Kan alleen maar Friek of GS zijn.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:19 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Bij de baarmoeder van wiens vriendin heb ik dit ook gisteravond gedaan?
Er werd in elk geval flink gespoten met een spuit.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Kan alleen maar Friek of GS zijn.
Jammer dat ze JNG hebben opgeheven. Is ie beter op z'n plek dan hierquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Een beetje puberaal recalcitrant is ie wel.
quote:Het klinkt een beetje alsof je tijdens de bubbel een huis met een aflossingsvrije hypotheek hebt gekocht en nu gefrustreerd bent dat je er niet zonder restschuld weer vanaf komt en daar de koper de schuld van geeft.
Dan moet je ook geen ZZP'er worden.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:08 schreef Boze_Appel het volgende:
33 uur gewerkt deze week en het is pas woensdag.
Was een beetje enthousiast in opdrachtjes aannemen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan moet je ook geen ZZP'er worden.
Je klanten betalen vooraf?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:18 schreef Boze_Appel het volgende:
Maargoed, vanavond wel even webshoppen om het weer op te maken.
Voor de voedselbank?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:21 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Sommigen wel. In de vorm van een 'strippenkaart'.
Wat voor een 'strippenkaart' dan? Voor de lokale nachtclub?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:23 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je bent weer in de war met de mensen uit je wijk.
Een Turkse woningbouwcorporatie?quote:
Is dat die met NOS of die met BNN?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:30 schreef remlof het volgende:
Portugal - Nederland begint nu op de campingzender.
Ik bedoel de meest waardeloze commerciële zender. Wat op zich al best een prestatie is.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:31 schreef Euribob het volgende:
[..]
Is dat die met NOS of die met BNN?
Ze zouden verboden moeten worden, aangezien ze een slechte invloed op het volk hebben.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik bedoel de meest waardeloze commerciële zender. Wat op zich al best een prestatie is.
SBS6 dus.
Welnee, ze gaan vanzelf failliet, marktwerking ftw.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ze zouden verboden moeten worden, aangezien ze een slechte invloed op het volk hebben.
Ze zitten voortdurend aan hun programmering te sleutelen, dat kweekt ook geen blijvend publiek.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Welnee, ze gaan vanzelf failliet, marktwerking ftw.
Vooralsnog zijn ze dat niet.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Welnee, ze gaan vanzelf failliet, marktwerking ftw.
Ik heb geen idee, ik kijk sbs alleen nog maar als ze een interessante wedstrijd van Oranje uitzenden.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze zitten voortdurend aan hun programmering te sleutelen, dat kweekt ook geen blijvend publiek.
Ja, maar ze produceren bagger, dus ze donderen maar op.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:42 schreef waht het volgende:
De enige zenders die zelfstandig kunnen bestaan zijn de commercielen. Het basale inzicht is weer nergens te bekennen.
Ah, we hebben een pulpfan die van reclame houdt.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:42 schreef waht het volgende:
De enige zenders die zelfstandig kunnen bestaan zijn de commercielen. Het basale inzicht is weer nergens te bekennen.
Scherp.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah, we hebben een pulpfan die van reclame houdt.
Er wordt al jaren wanhopig gepoogd het verliesgevende SBS6 in de lucht te houden.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:42 schreef waht het volgende:
Arte is ook commercieel.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:47 schreef Tem het volgende:
Het zijn baggerzenders maar het gros van de mensen vinden het prima amusement dus inderdaad marktwerking ftw. Ik zie ze niet snel verdwijnen.
Is het dan wel echte cacao.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:59 schreef Boze_Appel het volgende:
Zo teleurstellend altijd. Koop je extra bittere chocolade, smaakt het net één stapje bitterder dan kindersuprisechoco.
Misschien is het een idee om er een hap koffiepoeder bij te nemen?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:59 schreef Boze_Appel het volgende:
Zo teleurstellend altijd. Koop je extra bittere chocolade, smaakt het net één stapje bitterder dan kindersuprisechoco.
In Nederland wil het niet echt vlotten om een beetje kwaliteit te produceren bij commerciële zenders.quote:
Cacaobestandsdelen. 65%.quote:
Zo hé, jij hebt het voor het kiezen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:01 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Cacaobestandsdelen. 65%.
* Boze_Appel gooit het in de prullenbak en pakt de 85% choco.
Hoppa!
Ja, maar dat is vroeger; toen je poep nog met een lange oe schreef.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:03 schreef Tem het volgende:
Naja, je had Ischa en Theo een tijdje bij de commerciëlen.
RTL Nieuws is best goed.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:00 schreef Tem het volgende:
[..]
In Nederland wil het niet echt vlotten om een beetje kwaliteit te produceren bij commerciële zenders.
Allebei dood.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:03 schreef Tem het volgende:
Naja, je had Ischa en Theo een tijdje bij de commerciëlen.
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:18 schreef Reya het volgende:
Ik had wel graag Gimmick! willen schrijven.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:20 schreef KoosVogels het volgende:
Timecop op de buis. Van Damme in een bomberjack. Helemaal top.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:47 schreef Tem het volgende:
Het zijn baggerzenders maar het gros van de mensen vinden het prima amusement dus inderdaad marktwerking ftw. Ik zie ze niet snel verdwijnen.
Jean-Claude.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:20 schreef KoosVogels het volgende:
Timecop op de buis. Van Damme in een bomberjack. Helemaal top.
Ik ook, dat kan ik ook kijken via m'n WDTV. Net als dat ik van m'n Spotify account gebruik kan maken via dat apparaatje trouwens.quote:
Lijkt me een welkome aanvulling in ieder geval.quote:
Eén van de velen, niet echt kenmerkend voor commerciële televisie.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Er wordt al jaren wanhopig gepoogd het verliesgevende SBS6 in de lucht te houden.
Op een gegeven moment trekt Sanoma de kabel er wel uit. Ik geef het niet langer dan 5 jaar.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:30 schreef waht het volgende:
[..]
Eén van de velen, niet echt kenmerkend voor commerciële televisie.
Eensquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:32 schreef remlof het volgende:
Niet dat ik de rest van de reguliere tv-stations veel langer geef trouwens. Over 10 jaar zijn ze allemaal verdwenen.
Nee, maar er is in Duitsland wel discussie over het feit dat de publieke zenders sinds de hervormingen van dit jaar weer extra geld binnen willen harken. Je moet er echter rekening mee houden dat de financiering in Duitsland anders is dan in Nederland, in Duitsland krijgen ze geen geld van de overheid direct, maar heffen een belasting op het bezit van TV en radiotoestellen direct bij de burgers (dat doet de instantie "GEZ").quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoe doen de ARD en ZDF het online? Wordt er al gesproken over een fusie?
Jazeker, als ik in Nederland ben kijk ik vaak via dergelijke de sites interessante uitzendingen terug.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:51 schreef remlof het volgende:
Dat klinkt allemaal wel heel ouderwets
Maar zijn ze wel op internet aanwezig met iets als het uitzendinggemist van de NPO?
Van Nieuwkerk moet op staande voet worden ontslagen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:50 schreef von_Preussen het volgende:
Moet erbij zeggen dat waar Nederland zich druk maakt over het salaris van Mathijs van Nieuwkerk, de topverdiener bij de Duitse ARD meer dan ¤10.000.000 per jaar verdiend.
Dat zet de populariteit van de publieke netten natuurlijk ook wat onder druk.
Klep dicht, neusaap.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:58 schreef waht het volgende:
[..]
Van Nieuwkerk moet op staande voet worden ontslagen.
sendunggemist.de?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jazeker, als ik in Nederland ben kijk ik vaak via dergelijke de sites interessante uitzendingen terug.
Dat kan ook met de Telegraafquote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:23 schreef Euribob het volgende:
[..]
Leren terwijl je leest is ook leuk.
Dat zou wel het een en ander verklaren.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 01:07 schreef GSbrder het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)-laten-plaatsen.html
Waht heeft deze studentenbaan al snel ontdekt.
Ohnee ... een verdwaalde webshop gevonden die uhm nog heeft.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 01:09 schreef Boze_Appel het volgende:
En de Fitbit Flex is over in Nederland uitgekocht. Marktfalen.
@neusaapquote:Op donderdag 15 augustus 2013 01:08 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat zou wel het een en ander verklaren.
Dit vind je alleen maar erg omdat het een niet-seculiere staat betreft.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 01:51 schreef remlof het volgende:
Nee, ze bedrijven alleen apartheid. Walgelijk kutland
Op de middelbare school zat Paradijs in de klas met Dolf Jansen.[3]quote:
Zo gaat de EU ook te werk, of ben je vergeten dat die ook een leger aan figuren hebben aangetrokken om positieve berichten over de EU op internet te slingeren?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 01:27 schreef remlof het volgende:
Fijn land dat Israël, als ze zo te werk gaan.
Tot dusverre voer ik deze dankbare taak gratis uit.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 01:07 schreef GSbrder het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)-laten-plaatsen.html
Waht heeft deze studentenbaan al snel ontdekt.
Voorlopig werken we nog enkel met vrijwilligers, zoals remlof.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 07:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zo gaat de EU ook te werk, of ben je vergeten dat die ook een leger aan figuren hebben aangetrokken om positieve berichten over de EU op internet te slingeren?
Wij laten onze PR in ieder geval niet domineren door een paar malloten in nederzettingen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 08:07 schreef waht het volgende:
Een nogal gebrekkig PR-beleid al zeg ik het zelf.
Maar vanaf dit moment schrijf jij je inquote:Op donderdag 15 augustus 2013 07:34 schreef waht het volgende:
[..]
Tot dusverre voer ik deze dankbare taak gratis uit.
Je leert vooral hoeveel en hoevaak er fouten worden gemaakt en hoe belangrijk het nalezen van een artikel is voordat men het online plaatst. Het is daar echt triest qua controle. En er worden fouten gemaakt waarbij je denkt, "hoe krijgt men het in godsnaam voorelkaar?"quote:
De EU heeft dan ook geen leger.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 08:15 schreef Reya het volgende:
[..]
Wij laten onze PR in ieder geval niet domineren door een paar malloten in nederzettingen.
Mooie uitzichten.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 05:25 schreef De_Coulance het volgende:
Speciaal voor jullie gefotografeerd. Trusten.
Niemand geeft een kont om taalfouten en online al helemaal niet. Tevens denk ik het gros van de Telegraaf-lezers de meeste taalfouten niet eens herkent.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 08:42 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Je leert vooral hoeveel en hoevaak er fouten worden gemaakt en hoe belangrijk het nalezen van een artikel is voordat men het online plaatst. Het is daar echt triest qua controle. En er worden fouten gemaakt waarbij je denkt, "hoe krijgt men het in godsnaam voorelkaar?"
Soms maak ik wel eens screenshots, of ik hou in de gaten hoelang het duurt voordat een fout is aangepast. Ik heb wel eens gedacht om dat eens een tijdje "full-time" te doen en dan mijn bevindingen ergens online dumpen, maar A) heeft dat nut? en B) dat is niet goed voor mijn bloeddruk en dergelijke want ik kan mij er soms echt kwaad over maken.
Echt de meest idiote fouten worden er gemaakt en dat door mensen die ervoor hebben geleerd, het is hun werk.. ze krijgen er voor betaald.. En dan leveren ze zulk soort bagger.. Ik vind het iets onbegrijpelijks.
Journalisten er voor geleerd lijkt mij wat overdreven Auti.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 08:42 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Echt de meest idiote fouten worden er gemaakt en dat door mensen die ervoor hebben geleerd, het is hun werk.. ze krijgen er voor betaald.. En dan leveren ze zulk soort bagger.. Ik vind het iets onbegrijpelijks.
Hoe neem ik het precies voor die gasten op? Weet gewoon dat veel mensen over taalfouten heen lezen en veel anderen het simpelweg niet boeit. Blijft over een klein groepje taalpuristen dat boze brieven gaat lopen sturen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:01 schreef Boze_Appel het volgende:
Oh, God, Koos gaat het opnemen voor zijn vakbroeders.
NWS?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:01 schreef Boze_Appel het volgende:
Oh, God, Koos gaat het opnemen voor zijn vakbroeders.
Een vrij matig excuus om taalfouten goed te praten voor een medium dat het geschreven woord gebruikt als communicatie.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoe neem ik het precies voor die gasten op? Weet gewoon dat veel mensen over taalfouten heen lezen en veel anderen het simpelweg niet boeit. Blijft over een klein groepje taalpuristen dat boze brieven gaat lopen sturen.
Maar met zo'n mentaliteit gaat het er ook niet beter op worden. Ik vind het best zorgwekkend. Het gaat vaak ook niet eens om taalfouten maar puur om typfouten.. Laatst plaatste ik nog zo'n ideaal voorbeeld.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Niemand geeft een kont om taalfouten en online al helemaal niet. Tevens denk ik het gros van de Telegraaf-lezers de meeste taalfouten niet eens herkent.
Je moet toch een bepaald opleidingsniveau hebben om aangenomen te worden. Ik zeg eerlijk dat mijn Nederlands niet zo fantastisch is en dat ik fouten maak. Ik ben dan ook te stom om artikelen te mogen schrijven, ik zou mijzelf er iig niet voor kwalificeren.. ik heb echt wel een eindredacteur nodig die mijn brouwsels zou moeten controleren. Maar bij de online Telegraaf doen ze daar niet aan, en ik zie het ook vaker terug op andere online nieuwssites.. snel typen en snel plaatsen.. SCOOP!! En dat die fout dan ook gewoon niet meer opgemerkt wordt. Dat vind ik echt vreselijk (zit ik mij er weer druk over te makenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:00 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Journalisten er voor geleerd lijkt mij wat overdreven Auti.
Ik praat niks goed. Stel alleen dat mensen het geen ene reet interesseert.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:07 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Een vrij matig excuus om taalfouten goed te praten voor een medium dat het geschreven woord gebruikt als communicatie.
Dit dus. Ik ben het levende bewijs dat enig intellect geen vereiste is.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:00 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Journalisten er voor geleerd lijkt mij wat overdreven Auti.
Dat was een héle mooie. SCOOP!!quote:
Ik irriteer mij niet eens zo heel erg aan taalfouten, ik vind het vooral erg dat artikelen vol met typfouten zo online worden geplaatst en vaak nog zo blijven staan ook.. Zoals het voorbeeld dat ik net poste, WTF is daar gebeurd? Dat neem je dan toch niet meer serieus?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:12 schreef Boze_Appel het volgende:
Maar taalfouten zijn vaak ook best hilarisch.
https://www.facebook.com/taalvoutjes
U heeft gelijk.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:27 schreef Disana het volgende:
Je ergert je aan de Telegraaf.
De Telegraaf irriteert je.
Ik had het niet eens door.. Weer wat geleerd, nu nog er in weten te stampen. Ik erger mij aan ipv ik irriteer mij aan.quote:
Ach weet je, iedereen maakt fouten. Gisteren bijvoorbeeld schreef ik corps met een k.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:31 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik had het niet eens door.. Weer wat geleerd, nu nog er in weten te stampen. Ik erger mij aan ipv ik irriteer mij aan.
Ja hallo, heb net één slok koffie op, ik ben nog niet wakker.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:27 schreef Disana het volgende:
Je ergert je aan de Telegraaf.
De Telegraaf irriteert je.
Ja, maar ik maak vaak echt hele stomme fouten en dan sta ik er niet eens bij stil. Jij wist het in één keer goed duidelijk te maken, ik snapte meteen de fout en hoe het wél moet. Nu klinkt het ineens heel logisch, het was mij nooit eerder opgevallen.. Dus deze blijft waarschijnlijk wel hangen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach weet je, iedereen maakt fouten. Gisteren bijvoorbeeld schreef ik corps met een k.
Net of je met koffie in je mik geen taalfouten maakt.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja hallo, heb net één slok koffie op, ik ben nog niet wakker.
Maar je hebt gelijk.
Iets minderquote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Net of je met koffie in je mik geen taalfouten maakt.
Nah ja, logisch zou ik het niet willen noemen. Het is echt iets dat je moet onthouden.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, maar ik maak vaak echt hele stomme fouten en dan sta ik er niet eens bij stil. Jij wist het in één keer goed duidelijk te maken, ik snapte meteen de fout en hoe het wél moet. Nu klinkt het ineens heel logisch, het was mij nooit eerder opgevallen.. Dus deze blijft waarschijnlijk wel hangen.
Dat komt wel goed, denk ik.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Nah ja, logisch zou ik het niet willen noemen. Het is echt iets dat je moet onthouden.
Ik denk het niet.quote:
Divertirsi con la tua ragazza.quote:
Verschillende drugsbazen zijn gek van jou?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Divertirsi con la tua ragazza.
Google translate.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:29 schreef Euribob het volgende:
[..]
Verschillende drugsbazen zijn gek van jou?
'De schurken worden afgeleid.'quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:29 schreef Euribob het volgende:
[..]
Verschillende drugsbazen zijn gek van jou?
Dan was ik er toch best dichtbij?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:35 schreef Disana het volgende:
[..]
'De schurken worden afgeleid.'
Volgens mij
Volgens mij zitten we er allebei een eindje naastquote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:36 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dan was ik er toch best dichtbij?
Je hebt toch latijn gehad?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:34 schreef Euribob het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik kan geen Italiaans,
Google maakt er van; lol met je vriendinquote:
Da's eigenlijk leukerquote:
Ik vond Economie en MAW interessanter (dus geen beta-profiel), en toen was ik niet meer welkom.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Da's eigenlijk leuker.
Maar hoezo had? Ben je gedowngrade?
Andersom kan het wel; ik vond natuurkunde en wiskunde leuker, maar mocht nog steeds latijn doenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:49 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik vond Economie en MAW interessanter (dus geen beta-profiel), en toen was ik niet meer welkom.
Ik zie nu voor me hoe iemand een fort van zijn kantoor aan het maken is met dossiers.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:52 schreef GSbrder het volgende:
Ik bouw mezelf in met dossiers. Nooit geweten dat mijn bouwkundige skills zo van pas zouden komen.
Maar daar heb je niks aan, natuurlijk. Technasium wel, zelfs als je al het technische eruit zou laten.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Andersom kan het wel; ik vond natuurkunde en wiskunde leuker, maar mocht nog steeds latijn doen.
Sterker nog; het is zelfs na mijn tijd.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:56 schreef remlof het volgende:
Ik had nog nooit van iets als een technasium gehoord, maar het is dus iets van na de onderwijsverneuking van de jaren negentig.
Dat komt aardig overeen met de realiteitquote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:57 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik zie nu voor me hoe iemand een fort van zijn kantoor aan het maken is met dossiers.
Dat gebeurt toch gewoon automatisch?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat komt aardig overeen met de realiteit![]()
Ik had er wel van gehoord. Verneuking zou ik het niet willen noemenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:56 schreef remlof het volgende:
Ik had nog nooit van iets als een technasium gehoord, maar het is dus iets van na de onderwijsverneuking van de jaren negentig.
Ik ben blij dat die dingen het raam uitgeslingerd konden worden.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:01 schreef YokiKater het volgende:
Ik kreeg typles op een typmachine.. Old-Skool
Jij vindt de invoering van het VMBO een goeie zet?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:03 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik had er wel van gehoord. Verneuking zou ik het niet willen noemen
Een computer is een stuk prettigerquote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:04 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik ben blij dat die dingen het raam uitgeslingerd konden worden.
Remlof weet niet waar de klepel hangt. Koddig.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij vindt de invoering van het VMBO een goeie zet?
Leg jij dat eens even haarfijn uit dan.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Remlof weet niet waar de klepel hangt. Koddig.
Heb je ook nog wat aan de basale wiskunde die ons soort beta krijgt?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:52 schreef GSbrder het volgende:
Ik bouw mezelf in met dossiers. Nooit geweten dat mijn bouwkundige skills zo van pas zouden komen.
Technasium is een compleet nieuwe onderwijsvorm die vrij weinig te maken heeft met het vmbo. Veel meer praktijkgericht. Heeft meer raakvlakken met de oude lts. Bovendien wordt het bedrijfsleven nauw betrokken bij het Technasium, waardoor de baanzekerheid vergroot wordt.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Leg jij dat eens even haarfijn uit dan.
Neen. Ik hoef geen sinus hyperbolicus-vorm te bouwenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:24 schreef waht het volgende:
[..]
Heb je ook nog wat aan de basale wiskunde die ons soort beta krijgt?
Toch blijf ik er lekker mee opscheppen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Neen. Ik hoef geen sinus hyperbolicus-vorm te bouwen.
Huh? Het is een alternatief voor het alfa-gymnasium. Vooral gericht op studenten van het havo en vwo.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Technasium is een compleet nieuwe onderwijsvorm die vrij weinig te maken heeft met het vmbo. Veel meer praktijkgericht. Heeft meer raakvlakken met de oude lts. Bovendien wordt het bedrijfsleven nauw betrokken bij het Technasium, waardoor de baanzekerheid vergroot wordt.
Dat snap ik, maar het is wel ontstaan na de onderwijshervorming die, behalve het opdoeken van de LTS en de introductie van het VMBO, de waardeloze pakketten en nieuwe vakken bracht op de HAVO en het VWO.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Technasium is een compleet nieuwe onderwijsvorm die vrij weinig te maken heeft met het vmbo. Veel meer praktijkgericht. Heeft meer raakvlakken met de oude lts. Bovendien wordt het bedrijfsleven nauw betrokken bij het Technasium, waardoor de baanzekerheid vergroot wordt.
Wellicht bedoelen we iets anders. Ik heb recent drie uur geluld met de oprichter van een Technasium.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Huh? Het is een alternatief voor het alfa-gymnasium. Vooral gericht op studenten van het havo en vwo.
Waar het gymnasium zich traditioneel op dode talen richt, richt het technasium zich op extra beta-onderdelen zoals onderzoeken en ontwerpen. Het is vooral gericht op de HTS- of TU-student van morgen.
Ah, ze zullen vast ook zoiets voor de LTS'ers hebben. Maar dit is het technasium waar Euri en ik het over hadden: http://nl.wikipedia.org/wiki/Technasiumquote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wellicht bedoelen we iets anders. Ik heb recent drie uur geluld met de oprichter van een Technasium.
Ja dat wist ik godverdomme toch niet man.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ah, ze zullen vast ook zoiets voor de LTS'ers hebben. Maar dit is het technasium waar Euri en ik het over hadden: http://nl.wikipedia.org/wiki/Technasium
Je weet toch godverdomme dat ik en die betweterige Euribob geen LTS'ers zijn, godse havist!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja dat wist ik godverdomme toch niet man.
Klepel, anyone?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja dat wist ik godverdomme toch niet man.
Verschil is dat ik OOK gelijk heb.quote:
Goldene Loffel im Arsch.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:38 schreef KoosVogels het volgende:
Ik voel me vandaag een Bet; ik heb een behoorlijk bedrag ontvangen van de familie.
Direct Palinka bestellen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:38 schreef KoosVogels het volgende:
Ik voel me vandaag een Bet; ik heb een behoorlijk bedrag ontvangen van de familie.
Een tientje voor een fles wodka? Dan kunt u toch weer twee dagen vooruit.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:38 schreef KoosVogels het volgende:
Wie is er doodquote:
Niemand. We hebben opoe in een bejaardenhuis gepropt en het huis verkocht.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wie is er dood?
Als antwoord op je vraag: nee, straks ga je nog SP stemmen.
Je kan jezelf onderscheiden door het te investeren.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:38 schreef KoosVogels het volgende:
Ik vind het best een overtuigende leeuwquote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:42 schreef remlof het volgende:
Toeristen woedend, 'leeuw' in Chinese dierentuin blaft
De dierentuin heeft meer 'nepdieren'. Zo moeten ratten voor slangen en vossen voor luipaarden doorgaan.
Barbaars. Mijn opa woont nog steeds in zijn huisquote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Niemand. We hebben opoe in een bejaardenhuis gepropt en het huis verkocht.
Nou...quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het best een overtuigende leeuw
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:42 schreef remlof het volgende:
Toeristen woedend, 'leeuw' in Chinese dierentuin blaft
De dierentuin heeft meer 'nepdieren'. Zo moeten ratten voor slangen en vossen voor luipaarden doorgaan.
Blijkt het opeens een huurhuis te zijn.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Barbaars. Mijn opa woont nog steeds in zijn huis.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Niemand. We hebben opoe in een bejaardenhuis gepropt en het huis verkocht.
Ik moest lachenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:50 schreef waht het volgende:
[..]
Blijkt het opeens een huurhuis te zijn.
Dit is positief?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je weet toch godverdomme dat ik en die betweterige Euribob geen LTS'ers zijn, godse havist!
Wat jij wil.quote:
Mooi. Zo hoort het ook.quote:
Deze haal ik weer tevoorschijn als het leger Erdogan's regering omverwerpt.quote:
Net nu hij honderden officieren in de bak heeft gegooid.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:59 schreef Euribob het volgende:
[..]
Deze haal ik weer tevoorschijn als het leger Erdogan's regering omverwerpt.
Apple-esque.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:59 schreef remlof het volgende:
Hoppa, FOK! In flat design: http://n8n.nl/lab/fok/
Hoop het toch niet zeg. Ben al nauwelijks gekwalificeerd voor m'n huidige baan.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik moest lachen.
Koos de makelaar.
Dan niet.quote:
Makelaar is een vrij beroep. Zie het mezelf nog wel een keer doen, de BOG-variant dan.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoop het toch niet zeg. Ben al nauwelijks gekwalificeerd voor m'n huidige baan.
Op beschaafde wijze een bloedige staatsgreep voorkomen dus.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:01 schreef waht het volgende:
[..]
Net nu hij honderden officieren in de bak heeft gegooid.
De verkopende makelaar van mijn huidige was 1 van twee broers die hiervoor auto's verkochten.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik moest lachen.
Koos de makelaar.
Woningen verkopen is dan ook saai.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:03 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
De verkopende makelaar van mijn huidige was 1 van twee broers die hiervoor auto's verkochten.![]()
Wat een kneusjes.
Dat klopt. Mooi spul.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is de nieuwe trend, less is more, Windows 8 is ook flat.
Gewoon annuleren.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:06 schreef Drugshond het volgende:
Toeristen Egypte in doodsangst
Onder Nederlandse toeristen die komende weken naar Egypte op vakantie gaan, is paniek uitgebroken na het bloedbad van gisteren.
-----------------------
Tja, Egypte was not the place to be (dat was al een 1/2 jaar duidelijk)
Of overzetten, heeft een collega van mij gedaan (schijnt iets van 25 euro te kosten per jaar als abbonement bij D-reizen). Zit nu in Turkije.quote:
Waarom ? in sharm el sjeik en hurgrada is niks aan de hand.. oke als je het egyptisch museum in cairo wilt bezoeken ofzo, zou ik niet gaanquote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:06 schreef Drugshond het volgende:
Onder Nederlandse toeristen die komende weken naar Egypte op vakantie gaan, is paniek uitgebroken na het bloedbad van gisteren.
-----------------------
Ook in de badplaatsen is een avondklok van kracht. De hele nacht in je hotel zitten is zeker niet my idea of fun. Zal best dat daar alles voorhanden is... maar je ziet dus niks van het land.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:14 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
Waarom ? in sharm el sjeik en hurgrada is niks aan de hand.. oke als je het egyptisch museum in cairo wilt bezoeken ofzo, zou ik niet gaan
Klopt.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:02 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Op beschaafde wijze een bloedige staatsgreep voorkomen dus.
Voorlopig hier gelukkig geen staatsgrepen meer.
Nee precies, en het wordt wel aanbevolen op het terrein van je resort te blijven.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:15 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ook in de badplaatsen is een avondklok van kracht. De hele nacht in je hotel zitten is zeker niet my idea of fun. Zal best dat daar alles voorhanden is... maar je ziet dus niks van het land.
Heb je er wel al een planning voor gemaakt?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:19 schreef Drugshond het volgende:
Vanavond gaat deze keyboard en muis in de prullenbak. Ben er wel klaar mee.
01:00quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:21 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Heb je er wel al een planning voor gemaakt?
Schijterds. Ik over een week of vier die kant op.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:06 schreef Drugshond het volgende:
-----------------------
Rex Kramerquote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Schijterds. Ik over een week of vier die kant op.
Lekker met een kratje en stoeltje naar het Tahrirplein.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Met een Israëlisch pers pasje om zijn nekquote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:37 schreef waht het volgende:
[..]
Lekker met een kratje en stoeltje naar het Tahrirplein.
Ach, ik ben toch pro-Morsi.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:37 schreef waht het volgende:
[..]
Lekker met een kratje en stoeltje naar het Tahrirplein.
Gewoon pro-de groep die het dichtste bij is.quote:
Wat moet je in godsnaam in die gare zandbak?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Familie opzoeken misschien? Domme klote baardaap.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:10 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wat moet je in godsnaam in die gare zandbak?
Ohja, dat is waar ook. Een moslim neukt je zusje.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Familie opzoeken misschien? Domme klote baardaap.
Exact.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:13 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ohja, dat is waar ook. Een moslim neukt je zusje.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:44 schreef robin007bond het volgende:
Iemand hier?
V&A / [GEZ] PS1 games
Ho ho, je moet nog minstens zestig jaar door.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:22 schreef Friek_ het volgende:
Voel me nu ik op de universiteit kom toch een beetje te oud voor dit alles.
Te oud voor de universiteit, te jong voor de bijstandquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:55 schreef waht het volgende:
[..]
Ho ho, je moet nog minstens zestig jaar door.
Toeristen Egypte in doodsangst, en vervolgens gaat het over toeristen die nog hier zitten?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:06 schreef Drugshond het volgende:
-----------------------
Wiens vriendin zei dat ook gisteravond?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Te oud voor de universiteit, te jong voor de bijstand.
Tuig in Gemonde, zou mr. Koos Spee zeggen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:24 schreef betyar het volgende:
Haha, de politie met de crew van Wegmisbruikers hebben hier in het dorp iemand aangehouden met een lanbouwvoertuig![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |