abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 11:21:11 #226
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_130267526
Klopt ook. Daarna lekker met je maten je verdriet verzuipen en genieten van een mooie pot voetbal.

Of ze verleidt je en gaat een lapdance geven voor de tv. He man, dit wordt sowieso een top-avond!
Gourmetten of steengrillen?
pi_130267626
Ik ben er bang voor dat ze de "It's not you, it's me" kaart gaat trekken :')
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 11:26:30 #228
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_130267684
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 11:24 schreef Rickario het volgende:
Ik ben er bang voor dat ze de "It's not you, it's me" kaart gaat trekken :')
Dan is dit de enige goede reactie:
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_130267750
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 11:26 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Dan is dit de enige goede reactie:
"Nobody tells me it's them, not me. If it's anybody, it's me."
_O_
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 11:30:18 #230
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_130267785
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 11:28 schreef Rickario het volgende:

[..]

"Nobody tells me it's them, not me. If it's anybody, it's me."
_O_
"Ok, it's you"
- "You're damn right it's me!!!"

Prachtig :D
pi_130267859
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 11:30 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

"Ok, it's you"
- "You're damn right it's me!!!"

Prachtig :D
Je zou die video eigenlijk moeten toesturen op dat soort momenten :')
pi_130269930
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 09:55 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Het is een "beleefde" manier om nee tegen iemand te zeggen zonder hem / haar te kwetsen. Ze leggen dan de schuld bij zich zelf.

Maar het is een excuus voor, nee vind je geen relatie materiaal.
Dat laatste zat ik in de eerste instantie ook aan te denken in mijn geval, moet zeggen dat ik dit ook nog niet eerder meemaakte op deze manier. Als ze nu haar profiel nog had staan zou dat veelzeggend zijn geweest. Maar dat heeft ze verwijderd. Waardoor ik wel geneigd ben haar te geloven.

Aan de andere kant; als je écht into iemand bent laat je diegene niet zomaar lopen omdat je er zogezegd niet aan toe zou zijn. Denk ik.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 12:44:10 #233
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130270290
Maar daar kan ze net zo goed over 2 weken weer op terugkomen en denken "hmm lijkt me toch wel weer wat" .. hoevaak sommigen hier zich wel niet in/uit/in-schrijven.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 12:44:18 #234
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_130270297
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 12:34 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Dat laatste zat ik in de eerste instantie ook aan te denken in mijn geval, moet zeggen dat ik dit ook nog niet eerder meemaakte op deze manier. Als ze nu haar profiel nog had staan zou dat veelzeggend zijn geweest. Maar dat heeft ze verwijderd. Waardoor ik wel geneigd ben haar te geloven.

Aan de andere kant; als je écht into iemand bent laat je diegene niet zomaar lopen omdat je er zogezegd niet aan toe zou zijn. Denk ik.
Klopt. Het is best veelgebruikt hoor, heb het meerdere keren meegemaakt met daten. Zelf geef ik als het er niet inzit het wel aan maar veel mensen vinden dat heel moeilijk volgens mij.
pi_130270385
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 12:44 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Klopt. Het is best veelgebruikt hoor, heb het meerdere keren meegemaakt met daten. Zelf geef ik als het er niet inzit het wel aan maar veel mensen vinden dat heel moeilijk volgens mij.
Hier sluit ik mij volledig bij aan.. Niet iedereen durft te zeggen dat ze het niets vinden.. Ik geef het ook aan als ik het niets vind / er geen klik is vanuit mijn kant. Wel zo eerlijk naar de ander toe..

Ik heb het zelfs een keer gehad dat ik bijna tegelijk met mijn date zei van, echt een klik hebben we niet hè.. Zo klaar als een klontje kan het soms zijn ;)

Liever open en eerlijk, dan liegen en spelletjes spelen met iemand..

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 20-08-2013 12:49:27 ]
pi_130271869
Ik heb deze smoes ook eens voor mn kiezen gekregen, vlak voor de eerste date. Ondanks dat ze zich niet veel later had uitgeschreven, was het overduidelijk een smoes.

Een aantal weken later kreeg ik namelijk een speeddateverzoek van een dame met dezelfde typische chatnaam. Nu was ze alleen acht jaar ouder (41 ipv 33). Kortom, die had dus een behoorlijk eind zitten liegen over haar leeftijd en durfde dit blijkbaar niet eerlijk te zeggen. Sindsdien haal ik foto's altijd door de catfishcontrole.
pi_130273568
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 13:28 schreef RVDBRDM het volgende:
Ik heb deze smoes ook eens voor mn kiezen gekregen, vlak voor de eerste date. Ondanks dat ze zich niet veel later had uitgeschreven, was het overduidelijk een smoes.

Een aantal weken later kreeg ik namelijk een speeddateverzoek van een dame met dezelfde typische chatnaam. Nu was ze alleen acht jaar ouder (41 ipv 33). Kortom, die had dus een behoorlijk eind zitten liegen over haar leeftijd en durfde dit blijkbaar niet eerlijk te zeggen. Sindsdien haal ik foto's altijd door de catfishcontrole.
de wat?
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 14:15:57 #238
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_130273604
quote:
99s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 14:14 schreef Quickie_Brat het volgende:

[..]

de wat?
http://en.wikipedia.org/wiki/Catfish_(film)

Aanrader voor de internetdaters :P
Alhoewel je hier wel gevoelig voor moet zijn :P
pi_130274352
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 14:15 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

http://en.wikipedia.org/wiki/Catfish_(film)

Aanrader voor de internetdaters :P
Alhoewel je hier wel gevoelig voor moet zijn :P
Hm maar eens kijken :P
pi_130276607
Heeft iemand hier dezelfde ervaring als mij met datingsites (sorry als het al eerder is gepost).

Ben nu al een poosje lid van Knuz maar elke keer als ik een aantal berichten stuur dan krijg ik misschien in 1 van 10 gevallen wat terug en zelf dan valt het na 2 berichten stil.

Heb al 3x een vriendin gehad en ben echt niet lelijk of socially awkward of zo maar ik snap niet wat ik fout doe. Heb ook niet het idee dat ik creepy overkom of zo in mijn berichten (of stalkerig). En het is nu ook niet zo dat ik de lat belachelijk hoog leg en alleen maar op fotomodellen reageer of zo.

Iemand tips voor berichten? Ik vind het zowieso een raar iets dat mensen niets terugsturen op basis van berichten die ze ontvangen of foto's/informatie die ze zien op een profiel. Maar goed dat zal dan wel een van de valkuilen zijn van zo'n online datingservice...
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 15:46:04 #241
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_130276690
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 15:43 schreef lasapparaat het volgende:
Heeft iemand hier dezelfde ervaring als mij met datingsites (sorry als het al eerder is gepost).

Ben nu al een poosje lid van Knuz maar elke keer als ik een aantal berichten stuur dan krijg ik misschien in 1 van 10 gevallen wat terug en zelf dan valt het na 2 berichten stil.

Heb al 3x een vriendin gehad en ben echt niet lelijk of socially awkward of zo maar ik snap niet wat ik fout doe. Heb ook niet het idee dat ik creepy overkom of zo in mijn berichten (of stalkerig). En het is nu ook niet zo dat ik de lat belachelijk hoog leg en alleen maar op fotomodellen reageer of zo.

Iemand tips voor berichten? Ik vind het zowieso een raar iets dat mensen niets terugsturen op basis van berichten die ze ontvangen of foto's/informatie die ze zien op een profiel. Maar goed dat zal dan wel een van de valkuilen zijn van zo'n online datingservice...
Nee, sorry 3 haal ik niet. Dit jaar no?
pi_130277146
@BeamofLight sorry man ik stuurde per ongeluk een PM. Het is al weer een poos geleden dat ik op FOK heb gepost. Zal wel lekker awkward overkomen haha.

Het bericht:
Nee niet dit jaar, ik ben nu 25 en dat is 1 relatie van 1,5 jaar vanaf mijn 18e, 1 van een jaar vanaf mijn 21e en nog een kort poosje met iemand wat me eignelijk niet ehct aanstond. Dit jaar eigenlijk alleen nog maar een keer een one night stand.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 16:14:04 #243
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_130277836
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 15:43 schreef lasapparaat het volgende:

Vrouwen krijgen over het algemeen echt veel berichtjes. Het hoeft helemaal niet aan de inhoud of vorm van je bericht te liggen. Als ik naar mezelf kijk, wanneer ik een serieus en leuk berichtje krijg geef ik altijd antwoord. Maar er zullen vast dames bij zijn die dat niet doen. De berichtjes van Hey, hoe is ie?? beantwoord ik al lang niet meer, hoe leuk de foto's ook zijn. Is denk ik dus een kwestie van domme pech bij jou. Je kunt ook Paiq eens proberen, is wat luchtiger en je hebt denk ik sneller een date via Paiq.
pi_130278036
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 16:14 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Vrouwen krijgen over het algemeen echt veel berichtjes. Het hoeft helemaal niet aan de inhoud of vorm van je bericht te liggen. Als ik naar mezelf kijk, wanneer ik een serieus en leuk berichtje krijg geef ik altijd antwoord. Maar er zullen vast dames bij zijn die dat niet doen. De berichtjes van Hey, hoe is ie?? beantwoord ik al lang niet meer, hoe leuk de foto's ook zijn. Is denk ik dus een kwestie van domme pech bij jou. Je kunt ook Paiq eens proberen, is wat luchtiger en je hebt denk ik sneller een date via Paiq.
Dank je voor je reactie, dan zal dat het wel zijn denk ik. Ik moet ook wel zeggen dat mijn berichtjes wss ook niet echt origineel of zo zijn. Maar ik ben zelf dan ook meer van het gewoon afspreken en dan kijken of het klikt. Ik moet me denk ik wat meer aanpassen of zo en wat meer een bepaalde etiquette volgen.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 16:22:54 #245
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_130278157
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 16:19 schreef lasapparaat het volgende:

[..]

Dank je voor je reactie, dan zal dat het wel zijn denk ik. Ik moet ook wel zeggen dat mijn berichtjes wss ook niet echt origineel of zo zijn. Maar ik ben zelf dan ook meer van het gewoon afspreken en dan kijken of het klikt. Ik moet me denk ik wat meer aanpassen of zo en wat meer een bepaalde etiquette volgen.
Na ja, er zijn wel wat standaard tips die helpen, staan vaak op de site zelf. De etiquette is inderdaad wat anders, internet is "veilig" maar soms ook wel keihard wat dat betreft. Gewoon jezelf blijven hoor. Als je meer van het afspreken bent is een site als knuz (wat mij betreft) niet de handigste plek. Tenminste, ikzelf heb via knuz echt nooit leuke dates gevonden. Dan kun je misschien beter voor wat laagdrempeligers als Paiq gaan of één van de betaalde sites zoals Relatieplanet.
pi_130279206
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 16:14 schreef eefje801 het volgende:
De berichtjes van Hey, hoe is ie?? beantwoord ik al lang niet meer, hoe leuk de foto's ook zijn.
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 16:19 schreef lasapparaat het volgende:
Ik moet ook wel zeggen dat mijn berichtjes wss ook niet echt origineel of zo zijn.
Dat is het dus ook wel. De mannelijke concurrentie is moordend en als je dagelijks een karrenvracht aan dat soort saaie berichten krijgt kan ik me voorstellen dat je geen zak zin meer hebt dat nog te beantwoorden.

Staat dan wel weer tegenover dat als je enigszins creatief bent, er een beetje humor in flikkert en goede foto's hebt, je al snel interesse wekt en aan de lopende band kunt daten als je wilt.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 17:06:56 #247
408327 GM86
Geocacher & Music Addict
pi_130279671

[ Bericht 100% gewijzigd door GM86 op 20-08-2013 17:32:13 ]
GerardM86
Decoratie voor goede doel: www.charlily.nl
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 17:10:38 #248
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_130279767
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 17:06 schreef GM86 het volgende:
Om terug te komen op de vele reacties op mijn update (ga ze niet allemaal quoten):

Ja het is jammer dat er uiteindelijk niet meer in zat, maar bij allebei was er nog geen verliefdheid waarbij zij ook heeft aangegeven dat ze denkt dat dat ook niet meer komt. Verder heeft ze ook diverse redenen genoemd waarom ze nog geen relatie wil dus ik vertrouw haar wel dat ze daar eerlijk en open over is (dat zijn we al die tijd naar elkaar toe geweest).

We lijken er nu gewoon leuk contact aan over te houden en zien wel wat de toekomst brengt wat betreft daten. Zodra er weer wat te melden valt, horen jullie het ;)
is natuurlijk gelul, die openheid en eerlijkheid....

ze had voor date 1 ook kunnen zeggen dat ze geen relatie wil. En zeker als ze er zoveel redenen voor heeft.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 17:14:00 #249
408327 GM86
Geocacher & Music Addict
pi_130279843

[ Bericht 100% gewijzigd door GM86 op 20-08-2013 17:32:05 ]
GerardM86
Decoratie voor goede doel: www.charlily.nl
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 17:16:21 #250
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_130279907
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 17:14 schreef GM86 het volgende:
Wat een optimisme weer hier... Goed voor het zelfvertrouwen (NOT!)
Zal nog eens m'n updates plaatsen...!
Stel je even aan zeg. Hoezo is dat slecht voor je zelfvertrouwen? Niet iedereen kan in je geïnteresseerd zijn, dat is toch geen persoonlijke afwijzing na een handvol dates. Ze kent je nog niet eens goed. Even je wonden likken en verder kijken, het hoort er allemaal bij :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')