Zo gaat de EU ook te werk, of ben je vergeten dat die ook een leger aan figuren hebben aangetrokken om positieve berichten over de EU op internet te slingeren?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 01:27 schreef remlof het volgende:
Fijn land dat Israël, als ze zo te werk gaan.
Tot dusverre voer ik deze dankbare taak gratis uit.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 01:07 schreef GSbrder het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)-laten-plaatsen.html
Waht heeft deze studentenbaan al snel ontdekt.
Voorlopig werken we nog enkel met vrijwilligers, zoals remlof.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 07:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zo gaat de EU ook te werk, of ben je vergeten dat die ook een leger aan figuren hebben aangetrokken om positieve berichten over de EU op internet te slingeren?
Wij laten onze PR in ieder geval niet domineren door een paar malloten in nederzettingen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 08:07 schreef waht het volgende:
Een nogal gebrekkig PR-beleid al zeg ik het zelf.
Maar vanaf dit moment schrijf jij je inquote:Op donderdag 15 augustus 2013 07:34 schreef waht het volgende:
[..]
Tot dusverre voer ik deze dankbare taak gratis uit.
Je leert vooral hoeveel en hoevaak er fouten worden gemaakt en hoe belangrijk het nalezen van een artikel is voordat men het online plaatst. Het is daar echt triest qua controle. En er worden fouten gemaakt waarbij je denkt, "hoe krijgt men het in godsnaam voorelkaar?"quote:
De EU heeft dan ook geen leger.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 08:15 schreef Reya het volgende:
[..]
Wij laten onze PR in ieder geval niet domineren door een paar malloten in nederzettingen.
Mooie uitzichten.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 05:25 schreef De_Coulance het volgende:
Speciaal voor jullie gefotografeerd. Trusten.
Niemand geeft een kont om taalfouten en online al helemaal niet. Tevens denk ik het gros van de Telegraaf-lezers de meeste taalfouten niet eens herkent.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 08:42 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Je leert vooral hoeveel en hoevaak er fouten worden gemaakt en hoe belangrijk het nalezen van een artikel is voordat men het online plaatst. Het is daar echt triest qua controle. En er worden fouten gemaakt waarbij je denkt, "hoe krijgt men het in godsnaam voorelkaar?"
Soms maak ik wel eens screenshots, of ik hou in de gaten hoelang het duurt voordat een fout is aangepast. Ik heb wel eens gedacht om dat eens een tijdje "full-time" te doen en dan mijn bevindingen ergens online dumpen, maar A) heeft dat nut? en B) dat is niet goed voor mijn bloeddruk en dergelijke want ik kan mij er soms echt kwaad over maken.
Echt de meest idiote fouten worden er gemaakt en dat door mensen die ervoor hebben geleerd, het is hun werk.. ze krijgen er voor betaald.. En dan leveren ze zulk soort bagger.. Ik vind het iets onbegrijpelijks.
Journalisten er voor geleerd lijkt mij wat overdreven Auti.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 08:42 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Echt de meest idiote fouten worden er gemaakt en dat door mensen die ervoor hebben geleerd, het is hun werk.. ze krijgen er voor betaald.. En dan leveren ze zulk soort bagger.. Ik vind het iets onbegrijpelijks.
Hoe neem ik het precies voor die gasten op? Weet gewoon dat veel mensen over taalfouten heen lezen en veel anderen het simpelweg niet boeit. Blijft over een klein groepje taalpuristen dat boze brieven gaat lopen sturen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:01 schreef Boze_Appel het volgende:
Oh, God, Koos gaat het opnemen voor zijn vakbroeders.
NWS?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:01 schreef Boze_Appel het volgende:
Oh, God, Koos gaat het opnemen voor zijn vakbroeders.
Een vrij matig excuus om taalfouten goed te praten voor een medium dat het geschreven woord gebruikt als communicatie.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoe neem ik het precies voor die gasten op? Weet gewoon dat veel mensen over taalfouten heen lezen en veel anderen het simpelweg niet boeit. Blijft over een klein groepje taalpuristen dat boze brieven gaat lopen sturen.
Maar met zo'n mentaliteit gaat het er ook niet beter op worden. Ik vind het best zorgwekkend. Het gaat vaak ook niet eens om taalfouten maar puur om typfouten.. Laatst plaatste ik nog zo'n ideaal voorbeeld.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Niemand geeft een kont om taalfouten en online al helemaal niet. Tevens denk ik het gros van de Telegraaf-lezers de meeste taalfouten niet eens herkent.
Je moet toch een bepaald opleidingsniveau hebben om aangenomen te worden. Ik zeg eerlijk dat mijn Nederlands niet zo fantastisch is en dat ik fouten maak. Ik ben dan ook te stom om artikelen te mogen schrijven, ik zou mijzelf er iig niet voor kwalificeren.. ik heb echt wel een eindredacteur nodig die mijn brouwsels zou moeten controleren. Maar bij de online Telegraaf doen ze daar niet aan, en ik zie het ook vaker terug op andere online nieuwssites.. snel typen en snel plaatsen.. SCOOP!! En dat die fout dan ook gewoon niet meer opgemerkt wordt. Dat vind ik echt vreselijk (zit ik mij er weer druk over te makenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:00 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Journalisten er voor geleerd lijkt mij wat overdreven Auti.
Ik praat niks goed. Stel alleen dat mensen het geen ene reet interesseert.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:07 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Een vrij matig excuus om taalfouten goed te praten voor een medium dat het geschreven woord gebruikt als communicatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |