Dit dus. Ik ben het levende bewijs dat enig intellect geen vereiste is.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:00 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Journalisten er voor geleerd lijkt mij wat overdreven Auti.
Dat was een héle mooie. SCOOP!!quote:
Ik irriteer mij niet eens zo heel erg aan taalfouten, ik vind het vooral erg dat artikelen vol met typfouten zo online worden geplaatst en vaak nog zo blijven staan ook.. Zoals het voorbeeld dat ik net poste, WTF is daar gebeurd? Dat neem je dan toch niet meer serieus?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:12 schreef Boze_Appel het volgende:
Maar taalfouten zijn vaak ook best hilarisch.
https://www.facebook.com/taalvoutjes
U heeft gelijk.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:27 schreef Disana het volgende:
Je ergert je aan de Telegraaf.
De Telegraaf irriteert je.
Ik had het niet eens door.. Weer wat geleerd, nu nog er in weten te stampen. Ik erger mij aan ipv ik irriteer mij aan.quote:
Ach weet je, iedereen maakt fouten. Gisteren bijvoorbeeld schreef ik corps met een k.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:31 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik had het niet eens door.. Weer wat geleerd, nu nog er in weten te stampen. Ik erger mij aan ipv ik irriteer mij aan.
Ja hallo, heb net één slok koffie op, ik ben nog niet wakker.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:27 schreef Disana het volgende:
Je ergert je aan de Telegraaf.
De Telegraaf irriteert je.
Ja, maar ik maak vaak echt hele stomme fouten en dan sta ik er niet eens bij stil. Jij wist het in één keer goed duidelijk te maken, ik snapte meteen de fout en hoe het wél moet. Nu klinkt het ineens heel logisch, het was mij nooit eerder opgevallen.. Dus deze blijft waarschijnlijk wel hangen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach weet je, iedereen maakt fouten. Gisteren bijvoorbeeld schreef ik corps met een k.
Net of je met koffie in je mik geen taalfouten maakt.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja hallo, heb net één slok koffie op, ik ben nog niet wakker.
Maar je hebt gelijk.
Iets minderquote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Net of je met koffie in je mik geen taalfouten maakt.
Nah ja, logisch zou ik het niet willen noemen. Het is echt iets dat je moet onthouden.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, maar ik maak vaak echt hele stomme fouten en dan sta ik er niet eens bij stil. Jij wist het in één keer goed duidelijk te maken, ik snapte meteen de fout en hoe het wél moet. Nu klinkt het ineens heel logisch, het was mij nooit eerder opgevallen.. Dus deze blijft waarschijnlijk wel hangen.
Dat komt wel goed, denk ik.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Nah ja, logisch zou ik het niet willen noemen. Het is echt iets dat je moet onthouden.
Ik denk het niet.quote:
Divertirsi con la tua ragazza.quote:
Verschillende drugsbazen zijn gek van jou?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Divertirsi con la tua ragazza.
Google translate.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:29 schreef Euribob het volgende:
[..]
Verschillende drugsbazen zijn gek van jou?
'De schurken worden afgeleid.'quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:29 schreef Euribob het volgende:
[..]
Verschillende drugsbazen zijn gek van jou?
Dan was ik er toch best dichtbij?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:35 schreef Disana het volgende:
[..]
'De schurken worden afgeleid.'
Volgens mij
Volgens mij zitten we er allebei een eindje naastquote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:36 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dan was ik er toch best dichtbij?
Je hebt toch latijn gehad?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:34 schreef Euribob het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik kan geen Italiaans,
Google maakt er van; lol met je vriendinquote:
Da's eigenlijk leukerquote:
Ik vond Economie en MAW interessanter (dus geen beta-profiel), en toen was ik niet meer welkom.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Da's eigenlijk leuker.
Maar hoezo had? Ben je gedowngrade?
Andersom kan het wel; ik vond natuurkunde en wiskunde leuker, maar mocht nog steeds latijn doenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:49 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik vond Economie en MAW interessanter (dus geen beta-profiel), en toen was ik niet meer welkom.
Ik zie nu voor me hoe iemand een fort van zijn kantoor aan het maken is met dossiers.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:52 schreef GSbrder het volgende:
Ik bouw mezelf in met dossiers. Nooit geweten dat mijn bouwkundige skills zo van pas zouden komen.
Maar daar heb je niks aan, natuurlijk. Technasium wel, zelfs als je al het technische eruit zou laten.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Andersom kan het wel; ik vond natuurkunde en wiskunde leuker, maar mocht nog steeds latijn doen.
Sterker nog; het is zelfs na mijn tijd.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:56 schreef remlof het volgende:
Ik had nog nooit van iets als een technasium gehoord, maar het is dus iets van na de onderwijsverneuking van de jaren negentig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |