quote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jezus dat mens is echt psychisch 12. Hoe oud is ze echt?
Niet om haar te beschermen of iets maar zij is idd niet helemaal zoals de meeste anderen maar doet geen vlieg kwaad, en er wordt bij haar extra op gelet of ze niet te kakken wordt gezet omdat ze zich toch nooit zou kunnen verdedigen. Just sayin'.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jezus dat mens is echt psychisch 12. Hoe oud is ze echt?
en er zijn nog een hele hoop mensen op fok in ONS die een stuk zwakzinniger overkomen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:02 schreef Modus het volgende:
[..]
Niet om haar te beschermen of iets maar zij is idd niet helemaal zoals de meeste anderen maar doet geen vlieg kwaad, en er wordt bij haar extra op gelet of ze niet te kakken wordt gezet omdat ze zich toch nooit zou kunnen verdedigen. Just sayin'.
Ja Modus dat wist ik toch allang dat ze niet 100% is. Ben alleen benieuwd hoe oud ze écht isquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:02 schreef Modus het volgende:
[..]
Niet om haar te beschermen of iets maar zij is idd niet helemaal zoals de meeste anderen maar doet geen vlieg kwaad, en er wordt bij haar extra op gelet of ze niet te kakken wordt gezet omdat ze zich toch nooit zou kunnen verdedigen. Just sayin'.
Wellicht.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
en er zijn nog een hele hoop mensen op fok in ONS die een stuk zwakzinniger overkomen.
Ik vraag me nu juist af wat er dan precies aan haar 'mankeert'.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja Modus dat wist ik toch allang dat ze niet 100% is. Ben alleen benieuwd hoe oud ze écht is
Ik denk verstandelijk gehandicapt?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik vraag me nu juist af wat er dan precies aan haar 'mankeert'.
Weet niemand echt denk ik. Tenzij yvonne contact op heeft weten te nemen met haar ouders/begeleiders.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Verstandelijk uitgedaagd.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik denk verstandelijk gehandicapt?
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik denk verstandelijk gehandicapt?
Sorry, was een serieuze vraag, maar toch spuug op m'n schermquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet niemand echt denk ik. Tenzij yvonne contact op heeft weten te nemen met haar ouders/begeleiders.
Je spuugt wel erg vaak op je scherm hequote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[..]
Sorry, was een serieuze vraag, maar toch spuug op m'n scherm. So so kinderachtig van me
.
Borderline of zo.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Maar echtquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je spuugt wel erg vaak op je scherm he
Is er weer een kaste?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Maar echt. Wie staat er btw op 1?
Ja snap ik, maar daarom ook. Lijkt me sterk dat ze dat zelf echt goed heeft weten te verwoorden ergens. En dan is het nog de vraag of de formulering enz. klopt.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[..]
Sorry, was een serieuze vraag, maar toch spuug op m'n scherm. So so kinderachtig van me
.
Borderline is heel wat anders aap.quote:
Dromenvangertjequote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Maar echt. Wie staat er btw op 1?
Even laten zien wie de baas is hčquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat staat hier? Ik zie alleen een brede rug.
Haha voelde je je geďntimideerd door mij?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:10 schreef Germano het volgende:
[..]
Even laten zien wie de baas is hč.
Meestal kan je niet meer stemmen als de uitslag bekend isquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
I ain't finna let that happen, waar kan ik op je stemmen?
Hahaha.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha voelde je je geďntimideerd door mij?
HAD TOCH OOK EEN VOORLOPIGE UITSLAG KUNNEN ZIJN BIJDEHAND KUTKIND, BLIJ DAT IK NIET OP JE HEB GESTEMD METEEN WEERquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Meestal kan je niet meer stemmen als de uitslag bekend is.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
HAD TOCH OOK EEN VOORLOPIGE UITSLAG KUNNEN ZIJN BIJDEHAND KUTKIND, BLIJ DAT IK NIET OP JE HEB GESTEMD METEEN WEER.
quote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
HAD TOCH OOK EEN VOORLOPIGE UITSLAG KUNNEN ZIJN BIJDEHAND KUTKIND, BLIJ DAT IK NIET OP JE HEB GESTEMD METEEN WEER.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha voelde je je geďntimideerd door mij?
Krijg je een ban denk ik. Niet meer vragen dan nodig isquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:13 schreef Modus het volgende:
Als je oprecht wil weten hoe ze is is daar vast wel achter te komen. Denk alleen wel dat als de vraagsteller een vast KLB-SCer is hij of zij de schijn wellicht iets tegen zal hebben m.b.t. die oprechtheid..
Haha I know, die Paul is me er eentje. Ging ook helemaal zoeken waar die stemmen vandaan kwamen en toen in die SC spammenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb je dat FP bericht gelezen? Nu klink jij als een soort sararaats waar voor gelobbyd werd.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb je dat FP bericht gelezen? Nu klink jij als een soort sararaats waar voor gelobbyd werd.
Moet ik dan m'n snikkel erop zetten?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:14 schreef VeerEli het volgende:
Ging je nou serieus je eigen rugfoto als UI doen![]()
Nee je neus, of lippen, of kin. Van alles heb je wel een foto gemaaktquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:14 schreef Germano het volgende:
[..]
Moet ik dan m'n snikkel erop zetten?.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee je neus, of lippen, of kin. Van alles heb je wel een foto gemaakt
Prima keuze, mooie V.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:14 schreef VeerEli het volgende:
Ging je nou serieus je eigen rugfoto als UI doen![]()
wel echt grappigquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:15 schreef Panzermaus het volgende:
Wat zielig, ze hebben die hele discussie in ONZ babe-topic weggehaald.Maar wel die opmerkingen tegen mij laten staan.
Haal dan alles weg.
Echt een stel gefrustreerde en white knightende huilers, wat wil je met ONZ-mods.Na 4 jaar nog steeds lachen om yvonne en Kore.
[..]
Prima keuze, mooie V.
Beetje vingeren.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee je neus, of lippen, of kin. Van alles heb je wel een foto gemaakt
Zal ik dan maar mijn kut als UI doen? Heeft ook een mooie V.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:15 schreef Panzermaus het volgende:
Wat zielig, ze hebben die hele discussie in ONZ babe-topic weggehaald.Maar wel die opmerkingen tegen mij laten staan.
Haal dan alles weg.
Echt een stel gefrustreerde en white knightende huilers, wat wil je met ONZ-mods.Na 4 jaar nog steeds lachen om yvonne en Kore.
[..]
Prima keuze, mooie V.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |