit niet op je hemeltergende ''advies'' te wachten. Drol.
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 23:36:34 #74
408327 GM86
Geocacher & Music Addict
pi_130181823
quote:
Sluit ik me bij aan! Met de meid waarmee ik nu date, liep het ook allemaal vanzelf. Klikte goed en met dates klikte het dus ook prima. Eerste gesprek waren we ook ineens 2,5 uur verder en het was dat het bedtijd was, anders had het gesprek nog langer geduurd.
GerardM86
Decoratie voor goede doel: www.charlily.nl
pi_130185771
quote:
9s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 13:04 schreef Hungry_Joe het volgende:
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 13:13 schreef BeamofLight het volgende:

Zie hier de essentie van internetdating...

Ik denk soms dat in een goede relatie een persoon de wow-factor voor de ander moet hebben, en de ander genoegen neemt met net geen wow-factor maar dit compenseert met alle goede dingen die meekomen met het feit dat zijn/haar partner de wow-factor voor hem/haar heeft.
pi_130189076
Vind ik iemand leuk, moet ik die ook nog op date gaan vragen ;( Het kostte al moeite om haar Facebook te vragen :')
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
pi_130191784
quote:
13s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 23:34 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Gast, doe me een lol en ga lekker in je sneue PUA-topic bovenop je sinaasappelkistje staan prediken. Je weet werkelijk geen reet van wat er wel of niet tussen ons besproken is en slaat de plank zo finaal mis hier dat ik eigenlijk twijfel of ik het nu vermakelijk of irritant moet vinden.

Ik neig naar het laatste trouwens. Je hoeft me echt niet te vertellen wat ik wel of niet moet doen waar het mijn dates betreft namelijk, ik red me prima en zit niet op je hemeltergende ''advies'' te wachten. Drol.
Joe, gewoon negeren die gozert..voor dit soort reacties doet ie het juist!
  zondag 18 augustus 2013 @ 14:11:20 #78
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_130196406
Ik dacht.. ik gooi er een casus in. :)

Een vriendin van mij is hevig aan het daten. Heeft wat leuke dates en nu kwam ze bij mij met een vraag. Ze heeft een erg leuke man ontmoet die écht perfect bij haar past. En zoals ik het hoor past hij ook echt goed bij haar.

Nu gaf ze aan dat ze tot nu toe (2 dates) nog niet het gevoel had dat ze hem wou kussen en ze wist niet wat ze ermee aan moest.

Vraag; Hoe zouden jullie hier mee omgaan?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_130196469
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 15:36 schreef Rickario het volgende:

[..]

Creatief denken ^O^
- Slechte grappen maken
- Elkaar een beetje afzeiken op een niet te serieuze manier
- Soms een beetje risico nemen
- Inhaken op iets wat ze zegt
- Iets vragen over een bepaalde foto

Zo kom je op de meest weirde gespreksonderwerpen uit. En dat vindt iedereen leuk aangezien iedereen al doodgegooid wordt met die standaard gesprekjes.
Als het dan lekker loopt kun je altijd nog wel dingen bespreken die er toe doen.
Thanks, soms bij nieuw contact: ik maak een grap, zeg wat leuks over haar foto, vraag er nog wat over. Maar telkens hele korte antwoorden: ja klopt :) - haha - nee dat niet - enz. Kansloos toch? Zo ben je erg snel uitgeluld, terwijl zij me als eerste aanspreken. Simpele wijven (no offence)
  zondag 18 augustus 2013 @ 14:13:11 #80
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_130196474
quote:
De beste dates zijn toch wel waarbij er nauwelijks gesproken is. :+
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_130196592
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 14:13 schreef -Splash- het volgende:

[..]

De beste dates zijn toch wel waarbij er nauwelijks gesproken is. :+
Omdat je met andere activiteiten bezig bent?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zondag 18 augustus 2013 @ 14:17:25 #82
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_130196659
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 12:44 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Ah ja... punten scoren door haar world of warcraft grapje te snappen... been there, done that. :P

Klinkt goed HJ! Ik hoop dat het nog goed gaat lopen. Zou fijn zijn! :)
  zondag 18 augustus 2013 @ 14:17:47 #83
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_130196675
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 14:15 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Omdat je met andere activiteiten bezig bent?
Niet gelijk aan seks denken, maar inderdaad. :)
Vrouwen die zo lekker kunnen zoenen dat je er niet van af kan blijven.
  zondag 18 augustus 2013 @ 14:20:17 #84
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_130196769
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 14:17 schreef -Splash- het volgende:

[..]

:~ inderdaad _O_
Dat je ook het idee hebt dat praten eigenlijk alleen maar zonde is van de tijd :9
pi_130196918
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 14:17 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Dat klinkt goed :D
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_130198352
quote:
1s.gif Op zondag 18 augustus 2013 14:13 schreef schermafbeelding het volgende:

[..]

Thanks, soms bij nieuw contact: ik maak een grap, zeg wat leuks over haar foto, vraag er nog wat over. Maar telkens hele korte antwoorden: ja klopt :) - haha - nee dat niet - enz. Kansloos toch? Zo ben je erg snel uitgeluld, terwijl zij me als eerste aanspreken. Simpele wijven (no offence)
Afkappen. next.
pi_130198378
quote:
2s.gif Op zondag 18 augustus 2013 14:20 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

:~ inderdaad _O_
Dat je ook het idee hebt dat praten eigenlijk alleen maar zonde is van de tijd :9
Soms is praten inderdaad een formaliteit :')
pi_130198470
quote:
13s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 23:34 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Wat is er volgens jou dan mis gegaan? ^O^
  zondag 18 augustus 2013 @ 15:58:40 #89
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_130200565
-

[ Bericht 52% gewijzigd door MisterJ.Lo op 18-08-2013 16:17:49 ]
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  Moderator / Redactie FP zondag 18 augustus 2013 @ 17:34:45 #90
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_130204491
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 14:11 schreef -Splash- het volgende:

Een vriendin van mij is hevig aan het daten. Heeft wat leuke dates en nu kwam ze bij mij met een vraag. Ze heeft een erg leuke man ontmoet die écht perfect bij haar past. En zoals ik het hoor past hij ook echt goed bij haar.

Nu gaf ze aan dat ze tot nu toe (2 dates) nog niet het gevoel had dat ze hem wou kussen en ze wist niet wat ze ermee aan moest.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je spoiler zegt al genoeg volgens mij :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_130206321
quote:
Toch nieuwsgierig...heeft het verhaal nog een staartje gekregen? :*
pi_130206492
quote:

SPOILER
Op een derde date gaan en misschien toch een kus erin gooien. Het gevoel van dat moment, die kus, of daarna kan al heel doorslag gevend zijn.

Ben zelf ook wel eens op een tweede date gegaan met iemand die goed bij mij paste maar waar ik toch enige twijfels bij had. Bij afscheid van wederom een leuke date toch een korte zoen op de mond...en toen wist ik het zeker, dit wordt hem niet -O-
pi_130211570
quote:

SPOILER
Zegt het feit dat ze hem na nota bene twee dates nog niet wil zoenen niet genoeg? Blijkbaar is er geen seksuele aantrekkingskracht, de raakvlakken op andere terreinen ten spijt.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_130213256
quote:

SPOILER
niet moeilijk doen : friendzone => next
pi_130213529
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 21:08 schreef m1st1g het volgende:

[..]

niet moeilijk doen : prullenbak => next
pi_130216194
Weer een collega bij het internetdaten, ben benieuwd of ik deze ook ga tegenkomen in de lift of bij de lunch :)
Why do dishes when you can do daiquiris?
pi_130216404
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 22:00 schreef MissGump het volgende:
Weer een collega bij het internetdaten, ben benieuwd of ik deze ook ga tegenkomen in de lift of bij de lunch :)
Wat lijkt me dat klote :')
pi_130216937
Haai :)

Ik kom me ook melden. Ik sta ingeschreven op RP, Paiq, Netsamen en Badoo.
Heb vorig jaar en daarvoor wel wat dates gehad, maar was nooit echt succesvol. Maar we blijven doorgaan! ^O^
pi_130217670
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 22:04 schreef Rickario het volgende:

[..]

Wat lijkt me dat klote :')
Mjah bij de vorige die ik tegen kwam wel, die kende ik van gezicht en vond ik echt niks.

Deze heb ik zojuist uitgenodigd voor een na-werk-borrel, dat wordt dus enorm awkward of ideaal ;)
Ik werk dan wel weer bij een organisatie met meer dan 10.000 werknemers, dat scheelt :)
Why do dishes when you can do daiquiris?
  zondag 18 augustus 2013 @ 22:33:35 #100
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_130217938
quote:
1s.gif Op zondag 18 augustus 2013 20:40 schreef Fascination het volgende:

[..]

Zegt het feit dat ze hem na nota bene twee dates nog niet wil zoenen niet genoeg? Blijkbaar is er geen seksuele aantrekkingskracht, de raakvlakken op andere terreinen ten spijt.
Update. Het was een next, verder. Bovendien is ze nu een vriend van mij aan het daten en dat klikt wel heel erg. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')