quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:20 schreef KoosVogels het volgende:
Timecop op de buis. Van Damme in een bomberjack. Helemaal top.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:47 schreef Tem het volgende:
Het zijn baggerzenders maar het gros van de mensen vinden het prima amusement dus inderdaad marktwerking ftw. Ik zie ze niet snel verdwijnen.
Jean-Claude.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:20 schreef KoosVogels het volgende:
Timecop op de buis. Van Damme in een bomberjack. Helemaal top.
Ik ook, dat kan ik ook kijken via m'n WDTV. Net als dat ik van m'n Spotify account gebruik kan maken via dat apparaatje trouwens.quote:
Lijkt me een welkome aanvulling in ieder geval.quote:
Eén van de velen, niet echt kenmerkend voor commerciële televisie.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Er wordt al jaren wanhopig gepoogd het verliesgevende SBS6 in de lucht te houden.
Op een gegeven moment trekt Sanoma de kabel er wel uit. Ik geef het niet langer dan 5 jaar.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:30 schreef waht het volgende:
[..]
Eén van de velen, niet echt kenmerkend voor commerciële televisie.
Eensquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:32 schreef remlof het volgende:
Niet dat ik de rest van de reguliere tv-stations veel langer geef trouwens. Over 10 jaar zijn ze allemaal verdwenen.
Nee, maar er is in Duitsland wel discussie over het feit dat de publieke zenders sinds de hervormingen van dit jaar weer extra geld binnen willen harken. Je moet er echter rekening mee houden dat de financiering in Duitsland anders is dan in Nederland, in Duitsland krijgen ze geen geld van de overheid direct, maar heffen een belasting op het bezit van TV en radiotoestellen direct bij de burgers (dat doet de instantie "GEZ").quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoe doen de ARD en ZDF het online? Wordt er al gesproken over een fusie?
Jazeker, als ik in Nederland ben kijk ik vaak via dergelijke de sites interessante uitzendingen terug.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:51 schreef remlof het volgende:
Dat klinkt allemaal wel heel ouderwets
Maar zijn ze wel op internet aanwezig met iets als het uitzendinggemist van de NPO?
Van Nieuwkerk moet op staande voet worden ontslagen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:50 schreef von_Preussen het volgende:
Moet erbij zeggen dat waar Nederland zich druk maakt over het salaris van Mathijs van Nieuwkerk, de topverdiener bij de Duitse ARD meer dan ¤10.000.000 per jaar verdiend.
Dat zet de populariteit van de publieke netten natuurlijk ook wat onder druk.
Klep dicht, neusaap.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:58 schreef waht het volgende:
[..]
Van Nieuwkerk moet op staande voet worden ontslagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |