Meestal kan je niet meer stemmen als de uitslag bekend isquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
I ain't finna let that happen, waar kan ik op je stemmen?
Hahaha.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha voelde je je geïntimideerd door mij?
HAD TOCH OOK EEN VOORLOPIGE UITSLAG KUNNEN ZIJN BIJDEHAND KUTKIND, BLIJ DAT IK NIET OP JE HEB GESTEMD METEEN WEERquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Meestal kan je niet meer stemmen als de uitslag bekend is.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
HAD TOCH OOK EEN VOORLOPIGE UITSLAG KUNNEN ZIJN BIJDEHAND KUTKIND, BLIJ DAT IK NIET OP JE HEB GESTEMD METEEN WEER.
quote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
HAD TOCH OOK EEN VOORLOPIGE UITSLAG KUNNEN ZIJN BIJDEHAND KUTKIND, BLIJ DAT IK NIET OP JE HEB GESTEMD METEEN WEER.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha voelde je je geïntimideerd door mij?
Krijg je een ban denk ik. Niet meer vragen dan nodig isquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:13 schreef Modus het volgende:
Als je oprecht wil weten hoe ze is is daar vast wel achter te komen. Denk alleen wel dat als de vraagsteller een vast KLB-SCer is hij of zij de schijn wellicht iets tegen zal hebben m.b.t. die oprechtheid..
Haha I know, die Paul is me er eentje. Ging ook helemaal zoeken waar die stemmen vandaan kwamen en toen in die SC spammenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb je dat FP bericht gelezen? Nu klink jij als een soort sararaats waar voor gelobbyd werd.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb je dat FP bericht gelezen? Nu klink jij als een soort sararaats waar voor gelobbyd werd.
Moet ik dan m'n snikkel erop zetten?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:14 schreef VeerEli het volgende:
Ging je nou serieus je eigen rugfoto als UI doen![]()
Nee je neus, of lippen, of kin. Van alles heb je wel een foto gemaaktquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:14 schreef Germano het volgende:
[..]
Moet ik dan m'n snikkel erop zetten?.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee je neus, of lippen, of kin. Van alles heb je wel een foto gemaakt
Prima keuze, mooie V.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:14 schreef VeerEli het volgende:
Ging je nou serieus je eigen rugfoto als UI doen![]()
wel echt grappigquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:15 schreef Panzermaus het volgende:
Wat zielig, ze hebben die hele discussie in ONZ babe-topic weggehaald.Maar wel die opmerkingen tegen mij laten staan.
Haal dan alles weg.
Echt een stel gefrustreerde en white knightende huilers, wat wil je met ONZ-mods.Na 4 jaar nog steeds lachen om yvonne en Kore.
[..]
Prima keuze, mooie V.
Beetje vingeren.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee je neus, of lippen, of kin. Van alles heb je wel een foto gemaakt
Zal ik dan maar mijn kut als UI doen? Heeft ook een mooie V.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:15 schreef Panzermaus het volgende:
Wat zielig, ze hebben die hele discussie in ONZ babe-topic weggehaald.Maar wel die opmerkingen tegen mij laten staan.
Haal dan alles weg.
Echt een stel gefrustreerde en white knightende huilers, wat wil je met ONZ-mods.Na 4 jaar nog steeds lachen om yvonne en Kore.
[..]
Prima keuze, mooie V.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |