Nee, jij hebt je zelf in de situatie gemengd met je posts richting Ally vanmiddag, a no kan yere.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:39 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
LAAT MIJ ER NOU EENS BUITEN!
It's a tough job, but somebody's gotta do itquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Tja dat is het risico dat je neemt als je met een FOK!legende neukt.
Ik zou echt Bokoesam persoonlijk voor je proberen te hosselen als jij dit op Vocaroo insprakquote:
Bang om iets te missen dit dat.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:40 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik ben aan het opruimen en drentel zo nu en dan langs m'n computer omdat ik eigenlijk een presentatie moet maken
CY, je moet deze kat als UI nemen. Zag hem bij vrienden voorbij komen (onder invloed) in een compilatie, ben volgens mij nog nooit zo hard stuk gegaan om een kattenfilmpje oidquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:40 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik ben aan het opruimen en drentel zo nu en dan langs m'n computer omdat ik eigenlijk een presentatie moet maken
Dan wel inclusief "ben niet eens Surinaams".quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zou echt Bokoesam persoonlijk voor je proberen te hosselen als jij dit op Vocaroo insprak![]()
.
Klap met de bats en de container in, vieze vlooienbaal.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:42 schreef VeerEli het volgende:
[..]
CY, je moet deze kat als UI nemen. Zag hem bij vrienden voorbij komen (onder invloed) in een compilatie, ben volgens mij nog nooit zo hard stuk gegaan om een kattenfilmpje oid
4 miljoen eurocent.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als je 4 miljoen hebt heb je niet een vriendin als CY
No offence CY
Nieuw FOK! koppeltje of wat?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
No offence CY
HOE KAN IK DIT IN GODSNAAM NIET ALS OFFENSIVE ZIENquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
No offence CY
Niks moet.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:41 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
It's a tough job, but somebody's gotta do it
Ik zou wel een keer over zijn gezicht willen likken (srs) maarja mag nietquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zou echt Bokoesam persoonlijk voor je proberen te hosselen als jij dit op Vocaroo insprak![]()
.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:43 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
HOE KAN IK DIT IN GODSNAAM NIET ALS OFFENSIVE ZIEN
GODVERDOMME MUR
Hardopquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:42 schreef VeerEli het volgende:
[..]
CY, je moet deze kat als UI nemen. Zag hem bij vrienden voorbij komen (onder invloed) in een compilatie, ben volgens mij nog nooit zo hard stuk gegaan om een kattenfilmpje oid
Negerslet dat je bent.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik zou wel een keer over zijn gezicht willen likken (srs) maarja mag niet
Laat Panzer dat even fixen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:44 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
HardopJa, deze zou ik wel willen
Miley Cyrus die een verse spit op French Montana's 'Ain't Worried 'Bout Nothin'quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik zou wel een keer over zijn gezicht willen likken (srs) maarja mag niet
Welke?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
niet waar, mijn vriend is toch geen neger
...quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:50 schreef Modus het volgende:
Gasten willen een maagd op straat maar een hoer in bed.
Chicks willen een blanke op straat maar een neger in bed..
Probeer jij nou maar trollen te vinden die voor de maatschappij zijn, anders krijg jij nooit pussy als ginger zijnde.quote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:50 schreef Modus het volgende:
Chicks willen een blanke op straat maar een neger in bed.
Daywalker dit dat zeker volgens jou.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Probeer jij nou maar trollen te vinden die voor de maatschappij zijn, anders krijg jij nooit pussy als ginger zijnde.
A no kan yerequote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:54 schreef Germano het volgende:
[..]
Daywalker dit dat zeker volgens jou.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:18 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Nice jeans.. Maar waarom die sleutelbos? Ben je conciërge?
dhr. Panzer had naar eigen zeggen 4 miljoen op z'n rekening inmiddels, verkregen met programmerenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:00 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Waar ging dat over? Ik snapte het niet.
Gast seriously. Ik ben echt zo wit als maar zijn kan, en zelfs ik kom hier uit.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:01 schreef Germano het volgende:
[..]
Is dat de betekenis? Waarom kreeg ik dan 'bloed op de grond'?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |