quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zou eerst kijken op je vriend of veilige afstand stond om je vervolgens zeer anoniem gedag te zeggen, het moment dat jij zou raar zou reageren zou ik roepen 'ik ben dWc' om vervolgens in m'n broek plassend weg te rennen.
Die jongen kan niet met vrouwen omgaan. Hij had je bang aangekeken met zijn broek op half 7.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:31 schreef VeerEli het volgende:
dWc, wat had je gedaan als je me was tegengekomen op Appelsap en me had herkend? Had je hoi gezegd?
zag het voor mequote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zou eerst kijken of je vriend op veilige afstand stond om je vervolgens zeer anoniem gedag te zeggen, het moment dat jij zou raar zou reageren zou ik roepen 'ik ben dWc' om vervolgens in m'n broek plassend weg te rennen.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:33 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Die jongen kan niet met vrouwen omgaan. Hij had je bang aangekeken met zijn broek op half 7.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
'ik ben naar dWc' om vervolgens in m'n broek plassend weg te rennen.
Zegt degene die tot na zijn eindexamens meisjesschuw in z'n eentje programmeertaal zat te lerenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:33 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Die jongen kan niet met vrouwen omgaan. Hij had je bang aangekeken met zijn broek op half 7.
Mensen snappen best hoor, zie reactie van dWc hierboven.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:33 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zijn woordenEn waarom nou edit? Is nou de tweede keer dat je die uitspraak doet die niemand snapt.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zegt degene die tot na zijn eindexamens meisjesschuw in z'n eentje programmeertaal zat te leren. Pls.
Nee hoor, die doet gewoon alsof.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:34 schreef krioro het volgende:
[..]
Mensen snappen best hoor, zie reactie van dWc hierboven.
Beetje zoals dit kereltje.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:33 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Welnee. Degene die nu vrouwen bij de vleet kan krijgen en ruim vier miljoen dollar in zijn PayPal account heeft.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zegt degene die tot na zijn eindexamens meisjesschuw in z'n eentje programmeertaal zat te leren. Pls.
Die verzinsels van jou.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:37 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Welnee. Degene die nu vrouwen bij de vleet kan krijgen en ruim vier miljoen dollar in zijn PayPal account heeft.
Ga jij jezelf eens verbeteren, grapjas. Misschien dat de Miss dan nog bij je terugkomt.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:37 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Welnee. Degene die nu vrouwen bij de vleet kan krijgen en ruim vier miljoen dollar in zijn PayPal account heeft.
Ga jij jezelf eens verbeteren, grapjas. Misschien dat de Miss dan nog bij je terugkomt.

LAAT MIJ ER NOU EENS BUITEN!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:38 schreef krioro het volgende:
[..]
Die verzinsels van jou.
CY die je verzinsels nog gelooft ook.
Waarom spytool je constant?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:39 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
LAAT MIJ ER NOU EENS BUITEN!
Tja dat is het risico dat je neemt als je met een FOK!legende neukt.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:39 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
LAAT MIJ ER NOU EENS BUITEN!
Trouwen?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:37 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |