Dat komt aardig overeen met de realiteitquote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:57 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik zie nu voor me hoe iemand een fort van zijn kantoor aan het maken is met dossiers.
Dat gebeurt toch gewoon automatisch?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat komt aardig overeen met de realiteit![]()
Ik had er wel van gehoord. Verneuking zou ik het niet willen noemenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:56 schreef remlof het volgende:
Ik had nog nooit van iets als een technasium gehoord, maar het is dus iets van na de onderwijsverneuking van de jaren negentig.
Ik ben blij dat die dingen het raam uitgeslingerd konden worden.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:01 schreef YokiKater het volgende:
Ik kreeg typles op een typmachine.. Old-Skool
Jij vindt de invoering van het VMBO een goeie zet?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:03 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik had er wel van gehoord. Verneuking zou ik het niet willen noemen
Een computer is een stuk prettigerquote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:04 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik ben blij dat die dingen het raam uitgeslingerd konden worden.
Remlof weet niet waar de klepel hangt. Koddig.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij vindt de invoering van het VMBO een goeie zet?
Leg jij dat eens even haarfijn uit dan.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Remlof weet niet waar de klepel hangt. Koddig.
Heb je ook nog wat aan de basale wiskunde die ons soort beta krijgt?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:52 schreef GSbrder het volgende:
Ik bouw mezelf in met dossiers. Nooit geweten dat mijn bouwkundige skills zo van pas zouden komen.
Technasium is een compleet nieuwe onderwijsvorm die vrij weinig te maken heeft met het vmbo. Veel meer praktijkgericht. Heeft meer raakvlakken met de oude lts. Bovendien wordt het bedrijfsleven nauw betrokken bij het Technasium, waardoor de baanzekerheid vergroot wordt.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Leg jij dat eens even haarfijn uit dan.
Neen. Ik hoef geen sinus hyperbolicus-vorm te bouwenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:24 schreef waht het volgende:
[..]
Heb je ook nog wat aan de basale wiskunde die ons soort beta krijgt?
Toch blijf ik er lekker mee opscheppen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Neen. Ik hoef geen sinus hyperbolicus-vorm te bouwen.
Huh? Het is een alternatief voor het alfa-gymnasium. Vooral gericht op studenten van het havo en vwo.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Technasium is een compleet nieuwe onderwijsvorm die vrij weinig te maken heeft met het vmbo. Veel meer praktijkgericht. Heeft meer raakvlakken met de oude lts. Bovendien wordt het bedrijfsleven nauw betrokken bij het Technasium, waardoor de baanzekerheid vergroot wordt.
Dat snap ik, maar het is wel ontstaan na de onderwijshervorming die, behalve het opdoeken van de LTS en de introductie van het VMBO, de waardeloze pakketten en nieuwe vakken bracht op de HAVO en het VWO.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Technasium is een compleet nieuwe onderwijsvorm die vrij weinig te maken heeft met het vmbo. Veel meer praktijkgericht. Heeft meer raakvlakken met de oude lts. Bovendien wordt het bedrijfsleven nauw betrokken bij het Technasium, waardoor de baanzekerheid vergroot wordt.
Wellicht bedoelen we iets anders. Ik heb recent drie uur geluld met de oprichter van een Technasium.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Huh? Het is een alternatief voor het alfa-gymnasium. Vooral gericht op studenten van het havo en vwo.
Waar het gymnasium zich traditioneel op dode talen richt, richt het technasium zich op extra beta-onderdelen zoals onderzoeken en ontwerpen. Het is vooral gericht op de HTS- of TU-student van morgen.
Ah, ze zullen vast ook zoiets voor de LTS'ers hebben. Maar dit is het technasium waar Euri en ik het over hadden: http://nl.wikipedia.org/wiki/Technasiumquote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wellicht bedoelen we iets anders. Ik heb recent drie uur geluld met de oprichter van een Technasium.
Ja dat wist ik godverdomme toch niet man.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ah, ze zullen vast ook zoiets voor de LTS'ers hebben. Maar dit is het technasium waar Euri en ik het over hadden: http://nl.wikipedia.org/wiki/Technasium
Je weet toch godverdomme dat ik en die betweterige Euribob geen LTS'ers zijn, godse havist!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja dat wist ik godverdomme toch niet man.
Klepel, anyone?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja dat wist ik godverdomme toch niet man.
Verschil is dat ik OOK gelijk heb.quote:
Goldene Loffel im Arsch.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:38 schreef KoosVogels het volgende:
Ik voel me vandaag een Bet; ik heb een behoorlijk bedrag ontvangen van de familie.
Direct Palinka bestellen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:38 schreef KoosVogels het volgende:
Ik voel me vandaag een Bet; ik heb een behoorlijk bedrag ontvangen van de familie.
Een tientje voor een fles wodka? Dan kunt u toch weer twee dagen vooruit.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:38 schreef KoosVogels het volgende:
Wie is er doodquote:
Niemand. We hebben opoe in een bejaardenhuis gepropt en het huis verkocht.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wie is er dood?
Als antwoord op je vraag: nee, straks ga je nog SP stemmen.
Je kan jezelf onderscheiden door het te investeren.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:38 schreef KoosVogels het volgende:
Ik vind het best een overtuigende leeuwquote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:42 schreef remlof het volgende:
Toeristen woedend, 'leeuw' in Chinese dierentuin blaft
De dierentuin heeft meer 'nepdieren'. Zo moeten ratten voor slangen en vossen voor luipaarden doorgaan.
Barbaars. Mijn opa woont nog steeds in zijn huisquote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Niemand. We hebben opoe in een bejaardenhuis gepropt en het huis verkocht.
Nou...quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het best een overtuigende leeuw
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:42 schreef remlof het volgende:
Toeristen woedend, 'leeuw' in Chinese dierentuin blaft
De dierentuin heeft meer 'nepdieren'. Zo moeten ratten voor slangen en vossen voor luipaarden doorgaan.
Blijkt het opeens een huurhuis te zijn.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Barbaars. Mijn opa woont nog steeds in zijn huis.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Niemand. We hebben opoe in een bejaardenhuis gepropt en het huis verkocht.
Ik moest lachenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:50 schreef waht het volgende:
[..]
Blijkt het opeens een huurhuis te zijn.
Dit is positief?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je weet toch godverdomme dat ik en die betweterige Euribob geen LTS'ers zijn, godse havist!
Wat jij wil.quote:
Mooi. Zo hoort het ook.quote:
Deze haal ik weer tevoorschijn als het leger Erdogan's regering omverwerpt.quote:
Net nu hij honderden officieren in de bak heeft gegooid.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:59 schreef Euribob het volgende:
[..]
Deze haal ik weer tevoorschijn als het leger Erdogan's regering omverwerpt.
Apple-esque.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:59 schreef remlof het volgende:
Hoppa, FOK! In flat design: http://n8n.nl/lab/fok/
Hoop het toch niet zeg. Ben al nauwelijks gekwalificeerd voor m'n huidige baan.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik moest lachen.
Koos de makelaar.
Dan niet.quote:
Makelaar is een vrij beroep. Zie het mezelf nog wel een keer doen, de BOG-variant dan.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoop het toch niet zeg. Ben al nauwelijks gekwalificeerd voor m'n huidige baan.
Op beschaafde wijze een bloedige staatsgreep voorkomen dus.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:01 schreef waht het volgende:
[..]
Net nu hij honderden officieren in de bak heeft gegooid.
De verkopende makelaar van mijn huidige was 1 van twee broers die hiervoor auto's verkochten.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik moest lachen.
Koos de makelaar.
Woningen verkopen is dan ook saai.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:03 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
De verkopende makelaar van mijn huidige was 1 van twee broers die hiervoor auto's verkochten.![]()
Wat een kneusjes.
Dat klopt. Mooi spul.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is de nieuwe trend, less is more, Windows 8 is ook flat.
Gewoon annuleren.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:06 schreef Drugshond het volgende:
Toeristen Egypte in doodsangst
Onder Nederlandse toeristen die komende weken naar Egypte op vakantie gaan, is paniek uitgebroken na het bloedbad van gisteren.
-----------------------
Tja, Egypte was not the place to be (dat was al een 1/2 jaar duidelijk)
Of overzetten, heeft een collega van mij gedaan (schijnt iets van 25 euro te kosten per jaar als abbonement bij D-reizen). Zit nu in Turkije.quote:
Waarom ? in sharm el sjeik en hurgrada is niks aan de hand.. oke als je het egyptisch museum in cairo wilt bezoeken ofzo, zou ik niet gaanquote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:06 schreef Drugshond het volgende:
Onder Nederlandse toeristen die komende weken naar Egypte op vakantie gaan, is paniek uitgebroken na het bloedbad van gisteren.
-----------------------
Ook in de badplaatsen is een avondklok van kracht. De hele nacht in je hotel zitten is zeker niet my idea of fun. Zal best dat daar alles voorhanden is... maar je ziet dus niks van het land.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:14 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
Waarom ? in sharm el sjeik en hurgrada is niks aan de hand.. oke als je het egyptisch museum in cairo wilt bezoeken ofzo, zou ik niet gaan
Klopt.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:02 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Op beschaafde wijze een bloedige staatsgreep voorkomen dus.
Voorlopig hier gelukkig geen staatsgrepen meer.
Nee precies, en het wordt wel aanbevolen op het terrein van je resort te blijven.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:15 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ook in de badplaatsen is een avondklok van kracht. De hele nacht in je hotel zitten is zeker niet my idea of fun. Zal best dat daar alles voorhanden is... maar je ziet dus niks van het land.
Heb je er wel al een planning voor gemaakt?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:19 schreef Drugshond het volgende:
Vanavond gaat deze keyboard en muis in de prullenbak. Ben er wel klaar mee.
01:00quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:21 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Heb je er wel al een planning voor gemaakt?
Schijterds. Ik over een week of vier die kant op.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:06 schreef Drugshond het volgende:
-----------------------
Rex Kramerquote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Schijterds. Ik over een week of vier die kant op.
Lekker met een kratje en stoeltje naar het Tahrirplein.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Met een Israëlisch pers pasje om zijn nekquote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:37 schreef waht het volgende:
[..]
Lekker met een kratje en stoeltje naar het Tahrirplein.
Ach, ik ben toch pro-Morsi.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:37 schreef waht het volgende:
[..]
Lekker met een kratje en stoeltje naar het Tahrirplein.
Gewoon pro-de groep die het dichtste bij is.quote:
Wat moet je in godsnaam in die gare zandbak?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Familie opzoeken misschien? Domme klote baardaap.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:10 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wat moet je in godsnaam in die gare zandbak?
Ohja, dat is waar ook. Een moslim neukt je zusje.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Familie opzoeken misschien? Domme klote baardaap.
Exact.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:13 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ohja, dat is waar ook. Een moslim neukt je zusje.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:44 schreef robin007bond het volgende:
Iemand hier?
V&A / [GEZ] PS1 games
Ho ho, je moet nog minstens zestig jaar door.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:22 schreef Friek_ het volgende:
Voel me nu ik op de universiteit kom toch een beetje te oud voor dit alles.
Te oud voor de universiteit, te jong voor de bijstandquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:55 schreef waht het volgende:
[..]
Ho ho, je moet nog minstens zestig jaar door.
Toeristen Egypte in doodsangst, en vervolgens gaat het over toeristen die nog hier zitten?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:06 schreef Drugshond het volgende:
-----------------------
Wiens vriendin zei dat ook gisteravond?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Te oud voor de universiteit, te jong voor de bijstand.
Tuig in Gemonde, zou mr. Koos Spee zeggen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:24 schreef betyar het volgende:
Haha, de politie met de crew van Wegmisbruikers hebben hier in het dorp iemand aangehouden met een lanbouwvoertuig![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |