nigga plsquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zo, meteen boos omdat ik te laat aanstalten maakte om op je te stemmen.
Er zat een Veertjekoekepeertje bij mij in de trein vanochtend. Den Haag, dus je was het niet.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:24 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja sorry, was een grapje hoor ik heb wel tieten maar geen dikke hahahahahahahaha
jij hebt ook een mooi hoofd zolang dat haar van je ervoor zitquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
met zon pluk haar er voor wel nice.
Nee, ik was het niet. Maar hoezo dan, leek ze op mij ofwa? Lucky bitchquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:28 schreef Modus het volgende:
[..]
Er zat een Veertjekoekepeertje bij mij in de trein vanochtend. Den Haag, dus je was het niet..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
Daarom heb ik hetquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:28 schreef Salatrel het volgende:
[..]
jij hebt ook een mooi hoofd zolang dat haar van je ervoor zit
Die is ook echt vies. Met haar spackgezicht.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:29 schreef Modus het volgende:
[..]
Net als bij DV met die eeuwige emolok.
Dan zit je pony aan de verkeerde kant, vriend.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Daarom heb ik het
Je kan het bij mijn nek bij elkaar knopen.
Zeg je nou dat ZELFS DAT SOORT HAAR er beter uit ziet dan zijn hoofd?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:28 schreef Salatrel het volgende:
[..]
jij hebt ook een mooi hoofd zolang dat haar van je ervoor zit
wat?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:30 schreef Germano het volgende:
[..]
Dan zit je pony aan de verkeerde kant, vriend.
Hahahaha shiiiit.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Modus be like
[ afbeelding ]
Foto laatst was wel echt heel mooiquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:29 schreef Germano het volgende:
[..]
Die is ook echt vies. Met haar spackgezicht.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Modus be like
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee, ik was het niet. Maar hoezo dan, leek ze op mij ofwa? Lucky bitchNee ze leek niet op jou.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:31 schreef Modus het volgende:
[..]
Nee ze leek niet jou.Hoezo zat je dan met een Veertjekoekepeertje in de trein?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
Veer pls.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:31 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hoezo zat je dan met een Veertjekoekepeertje in de trein?
Kk.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:31 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hoezo zat je dan met een Veertjekoekepeertje in de trein?
Ik zou eerst kijken of je vriend op veilige afstand stond om je vervolgens zeer anoniem gedag te zeggen, het moment dat jij zou raar zou reageren zou ik roepen 'ik ben dWcquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:31 schreef VeerEli het volgende:
dWc, wat had je gedaan als je me was tegengekomen op Appelsap en me had herkend? Had je hoi gezegd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |