Leg jij dat eens even haarfijn uit dan.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Remlof weet niet waar de klepel hangt. Koddig.
Heb je ook nog wat aan de basale wiskunde die ons soort beta krijgt?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:52 schreef GSbrder het volgende:
Ik bouw mezelf in met dossiers. Nooit geweten dat mijn bouwkundige skills zo van pas zouden komen.
Technasium is een compleet nieuwe onderwijsvorm die vrij weinig te maken heeft met het vmbo. Veel meer praktijkgericht. Heeft meer raakvlakken met de oude lts. Bovendien wordt het bedrijfsleven nauw betrokken bij het Technasium, waardoor de baanzekerheid vergroot wordt.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Leg jij dat eens even haarfijn uit dan.
Neen. Ik hoef geen sinus hyperbolicus-vorm te bouwenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:24 schreef waht het volgende:
[..]
Heb je ook nog wat aan de basale wiskunde die ons soort beta krijgt?
Toch blijf ik er lekker mee opscheppen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Neen. Ik hoef geen sinus hyperbolicus-vorm te bouwen.
Huh? Het is een alternatief voor het alfa-gymnasium. Vooral gericht op studenten van het havo en vwo.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Technasium is een compleet nieuwe onderwijsvorm die vrij weinig te maken heeft met het vmbo. Veel meer praktijkgericht. Heeft meer raakvlakken met de oude lts. Bovendien wordt het bedrijfsleven nauw betrokken bij het Technasium, waardoor de baanzekerheid vergroot wordt.
Dat snap ik, maar het is wel ontstaan na de onderwijshervorming die, behalve het opdoeken van de LTS en de introductie van het VMBO, de waardeloze pakketten en nieuwe vakken bracht op de HAVO en het VWO.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Technasium is een compleet nieuwe onderwijsvorm die vrij weinig te maken heeft met het vmbo. Veel meer praktijkgericht. Heeft meer raakvlakken met de oude lts. Bovendien wordt het bedrijfsleven nauw betrokken bij het Technasium, waardoor de baanzekerheid vergroot wordt.
Wellicht bedoelen we iets anders. Ik heb recent drie uur geluld met de oprichter van een Technasium.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Huh? Het is een alternatief voor het alfa-gymnasium. Vooral gericht op studenten van het havo en vwo.
Waar het gymnasium zich traditioneel op dode talen richt, richt het technasium zich op extra beta-onderdelen zoals onderzoeken en ontwerpen. Het is vooral gericht op de HTS- of TU-student van morgen.
Ah, ze zullen vast ook zoiets voor de LTS'ers hebben. Maar dit is het technasium waar Euri en ik het over hadden: http://nl.wikipedia.org/wiki/Technasiumquote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wellicht bedoelen we iets anders. Ik heb recent drie uur geluld met de oprichter van een Technasium.
Ja dat wist ik godverdomme toch niet man.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ah, ze zullen vast ook zoiets voor de LTS'ers hebben. Maar dit is het technasium waar Euri en ik het over hadden: http://nl.wikipedia.org/wiki/Technasium
Je weet toch godverdomme dat ik en die betweterige Euribob geen LTS'ers zijn, godse havist!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja dat wist ik godverdomme toch niet man.
Klepel, anyone?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja dat wist ik godverdomme toch niet man.
Verschil is dat ik OOK gelijk heb.quote:
Goldene Loffel im Arsch.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:38 schreef KoosVogels het volgende:
Ik voel me vandaag een Bet; ik heb een behoorlijk bedrag ontvangen van de familie.
Direct Palinka bestellen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:38 schreef KoosVogels het volgende:
Ik voel me vandaag een Bet; ik heb een behoorlijk bedrag ontvangen van de familie.
Een tientje voor een fles wodka? Dan kunt u toch weer twee dagen vooruit.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:38 schreef KoosVogels het volgende:
Wie is er doodquote:
Niemand. We hebben opoe in een bejaardenhuis gepropt en het huis verkocht.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wie is er dood?
Als antwoord op je vraag: nee, straks ga je nog SP stemmen.
Je kan jezelf onderscheiden door het te investeren.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:38 schreef KoosVogels het volgende:
Ik vind het best een overtuigende leeuwquote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:42 schreef remlof het volgende:
Toeristen woedend, 'leeuw' in Chinese dierentuin blaft
De dierentuin heeft meer 'nepdieren'. Zo moeten ratten voor slangen en vossen voor luipaarden doorgaan.
Barbaars. Mijn opa woont nog steeds in zijn huisquote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Niemand. We hebben opoe in een bejaardenhuis gepropt en het huis verkocht.
Nou...quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het best een overtuigende leeuw
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:42 schreef remlof het volgende:
Toeristen woedend, 'leeuw' in Chinese dierentuin blaft
De dierentuin heeft meer 'nepdieren'. Zo moeten ratten voor slangen en vossen voor luipaarden doorgaan.
Blijkt het opeens een huurhuis te zijn.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Barbaars. Mijn opa woont nog steeds in zijn huis.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Niemand. We hebben opoe in een bejaardenhuis gepropt en het huis verkocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |