Waar?quote:
Damn wat klinkt dit foutquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:15 schreef RVDBRDM het volgende:
Ik heb over een maand een date die niet bepaald in de omgeving is. In Litouwen
Ik moet nog wat vakantiedagen opmaken en heb daarom een citytrip naar Riga en Vilnius in elkaar gezet. Via OkCupid m'n gids geregeld voor Vilnius. Ik probeer voor Riga ook nog een schone Letse gids te strikken. Ben benieuwd. Er is best veel keuze in die hoek, dus heb er wel vertrouwen in. Toch wel handig, zo'n internationale datingsite
Joh, neem het niet te serieus allemaal. Leuk toch, veel plezier alvastquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:32 schreef RVDBRDM het volgende:
Nou ja.
Ik kan wel weer met de onvermijdelijke Lonely Planet door de stad gaan struinen, maar ik vind het meestal pas echt leuk worden als je met locals in contact komt. Dat komt er alleen bij niet altijd even gemakkelijk van. Het leek me wel eens interessant om het op deze manier te doen. Ik zie het verschil niet zo met online een date proberen te regelen eigenlijk.
Ik vind het een briljant idee, maar zou zelf denk ik toch iets via couchsurfing.org gedaan hebbenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:32 schreef RVDBRDM het volgende:
Nou ja.
Ik kan wel weer met de onvermijdelijke Lonely Planet door de stad gaan struinen, maar ik vind het meestal pas echt leuk worden als je met locals in contact komt. Dat komt er alleen bij niet altijd even gemakkelijk van. Het leek me wel eens interessant om het op deze manier te doen. Ik zie het verschil niet zo met online een date proberen te regelen eigenlijk.
Echt wel.. Ken het..quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:30 schreef Rickario het volgende:
Dammit, wat valt het zwaar om date een paar dagen met rust te laten
Jup, m'n streven is tot maandag niks te sturenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:21 schreef Sannne het volgende:
He wat lastig Rickario.. Toch heel belangrijk haar echt even te laten.. Anders kan je het sowieso vergeten!
Clicks,Balen!!
Jupquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:30 schreef Rickario het volgende:
Dammit, wat valt het zwaar om date een paar dagen met rust te laten
Kan iemand mij dat toelichten? Hoe zit dat dan precies?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:21 schreef Sannne het volgende:
He wat lastig Rickario.. Toch heel belangrijk haar echt even te laten.. Anders kan je het sowieso vergeten!
Clicks,Balen!!
Nee, dat is geheimquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:37 schreef nadepauze het volgende:
[..]
Kan iemand mij dat toelichten? Hoe zit dat dan precies?
Ik heb exact hetzelfde meegemaakt en uiteindelijk de boel maar laten gaan.. Is energie steken in een bodemloze put.. Als je geluk hebt komt ze nog met een reactie, maar ik vrees van niet..quote:
Misschien moet ik meer in transcendent state met de inner core komen en haar level cap grinden tot max attention scale output met armor bonus ja. Heb je helemaal gelijk in, thanks!quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:31 schreef firefly3 het volgende:
Ze zoekt wss of een badass mother fucker, of een vader figuur. Als je geen van beiden bent...
Nou ja, we zullen zien. Ik blijf er niet achteraan hobbelen natuurlijk.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:39 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Ik heb exact hetzelfde meegemaakt en uiteindelijk de boel maar laten gaan.. Is energie steken in een bodemloze put.. Als je geluk hebt komt ze nog met een reactie, maar ik vrees van niet..
Ik zou dan denken: "hoe vaak is het wel niet andersom geweest"quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:04 schreef Hungry_Joe het volgende:
Godverdomme zeg. En ik vind 'r nog echt leuk ook. Zul je net zien dat het dan weer fucked up uitpakt voor mij.
Is ook wel zo, maar toch. Zou mooi zijn als het een keer gelijk opging als het ware.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:13 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ik zou dan denken: "hoe vaak is het wel niet andersom geweest"
Ik vind het echt een top idee!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:15 schreef RVDBRDM het volgende:
Ik heb over een maand een date die niet bepaald in de omgeving is. In Litouwen
Ik moet nog wat vakantiedagen opmaken en heb daarom een citytrip naar Riga en Vilnius in elkaar gezet. Via OkCupid m'n gids geregeld voor Vilnius. Ik probeer voor Riga ook nog een schone Letse gids te strikken. Ben benieuwd. Er is best veel keuze in die hoek, dus heb er wel vertrouwen in. Toch wel handig, zo'n internationale datingsite
Whahahaquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:01 schreef Eglesiar het volgende:
Ik heb mij pasgeleden in laten schrijven op één op andere datingsite, gewoon om te kijken wat het was... en daar ging het fout.een dag later begon een meisje mij berichten te sturen en van het één kwam het ander: ik word nu continu gewhat'sappt, heel de dag door. En ik ben te aardig of te laf om het af te kappen.
Een beetje chatten en berichtjes sturen vind ik leuk, maar zo 24/7 is doodvermoeiend.
Ik denk dat datingsites niks voor mij zijn.
De heilige graal van het (online) datenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:15 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Is ook wel zo, maar toch. Zou mooi zijn als het een keer gelijk opging als het ware.
Je kan toch gewoon zeggen dat ze even moet dimmen?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:01 schreef Eglesiar het volgende:
Ik heb mij pasgeleden in laten schrijven op één op andere datingsite, gewoon om te kijken wat het was... en daar ging het fout.een dag later begon een meisje mij berichten te sturen en van het één kwam het ander: ik word nu continu gewhat'sappt, heel de dag door. En ik ben te aardig of te laf om het af te kappen.
Een beetje chatten en berichtjes sturen vind ik leuk, maar zo 24/7 is doodvermoeiend.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:01 schreef Eglesiar het volgende:
De "Hey jij hebt presies niet veel te doen op een dag he? wat zijn zoal je hobbies of wat houdt je bezig in het leven?" doet de meeste al een beetje inzien van hmzzz ... heb je een volhardster die dan nog whatsapped of of zo ... "Ik vind het wel belangrijk dat ieder ook een eigen leven heeft in een relatie, niet de hele tijd aan mekaar plakken." kan de boel nog even verduidelijken. Aangezien vrouwen superieure, gevoelsmatige mensen beweren te zijn kan het bijna niet anders da werken. Uit eigen ervaring ... werkt best welquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:01 schreef Eglesiar het volgende:
Dat vind ik dan weer zo hard, dat past ook niet bij me. Ze is verder wel aardig hoor, dus ik wil haar ook goed behandelen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:11 schreef Rickario het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon zeggen dat ze even moet dimmen?
En als ze doorgaat kun je haar toch gewoon blokkeren?
Thanks, dat is een redelijk subtiele manier. Eens even uitproberen!quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:16 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
[..]
De "Hey jij hebt presies niet veel te doen op een dag he? wat zijn zoal je hobbies of wat houdt je bezig in het leven?" doet de meeste al een beetje inzien van hmzzz ... heb je een volhardster die dan nog whatsapped of of zo ... "Ik vind het wel belangrijk dat ieder ook een eigen leven heeft in een relatie, niet de hele tijd aan mekaar plakken." kan de boel nog even verduidelijken. Aangezien vrouwen superieure, gevoelsmatige mensen beweren te zijn kan het bijna niet anders da werken. Uit eigen ervaring ... werkt best wel
Het is natuurlijk onzin dat omdat een meisje je de hele dag door watsappt, dat een datingsite dan niks voor jou is. Zo'n type meisje kan je ook in de kroeg tegen komen of waar dan ook.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:01 schreef Eglesiar het volgende:
Er is toch niets hard aan om te vragen of het misschien een tikkie minder kan? Waarom overal zo omheen draaien?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:20 schreef Eglesiar het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer zo hard, dat past ook niet bij me. Ze is verder wel aardig hoor, dus ik wil haar ook goed behandelen.
[..]
Thanks, dat is een redelijk subtiele manier. Eens even uitproberen!
Ik snap je punt Rickario, alleen is niet iedereen fan van directheid... Sommige schrikt dat nogal af.. * weethetevennietmeer has been there, done that, didn't get the T-shirtquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:22 schreef Rickario het volgende:
[..]
Er is toch niets hard aan om te vragen of het misschien een tikkie minder kan? Waarom overal zo omheen draaien?
Tsja als zoiets al afschrikt weet ik al dat het niet m'n type is.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:24 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Ik snap je punt Rickario, alleen is niet iedereen fan van directheid... Sommige schrikt dat nogal af.. * weethetevennietmeer has been there, done that, didn't get the T-shirt
Klopt als een bus, gewoon iets van zeggen als het je niet zint..quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:27 schreef Rickario het volgende:
[..]
Tsja als zoiets al afschrikt weet ik al dat het niet m'n type is.![]()
Kom op, het is geen grove belediging ofzo.
Ipv het weg te grappen zou je serieus kunnen gaan nadenken of je wel een vader figuur bent of een daadwerkelijke klootzak. De massa zit toch ergens tussenin waardoor ze toch weer verder kijkt op paiq.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:44 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Misschien moet ik meer in transcendent state met de inner core komen en haar level cap grinden tot max attention scale output met armor bonus ja. Heb je helemaal gelijk in, thanks!
Je bent wie je bent, je voordoen als een ander heeft weinig zin, de waarheid over hoe je bent, komt toch wel boven tafel.. Het is graag of niet..quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:41 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ipv het weg te grappen zou je serieus kunnen gaan nadenken of je wel een vader figuur bent of een daadwerkelijke klootzak. De massa zit toch ergens tussenin waardoor ze toch weer verder kijkt op paiq.
Dat is zeker waar, maar het is wel belangrijk voor jezelf te weten wat je wilt. Wil je daadwerkelijk een kind hebben ineens? Of doe je het alleen voor de seks? Een middenweg is vaak niet echt mogelijk met een vrouw met een kind, je moet ze allebei nemen als je er echt wat van wilt maken, of je doet het gewoon voor de seks.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:43 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Je bent wie je bent, je voordoen als een ander heeft weinig zin, de waarheid over hoe je bent, komt toch wel boven tafel.. Het is graag of niet..
Dat is wel prettig om het voor jezelf duidelijk te hebben. Naarmate je ouder wordt is de kans met een (toekomstige) partner met kinderen groter. Ik persoonlijk zit daar niet op te wachten, heb nog niet zoveel met kinderen namelijk. Daar kom ik eerlijk voor uit..quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:46 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, maar het is wel belangrijk voor jezelf te weten wat je wilt. Wil je daadwerkelijk een kind hebben ineens? Of doe je het alleen voor de seks? Een middenweg is vaak niet echt mogelijk met een vrouw met een kind, je moet ze allebei nemen als je er echt wat van wilt maken, of je doet het gewoon voor de seks.
Naja als er niet van geleerd wordt dan gebeurd over twee jaar weer exact precies hetzelfde omdat ze alweer niet door heeft wat zijn intenties zijn, en krijg je een kopie van heel het verhaalquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:50 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Dat is wel prettig om het voor jezelf duidelijk te hebben. Naarmate je ouder wordt is de kans met een (toekomstige) partner met kinderen groter. Ik persoonlijk zit daar niet op te wachten, heb nog niet zoveel met kinderen namelijk. Daar kom ik eerlijk voor uit..
Zullen we weer terug gaan naar de oorspronkelijke intentie van dit topic: Ervaringen!
Als je had opgelet zou je weten dat HJ zelf ook een kind heeft.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:46 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, maar het is wel belangrijk voor jezelf te weten wat je wilt. Wil je daadwerkelijk een kind hebben ineens? Of doe je het alleen voor de seks? Een middenweg is vaak niet echt mogelijk met een vrouw met een kind, je moet ze allebei nemen als je er echt wat van wilt maken, of je doet het gewoon voor de seks.
Maar dan kan het nog steeds onduidelijk zijn voor haar of hij het alleen voor de fun doet of haar kind er ook bij wilt betrekken en serieus wat wilt.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:59 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Als je had opgelet zou je weten dat HJ zelf ook een kind heeft.
Dan had ze dat wel gezegd lijkt me.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:01 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Maar dan kan het nog steeds onduidelijk zijn voor haar of hij het alleen voor de fun doet of haar kind er ook bij wilt betrekken en serieus wat wilt.
Daar gaat het nu vaak mis.. Veel dingen worden niet gezegd en/of bespreekbaar gemaakt..quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:07 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dan had ze dat wel gezegd lijkt me.
Een internet klik herken ik wel, met sommige heb je deze wel, met andere nauwelijks of niet.. Dan is het ook snel klaar..quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:09 schreef Kekaa het volgende:
En een date inclusief de kinderen? Of is zoiets not done? Of pas iets voor veeeeeeeeeel later?
Trouwens, paiq ervaringen: gisteren gechat met een nieuwe match. Alleen vond ik em niet echt een match. Hij dacht daar anders over. Ik vind dat je via internet best al wel een eerste klik kunt hebben. Is die er niet, dan hoef ik diegene in het echt ook niet te ontmoeten. (in het echt kan ik namelijk ook gewoon mensen ontmoeten, en met iedereen afspreken die ik 'zie' op internet kost me teveel tijd denk ik zo). En het kan best zou zijn dat er in het echt geen klik is. Dat is dan jammer.
Hij vond dat een internetklik niet kon. Zoiets kon pas in het echt.
Als je niet verder komt dan willen weten waar ze werkt, kun je er beter gelijk mee stoppenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:24 schreef schermafbeelding het volgende:
Ik vraag me toch telkens af waar jullie dan zolang over chatten. Veel dingen interesseren me totaal niet eigenlijk, en als ik vraag naar werk (wat ik ook echt leuk vind om te weten), is het meteen al zo standaard. Bij ontmoeten van mensen in het echt zijn er vaak veel meer dingen waar je op in kan haken. Via de chat is het heel straight forward vind ik.
B.v. je ziet een mooie foto, leeftijd is goed, locatie ook. En dan? Hey alles goed? of Leuk foto! Of wat? Iemand tips?
Lijkt mij absoluut not done. Je wil toch weten of het met je date klikt? Daarna kunnen de kinderen er wel bij. Al zou ik zelf nooit beginnen met daten met iemand die al kinderen heeft. Maarja, als je ouder bent ligt dat misschien wat anders.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:09 schreef Kekaa het volgende:
En een date inclusief de kinderen? Of is zoiets not done? Of pas iets voor veeeeeeeeeel later?
Trouwens, paiq ervaringen: gisteren gechat met een nieuwe match. Alleen vond ik em niet echt een match. Hij dacht daar anders over. Ik vind dat je via internet best al wel een eerste klik kunt hebben. Is die er niet, dan hoef ik diegene in het echt ook niet te ontmoeten. (in het echt kan ik namelijk ook gewoon mensen ontmoeten, en met iedereen afspreken die ik 'zie' op internet kost me teveel tijd denk ik zo). En het kan best zou zijn dat er in het echt geen klik is. Dat is dan jammer.
Hij vond dat een internetklik niet kon. Zoiets kon pas in het echt.
De beste gesprekken zijn gesprekken die met de meest random onderwerpen beginnen is mijn ervaring. Gewoon flink wat ouwehoeren. Serieuze onderwerpen kunnen later welquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:24 schreef schermafbeelding het volgende:
Ik vraag me toch telkens af waar jullie dan zolang over chatten. Veel dingen interesseren me totaal niet eigenlijk, en als ik vraag naar werk (wat ik ook echt leuk vind om te weten), is het meteen al zo standaard. Bij ontmoeten van mensen in het echt zijn er vaak veel meer dingen waar je op in kan haken. Via de chat is het heel straight forward vind ik.
B.v. je ziet een mooie foto, leeftijd is goed, locatie ook. En dan? Hey alles goed? of Leuk foto! Of wat? Iemand tips?
Klopt. Maar als je nauwelijks info hebt (alleen een foto en leeftijd), vind ik het nog behoorlijk creatief om iets volslagens random erin te gooien.quote:[b]Op zaterdag 17 augustus 2013 15:26 schreef
[..]
De beste gesprekken zijn gesprekken die met de meest random onderwerpen beginnen is mijn ervaring. Gewoon flink wat ouwehoeren. Serieuze onderwerpen kunnen later wel
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:24 schreef schermafbeelding het volgende:
Snap ik. Natuurlijk wil ik dat wel weten, maar het lijkt soms of ik een interview afneemquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:26 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Als je niet verder komt dan willen weten waar ze werkt, kun je er beter gelijk mee stoppen
Creatief denkenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:29 schreef schermafbeelding het volgende:
[..]
Klopt. Maar als je nauwelijks info hebt (alleen een foto en leeftijd), vind ik het nog behoorlijk creatief om iets volslagens random erin te gooien.
Daarom vroeg ik, tips?
Eerst een fles whiskey opzuipen dusquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:40 schreef japiedevlugge het volgende:
Beetje vanzelf inderdaad, en je moet ook een beetje in een assertieve mood zitten, ik dan tenminste. Als je al net even te lang hebt lopen fokken ofzo en je zit sloom achter je computer en gaat paiq maar is even checken dan komt er ook niet veel van een spannend gesprek terecht.
Ik denk dat je van mij beter geen advies kunt krijgenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:31 schreef schermafbeelding het volgende:
[..]
[..]
Snap ik. Natuurlijk wil ik dat wel weten, maar het lijkt soms of ik een interview afneemHoe pak jij dat aan
Waar praat je over als je iemand voor het eerst ontmoet op BV een verjaardag, of weet ik veel waar.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:24 schreef schermafbeelding het volgende:
Dat dusquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:18 schreef Sannne het volgende:
Juist de gesprekken die zomaar vanzelf lopen, dat je 2 uur later op de klok kijkt en niet kan geloven dat het zo laat is zijn het leukst. Niet bij nadenken dus...
Als ik teveel moet zoeken naar onderwerpen klik ik vaak al weg.
Gast, doe me een lol en ga lekker in je sneue PUA-topic bovenop je sinaasappelkistje staan prediken. Je weet werkelijk geen reet van wat er wel of niet tussen ons besproken is en slaat de plank zo finaal mis hier dat ik eigenlijk twijfel of ik het nu vermakelijk of irritant moet vinden.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:57 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Naja als er niet van geleerd wordt dan gebeurd over twee jaar weer exact precies hetzelfde omdat ze alweer niet door heeft wat zijn intenties zijn, en krijg je een kopie van heel het verhaalZonde om weer zo'n leuke vrouw te moeten mislopen door zoiets.
Sluit ik me bij aan! Met de meid waarmee ik nu date, liep het ook allemaal vanzelf. Klikte goed en met dates klikte het dus ook prima. Eerste gesprek waren we ook ineens 2,5 uur verder en het was dat het bedtijd was, anders had het gesprek nog langer geduurd.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:18 schreef Sannne het volgende:
Juist de gesprekken die zomaar vanzelf lopen, dat je 2 uur later op de klok kijkt en niet kan geloven dat het zo laat is zijn het leukst. Niet bij nadenken dus...
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:04 schreef Hungry_Joe het volgende:
Godverdomme zeg. En ik vind 'r nog echt leuk ook. Zul je net zien dat het dan weer fucked up uitpakt voor mij.
Zie hier de essentie van internetdating...quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:13 schreef BeamofLight het volgende:
Ik zou dan denken: "hoe vaak is het wel niet andersom geweest"
Joe, gewoon negeren die gozert..voor dit soort reacties doet ie het juist!quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:34 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Gast, doe me een lol en ga lekker in je sneue PUA-topic bovenop je sinaasappelkistje staan prediken. Je weet werkelijk geen reet van wat er wel of niet tussen ons besproken is en slaat de plank zo finaal mis hier dat ik eigenlijk twijfel of ik het nu vermakelijk of irritant moet vinden.
Ik neig naar het laatste trouwens. Je hoeft me echt niet te vertellen wat ik wel of niet moet doen waar het mijn dates betreft namelijk, ik red me prima en zit niet op je hemeltergende ''advies'' te wachten. Drol.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
Thanks, soms bij nieuw contact: ik maak een grap, zeg wat leuks over haar foto, vraag er nog wat over. Maar telkens hele korte antwoorden: ja kloptquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:36 schreef Rickario het volgende:
[..]
Creatief denken![]()
- Slechte grappen maken
- Elkaar een beetje afzeiken op een niet te serieuze manier
- Soms een beetje risico nemen
- Inhaken op iets wat ze zegt
- Iets vragen over een bepaalde foto
Zo kom je op de meest weirde gespreksonderwerpen uit. En dat vindt iedereen leuk aangezien iedereen al doodgegooid wordt met die standaard gesprekjes.
Als het dan lekker loopt kun je altijd nog wel dingen bespreken die er toe doen.
De beste dates zijn toch wel waarbij er nauwelijks gesproken is.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:18 schreef Sannne het volgende:
Omdat je met andere activiteiten bezig bent?quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:13 schreef -Splash- het volgende:
[..]
De beste dates zijn toch wel waarbij er nauwelijks gesproken is.
Ah ja... punten scoren door haar world of warcraft grapje te snappen... been there, done that.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:44 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Misschien moet ik meer in transcendent state met de inner core komen en haar level cap grinden tot max attention scale output met armor bonus ja. Heb je helemaal gelijk in, thanks!
Niet gelijk aan seks denken, maar inderdaad.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Omdat je met andere activiteiten bezig bent?
quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:17 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Niet gelijk aan seks denken, maar inderdaad.
Vrouwen die zo lekker kunnen zoenen dat je er niet van af kan blijven.
Dat klinkt goedquote:Op zondag 18 augustus 2013 14:17 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Niet gelijk aan seks denken, maar inderdaad.
Vrouwen die zo lekker kunnen zoenen dat je er niet van af kan blijven.
Afkappen. next.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:13 schreef schermafbeelding het volgende:
[..]
Thanks, soms bij nieuw contact: ik maak een grap, zeg wat leuks over haar foto, vraag er nog wat over. Maar telkens hele korte antwoorden: ja klopt- haha - nee dat niet - enz. Kansloos toch? Zo ben je erg snel uitgeluld, terwijl zij me als eerste aanspreken. Simpele wijven (no offence)
Soms is praten inderdaad een formaliteitquote:Op zondag 18 augustus 2013 14:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]inderdaad
Dat je ook het idee hebt dat praten eigenlijk alleen maar zonde is van de tijd
Wat is er volgens jou dan mis gegaan?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:34 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Gast, doe me een lol en ga lekker in je sneue PUA-topic bovenop je sinaasappelkistje staan prediken. Je weet werkelijk geen reet van wat er wel of niet tussen ons besproken is en slaat de plank zo finaal mis hier dat ik eigenlijk twijfel of ik het nu vermakelijk of irritant moet vinden.
Ik neig naar het laatste trouwens. Je hoeft me echt niet te vertellen wat ik wel of niet moet doen waar het mijn dates betreft namelijk, ik red me prima en zit niet op je hemeltergende ''advies'' te wachten. Drol.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:11 schreef -Splash- het volgende:
Ik dacht.. ik gooi er een casus in.
Een vriendin van mij is hevig aan het daten. Heeft wat leuke dates en nu kwam ze bij mij met een vraag. Ze heeft een erg leuke man ontmoet die écht perfect bij haar past. En zoals ik het hoor past hij ook echt goed bij haar.
Nu gaf ze aan dat ze tot nu toe (2 dates) nog niet het gevoel had dat ze hem wou kussen en ze wist niet wat ze ermee aan moest.
Vraag; Hoe zouden jullie hier mee omgaan?Je spoiler zegt al genoeg volgens mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Een vriendin van mij is hevig aan het daten. Heeft wat leuke dates en nu kwam ze bij mij met een vraag. Ze heeft een erg leuke man ontmoet die écht perfect bij haar past. En zoals ik het hoor past hij ook echt goed bij haar.
Nu gaf ze aan dat ze tot nu toe (2 dates) nog niet het gevoel had dat ze hem wou kussen en ze wist niet wat ze ermee aan moest.
Vraag; Hoe zouden jullie hier mee omgaan?Op een derde date gaan en misschien toch een kus erin gooien. Het gevoel van dat moment, die kus, of daarna kan al heel doorslag gevend zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben zelf ook wel eens op een tweede date gegaan met iemand die goed bij mij paste maar waar ik toch enige twijfels bij had. Bij afscheid van wederom een leuke date toch een korte zoen op de mond...en toen wist ik het zeker, dit wordt hem niet![]()
Vraag; Hoe zouden jullie hier mee omgaan?Zegt het feit dat ze hem na nota bene twee dates nog niet wil zoenen niet genoeg? Blijkbaar is er geen seksuele aantrekkingskracht, de raakvlakken op andere terreinen ten spijt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Vraag; Hoe zouden jullie hier mee omgaan?niet moeilijk doen : friendzone => nextSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:08 schreef m1st1g het volgende:
[..]
niet moeilijk doen : prullenbak => next
Wat lijkt me dat klotequote:Op zondag 18 augustus 2013 22:00 schreef MissGump het volgende:
Weer een collega bij het internetdaten, ben benieuwd of ik deze ook ga tegenkomen in de lift of bij de lunch
Mjah bij de vorige die ik tegen kwam wel, die kende ik van gezicht en vond ik echt niks.quote:
Update. Het was een next, verder. Bovendien is ze nu een vriend van mij aan het daten en dat klikt wel heel erg.quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zegt het feit dat ze hem na nota bene twee dates nog niet wil zoenen niet genoeg? Blijkbaar is er geen seksuele aantrekkingskracht, de raakvlakken op andere terreinen ten spijt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |