Jammer.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gast, nu moet ik weer denken aan die beverpics van d'r.

Waar komt dat uit?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
fuck you buddy
- ill fucking kill you and burn ur first born child you fucking scum fuck you you useless fuck
Suck my balls you inbred, ugly shit head asshole. You fucking loser. Get the fuck off my video now. Eat shit and die, you brainless mook.![]()
![]()
![]()
![]()
.
YouTube comment bij het filmpje van de dood van John Marston (main character in Red Dead Redemption)quote:
Echt, die gast heeft een heerlijke stem, ook.quote:
Lekker rauw, al zal het voor een gedeelte bewerkt zijn.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:10 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Echt, die gast heeft een heerlijke stem, ook.
Dus je geeft eindelijk toe!?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb die opmerking helemaal niet gezien?
En ze zijn idd breed ja.
Een vent noemen wij datquote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:17 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Dus je geeft eindelijk toe!?Brede boerenchick
Hoezo 'tegen de maarschappij'!? Ik droom er alleen van om zo breed te zijn als jijquote:
Als je voor de maatschappij bent moet je alle soorten wijven neuken.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:24 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Hoezo 'tegen de maarschappij'!? Ik droom er alleen van om zo breed te zijn als jij
Nou, dan ben ik een fel tegenstander van de maatschappijquote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je voor de maatschappij bent moet je alle soorten wijven neuken.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:26 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Nou, dan ben ik een fel tegenstander van de maatschappij
Ik ben wel voor de maatschappij als ik dronken ben en het desbetreffende meisje waarschijnlijk nooit meer tref.quote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:26 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Nou, dan ben ik een fel tegenstander van de maatschappij
Jij bent tenminste eerlijk.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:29 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik ben wel voor de maatschappij als ik dronken ben en het desbetreffende meisje waarschijnlijk nooit meer tref.
Jezus dat mens is echt psychisch 12. Hoe oud is ze echt?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:53 schreef Germano het volgende:
[..]
Jammer.
[ afbeelding ]
Gelukkig heb ik mijn knuffel (schaap? beer? koe? kameel?) nog.
[ afbeelding ]
En ik ben stoer, want ik draag Diesel.
[ afbeelding ]
10. Ze loopt voorquote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jezus dat mens is echt psychisch 12. Hoe oud is ze echt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |