abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 augustus 2013 @ 22:46:33 #201
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_130256059
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 22:41 schreef Rickario het volgende:

[..]

Jup ik weet het. Al zou ik er geen fuck van snappen na de vorige date :')
We zien wel. Woensdag helderheid en in het slechtste geval: next.
Bereid je maar voor op het ergste ;)
Ach, gelukkig zegt ze het tenminste nog :P Punten voor eerlijkheid ^O^

En verder, sterkte ;)
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  maandag 19 augustus 2013 @ 22:47:07 #202
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_130256085
quote:
2s.gif Op maandag 19 augustus 2013 22:37 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Ik denk dat hij dat ook wel heeft hoor :) Alleen kan het soms wel frustrerend zijn :D
Ik zeg, goeie reden om naar de kroeg te gaan :D
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  maandag 19 augustus 2013 @ 22:47:35 #203
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_130256101
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2013 22:47 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ik zeg, goeie reden om naar de kroeg te gaan :D
Daar heb ik tegenwoordig geen reden meer voor nodig :@
  maandag 19 augustus 2013 @ 23:07:57 #204
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_130256773
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 21:54 schreef Cinderella_Man het volgende:
crea bea hoor :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die punt achter tinten is lelijk. Zeg haar dat.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 00:00:28 #205
50430 Yuki
Student Midwife
pi_130258676
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2013 23:07 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Dat ja. Daarnaast mag ze wel eens kiezen of ze kapitalen of onderkast gebruikt aan het begin van de regel :{w
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_130259166
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2013 23:07 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Reageer met "Helemaal leuk!" :r
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 00:28:13 #207
402989 japiedevlugge
weer die clown en die acrobaat
pi_130259467
Einde van de week gaat Japie weer op date :)

18 jarig meisje :7

Paar dagen terug meteen begonnen met whapp, en snel afspreken ^O^

Wat mijn ervaring is inmiddels dat je zo meer op gevoel gaat en de eindjes eromheen aan elkaar knoopt, ipv eerst tot in de detail te kijken of alles wel bevalt, om vervolgens toch geen klik IRL te hebben.
Grijp ze!
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 00:49:01 #208
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130260150
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 00:28 schreef japiedevlugge het volgende:

Wat mijn ervaring is inmiddels dat je zo meer op gevoel gaat en de eindjes eromheen aan elkaar knoopt, ipv eerst tot in de detail te kijken of alles wel bevalt, om vervolgens toch geen klik IRL te hebben.
Onze Japie wordt groot O+

Al kiest hij wel voor de jonge gupjes :')
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 01:07:28 #209
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_130260748
quote:
14s.gif Op maandag 19 augustus 2013 22:47 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Daar heb ik tegenwoordig geen reden meer voor nodig :@
Ik ook niet, ik ga als ik er zin in heb. Ongeacht de tijd of dag :D
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 02:14:41 #210
408327 GM86
Geocacher & Music Addict
pi_130262309

[ Bericht 100% gewijzigd door GM86 op 20-08-2013 17:32:34 ]
GerardM86
Decoratie voor goede doel: www.charlily.nl
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 07:53:17 #211
50430 Yuki
Student Midwife
pi_130263733
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 02:14 schreef GM86 het volgende:

[..]

Het twijfelen en afwachten hoeft al niet meer: ze heeft inmiddels zelf al aangegeven geen gevoelens te hebben en ze denkt dat die er ook niet meer gaan komen. Tevens is ze eigenlijk nog niet echt toe aan een relatie is ze achter gekomen.
Balen -O-
Wel fijn dat je nu duidelijkheid hebt.
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_130265388
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 02:14 schreef GM86 het volgende:

[..]

Het twijfelen en afwachten hoeft al niet meer: ze heeft inmiddels zelf al aangegeven geen gevoelens te hebben en ze denkt dat die er ook niet meer gaan komen. Tevens is ze eigenlijk nog niet echt toe aan een relatie is ze achter gekomen.
Laatste paar pagina's al meedere keren deze reden voorbij zien komen bij de dates. Toch wel een opvallende ontwikkeling. Kan uiteraard redenen hebben, enerzijds vrouwen die net uit relatie zijn, en aangespoord zijn door vrienden om te daten en dit nog niet leuk vinden. Kan ook zijn dat ex in het spel is. Het kan zijn dat ze dategeil zijn puur om het daten, en als het te dichtbij komt deze reden opgeeft.

Of de mannen zijn te snel met focussen op 1 dame en de daarbij de aandacht teveel overal opleggen en hierdoor de dame in kwestie afschrikt. En zo kunnen we natuurlijk wel doorgaan... maar het viel mij even op :)

@Rickario ga maar even van het ergste uit met jouw date, en ik dacht dat je maandag al zou polsen? Waarom nu pas weer woensdag?
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 09:55:55 #213
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_130265543
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 09:49 schreef Wicked-Game het volgende:

[..]

Laatste paar pagina's al meedere keren deze reden voorbij zien komen bij de dates. Toch wel een opvallende ontwikkeling. Kan uiteraard redenen hebben, enerzijds vrouwen die net uit relatie zijn, en aangespoord zijn door vrienden om te daten en dit nog niet leuk vinden. Kan ook zijn dat ex in het spel is. Het kan zijn dat ze dategeil zijn puur om het daten, en als het te dichtbij komt deze reden opgeeft.

Het is een "beleefde" manier om nee tegen iemand te zeggen zonder hem / haar te kwetsen. Ze leggen dan de schuld bij zich zelf.

Maar het is een excuus voor, nee vind je geen relatie materiaal.
pi_130265590
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 09:55 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Het is een "beleefde" manier om nee tegen iemand te zeggen zonder hem / haar te kwetsen. Ze leggen dan de schuld bij zich zelf.

Maar het is een excuus voor, nee vind je geen relatie materiaal.
Toch vraag je je dan toch af dat het die wending plots krijgt terwijl de dates (mits naar waarheid beschreven) wel top waren met soms zelfs intimiteit. Nu ben ik alweer een jaar van het date circuit af, maar heb nog nooit gehad dat iemand met een dergelijke opmerking mij afwees.
pi_130265803
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 09:49 schreef Wicked-Game het volgende:

@Rickario ga maar even van het ergste uit met jouw date, en ik dacht dat je maandag al zou polsen? Waarom nu pas weer woensdag?
Ja daar ga ik inmiddels al wel van uit inderdaad. Dacht dat wat langer rust geen kwaad zou kunnen. dus vandaar. Maar vanochtend appten we nog eventjes. Vanavond gaan we het er eens over hebben. Zal wel een slecht nieuws gesprek worden :')

Grappig is wel dat een meid die ik ken en waar ik mee whatsappte nu begint aan te dringen op een date. Alsof ze weet wat er speelt. De bloedhond! :')
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 10:17:08 #216
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_130265979
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 10:09 schreef Rickario het volgende:

[..]

Ja daar ga ik inmiddels al wel van uit inderdaad. Dacht dat wat langer rust geen kwaad zou kunnen. dus vandaar. Maar vanochtend appten we nog eventjes. Vanavond gaan we het er eens over hebben. Zal wel een slecht nieuws gesprek worden :')

Grappig is wel dat een meid die ik ken en waar ik mee whatsappte nu begint aan te dringen op een date. Alsof ze weet wat er speelt. De bloedhond! :')
Ik weet niet hoor, maar vanavond is PSV-Milan. Als je dat laat schieten voor die trut ben je gewoon echt een softie. En vrouwen willen geen softies. Dus pak je laatste redmiddel aan. Zeg dat je vanavond helemaal niet kunt (je kunt ook echt niet). En zij denkt: hmm wtf, hij is niet meer als was in mijn handen....
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 10:19:29 #217
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_130266033
Voetbal :')

Verder kan die tactiek wel werken btw... maar ik weet niet of iedereen zich prettig voelt zich in dat soort wateren te begeven :)
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 10:20:04 #218
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_130266047
Vrouwen willen anders ook niets met die lulletjes rozewater die altijd bij PSV op de tribune zitten hoor. Beetje slecht voorbeeld.
Gourmetten of steengrillen?
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 10:42:56 #219
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_130266596
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 10:20 schreef Silenus het volgende:
Vrouwen willen anders ook niets met die lulletjes rozewater die altijd bij PSV op de tribune zitten hoor. Beetje slecht voorbeeld.
Er zijn vast vrouwen die dat leuk vinden :P
pi_130266647
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 10:17 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Ik weet niet hoor, maar vanavond is PSV-Milan. Als je dat laat schieten voor die trut ben je gewoon echt een softie. En vrouwen willen geen softies. Dus pak je laatste redmiddel aan. Zeg dat je vanavond helemaal niet kunt (je kunt ook echt niet). En zij denkt: hmm wtf, hij is niet meer als was in mijn handen....
Dat vind ik nogal triest gedoe en totaal niet mijn stijl. Nogal kinderachtig.
Als het niet werkt, jammer dan
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 11:02:01 #221
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_130267092
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 09:57 schreef Wicked-Game het volgende:

[..]

Toch vraag je je dan toch af dat het die wending plots krijgt terwijl de dates (mits naar waarheid beschreven) wel top waren met soms zelfs intimiteit. Nu ben ik alweer een jaar van het date circuit af, maar heb nog nooit gehad dat iemand met een dergelijke opmerking mij afwees.
Mensen willen signalen wel eens verkeerd opvatten, lees maar eens rond op fok.

Maar ook vrouwen willen wel eens gewoon iets voor 1 a 2 x en verder niet. Enz enz enz

Genoeg redenen te bedenken.
pi_130267139
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 10:09 schreef Rickario het volgende:

[..]

Je zou toch pas woensdag contact met haar opnemen, na haar tentamen?

Ik weet niet wat voor tentamen het is... maar misschien is zo'n gesprek ervoor niet echt handig... (spreekt uit ervaring).
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 11:05:43 #223
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_130267182
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 11:03 schreef Kekaa het volgende:

[..]

Ik weet niet wat voor tentamen het is... maar misschien is zo'n gesprek ervoor niet echt handig... (spreekt uit ervaring).
Ik denk dat het haar dusdanig weinig kan schelen dat ze er zich niet echt zorgen om maakt :@

Sorry Rickario :*
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 11:15:33 #224
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_130267393
Oh ik zie nu pas je PSV-avatar. :') Rickario, je gaat deze top-wedstrijd toch niet laten schieten voor een avond waarbij een meisje je waarschijnlijk gaat vertellen dat het niets gaat worden?!

Ik zou gewoon voetbal gaan kijken en haar sms'en dat je druk bent vanavond. Of ze je nu vanavond vertelt dat het niets wordt of juist morgen, dat maakt ook niet uit. Heb je iig de wedstrijd niet gemist.
Gourmetten of steengrillen?
pi_130267478
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 11:03 schreef Kekaa het volgende:

[..]

Tentamen blijkt ze dus donderdag te hebben. Had ik verkeerd onthouden.. :')
Daarom dus maar vanavond even spreken ipv morgen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 11:15 schreef Silenus het volgende:
Oh ik zie nu pas je PSV-avatar. :') Rickario, je gaat deze top-wedstrijd toch niet laten schieten voor een avond waarbij een meisje je waarschijnlijk gaat vertellen dat het niets gaat worden?!

Ik zou gewoon voetbal gaan kijken en haar sms'en dat je druk bent vanavond. Of ze je nu vanavond vertelt dat het niets wordt of juist morgen, dat maakt ook niet uit. Heb je iig de wedstrijd niet gemist.
Wedstrijd is pas 20.45 he :P
Daarvoor kunnen we het er wel even over hebben. Heb ik daarna meteen goede afleiding :') 14.gif
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')