Maagdelijke zomers op je zolderkamer doorbrengen is anders geen verleden om over op te scheppen, dWc_RuffRyder. <insert Yuri voice>quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
CY pikt alles. Opscheppen over z'n verleden, opscheppen over hoeveel chicks hij nu nog kan neuken, alles.
Toen Murdera nog een korte coupe had.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wanneer heb jij voor het laatst seks gehad en een vrouw laten squirten?
Nou, gelukkig was de broek omlaag anders zat hij tegen het katoen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
squirten
is gewoon wat diarree op het bed gekomen na wat anal actionCY weet
ik zat te etenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
squirten
hardopquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Toen Murdera nog een korte coupe had.
Geez, I gotta get laid.
Vas heeft gisteren haar bed verschoond. Just sayin', winkwink nudgenudge.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Toen Murdera nog een korte coupe had.
Geez, I gotta get laid.
HAHAHA!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Heb al meer dan een maand niet gedronken. Can I get an amen?
Maagzweer gehad of zo?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Heb al meer dan een maand niet gedronken. Can I get an amen?
Geforceerd.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vas heeft gisteren haar bed verschoond. Just sayin', winkwink nudgenudge.
Kun jij squirten?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wanneer heb jij voor het laatst seks gehad en een vrouw laten squirten?
Hahaha kk, wtfquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
squirten
Church, preach, tabernacle.quote:Heb al meer dan een maand niet gedronken. Can I get an amen?
Ik hoef in ieder geval niet een immense inhaalslag te maken als ik kijk naar m'n verleden, Panzermausje.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:22 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Maagdelijke zomers op je zolderkamer doorbrengen is anders geen verleden om over op te scheppen, dWc_RuffRyder. <insert Yuri voice>
Gewoon degelijk geleefdquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:22 schreef Germano het volgende:
[..]
HAHAHA!
Helemaal bankroet en al het maximale bedrag geleend?
quote:
Wat is jouw standpunt met betrekking tot anale seks eigenlijk?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hahaha kk, wtf.
[..]
Church, preach, tabernacle.
[..]
Ik hoef in ieder geval niet een immense inhaalslag te maken als ik kijk naar m'n verleden, Panzermausje.
Man, man, man.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Gewoon degelijk geleefd. En bankroet ja, want kan geen mac meer betalen (panzer verrekte hyena)
Ik sta d'r wel voor "open"quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:24 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wat is jouw standpunt met betrekking tot anale seks eigenlijk?
dudequote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik sta d'r wel voor "open".
Weenie, ben nog maagd.quote:
Ach, one zou kunnen consideren wat 3 jaar cocoon-mode op een mensenleven is. Veel geluk en welspoed, bruine schrobbedoes van me.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik hoef in ieder geval niet een immense inhaalslag te maken als ik kijk naar m'n verleden, Panzermausje.
Dit klinkt een beetje alsof jij jezelf als potentiėle ontvangende partij ziet.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hard geworden.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik hou van heel veel dingenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |