Best wel cute eigenlijk. Pak haar er altijd op.quote:
quote:
Mensen die CY associėren met een katje.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:42 schreef VeerEli het volgende:
[..]
CY, je moet deze kat als UI nemen. Zag hem bij vrienden voorbij komen (onder invloed) in een compilatie, ben volgens mij nog nooit zo hard stuk gegaan om een kattenfilmpje oid
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:00 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Waar ging dat over? Ik snapte het niet.
quote:
Ja maar jij bent straat as fuck.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:01 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Gast seriously. Ik ben echt zo wit als maar zijn kan, en zelfs ik kom hier uit.
Omdat je zuigt in googelen? Eerste hit op google, manquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:01 schreef Germano het volgende:
[..]
Is dat de betekenis? Waarom kreeg ik dan 'bloed op de grond'?
trots op jou sgatquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:01 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Je tint heeft hier inderdaad iets mee te makenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:01 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Panzie pls.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:02 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kom maar, laten we er een op mijn kosten doen. Ik zal er wel bij zeggen dat ik niet verder ga dan jong belegen kaas, dat je het even weet.
laat me via VNC eens meekijken dan.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:02 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Best wel cute eigenlijk. Pak haar er altijd op.
[..]
[ afbeelding ]
Kom maar, laten we er een op mijn kosten doen. Ik zal er wel bij zeggen dat ik niet verder ga dan jong belegen kaas, dat je het even weet.
[..]
Mensen die CY associėren met een katje.(of andersom) Likeminded.
Panz man, als je zoveel money hebt, sponsor mij een eurootje of 1000. Meer vraag ik niet, dat is echt genoeg voor me. Alsjeblieft.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:02 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Best wel cute eigenlijk. Pak haar er altijd op.
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Mensen die CY associėren met een katje.(of andersom) Likeminded.
JUST KEEP ON SWAGGIN'quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:03 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
[..]
Stiekem hoop ik altijd al op jullie goedkeuring, zo gelukkig nu
Is Twitter man.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:02 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Omdat je zuigt in googelen? Eerste hit op google, man
DM me je details maar.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
laat me via VNC eens meekijken dan.
Is niet alleen van mij.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Panz man, als je zoveel money hebt, sponsor mij een eurootje of 1000. Meer vraag ik niet, dat is echt genoeg voor me. Alsjeblieft.
'Vertaling' erachter, ukkel.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:04 schreef Germano het volgende:
[..]
Is Twitter man.
https://www.google.nl/?gw(...)3bbd&q=a+no+kan+yere
Nee, maar echt.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wel eenwaard dacht ik zo.
Nou en, geef je het van jouw deel toch.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:04 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
DM me je details maar.
[..]
Is niet alleen van mij.
Groeten aan je papa.quote:
Oh, ook van jou? DAMN GURL. Nou Panz, kom maar op met die 1000 eckies.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:04 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik vind het goed hoor schat
100 euro is ook goed, hoor. Maar liever 1000, daar kan ik wat meer meequote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:07 schreef Murdera het volgende:
gelijk al die fucking bedelaars als ze weten dat je geld hebt![]()
al vraag je om een euro, je bent nog steeds een bedelaarquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:08 schreef VeerEli het volgende:
[..]
100 euro is ook goed, hoor. Maar liever 1000, daar kan ik wat meer mee
Nou en, dan ben ik maar een bedelaar. I'm proud of it, ik heb straks 1000 euro gekregen en jij niksquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
al vraag je om een euro, je bent nog steeds een bedelaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Interesseart haar neit.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
al vraag je om een euro, je bent nog steeds een bedelaar
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:09 schreef Modus het volgende:
Zeg Veer, als ik jou nou eens 1000e geef ehhh...Wat moet ik doen schatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
6 millie op du bank, nog steeds thuis bij mama wonenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
#baasbovenbaas #fuckpanzer #fuckdurrr #momoney #swaggarachi #oud-zuid #comethefuckatme
Stik erin.quote:
Nah, internationale SaaS-services voor enterprises. Programmeren is kruimelwerk.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
dhr. Panzer had naar eigen zeggen 4 miljoen op z'n rekening inmiddels, verkregen met programmeren.
:Je kan niet eens zoveel geld op je ING betaalrekening hebben.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
#baasbovenbaas #fuckpanzer #fuckdurrr #momoney #swaggarachi #oud-zuid #comethefuckatme
Zeg Panz, CY gaf je toestemming, waar blijft m'n 1000 euro?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Stik erin.Jij zou er enkel drugs van kopen.
[..]
Nah, internationale SaaS-services voor enterprises. Programmeren is kruimelwerk.Dat doet je handige Runescape-neefje ook.
[..]
:Je kan niet eens zoveel geld op je ING betaalrekening hebben.Humor wel.
Ik zag jou deze pic posten en ik WIST gewoon dat je er iets over Vas bij ging zettenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:12 schreef Chloroform het volgende:
[ afbeelding ]
Zo denkt Vas ook over het verschonen van haar bed.
Verantwoording van transactie?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:13 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zeg Panz, CY gaf je toestemming, waar blijft m'n 1000 euro?
Hooguit 1 voor gedraaide. Heb srs wel zinin maccie hoowr. I need to feed my buttquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Stik erin.Jij zou er enkel drugs van kopen.
[..]
Nah, internationale SaaS-services voor enterprises. Programmeren is kruimelwerk.Dat doet je handige Runescape-neefje ook.
[..]
:Je kan niet eens zoveel geld op je ING betaalrekening hebben.Humor wel.
Freak on a leash is ze.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:14 schreef CristinaYang het volgende:
JEEEEJ VEER KIJK M'N NIEUWE UI
DQOD IS DE LIEFSTE TER WERELD
Wow, je kent me zo goed, bff's alles.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:13 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik zag jou deze pic posten en ik WIST gewoon dat je er iets over Vas bij ging zetten
Cadeautje?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:13 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Verantwoording van transactie?
Hahahahaha awesomequote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:14 schreef CristinaYang het volgende:
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:14 schreef CristinaYang het volgende:
Ik leg mensen aan de leashquote:
JONGEN DAT IS HEUL NIET WAT IK ZEI!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:16 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
CY vraagt of je dan wel anaal doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |