Inderdaad. En als de Nederlandse politiek een vreemd besluit neemt zijn Nederlanders een dom volk.quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:54 schreef BobbyB het volgende:
Oja en VS die weer eens denkt de dienst uit te kunnen maken.____! Ja nee moorden, verkrachten, uithuwelijken etc allemaal prima, maar downloaden moet in alle culturen verboden worden.
IQ-loos volk blijft het toch ook.
ook aan anale sexquote:Op woensdag 23 juni 2010 15:06 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Waar ben je overal aan verslaafd in Gods naam?
Als het maar bij 1 blijft. Ik vind het wel knap van je hoor. Was je ook echt alcoholist? en vanaf welke leeftijd dan?quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:05 schreef MiVer het volgende:
[..]
ja ben de tel kwijt, maar 9 of 10 weken minimaal droog nu
ik ben nu voor extra versteviging van mijn levercellen met een mariadistel kuur begonnen
2-3 weken duurt dat
daarna trek ik er weer 1 open, en toost ik op jullie hier
van het weekend zitten (letterlijk) rekken en strekken met een mooi bolle auberginequote:Op woensdag 23 juni 2010 15:08 schreef Chai het volgende:
[..]
In je eigen aars of? Loop je dan de hele dag met een butplugg?
Mensen die het verschil niet weten tussen kamer en kabinet.quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:09 schreef Chai het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)r-dood-in-kamer.html
Ik vraag me altijd af wat voor mensen dat zijn en waarom er vier jaar niemand zich afvraagt waar hij is gebleven...quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:09 schreef Chai het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)r-dood-in-kamer.html
What the fuck mang.quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:10 schreef MiVer het volgende:
[..]
van het weekend zitten (letterlijk) rekken en strekken met een mooi bolle aubergine
uiteindelijk paste hij
hahahha
...
nee nu niet
ga zo fitness doen
...
daarna heb ik wel zin...pfff
dus als iemand ook wilt
laat maar weten
Ik vraag me ook af waarom dat niet stonk, want meestal worden ze daardoor ontdekt (en dan woonden ze vaak nog alleen ook).quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:11 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af wat voor mensen dat zijn en waarom er vier jaar niemand zich afvraagt waar hij is gebleven...
quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:11 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af wat voor mensen dat zijn en waarom er vier jaar niemand zich afvraagt waar hij is gebleven...
what the fuck vriendquote:Op woensdag 23 juni 2010 15:10 schreef MiVer het volgende:
[..]
van het weekend zitten (letterlijk) rekken en strekken met een mooi bolle aubergine
uiteindelijk paste hij
hahahha
...
ik zat op dagelijks 12 halve litersquote:Op woensdag 23 juni 2010 15:08 schreef Mozy het volgende:
[..]
Als het maar bij 1 blijft. Ik vind het wel knap van je hoor. Was je ook echt alcoholist? en vanaf welke leeftijd dan?
6 liter bier per dag?quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:12 schreef MiVer het volgende:
[..]
ik zat op dagelijks 12 halve liters
ooit waren 6 kleine blikjes genoeg
nu alles beter: bierbuik ook weg
mentale energie komt terug
etc...en ik ben ook nog lekker bruin nu
dus ja, ik kijk weer graag in de spiegel
Is dit een sneer naar Allure_?quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:10 schreef Bragi het volgende:
[..]
Mensen die het verschil niet weten tussen kamer en kabinet.
Bah.quote:
Maar ben je dus gay?quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:10 schreef MiVer het volgende:
[..]
uiteindelijk paste hij
hahahha
...
nee nu niet
ga zo fitness doen
...
daarna heb ik wel zin...pfff
dus als iemand ook wilt
laat maar weten
www.1man1jar.com.quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:14 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Stel je voor dat hij was geknapt. Allemaal zo'n sapjes die uit je mosterdpot lopen.
ja, dat betekend dat ik van bier ook niet dronken kan wordenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |