Schijterds. Ik over een week of vier die kant op.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:06 schreef Drugshond het volgende:
Toeristen Egypte in doodsangst
Onder Nederlandse toeristen die komende weken naar Egypte op vakantie gaan, is paniek uitgebroken na het bloedbad van gisteren.
-----------------------
Tja, Egypte was not the place to be (dat was al een 1/2 jaar duidelijk)
Rex Kramerquote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Schijterds. Ik over een week of vier die kant op.
Lekker met een kratje en stoeltje naar het Tahrirplein.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Met een Israëlisch pers pasje om zijn nekquote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:37 schreef waht het volgende:
[..]
Lekker met een kratje en stoeltje naar het Tahrirplein.
Ach, ik ben toch pro-Morsi.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:37 schreef waht het volgende:
[..]
Lekker met een kratje en stoeltje naar het Tahrirplein.
Gewoon pro-de groep die het dichtste bij is.quote:
Wat moet je in godsnaam in die gare zandbak?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Familie opzoeken misschien? Domme klote baardaap.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:10 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wat moet je in godsnaam in die gare zandbak?
Ohja, dat is waar ook. Een moslim neukt je zusje.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Familie opzoeken misschien? Domme klote baardaap.
Exact.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:13 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ohja, dat is waar ook. Een moslim neukt je zusje.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:44 schreef robin007bond het volgende:
Iemand hier?
V&A / [GEZ] PS1 games
Ho ho, je moet nog minstens zestig jaar door.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:22 schreef Friek_ het volgende:
Voel me nu ik op de universiteit kom toch een beetje te oud voor dit alles.
Te oud voor de universiteit, te jong voor de bijstandquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:55 schreef waht het volgende:
[..]
Ho ho, je moet nog minstens zestig jaar door.
Toeristen Egypte in doodsangst, en vervolgens gaat het over toeristen die nog hier zitten?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:06 schreef Drugshond het volgende:
Toeristen Egypte in doodsangst
Onder Nederlandse toeristen die komende weken naar Egypte op vakantie gaan, is paniek uitgebroken na het bloedbad van gisteren.
-----------------------
Tja, Egypte was not the place to be (dat was al een 1/2 jaar duidelijk)
Wiens vriendin zei dat ook gisteravond?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Te oud voor de universiteit, te jong voor de bijstand.
Tuig in Gemonde, zou mr. Koos Spee zeggen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:24 schreef betyar het volgende:
Haha, de politie met de crew van Wegmisbruikers hebben hier in het dorp iemand aangehouden met een lanbouwvoertuig![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |