Kan alleen maar Friek of GS zijn.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:19 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Bij de baarmoeder van wiens vriendin heb ik dit ook gisteravond gedaan?
Er werd in elk geval flink gespoten met een spuit.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Kan alleen maar Friek of GS zijn.
Jammer dat ze JNG hebben opgeheven. Is ie beter op z'n plek dan hierquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Een beetje puberaal recalcitrant is ie wel.
quote:Het klinkt een beetje alsof je tijdens de bubbel een huis met een aflossingsvrije hypotheek hebt gekocht en nu gefrustreerd bent dat je er niet zonder restschuld weer vanaf komt en daar de koper de schuld van geeft.
Dan moet je ook geen ZZP'er worden.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:08 schreef Boze_Appel het volgende:
33 uur gewerkt deze week en het is pas woensdag.
Was een beetje enthousiast in opdrachtjes aannemen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan moet je ook geen ZZP'er worden.
Je klanten betalen vooraf?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:18 schreef Boze_Appel het volgende:
Maargoed, vanavond wel even webshoppen om het weer op te maken.
Voor de voedselbank?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:21 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Sommigen wel. In de vorm van een 'strippenkaart'.
Wat voor een 'strippenkaart' dan? Voor de lokale nachtclub?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:23 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je bent weer in de war met de mensen uit je wijk.
Een Turkse woningbouwcorporatie?quote:
Is dat die met NOS of die met BNN?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:30 schreef remlof het volgende:
Portugal - Nederland begint nu op de campingzender.
Ik bedoel de meest waardeloze commerciële zender. Wat op zich al best een prestatie is.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:31 schreef Euribob het volgende:
[..]
Is dat die met NOS of die met BNN?
Ze zouden verboden moeten worden, aangezien ze een slechte invloed op het volk hebben.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik bedoel de meest waardeloze commerciële zender. Wat op zich al best een prestatie is.
SBS6 dus.
Welnee, ze gaan vanzelf failliet, marktwerking ftw.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ze zouden verboden moeten worden, aangezien ze een slechte invloed op het volk hebben.
Ze zitten voortdurend aan hun programmering te sleutelen, dat kweekt ook geen blijvend publiek.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Welnee, ze gaan vanzelf failliet, marktwerking ftw.
Vooralsnog zijn ze dat niet.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Welnee, ze gaan vanzelf failliet, marktwerking ftw.
Ik heb geen idee, ik kijk sbs alleen nog maar als ze een interessante wedstrijd van Oranje uitzenden.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze zitten voortdurend aan hun programmering te sleutelen, dat kweekt ook geen blijvend publiek.
Ja, maar ze produceren bagger, dus ze donderen maar op.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:42 schreef waht het volgende:
De enige zenders die zelfstandig kunnen bestaan zijn de commercielen. Het basale inzicht is weer nergens te bekennen.
Ah, we hebben een pulpfan die van reclame houdt.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:42 schreef waht het volgende:
De enige zenders die zelfstandig kunnen bestaan zijn de commercielen. Het basale inzicht is weer nergens te bekennen.
Scherp.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah, we hebben een pulpfan die van reclame houdt.
Er wordt al jaren wanhopig gepoogd het verliesgevende SBS6 in de lucht te houden.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:42 schreef waht het volgende:
Arte is ook commercieel.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:47 schreef Tem het volgende:
Het zijn baggerzenders maar het gros van de mensen vinden het prima amusement dus inderdaad marktwerking ftw. Ik zie ze niet snel verdwijnen.
Is het dan wel echte cacao.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:59 schreef Boze_Appel het volgende:
Zo teleurstellend altijd. Koop je extra bittere chocolade, smaakt het net één stapje bitterder dan kindersuprisechoco.
Misschien is het een idee om er een hap koffiepoeder bij te nemen?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:59 schreef Boze_Appel het volgende:
Zo teleurstellend altijd. Koop je extra bittere chocolade, smaakt het net één stapje bitterder dan kindersuprisechoco.
In Nederland wil het niet echt vlotten om een beetje kwaliteit te produceren bij commerciële zenders.quote:
Cacaobestandsdelen. 65%.quote:
Zo hé, jij hebt het voor het kiezen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:01 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Cacaobestandsdelen. 65%.
* Boze_Appel gooit het in de prullenbak en pakt de 85% choco.
Hoppa!
Ja, maar dat is vroeger; toen je poep nog met een lange oe schreef.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:03 schreef Tem het volgende:
Naja, je had Ischa en Theo een tijdje bij de commerciëlen.
RTL Nieuws is best goed.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:00 schreef Tem het volgende:
[..]
In Nederland wil het niet echt vlotten om een beetje kwaliteit te produceren bij commerciële zenders.
Allebei dood.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:03 schreef Tem het volgende:
Naja, je had Ischa en Theo een tijdje bij de commerciëlen.
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:18 schreef Reya het volgende:
Ik had wel graag Gimmick! willen schrijven.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:20 schreef KoosVogels het volgende:
Timecop op de buis. Van Damme in een bomberjack. Helemaal top.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:47 schreef Tem het volgende:
Het zijn baggerzenders maar het gros van de mensen vinden het prima amusement dus inderdaad marktwerking ftw. Ik zie ze niet snel verdwijnen.
Jean-Claude.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:20 schreef KoosVogels het volgende:
Timecop op de buis. Van Damme in een bomberjack. Helemaal top.
Ik ook, dat kan ik ook kijken via m'n WDTV. Net als dat ik van m'n Spotify account gebruik kan maken via dat apparaatje trouwens.quote:
Lijkt me een welkome aanvulling in ieder geval.quote:
Eén van de velen, niet echt kenmerkend voor commerciële televisie.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Er wordt al jaren wanhopig gepoogd het verliesgevende SBS6 in de lucht te houden.
Op een gegeven moment trekt Sanoma de kabel er wel uit. Ik geef het niet langer dan 5 jaar.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:30 schreef waht het volgende:
[..]
Eén van de velen, niet echt kenmerkend voor commerciële televisie.
Eensquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:32 schreef remlof het volgende:
Niet dat ik de rest van de reguliere tv-stations veel langer geef trouwens. Over 10 jaar zijn ze allemaal verdwenen.
Nee, maar er is in Duitsland wel discussie over het feit dat de publieke zenders sinds de hervormingen van dit jaar weer extra geld binnen willen harken. Je moet er echter rekening mee houden dat de financiering in Duitsland anders is dan in Nederland, in Duitsland krijgen ze geen geld van de overheid direct, maar heffen een belasting op het bezit van TV en radiotoestellen direct bij de burgers (dat doet de instantie "GEZ").quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoe doen de ARD en ZDF het online? Wordt er al gesproken over een fusie?
Jazeker, als ik in Nederland ben kijk ik vaak via dergelijke de sites interessante uitzendingen terug.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:51 schreef remlof het volgende:
Dat klinkt allemaal wel heel ouderwets
Maar zijn ze wel op internet aanwezig met iets als het uitzendinggemist van de NPO?
Van Nieuwkerk moet op staande voet worden ontslagen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:50 schreef von_Preussen het volgende:
Moet erbij zeggen dat waar Nederland zich druk maakt over het salaris van Mathijs van Nieuwkerk, de topverdiener bij de Duitse ARD meer dan ¤10.000.000 per jaar verdiend.
Dat zet de populariteit van de publieke netten natuurlijk ook wat onder druk.
Klep dicht, neusaap.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:58 schreef waht het volgende:
[..]
Van Nieuwkerk moet op staande voet worden ontslagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |