Ja.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:16 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zal ik dan maar mijn kut als UI doen? Heeft ook een mooie V.
gore hoer jijquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:16 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Je denkt je postte die women rule men-picca en je bent meteen aanquote:
Moet je uitgerekend mij hebben zeker, jaquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:13 schreef Modus het volgende:
Als je oprecht wil weten hoe ze is is daar vast wel achter te komen. Denk alleen wel dat als de vraagsteller een vast KLB-SCer is hij of zij de schijn wellicht iets tegen zal hebben m.b.t. die oprechtheid..
Dus datquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:18 schreef Chloroform het volgende:
DV lekkerste FOK!chick?!Hell naw.
Gewoon jij toch.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:18 schreef Chloroform het volgende:
Heb niks beloofd, ik stelde een vraag gericht aan Panzer jaquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:18 schreef Germano het volgende:
[..]
BELOOFD IS BELOOFD [ afbeelding ].
Je denkt is fissaquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je denkt je postte die women rule men-picca en je bent meteen aan.
Met 24 stemmen had Dromenvangertje net één stem meer dan de nummer twee, Vaseline.quote:
Hell naw.quote:
wel als alleen josti's stemmen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:18 schreef Chloroform het volgende:
Maar je had niet gestemd hoewel het hier een paar keer voorbij kwamquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Met 24 stemmen had Dromenvangertje net één stem meer dan de nummer twee, Vaseline.
Als ik had gestemd had ik het spannend gemaakt, bitch.
Hoeft niet boos te worden omdat je vriend een botje isquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:19 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Heb niks beloofd, ik stelde een vraag gericht aan Panzer ja
abuser scquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:20 schreef Chloroform het volgende:
Hahahaha Vas lekkerder dan Veer?! Welk blik junkies heeft zij opengetrokken om op d'r te stemmen?
Ik deed eigenlijk helemaal niksquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:20 schreef Chloroform het volgende:
Hahahaha Vas lekkerder dan Veer?! Welk blik junkies heeft zij opengetrokken om op d'r te stemmen?
Hij heeft meer om op te kluiven dan jij, pinkie.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:20 schreef Germano het volgende:
[..]
Hoeft niet boos te worden omdat je vriend een botje is.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:20 schreef Chloroform het volgende:
.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:16 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik volgde die shit niet hoor, keek alleen de OP als er hier over werd gesproken. Je zag dat ik een move maakte om op je te stemmenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maar je had niet gestemd hoewel het hier een paar keer voorbij kwamVergeef ik je never
Denk je is fissa? Bovengemiddelde kut jij of wat?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:21 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hij heeft meer om op te kluiven dan jij, pinkie.
Mijn kut kluift niet, kweenie?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:21 schreef Germano het volgende:
[..]
Denk je is fissa? Bovengemiddelde kut jij of wat?
Nee, tuurlijk niet. Vraag me überhaupt af of jij ooit iets doet. Denk dat seks met een zak aardappels nog spannender is dan seks met jou.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik deed eigenlijk helemaal niks
wowquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet. Vraag me überhaupt af of jij ooit iets doet. Denk dat seks met een zak aardappels nog spannender is dan seks met jou.
Hahahahaquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet. Vraag me überhaupt af of jij ooit iets doet. Denk dat seks met een zak aardappels nog spannender is dan seks met jou.
Waar kluift ie zoal allemaal op dan?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:21 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hij heeft meer om op te kluiven dan jij, pinkie.
Komt wel overeen qua gewicht en zo.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Een zak aardappels is 25 kg?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:22 schreef Germano het volgende:
[..]
Komt wel overeen qua gewicht en zo.
Love you toch bbygirl.quote:
Ja haha, maar zo'n standaard zak/netding.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:23 schreef Germano het volgende:
[..]
Ligt eraan in welke zak je ze doet.
Gvd Chai.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja haha, maar zo'n standaard zak/netding.
Weet ik niet, ben geen 'petatteboer'.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja haha, maar zo'n standaard zak/netding.
Ja sorry, was een grapje hoor ik heb wel tieten maar geen dikke hahahahahahahahaquote:
Niks in aan de hand.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:24 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja sorry, was een grapje hoor ik heb wel tieten maar geen dikke hahahahahahahaha
En nu?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Hey, dat Candice mokkel van wd. Met d'r mannelijke hoofd.
met zon pluk haar er voor wel nice.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Zit die helft onder de pony?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:16 schreef VeerEli het volgende:
[..]
nigga plsquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zo, meteen boos omdat ik te laat aanstalten maakte om op je te stemmen.
Er zat een Veertjekoekepeertje bij mij in de trein vanochtend. Den Haag, dus je was het niet.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:24 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja sorry, was een grapje hoor ik heb wel tieten maar geen dikke hahahahahahahaha
jij hebt ook een mooi hoofd zolang dat haar van je ervoor zitquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
met zon pluk haar er voor wel nice.
Nee, ik was het niet. Maar hoezo dan, leek ze op mij ofwa? Lucky bitchquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:28 schreef Modus het volgende:
[..]
Er zat een Veertjekoekepeertje bij mij in de trein vanochtend. Den Haag, dus je was het niet..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
Daarom heb ik hetquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:28 schreef Salatrel het volgende:
[..]
jij hebt ook een mooi hoofd zolang dat haar van je ervoor zit
Die is ook echt vies. Met haar spackgezicht.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:29 schreef Modus het volgende:
[..]
Net als bij DV met die eeuwige emolok.
Dan zit je pony aan de verkeerde kant, vriend.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Daarom heb ik het
Je kan het bij mijn nek bij elkaar knopen.
Zeg je nou dat ZELFS DAT SOORT HAAR er beter uit ziet dan zijn hoofd?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:28 schreef Salatrel het volgende:
[..]
jij hebt ook een mooi hoofd zolang dat haar van je ervoor zit
wat?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:30 schreef Germano het volgende:
[..]
Dan zit je pony aan de verkeerde kant, vriend.
Hahahaha shiiiit.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Modus be like
[ afbeelding ]
Foto laatst was wel echt heel mooiquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:29 schreef Germano het volgende:
[..]
Die is ook echt vies. Met haar spackgezicht.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Modus be like
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee, ik was het niet. Maar hoezo dan, leek ze op mij ofwa? Lucky bitchNee ze leek niet op jou.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:31 schreef Modus het volgende:
[..]
Nee ze leek niet jou.Hoezo zat je dan met een Veertjekoekepeertje in de trein?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
Veer pls.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:31 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hoezo zat je dan met een Veertjekoekepeertje in de trein?
Kk.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:31 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hoezo zat je dan met een Veertjekoekepeertje in de trein?
Ik zou eerst kijken of je vriend op veilige afstand stond om je vervolgens zeer anoniem gedag te zeggen, het moment dat jij zou raar zou reageren zou ik roepen 'ik ben dWcquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:31 schreef VeerEli het volgende:
dWc, wat had je gedaan als je me was tegengekomen op Appelsap en me had herkend? Had je hoi gezegd?
Zijn woordenquote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zou eerst kijken op je vriend of veilige afstand stond om je vervolgens zeer anoniem gedag te zeggen, het moment dat jij zou raar zou reageren zou ik roepen 'ik ben dWc' om vervolgens in m'n broek plassend weg te rennen.
Die jongen kan niet met vrouwen omgaan. Hij had je bang aangekeken met zijn broek op half 7.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:31 schreef VeerEli het volgende:
dWc, wat had je gedaan als je me was tegengekomen op Appelsap en me had herkend? Had je hoi gezegd?
zag het voor mequote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zou eerst kijken of je vriend op veilige afstand stond om je vervolgens zeer anoniem gedag te zeggen, het moment dat jij zou raar zou reageren zou ik roepen 'ik ben dWc' om vervolgens in m'n broek plassend weg te rennen.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:33 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Die jongen kan niet met vrouwen omgaan. Hij had je bang aangekeken met zijn broek op half 7.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
'ik ben naar dWc' om vervolgens in m'n broek plassend weg te rennen.
Zegt degene die tot na zijn eindexamens meisjesschuw in z'n eentje programmeertaal zat te lerenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:33 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Die jongen kan niet met vrouwen omgaan. Hij had je bang aangekeken met zijn broek op half 7.
Mensen snappen best hoor, zie reactie van dWc hierboven.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:33 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zijn woordenEn waarom nou edit? Is nou de tweede keer dat je die uitspraak doet die niemand snapt.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zegt degene die tot na zijn eindexamens meisjesschuw in z'n eentje programmeertaal zat te leren. Pls.
Nee hoor, die doet gewoon alsof.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:34 schreef krioro het volgende:
[..]
Mensen snappen best hoor, zie reactie van dWc hierboven.
Beetje zoals dit kereltje.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:33 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Welnee. Degene die nu vrouwen bij de vleet kan krijgen en ruim vier miljoen dollar in zijn PayPal account heeft.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zegt degene die tot na zijn eindexamens meisjesschuw in z'n eentje programmeertaal zat te leren. Pls.
Die verzinsels van jou.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:37 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Welnee. Degene die nu vrouwen bij de vleet kan krijgen en ruim vier miljoen dollar in zijn PayPal account heeft.
Ga jij jezelf eens verbeteren, grapjas. Misschien dat de Miss dan nog bij je terugkomt.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:37 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Welnee. Degene die nu vrouwen bij de vleet kan krijgen en ruim vier miljoen dollar in zijn PayPal account heeft.
Ga jij jezelf eens verbeteren, grapjas. Misschien dat de Miss dan nog bij je terugkomt.

LAAT MIJ ER NOU EENS BUITEN!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:38 schreef krioro het volgende:
[..]
Die verzinsels van jou.
CY die je verzinsels nog gelooft ook.
Waarom spytool je constant?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:39 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
LAAT MIJ ER NOU EENS BUITEN!
Tja dat is het risico dat je neemt als je met een FOK!legende neukt.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:39 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Trouwen?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:37 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik ben aan het opruimen en drentel zo nu en dan langs m'n computer omdat ik eigenlijk een presentatie moet makenquote:
Nee, jij hebt je zelf in de situatie gemengd met je posts richting Ally vanmiddag, a no kan yere.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:39 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
It's a tough job, but somebody's gotta do itquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Tja dat is het risico dat je neemt als je met een FOK!legende neukt.
Ik zou echt Bokoesam persoonlijk voor je proberen te hosselen als jij dit op Vocaroo insprakquote:
Bang om iets te missen dit dat.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:40 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik ben aan het opruimen en drentel zo nu en dan langs m'n computer omdat ik eigenlijk een presentatie moet maken
CY, je moet deze kat als UI nemen. Zag hem bij vrienden voorbij komen (onder invloed) in een compilatie, ben volgens mij nog nooit zo hard stuk gegaan om een kattenfilmpje oidquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:40 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik ben aan het opruimen en drentel zo nu en dan langs m'n computer omdat ik eigenlijk een presentatie moet maken
Dan wel inclusief "ben niet eens Surinaams".quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zou echt Bokoesam persoonlijk voor je proberen te hosselen als jij dit op Vocaroo insprak![]()
.
Klap met de bats en de container in, vieze vlooienbaal.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:42 schreef VeerEli het volgende:
[..]
CY, je moet deze kat als UI nemen. Zag hem bij vrienden voorbij komen (onder invloed) in een compilatie, ben volgens mij nog nooit zo hard stuk gegaan om een kattenfilmpje oid
4 miljoen eurocent.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als je 4 miljoen hebt heb je niet een vriendin als CY
No offence CY
Nieuw FOK! koppeltje of wat?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
No offence CY
HOE KAN IK DIT IN GODSNAAM NIET ALS OFFENSIVE ZIENquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
No offence CY
Niks moet.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:41 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
It's a tough job, but somebody's gotta do it
Ik zou wel een keer over zijn gezicht willen likken (srs) maarja mag nietquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zou echt Bokoesam persoonlijk voor je proberen te hosselen als jij dit op Vocaroo insprak![]()
.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:43 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
HOE KAN IK DIT IN GODSNAAM NIET ALS OFFENSIVE ZIEN
GODVERDOMME MUR
Hardopquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:42 schreef VeerEli het volgende:
[..]
CY, je moet deze kat als UI nemen. Zag hem bij vrienden voorbij komen (onder invloed) in een compilatie, ben volgens mij nog nooit zo hard stuk gegaan om een kattenfilmpje oid
Negerslet dat je bent.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik zou wel een keer over zijn gezicht willen likken (srs) maarja mag niet
Laat Panzer dat even fixen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:44 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
HardopJa, deze zou ik wel willen
Miley Cyrus die een verse spit op French Montana's 'Ain't Worried 'Bout Nothin'quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik zou wel een keer over zijn gezicht willen likken (srs) maarja mag niet
Welke?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
niet waar, mijn vriend is toch geen neger
...quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:50 schreef Modus het volgende:
Gasten willen een maagd op straat maar een hoer in bed.
Chicks willen een blanke op straat maar een neger in bed..
Probeer jij nou maar trollen te vinden die voor de maatschappij zijn, anders krijg jij nooit pussy als ginger zijnde.quote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:50 schreef Modus het volgende:
Chicks willen een blanke op straat maar een neger in bed.
Daywalker dit dat zeker volgens jou.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Probeer jij nou maar trollen te vinden die voor de maatschappij zijn, anders krijg jij nooit pussy als ginger zijnde.
A no kan yerequote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:54 schreef Germano het volgende:
[..]
Daywalker dit dat zeker volgens jou.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:18 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Nice jeans.. Maar waarom die sleutelbos? Ben je conciërge?
dhr. Panzer had naar eigen zeggen 4 miljoen op z'n rekening inmiddels, verkregen met programmerenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:00 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Waar ging dat over? Ik snapte het niet.
Gast seriously. Ik ben echt zo wit als maar zijn kan, en zelfs ik kom hier uit.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:01 schreef Germano het volgende:
[..]
Is dat de betekenis? Waarom kreeg ik dan 'bloed op de grond'?
Best wel cute eigenlijk. Pak haar er altijd op.quote:
quote:
Mensen die CY associëren met een katje.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:42 schreef VeerEli het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:00 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Waar ging dat over? Ik snapte het niet.
quote:
Ja maar jij bent straat as fuck.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:01 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Gast seriously. Ik ben echt zo wit als maar zijn kan, en zelfs ik kom hier uit.
Omdat je zuigt in googelen? Eerste hit op google, manquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:01 schreef Germano het volgende:
[..]
Is dat de betekenis? Waarom kreeg ik dan 'bloed op de grond'?
trots op jou sgatquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:01 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Je tint heeft hier inderdaad iets mee te makenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:01 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Panzie pls.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:02 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kom maar, laten we er een op mijn kosten doen. Ik zal er wel bij zeggen dat ik niet verder ga dan jong belegen kaas, dat je het even weet.
laat me via VNC eens meekijken dan.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:02 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Best wel cute eigenlijk. Pak haar er altijd op.
[..]
[ afbeelding ]
Kom maar, laten we er een op mijn kosten doen. Ik zal er wel bij zeggen dat ik niet verder ga dan jong belegen kaas, dat je het even weet.
[..]
Mensen die CY associëren met een katje.(of andersom) Likeminded.
Panz man, als je zoveel money hebt, sponsor mij een eurootje of 1000. Meer vraag ik niet, dat is echt genoeg voor me. Alsjeblieft.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:02 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Best wel cute eigenlijk. Pak haar er altijd op.
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Mensen die CY associëren met een katje.(of andersom) Likeminded.
JUST KEEP ON SWAGGIN'quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:03 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
[..]
Stiekem hoop ik altijd al op jullie goedkeuring, zo gelukkig nu
Is Twitter man.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:02 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Omdat je zuigt in googelen? Eerste hit op google, man
DM me je details maar.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
laat me via VNC eens meekijken dan.
Is niet alleen van mij.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Panz man, als je zoveel money hebt, sponsor mij een eurootje of 1000. Meer vraag ik niet, dat is echt genoeg voor me. Alsjeblieft.
'Vertaling' erachter, ukkel.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:04 schreef Germano het volgende:
[..]
Is Twitter man.
https://www.google.nl/?gw(...)3bbd&q=a+no+kan+yere
Nee, maar echt.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wel eenwaard dacht ik zo.
Nou en, geef je het van jouw deel toch.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:04 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
DM me je details maar.
[..]
Is niet alleen van mij.
Groeten aan je papa.quote:
Oh, ook van jou? DAMN GURL. Nou Panz, kom maar op met die 1000 eckies.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:04 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik vind het goed hoor schat
100 euro is ook goed, hoor. Maar liever 1000, daar kan ik wat meer meequote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:07 schreef Murdera het volgende:
gelijk al die fucking bedelaars als ze weten dat je geld hebt![]()
al vraag je om een euro, je bent nog steeds een bedelaarquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:08 schreef VeerEli het volgende:
[..]
100 euro is ook goed, hoor. Maar liever 1000, daar kan ik wat meer mee
Nou en, dan ben ik maar een bedelaar. I'm proud of it, ik heb straks 1000 euro gekregen en jij niksquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
al vraag je om een euro, je bent nog steeds een bedelaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Interesseart haar neit.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
al vraag je om een euro, je bent nog steeds een bedelaar
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:09 schreef Modus het volgende:
Zeg Veer, als ik jou nou eens 1000e geef ehhh...Wat moet ik doen schatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
6 millie op du bank, nog steeds thuis bij mama wonenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
#baasbovenbaas #fuckpanzer #fuckdurrr #momoney #swaggarachi #oud-zuid #comethefuckatme
Stik erin.quote:
Nah, internationale SaaS-services voor enterprises. Programmeren is kruimelwerk.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
dhr. Panzer had naar eigen zeggen 4 miljoen op z'n rekening inmiddels, verkregen met programmeren.
:Je kan niet eens zoveel geld op je ING betaalrekening hebben.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
#baasbovenbaas #fuckpanzer #fuckdurrr #momoney #swaggarachi #oud-zuid #comethefuckatme
Zeg Panz, CY gaf je toestemming, waar blijft m'n 1000 euro?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Stik erin.Jij zou er enkel drugs van kopen.
[..]
Nah, internationale SaaS-services voor enterprises. Programmeren is kruimelwerk.Dat doet je handige Runescape-neefje ook.
[..]
:Je kan niet eens zoveel geld op je ING betaalrekening hebben.Humor wel.
Ik zag jou deze pic posten en ik WIST gewoon dat je er iets over Vas bij ging zettenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:12 schreef Chloroform het volgende:
[ afbeelding ]
Zo denkt Vas ook over het verschonen van haar bed.
Verantwoording van transactie?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:13 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zeg Panz, CY gaf je toestemming, waar blijft m'n 1000 euro?
Hooguit 1 voor gedraaide. Heb srs wel zinin maccie hoowr. I need to feed my buttquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Stik erin.Jij zou er enkel drugs van kopen.
[..]
Nah, internationale SaaS-services voor enterprises. Programmeren is kruimelwerk.Dat doet je handige Runescape-neefje ook.
[..]
:Je kan niet eens zoveel geld op je ING betaalrekening hebben.Humor wel.
Freak on a leash is ze.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:14 schreef CristinaYang het volgende:
JEEEEJ VEER KIJK M'N NIEUWE UI
DQOD IS DE LIEFSTE TER WERELD
Wow, je kent me zo goed, bff's alles.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:13 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik zag jou deze pic posten en ik WIST gewoon dat je er iets over Vas bij ging zetten
Cadeautje?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:13 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Verantwoording van transactie?
Hahahahaha awesomequote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:14 schreef CristinaYang het volgende:
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:14 schreef CristinaYang het volgende:
Ik leg mensen aan de leashquote:
JONGEN DAT IS HEUL NIET WAT IK ZEI!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:16 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
CY vraagt of je dan wel anaal doet.
Doet CY anaal eigenlijk?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:16 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nou ja zeg, moet er nou altijd wat tegenover staan? Gun mij die 1000 euro's man, gierquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:16 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je kunt ook gaan tippelen. Doen de Poolse dames hier ook in het weekend.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:17 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nou ja zeg, moet er nou altijd wat tegenover staan? Gun mij die 1000 euro's man, gier
Dat is voor jou wat een stuiver voor mij is, man
Nee hoor, hij weet hoe zelfstandig ik ben met centjesquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zou wel geniaal zijn als Veer's vriend zou meelezen, hij helemaal PARA worden van dat gebedel denk ik!
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:18 schreef Germano het volgende:
[..]
Je kunt ook gaan tippelen. Doen de Poolse dames hier ook in het weekend.
Zal eens over jou heen tippelen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:18 schreef Germano het volgende:
[..]
Je kunt ook gaan tippelen. Doen de Poolse dames hier ook in het weekend.
Heb gister m'n bed verschoond hoorquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:12 schreef Chloroform het volgende:
[ afbeelding ]
Zo denkt Vas ook over het verschonen van haar bed.
6.1/10 freaks aan een 4 million dollar leash doen alles.quote:
Moet het wel kunnen verantwoorden dan. Zoals ik al zei, het is niet alleen mijn geld en de fase van geld weggeven is er nu wel een beetje af.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:17 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nou ja zeg, moet er nou altijd wat tegenover staan? Gun mij die 1000 euro's man, gier
Dat is voor jou wat een stuiver voor mij is, man
Nee.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb je die PM niet gelezen waarin hij dat proces uitgebreid, stapsgewijs beschreef?
Je hoeft het niet serieus te nemen hoor. Die komkommerplukkers staan met z'n allen op een rij.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:18 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zal eens over jou heen tippelen.
Die snapt alleen dat A No Kanye.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zou wel geniaal zijn als Veer's vriend zou meelezen, hij helemaal PARA worden van dat gebedel denk ik!
ik ook OMGGG!!! gmta bff ly xxquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb gister m'n bed verschoond hoor
Wow, noem je haar nou een hoer?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:19 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
6.1/10 freaks aan een 4 million dollar leash doen alles.![]()
Je mag het ook pinnen en in een envelopje opsturen, hoor.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:19 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
6.1/10 freaks aan een 4 million dollar leash doen alles.![]()
[..]
Moet het wel kunnen verantwoorden dan. Zoals ik al zei, het is niet alleen mijn geld en de fase van geld weggeven is er nu wel een beetje af.
CY pikt alles. Opscheppen over z'n verleden, opscheppen over hoeveel chicks hij nu nog kan neuken, alles.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wow, noem je haar nou een hoer?
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Verkapte 'ik heb seks gehad en kan squirten'-post.
Wanneer heb jij voor het laatst seks gehad en een vrouw laten squirten?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Misschien moet je minder zuipen dan kots je ook niet in je bedquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
ik ook OMGGG!!! gmta bff ly xx
en nu alweer vuilheeft toch allemaal geen nut, ik laat t voortaan ook een jaar liggen hoor
Slecht geveegd?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
ik ook OMGGG!!! gmta bff ly xx
en nu alweer vuilheeft toch allemaal geen nut, ik laat t voortaan ook een jaar liggen hoor
squirtenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb al meer dan een maand niet gedronken. Can I get an amen?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Misschien moet je minder zuipen dan kots je ook niet in je bed
Risico van het vakquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
squirten
is gewoon wat diarree op het bed gekomen na wat anal actionCY weet
Maar. Dat doe jij toch ook?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
CY pikt alles. Opscheppen over z'n verleden, opscheppen over hoeveel chicks hij nu nog kan neuken, alles.
Maagdelijke zomers op je zolderkamer doorbrengen is anders geen verleden om over op te scheppen, dWc_RuffRyder. <insert Yuri voice>quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
CY pikt alles. Opscheppen over z'n verleden, opscheppen over hoeveel chicks hij nu nog kan neuken, alles.
Toen Murdera nog een korte coupe had.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wanneer heb jij voor het laatst seks gehad en een vrouw laten squirten?
Nou, gelukkig was de broek omlaag anders zat hij tegen het katoen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
squirten
ik zat te etenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
squirten
hardopquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Toen Murdera nog een korte coupe had.
Geez, I gotta get laid.
Vas heeft gisteren haar bed verschoond. Just sayin', winkwink nudgenudge.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Toen Murdera nog een korte coupe had.
Geez, I gotta get laid.
HAHAHA!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Heb al meer dan een maand niet gedronken. Can I get an amen?
Maagzweer gehad of zo?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Heb al meer dan een maand niet gedronken. Can I get an amen?
Geforceerd.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vas heeft gisteren haar bed verschoond. Just sayin', winkwink nudgenudge.
Kun jij squirten?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wanneer heb jij voor het laatst seks gehad en een vrouw laten squirten?
Hahaha kk, wtfquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
squirten
Church, preach, tabernacle.quote:Heb al meer dan een maand niet gedronken. Can I get an amen?
Ik hoef in ieder geval niet een immense inhaalslag te maken als ik kijk naar m'n verleden, Panzermausje.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:22 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Maagdelijke zomers op je zolderkamer doorbrengen is anders geen verleden om over op te scheppen, dWc_RuffRyder. <insert Yuri voice>
Gewoon degelijk geleefdquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:22 schreef Germano het volgende:
[..]
HAHAHA!
Helemaal bankroet en al het maximale bedrag geleend?
quote:
Wat is jouw standpunt met betrekking tot anale seks eigenlijk?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hahaha kk, wtf.
[..]
Church, preach, tabernacle.
[..]
Ik hoef in ieder geval niet een immense inhaalslag te maken als ik kijk naar m'n verleden, Panzermausje.
Man, man, man.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Gewoon degelijk geleefd. En bankroet ja, want kan geen mac meer betalen (panzer verrekte hyena)
Ik sta d'r wel voor "open"quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:24 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wat is jouw standpunt met betrekking tot anale seks eigenlijk?
dudequote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik sta d'r wel voor "open".
Weenie, ben nog maagd.quote:
Ach, one zou kunnen consideren wat 3 jaar cocoon-mode op een mensenleven is. Veel geluk en welspoed, bruine schrobbedoes van me.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik hoef in ieder geval niet een immense inhaalslag te maken als ik kijk naar m'n verleden, Panzermausje.
Dit klinkt een beetje alsof jij jezelf als potentiële ontvangende partij ziet.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hard geworden.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik hou van heel veel dingenquote:
DAT IS DE GRAP CHAI, VERDOMMEquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Dit klinkt een beetje alsof jij jezelf als potentiële ontvangende partij ziet.
Oh, het was nooit mijn bedoeling geweest zo'n dubbelzinnige opmerking te makenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Dit klinkt een beetje alsof jij jezelf als potentiële ontvangende partij ziet.
Geef antwoord dan.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Oh, het was nooit mijn bedoeling geweest zo'n dubbelzinnige opmerking te maken.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:10 schreef MiVer het volgende:
[..]
van het weekend zitten (letterlijk) rekken en strekken met een mooi bolle aubergine
uiteindelijk paste hij
hahahha
...
nee nu niet
ga zo fitness doen
...
daarna heb ik wel zin...pfff
dus als iemand ook wilt
laat maar weten
...quote:
Piemels.quote:
Dat kost binnenkort ook geld hè. Hoe denkde dat allemaol te fixen?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:27 schreef Allure_ het volgende:
Ligt het aan mij of doet whatsapp het weer niet
Hoe lang al niet? bij mij deed hij het net nog gewoon.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:27 schreef Allure_ het volgende:
dWc, heb jij wel eens een vinger, tong, ander lichaamsdeel of voorwerp in je anus gehad? En zo nee, zou je dat in de toekomst wel willen?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zie geen vraag?
[/Chai-redenatie]
Jij ziet jezelf wel in die positie?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zie geen vraag?
[/Chai-redenatie]
https://itunes.apple.com/nl/app/kik-messenger/id357218860?mt=8quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:27 schreef Allure_ het volgende:
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:28 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
dWc, heb jij wel eens een vinger, tong, ander lichaamsdeel of voorwerp in je anus gehad? En zo nee, zou je dat in de toekomst wel willen?
Waar denken jullie mee bezig te zijn momenteelquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij ziet jezelf wel in die positie?
Met die harige anus van je opengesperd klaar om voorwerpen te ontvangen?
Krijg toch wel wat geld van jou?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:27 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat kost binnenkort ook geld hè. Hoe denkde dat allemaol te fixen?
Half uur ofzo. Totale paniekquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe lang al niet? bij mij deed hij het net nog gewoon.
Ik zit met m'n hand in m'n broek, hoezo?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[..]
Waar denken jullie mee bezig te zijn momenteel?
Ja, is goed.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Krijg toch wel wat geld van jou?
Is niet handig met smetvrees hoor.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
DOE EENS NIET ZO HOMOFOOB MANquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:29 schreef Murdera het volgende:
dit gaat echt helemaal de verkeerde kant op hier.
Hard geworden.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:29 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik zit met m'n hand in m'n broek, hoezo?
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:29 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[..]
Waar denken jullie mee bezig te zijn momenteel?
Pro-tip, troggel Panzer zoveel mogelijk geld af voordat het uitgaat tussen jullie. You won't regret it.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:29 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Precies wat mannen willen toch.quote:
Schat, ik denk dat we dit woord ook maar helemaal naar de A NO KAN YERE lijst gaan verplaatsen.quote:[..]
Piemels.
Zijn dat dampende moedervlekken of wat? Godskolere.quote:
als ontvanger?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:30 schreef Germano het volgende:
Gewoon een vinger erin tijdens het klaarkomen. Niks mis mee.
Gotta love Chai.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij ziet jezelf wel in die positie?
Met die harige anus van je opengesperd klaar om voorwerpen of lichaamsdelen te ontvangen?
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zijn dat dampende moedervlekken of wat? Godskolere.
Zijn moedervlekken inderdaad.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zijn dat dampende moedervlekken of wat? Godskolere.
'Cause when she leave yo ass she gonna leave with halfquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Pro-tip, troggel Panzer zoveel mogelijk geld af voordat het uitgaat tussen jullie. You won't regret it.
Als jij het zegt.quote:
Kk op met je a no kan yere.quote:[..]
Schat, ik denk dat we dit woord ook maar helemaal naar de A NO KAN YERE lijst gaan verplaatsen.
KIJK, NU KOMEN WE ERGENSquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:30 schreef Germano het volgende:
Gewoon een vinger erin tijdens het klaarkomen. Niks mis mee.
Zo leuk als je dan gaat squirten.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:32 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
KIJK, NU KOMEN WE ERGENS
Een schaap is over de dam heren. Geef nu allemaal maar toe dat jullie van G-spot stimulatie houden
Lol, jij exposed Panzer echt te grof en je hebt er schijt aan ookquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:32 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
KIJK, NU KOMEN WE ERGENS
Een schaap is over de dam heren. Geef nu allemaal maar toe dat jullie van G-spot stimulatie houden
geen ervaring als ontvangerquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:32 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
KIJK, NU KOMEN WE ERGENS
Wow.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als jij het zegt.
[..]
Kk op met je a no kan yere.
Gvd, teringjong ben je ook.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Lol, jij exposed Panzer echt te grof en je hebt er schijt aan ook.
Je wéét nu gewoon dat hij dat dus lekker vindt.
Jongen je snapt er niks vanquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Lol, jij exposed Panzer echt te grof en je hebt er schijt aan ook.
Je wéét nu gewoon dat hij dat dus lekker vindt.
je moet niet uit het niets de duim er in raggen he?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:34 schreef Germano het volgende:
[..]
Schrikken ze daar bij jou niet wakker van?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |