Waar?quote:
Damn wat klinkt dit foutquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:15 schreef RVDBRDM het volgende:
Ik heb over een maand een date die niet bepaald in de omgeving is. In Litouwen
Ik moet nog wat vakantiedagen opmaken en heb daarom een citytrip naar Riga en Vilnius in elkaar gezet. Via OkCupid m'n gids geregeld voor Vilnius. Ik probeer voor Riga ook nog een schone Letse gids te strikken. Ben benieuwd. Er is best veel keuze in die hoek, dus heb er wel vertrouwen in. Toch wel handig, zo'n internationale datingsite
Joh, neem het niet te serieus allemaal. Leuk toch, veel plezier alvastquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:32 schreef RVDBRDM het volgende:
Nou ja.
Ik kan wel weer met de onvermijdelijke Lonely Planet door de stad gaan struinen, maar ik vind het meestal pas echt leuk worden als je met locals in contact komt. Dat komt er alleen bij niet altijd even gemakkelijk van. Het leek me wel eens interessant om het op deze manier te doen. Ik zie het verschil niet zo met online een date proberen te regelen eigenlijk.
Ik vind het een briljant idee, maar zou zelf denk ik toch iets via couchsurfing.org gedaan hebbenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:32 schreef RVDBRDM het volgende:
Nou ja.
Ik kan wel weer met de onvermijdelijke Lonely Planet door de stad gaan struinen, maar ik vind het meestal pas echt leuk worden als je met locals in contact komt. Dat komt er alleen bij niet altijd even gemakkelijk van. Het leek me wel eens interessant om het op deze manier te doen. Ik zie het verschil niet zo met online een date proberen te regelen eigenlijk.
Echt wel.. Ken het..quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:30 schreef Rickario het volgende:
Dammit, wat valt het zwaar om date een paar dagen met rust te laten
Jup, m'n streven is tot maandag niks te sturenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:21 schreef Sannne het volgende:
He wat lastig Rickario.. Toch heel belangrijk haar echt even te laten.. Anders kan je het sowieso vergeten!
Clicks,Balen!!
Jupquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:30 schreef Rickario het volgende:
Dammit, wat valt het zwaar om date een paar dagen met rust te laten
Kan iemand mij dat toelichten? Hoe zit dat dan precies?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:21 schreef Sannne het volgende:
He wat lastig Rickario.. Toch heel belangrijk haar echt even te laten.. Anders kan je het sowieso vergeten!
Clicks,Balen!!
Nee, dat is geheimquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:37 schreef nadepauze het volgende:
[..]
Kan iemand mij dat toelichten? Hoe zit dat dan precies?
Ik heb exact hetzelfde meegemaakt en uiteindelijk de boel maar laten gaan.. Is energie steken in een bodemloze put.. Als je geluk hebt komt ze nog met een reactie, maar ik vrees van niet..quote:
Misschien moet ik meer in transcendent state met de inner core komen en haar level cap grinden tot max attention scale output met armor bonus ja. Heb je helemaal gelijk in, thanks!quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:31 schreef firefly3 het volgende:
Ze zoekt wss of een badass mother fucker, of een vader figuur. Als je geen van beiden bent...
Nou ja, we zullen zien. Ik blijf er niet achteraan hobbelen natuurlijk.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:39 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Ik heb exact hetzelfde meegemaakt en uiteindelijk de boel maar laten gaan.. Is energie steken in een bodemloze put.. Als je geluk hebt komt ze nog met een reactie, maar ik vrees van niet..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |