Wat voor een 'strippenkaart' dan? Voor de lokale nachtclub?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:23 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je bent weer in de war met de mensen uit je wijk.
Een Turkse woningbouwcorporatie?quote:
Is dat die met NOS of die met BNN?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:30 schreef remlof het volgende:
Portugal - Nederland begint nu op de campingzender.
Ik bedoel de meest waardeloze commerciële zender. Wat op zich al best een prestatie is.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:31 schreef Euribob het volgende:
[..]
Is dat die met NOS of die met BNN?
Ze zouden verboden moeten worden, aangezien ze een slechte invloed op het volk hebben.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik bedoel de meest waardeloze commerciële zender. Wat op zich al best een prestatie is.
SBS6 dus.
Welnee, ze gaan vanzelf failliet, marktwerking ftw.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ze zouden verboden moeten worden, aangezien ze een slechte invloed op het volk hebben.
Ze zitten voortdurend aan hun programmering te sleutelen, dat kweekt ook geen blijvend publiek.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Welnee, ze gaan vanzelf failliet, marktwerking ftw.
Vooralsnog zijn ze dat niet.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Welnee, ze gaan vanzelf failliet, marktwerking ftw.
Ik heb geen idee, ik kijk sbs alleen nog maar als ze een interessante wedstrijd van Oranje uitzenden.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze zitten voortdurend aan hun programmering te sleutelen, dat kweekt ook geen blijvend publiek.
Ja, maar ze produceren bagger, dus ze donderen maar op.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:42 schreef waht het volgende:
De enige zenders die zelfstandig kunnen bestaan zijn de commercielen. Het basale inzicht is weer nergens te bekennen.
Ah, we hebben een pulpfan die van reclame houdt.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:42 schreef waht het volgende:
De enige zenders die zelfstandig kunnen bestaan zijn de commercielen. Het basale inzicht is weer nergens te bekennen.
Scherp.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah, we hebben een pulpfan die van reclame houdt.
Er wordt al jaren wanhopig gepoogd het verliesgevende SBS6 in de lucht te houden.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:42 schreef waht het volgende:
Arte is ook commercieel.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:47 schreef Tem het volgende:
Het zijn baggerzenders maar het gros van de mensen vinden het prima amusement dus inderdaad marktwerking ftw. Ik zie ze niet snel verdwijnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |