Ja.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:16 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zal ik dan maar mijn kut als UI doen? Heeft ook een mooie V.
gore hoer jijquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:16 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Je denkt je postte die women rule men-picca en je bent meteen aanquote:
Moet je uitgerekend mij hebben zeker, jaquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:13 schreef Modus het volgende:
Als je oprecht wil weten hoe ze is is daar vast wel achter te komen. Denk alleen wel dat als de vraagsteller een vast KLB-SCer is hij of zij de schijn wellicht iets tegen zal hebben m.b.t. die oprechtheid..
Dus datquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:18 schreef Chloroform het volgende:
DV lekkerste FOK!chick?!Hell naw.
Gewoon jij toch.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:18 schreef Chloroform het volgende:
Heb niks beloofd, ik stelde een vraag gericht aan Panzer jaquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:18 schreef Germano het volgende:
[..]
BELOOFD IS BELOOFD [ afbeelding ].
Je denkt is fissaquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je denkt je postte die women rule men-picca en je bent meteen aan.
Met 24 stemmen had Dromenvangertje net één stem meer dan de nummer twee, Vaseline.quote:
Hell naw.quote:
wel als alleen josti's stemmen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:18 schreef Chloroform het volgende:
Maar je had niet gestemd hoewel het hier een paar keer voorbij kwamquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Met 24 stemmen had Dromenvangertje net één stem meer dan de nummer twee, Vaseline.
Als ik had gestemd had ik het spannend gemaakt, bitch.
Hoeft niet boos te worden omdat je vriend een botje isquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:19 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Heb niks beloofd, ik stelde een vraag gericht aan Panzer ja
abuser scquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:20 schreef Chloroform het volgende:
Hahahaha Vas lekkerder dan Veer?! Welk blik junkies heeft zij opengetrokken om op d'r te stemmen?
Ik deed eigenlijk helemaal niksquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:20 schreef Chloroform het volgende:
Hahahaha Vas lekkerder dan Veer?! Welk blik junkies heeft zij opengetrokken om op d'r te stemmen?
Hij heeft meer om op te kluiven dan jij, pinkie.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:20 schreef Germano het volgende:
[..]
Hoeft niet boos te worden omdat je vriend een botje is.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:20 schreef Chloroform het volgende:
.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:16 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik volgde die shit niet hoor, keek alleen de OP als er hier over werd gesproken. Je zag dat ik een move maakte om op je te stemmenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maar je had niet gestemd hoewel het hier een paar keer voorbij kwamVergeef ik je never
Denk je is fissa? Bovengemiddelde kut jij of wat?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:21 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hij heeft meer om op te kluiven dan jij, pinkie.
Mijn kut kluift niet, kweenie?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:21 schreef Germano het volgende:
[..]
Denk je is fissa? Bovengemiddelde kut jij of wat?
Nee, tuurlijk niet. Vraag me überhaupt af of jij ooit iets doet. Denk dat seks met een zak aardappels nog spannender is dan seks met jou.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik deed eigenlijk helemaal niks
wowquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet. Vraag me überhaupt af of jij ooit iets doet. Denk dat seks met een zak aardappels nog spannender is dan seks met jou.
Hahahahaquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet. Vraag me überhaupt af of jij ooit iets doet. Denk dat seks met een zak aardappels nog spannender is dan seks met jou.
Waar kluift ie zoal allemaal op dan?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:21 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hij heeft meer om op te kluiven dan jij, pinkie.
Komt wel overeen qua gewicht en zo.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Een zak aardappels is 25 kg?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:22 schreef Germano het volgende:
[..]
Komt wel overeen qua gewicht en zo.
Love you toch bbygirl.quote:
Ja haha, maar zo'n standaard zak/netding.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:23 schreef Germano het volgende:
[..]
Ligt eraan in welke zak je ze doet.
Gvd Chai.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja haha, maar zo'n standaard zak/netding.
Weet ik niet, ben geen 'petatteboer'.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja haha, maar zo'n standaard zak/netding.
Ja sorry, was een grapje hoor ik heb wel tieten maar geen dikke hahahahahahahahaquote:
Niks in aan de hand.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:24 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja sorry, was een grapje hoor ik heb wel tieten maar geen dikke hahahahahahahaha
En nu?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Hey, dat Candice mokkel van wd. Met d'r mannelijke hoofd.
met zon pluk haar er voor wel nice.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Zit die helft onder de pony?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:16 schreef VeerEli het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |