Best wel cute eigenlijk. Pak haar er altijd op.quote:
quote:
Mensen die CY associėren met een katje.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:42 schreef VeerEli het volgende:
[..]
CY, je moet deze kat als UI nemen. Zag hem bij vrienden voorbij komen (onder invloed) in een compilatie, ben volgens mij nog nooit zo hard stuk gegaan om een kattenfilmpje oid
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:00 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Waar ging dat over? Ik snapte het niet.
quote:
Ja maar jij bent straat as fuck.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:01 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Gast seriously. Ik ben echt zo wit als maar zijn kan, en zelfs ik kom hier uit.
Omdat je zuigt in googelen? Eerste hit op google, manquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:01 schreef Germano het volgende:
[..]
Is dat de betekenis? Waarom kreeg ik dan 'bloed op de grond'?
trots op jou sgatquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:01 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Je tint heeft hier inderdaad iets mee te makenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:01 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Panzie pls.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:02 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kom maar, laten we er een op mijn kosten doen. Ik zal er wel bij zeggen dat ik niet verder ga dan jong belegen kaas, dat je het even weet.
laat me via VNC eens meekijken dan.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:02 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Best wel cute eigenlijk. Pak haar er altijd op.
[..]
[ afbeelding ]
Kom maar, laten we er een op mijn kosten doen. Ik zal er wel bij zeggen dat ik niet verder ga dan jong belegen kaas, dat je het even weet.
[..]
Mensen die CY associėren met een katje.(of andersom) Likeminded.
Panz man, als je zoveel money hebt, sponsor mij een eurootje of 1000. Meer vraag ik niet, dat is echt genoeg voor me. Alsjeblieft.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:02 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Best wel cute eigenlijk. Pak haar er altijd op.
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Mensen die CY associėren met een katje.(of andersom) Likeminded.
JUST KEEP ON SWAGGIN'quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:03 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
[..]
Stiekem hoop ik altijd al op jullie goedkeuring, zo gelukkig nu
Is Twitter man.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:02 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Omdat je zuigt in googelen? Eerste hit op google, man
DM me je details maar.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
laat me via VNC eens meekijken dan.
Is niet alleen van mij.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Panz man, als je zoveel money hebt, sponsor mij een eurootje of 1000. Meer vraag ik niet, dat is echt genoeg voor me. Alsjeblieft.
'Vertaling' erachter, ukkel.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:04 schreef Germano het volgende:
[..]
Is Twitter man.
https://www.google.nl/?gw(...)3bbd&q=a+no+kan+yere
Nee, maar echt.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wel eenwaard dacht ik zo.
Nou en, geef je het van jouw deel toch.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:04 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
DM me je details maar.
[..]
Is niet alleen van mij.
Groeten aan je papa.quote:
Oh, ook van jou? DAMN GURL. Nou Panz, kom maar op met die 1000 eckies.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:04 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik vind het goed hoor schat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |