100 euro is ook goed, hoor. Maar liever 1000, daar kan ik wat meer meequote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:07 schreef Murdera het volgende:
gelijk al die fucking bedelaars als ze weten dat je geld hebt![]()
al vraag je om een euro, je bent nog steeds een bedelaarquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:08 schreef VeerEli het volgende:
[..]
100 euro is ook goed, hoor. Maar liever 1000, daar kan ik wat meer mee
Nou en, dan ben ik maar een bedelaar. I'm proud of it, ik heb straks 1000 euro gekregen en jij niksquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
al vraag je om een euro, je bent nog steeds een bedelaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Interesseart haar neit.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
al vraag je om een euro, je bent nog steeds een bedelaar
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:09 schreef Modus het volgende:
Zeg Veer, als ik jou nou eens 1000e geef ehhh...Wat moet ik doen schatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
6 millie op du bank, nog steeds thuis bij mama wonenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
#baasbovenbaas #fuckpanzer #fuckdurrr #momoney #swaggarachi #oud-zuid #comethefuckatme
Stik erin.quote:
Nah, internationale SaaS-services voor enterprises. Programmeren is kruimelwerk.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
dhr. Panzer had naar eigen zeggen 4 miljoen op z'n rekening inmiddels, verkregen met programmeren.
:Je kan niet eens zoveel geld op je ING betaalrekening hebben.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
#baasbovenbaas #fuckpanzer #fuckdurrr #momoney #swaggarachi #oud-zuid #comethefuckatme
Zeg Panz, CY gaf je toestemming, waar blijft m'n 1000 euro?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Stik erin.Jij zou er enkel drugs van kopen.
[..]
Nah, internationale SaaS-services voor enterprises. Programmeren is kruimelwerk.Dat doet je handige Runescape-neefje ook.
[..]
:Je kan niet eens zoveel geld op je ING betaalrekening hebben.Humor wel.
Ik zag jou deze pic posten en ik WIST gewoon dat je er iets over Vas bij ging zettenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:12 schreef Chloroform het volgende:
[ afbeelding ]
Zo denkt Vas ook over het verschonen van haar bed.
Verantwoording van transactie?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:13 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zeg Panz, CY gaf je toestemming, waar blijft m'n 1000 euro?
Hooguit 1 voor gedraaide. Heb srs wel zinin maccie hoowr. I need to feed my buttquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Stik erin.Jij zou er enkel drugs van kopen.
[..]
Nah, internationale SaaS-services voor enterprises. Programmeren is kruimelwerk.Dat doet je handige Runescape-neefje ook.
[..]
:Je kan niet eens zoveel geld op je ING betaalrekening hebben.Humor wel.
Freak on a leash is ze.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:14 schreef CristinaYang het volgende:
JEEEEJ VEER KIJK M'N NIEUWE UI
DQOD IS DE LIEFSTE TER WERELD
Wow, je kent me zo goed, bff's alles.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:13 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik zag jou deze pic posten en ik WIST gewoon dat je er iets over Vas bij ging zetten
Cadeautje?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:13 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Verantwoording van transactie?
Hahahahaha awesomequote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:14 schreef CristinaYang het volgende:
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:14 schreef CristinaYang het volgende:
Ik leg mensen aan de leashquote:
JONGEN DAT IS HEUL NIET WAT IK ZEI!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:16 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
CY vraagt of je dan wel anaal doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |